Ik heb de COMICS tot en met 12 op me hardeschijf, als iemand het wil kan ik het op me server wel uploaden.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het laden duurt om een of andere reden altijd fokking lang :
Als je dat zou willen doenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:34 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb de COMICS tot en met 12 op me hardeschijf, als iemand het wil kan ik het op me server wel uploaden.
Heb het eerder aangeboden maar er waren niet veel geinterisseerden...
@jeroenvdherik
http://www.tvrage.com/Heroes
Ik heb tot en met deel 11, ik krijg wat later de resterende delen in JPG kwaliteit, ben al bezig met uploadenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen
(Heb overigens deel 1 tot ~6 wel gezien)
Elk pagina is minimaal een aantal MB, deze zijn echt HD rips van de comicsquote:
Heeft hij dat niet eens eerder gedaan; dat hij iemand vastpakte en ergens doorheen ging?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef J0sT het volgende:
Hoe zit dat trouwens met de ability van D.L.? Hij kan, met zijn kleren, door alles heen. Kan hij dan ook met andere mensen door alles heen?
Netjes hoor. Wat is de resolutie johquote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef NX het volgende:
Heroes Graphic Novel!
Here you go guys, (komt ook in de OP te staan)
Link:
http://fokk.en-is.com/index.php?dir=topics/heroes/GraphicNovel/
Index:
http://fokk.en-is.com/topics/heroes/GraphicNovel/
Ja, ik heb al zitten zoeken in afleveringen.. Maar kan niks vinden, en me ook niks herinneren..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Heeft hij dat niet eens eerder gedaan; dat hij iemand vastpakte en ergens doorheen ging?
Hij ging toch met "in" Nikki tijdens hun gevecht, toen bleef Nikki voor dood achter? Aflevering 9 ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:46 schreef J0sT het volgende:
[..]
Ja, ik heb al zitten zoeken in afleveringen.. Maar kan niks vinden, en me ook niks herinneren..
Klopt! Hij kan wel door mensen heen maar ik denk dat hij niet met mensen ergens doorheen kan.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:56 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Hij ging toch met "in" Nikki tijdens hun gevecht, toen bleef Nikki voor dood achter? Aflevering 9 ofzo?
weet je zeker dat het niet langer duurt? zijn de nieuwe afleveringen uberhaubt al aangekondigd?quote:
De lange pauze is toch juist nu voorbij,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet langer duurt? zijn de nieuwe afleveringen uberhaubt al aangekondigd?
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Netjes hoor. Wat is de resolutie joh
Toen Ando en Hiro op de weg waren, komen ze een auto ongeluk tegen, daar probeert DL de man te redden door hem vast te pakken, en een seconde later verscheen hij met die persoon langs de weg.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Klopt! Hij kan wel door mensen heen maar ik denk dat hij niet met mensen ergens doorheen kan.
De mijne ook! Stond nog een interessant stukje over hem in Filmvalley... ff zoekenquote:
Uit de februari editie van Filmvalleyquote:Super Hiro
Masi Oka, bekend als superheld Hiro Nakamura in de Amerikaanse tv-serie Heroes, gaat nu spelen in 21, een heist movie geproduceerd door Kevin Spacey.
Van digital artist tot filmster. De 32-jarige Japans-Amerikaanse Masi-Oka heeft een wonderlijk carrière. Oka verzorgde de visuele hoogstandjes in films als Star Wars I, II, III, Terminator III en War of the worlds, maar verscheen daarnaast ook in kleinere rolletjes. Hij stond op zijn twaalfde als whiz kid op de cover van Time Magazine en is nu doorgebroken als acteur. Oka heeft door zijn rol als superheld Hiro Nakamura dit jaar dus de aandacht getrokken van Hollywood. Naast acteren wil hij graag twee dagen per week blijven werken bij ILM, de visuele wonderfabriek van George Lucas.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet langer duurt? zijn de nieuwe afleveringen uberhaubt al aangekondigd?
Dat vertaalt zich in nieuwe afleveringen tot 5 maart, dan een pauze tot 16 april (+ of - een week) )gevolgd door elke week een nieuwe aflevering tot het seizoen afgelopen is.quote:We're airing episodes in three sections. The first pod, Episodes 1 through 11 are one story. Episodes 12 through 18 tell another section of the story. Finally Episodes 19 through 23 will be a roller coaster wrapping up the first season.
Staat nog niet veel dat we nog niet wisten, maar het is een aardig begin.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Uit de Primatechpaper mail van vandaag:
Want to try to get into his files too? Go to primatechpaper.com, find the helix hidden in the logo on the 'About us' page.
Enter the username bennet and password claire. The password to get into my file is HGghx11a. Get 2 know me.
Wat zou GGeh91zU zijn denk je? Die letters zijn gehighlight in het file van Hana.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Want to try to get into his files too? Go to primatechpaper.com, find the helix hidden in the logo on the 'About us' page.
Enter the username bennet and password claire. The password to get into my file is HGghx11a. Get 2 know me.
Vermoed een wachtwoord voor een volgend stukje, iig geen wachtwoord voor een van de andere 3 files.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat zou GGeh91zU zijn denk je? Die letters zijn gehighlight in het file van Hana.
Naast die irritante flashapplicatie om de Graphic Novels te bekijken, staan de Graphic Novels ook als PDF file op de NBC site: nu hoef je dus niet telkens jpg'jes online te zetten, zonde van de moeite en jouw bandbreedtequote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef NX het volgende:
Heroes Graphic Novel!
Here you go guys, (komt ook in de OP te staan)
Link:
http://fokk.en-is.com/index.php?dir=topics/heroes/GraphicNovel/
Index:
http://fokk.en-is.com/topics/heroes/GraphicNovel/
De 8 is gehighlight niet de 9.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat zou GGeh91zU zijn denk je? Die letters zijn gehighlight in het file van Hana.
Ben ik nou de enige mongool die niet in die files kom? Username: bennet en ww: claire lukt me nog wel maar 3001 t/m 3004 kom ik niet in!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik had hetzelfde probleem met Firefox, probeer het eens met IEquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:48 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige mongool die niet in die files kom? Username: bennet en ww: claire lukt me nog wel maar 3001 t/m 3004 kom ik niet in!
dan begrijpen we gelijk die brand in het appartementquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |