Dat dus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:46 schreef PeRi het volgende:
Net gekeken en mên wat was het weer tof. Was wel weer ff inkomen na die maanden, maar dat maakte 'm er zeker niet minder op.!
Ik denk dat volgend jaar RTL of SBS er wel mee begint.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:08 schreef zBus het volgende:
Geweldige aflevering weer idd, kan nu echt niet wachten tot volgende week. Ik vraag me ook af wanneer ze hier in nederland gaan beginnen met deze serie. Hij loopt volgens mij boven behoorlijk goed in de VS en dan word het meestal wel aangekocht toch?
Standaard is volgens mij dat ze het na een jaar hier gaan uitzenden, maar de laatste tijd kopen ze na een half jaar al een serie en zenden ze het hier in NL uit...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:08 schreef zBus het volgende:
Geweldige aflevering weer idd, kan nu echt niet wachten tot volgende week. Ik vraag me ook af wanneer ze hier in nederland gaan beginnen met deze serie. Hij loopt volgens mij boven behoorlijk goed in de VS en dan word het meestal wel aangekocht toch?
Stuk chiller, idd, geen reclame, geen nederlandse ondertiteling, geen SBS6 logo(quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:11 schreef NX het volgende:
[..]
Standaard is volgens mij dat ze het na een jaar hier gaan uitzenden, maar de laatste tijd kopen ze na een half jaar al een serie en zenden ze het hier in NL uit...
Ik vraag me wel af of dat zal gebeuren met Heroes, ik kijk toch liever via HD-RIPS...
Dat is ook wel weer waar. Ik kijk ook liever naar de rips. Zeker omdat ik nu al zover voorloop, kan ik mezelf niet gaan martelen met reruns als ik nieuwe kan kijken. Zou het alleen wel tof vinden om met anderen er over te praten. Ipv moeilijk te hoeven doen en telkens een dvd voor ze te fikken met nieuwe eps.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef Haijo het volgende:
[..]
Stuk chiller, idd, geen reclame, geen nederlandse ondertiteling, geen SBS6 logo()
Het is de topic, dus deze topic.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef Haijo het volgende:
Nee, dat is toch echt dit topic. Enkelvoud?
Yupsquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef Haijo het volgende:
Nee, dat is toch echt dit topic. Enkelvoud?
Nope.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is de topic, dus deze topic.
Seriousley kan je geen betere tvp verzinnen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
#2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!
Dat moet "deze topic" zijn.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:26 schreef zBus het volgende:
Vond dat stukje met hiro en nathan ook geweldig.
Hiro: like billain.
Nathan: billain?
Hiro: yes Bilain
Nathan: ohw you mean Villain.
Hiro: v*spetter*sptter*ilain
Dat was ook geweldig jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Maar dat stukje daarna was leuker
WOESHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
"keep it down"
woeshhhhhhhhhhh![]()
Het is dus het topic.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is de topic, dus deze topic.
.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef NX het volgende:
[..]
Hiro:" You are the flyingman, WOOSSSSSSSHHHHHHH"
Petrelli: "Keep it down will ya?"
Hiro: "woossshhhh"
Ik viel bijna van me stoel af!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:17 schreef NX het volgende:
[..]
Nog hilarischer;
Petrelli: "What do you think that makes the bomb go off?"
Hiro: "Don't know, probably badguy"
Petrelli: "badguy ?"
Hiro: "Yes, like bilan"
Petrelli: "What's that? "
Hiro: "Bilan!"
Petrelli: "Bilian?"
Hiro: "Bilan!"
Petrelli: "Vilian!!"
Hiro: "Vweeee"
Petrelli: "Wee!"
Hiro: "Vweeeelian!"
![]()
![]()
Die was geniaal jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Maar dat stukje daarna was leuker
WOESHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
"keep it down"
woeshhhhhhhhhhh![]()
quote:
to·pic (de ~, ~s)quote:
Denk ik een keer origineel te zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Seriousley kan je geen betere tvp verzinnen?
Je hebt gelijk, misschien moet ik die foto's maar even wegeditten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:36 schreef NX het volgende:
[..]
BRRR... Dat noemt hij borsten, ik noem dat zakjes, met een puntje eraan, ziet er niet uit op deze foto (de borsten dan he)
of in de OP zettenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, misschien moet ik die foto's maar even wegeditten.![]()
Het mag allebei. En 'de topic' klinkt als stront.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[..]
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
Ik vind Niki net steeds minder worden eigenlijk, ben vooral benieuwd wat Linderman betekent in het geheel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Net ep 12 gekeken en het was toch wel weer genieten... de scenes in het museum waren leuk(eigenlijk alle scenes met Hiro) en Nicki/Jessica begin ik ergens toch ook wel interessant te vinden.
Dhr. Eccleston was lichtelijk onherkenbaar met z'n baard, moest toch even goed kijken aan het eind.
Ik vertrouw toch alleen Van Dale, en zie nergens staan dat "het" ook toegestaan is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het mag allebei. En 'de topic' klinkt als stront.
Vermoed dat Linderman de evil-tegenhanger van de 'pa' van Claire is (al dan niet met superkrachten).quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind Niki net steeds minder worden eigenlijk, ben vooral benieuwd wat Linderman betekent in het geheel.
[..]
Ik vertrouw toch alleen Van Dale, en zie nergens staan dat "het" ook toegestaan is.
http://woordenlijst.org/zoek/?q=topic&w=wquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vertrouw toch alleen Van Dale, en zie nergens staan dat "het" ook toegestaan is.
Ik heb het nog nergens terug gelezen, maar ik ben toch niet de enige die denkt dat de slotscene met haar er al op wijst dat ze dat dus gaan doen? Het kwam op mij in ieder geval over alsof het Niki was die opeens die knuppel doormidden brak gezien haar verbaasde blik. Dus wie weet: gaat de volgende aflevering o.a. over Niki die haar superkracht ook onder controle gaat krijgen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Crazykill het volgende:
Die Nikki moeten ze of normaal maken (dus dat ze met haar krachten kan omgaan) of gewoon dood laten gaan. Ze is alleen irritant.
DL en Micah zijn wel tof
Nog niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Heeft mr. Bennet eigenlijk ook een soort special power?
Zo ja, wat dan?
Er werd in de gesprekken met Mohinder gehint naar een manier om mensen superpowers te geven dus het kan nog komen (alhoewel ze dan dezelfde stunt uit gaan halen als in The 4400).quote:
The power of being extremely coolquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Heeft mr. Bennet eigenlijk ook een soort special power?
Zo ja, wat dan?
En laten we hopen dat dat niet zal gebeuren, ben zelf ook van mening dat het er niet naar uitziet dat zoiets zal gebeuren...quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er werd in de gesprekken met Mohinder gehint naar een manier om mensen superpowers te geven dus het kan nog komen (alhoewel ze dan dezelfde stunt uit gaan halen als in The 4400).
Nee, hij is cooler. Want hij weet niet dattie hip is. En V&R welquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij kan zo het derde broertje van Victor en Rolf zijn
Ik zag hem gelijk al in het begin van de aflevering, in die flashes in Peter zijn droom. Daar zag je hem voor het eerst. Ik kan me niet herinneren dat ik hem eerder in zijn flashes heb gezien.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Net ep 12 gekeken en het was toch wel weer genieten... de scenes in het museum waren leuk(eigenlijk alle scenes met Hiro) en Nicki/Jessica begin ik ergens toch ook wel interessant te vinden.
Dhr. Eccleston was lichtelijk onherkenbaar met z'n baard, moest toch even goed kijken aan het eind.
klopt daar had ik hem ook wel gezien maar niet direct herkend.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:16 schreef netto_m het volgende:
[..]
Ik zag hem gelijk al in het begin van de aflevering, in die flashes in Peter zijn droom. Daar zag je hem voor het eerst. Ik kan me niet herinneren dat ik hem eerder in zijn flashes heb gezien.
cliquequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef Mirel het volgende:
Waar komt Hana in voor? Strips? Trailers?
"I'm just like Mister Isaac draw me, except my face not so round"quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Verder was het weer een briljante aflevering. Hiro met z'n woeeeshhh.
Hij heeft exact dezelfde onderlip jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef dapluiz het volgende:
Goh, een "echte" website uit een serie die gehackt word, orgineel
verder Heroes![]()
Enne, peter vond ik ook al een tijdje op stallone lijken, hebben ze m als zijn zoon gecast in Rocky
Ja dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf, waar komen die filmpjes ammel vandaan? Zijn dat promo's ofzo?
Haha, als het zo doorgaat, dan kan ik om de week wel 2 nieuwe karakters toevoegen aan de OP (niet dat ik het erg vindquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef Djensen het volgende:
Niet omdat ik het leuk vind om te zeuren maarrrr:
De invisible man in de OP? die gaat wel een grote rol spelen denk ik zo..
Had je het hier over mij? Ik zei al dat ik overweeg om over te stappen op Hanna.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:27 schreef NX het volgende:
[..]
Ja, maar hij wil alleen maar Nikki, hoe gaan we dat oplossen?
Neej niet echt, had het over de ZeurPiet Geqxonquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef J0sT het volgende:
De teeering, waarom gaan mensen nu weer dezelfde dingen blèèèren als in HET vorige topic?
Btw @ NX
[..]
Had je het hier over mij? Ik zei al dat ik overweeg om over te stappen op Hanna.
Hana en toch nog steeds een beetje Niki
Voordat de "zich dom voordoende mensen" weer gaan zeiken:quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef J0sT het volgende:
De teeering, waarom gaan mensen nu weer dezelfde dingen blèèèren als in HET vorige topic?
Btw @ NX
[..]
Had je het hier over mij? Ik zei al dat ik overweeg om over te stappen op Hanna.
Voor de mensen die zich nog steeds dom voordoen:
Naast de reguliere (njah, in de VS dan) uitzendingen zijn er op de Heroes-website (nbc.com/heroes) zogenaamde 'comic novels' te lezen met toevoegende (dus niet onthullende) informatie. Ook zijn er onthullende previews te zien.
Hier had je dus (al sinds het begin van de break) kennis kunnen maken met de persoon Hana!
Hana en toch nog steeds een beetje Niki
Staat al in de OPquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef J0sT het volgende:
[..]
Voordat de "zich dom voordoende mensen" weer gaan zeiken:
Over de toevoegende informatie mag in DIT topic zonder spoilers gepost worden.
Over de onthullende informatie mag je in DIT topic niet zonder spoilers posten.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:36 schreef NX het volgende:
! LET OP REGELS !
#1 deze op / topic bevat SPOILERS, LEES NIET VERDER als je de eerste aflevering nog niet hebt gezien!
#2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!
De code:quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:59 schreef Fendy het volgende:
Leuk, ik ben eindelijk bij met Heroes, dus nu kan ik me hier eindelijk vertonen
Wie waren er allemaal naar primatech.com gegaan enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De code:I know, thanks ceased. Ik ga alleen die application form niet invullen denk ik, sms en mailspam enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Kan toch zijn dat mensen dat zelf willen uitzoeken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef Merkie het volgende:
Waarom staat één of andere stomme code tussen spoilers? Net alsof iemand denkt "oh noes!1111!!111 kep de code gezien :S:S:S:S:S bah!!11".
Zet je eens een keer iets tussen spoilers is het WEER niet goed... Jezus! Daan!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef Merkie het volgende:
Waarom staat één of andere stomme code tussen spoilers? Net alsof iemand denkt "oh noes!1111!!111 kep de code gezien :S:S:S:S:S bah!!11".
Omg en nu zit ik al bij alf 12 die ik moet gaan kijken,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een gave serie zeg![]()
Had gister alf 1 gekeken en ben nu bezig met alf 2, ga proberen zo snel mogelijk bij te lopen
vette beelden van al die gasten overal in de wereld
Volgens mij is Linderman degene die inderdaad overal achter zit. Hij heeft met iedereen wel connecties of die zitten eraan te komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Djensen het volgende:
Wie is die Linderman?
Mr. Bennet...??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral gezien het gespoilerde gedeelte geloof ik niet dat Bennet en Linderman vriendjes zijn, maar het is een beetje een long-shot. Bennet vind ik nu ook niet echt de typische good-guy, maar hij is er wel op uit om mensen met superkrachten te stoppen die wat slechts van plan zijn."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
HRG?quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:31 schreef netto_m het volgende:
Ben er nog steeds niet van overtuigd dat het allemaal kwade bedoelingen zijn van HRG.
Volgens mij niet. Volgens mij weet hij wel dat er iets 'groots' gaande is, in connectie met de 'heroes', en probeert z'n familie, in het bijzonder Claire ervoor te behoeden, zelfs zover door hun geheugen in hun bescherming te wissen. Waarom de Haitian Claire 'gespaard' heeft is me nog niet duidelijk, het is wel duidelijk dat ook hij om haar geeft, en tegelijkertijd loyaal blijft aan haar vader, zijn baas.quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:16 schreef wonderer het volgende:
Ik vind nog steeds dat Bennett een slechterik is. Volgens mij is ie echt wat smerigs van plan. Zo ver ga je echt niet om je (geadopteerde) dochter te beschermen. Zo ver ga je alleen als je er zelf beter van wordt.
Linderman en HRG zijn twee aparte personen, Linderman heeft veel connecties en is net zolang in dit Heroes mysterie als HRG, misschien nog langer... (je hoort Simone zeggen dat hij een lange klant is, etc)quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Djensen het volgende:
Wie is die Linderman?
Mr. Bennet...??
Helemaal met je eens... En over Linderman, ik denk dat hij niet alleen de grote baas ofzo iets is (van HRG) maar ook zelf krachten bezit, anders waarom zo'n interesse in de Heroes?quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij weet hij wel dat er iets 'groots' gaande is, in connectie met de 'heroes', en probeert z'n familie, in het bijzonder Claire ervoor te behoeden, zelfs zover door hun geheugen in hun bescherming te wissen. Waarom de Haitian Claire 'gespaard' heeft is me nog niet duidelijk, het is wel duidelijk dat ook hij om haar geeft, en tegelijkertijd loyaal blijft aan haar vader, zijn baas.
Walter?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef Geqxon het volgende:
In de nieuwe comic zie ik trouwens ook een erg bekend joods persoon
Horn-Rimmed Glasses, Claire's pa.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:06 schreef Ceased2Be het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens nou zo dat die korte filmpjes op de Heroes-site hetzelfde gaan vertellen als de comics?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:20 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens nou zo dat die korte filmpjes op de Heroes-site hetzelfde gaan vertellen als de comics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nevada is de staat waar Las Vegas in ligt.
Topo is niet m'n sterkste punt. En ik had comic 17 nog niet gelezen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nevada is de staat waar Las Vegas in ligt.
Peter en Nathans's moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef Mirel het volgende:
Wie de fuck is Hanah?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de moeder van Peter & Nathan? Wat heb jij vanmorgen gesmoked, of mis ik nou iets?
[ Bericht 8% gewijzigd door NX op 25-01-2007 17:13:46 ]
Hij probeerde garppig te doenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:10 schreef NX het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is de moeder van Peter & Nathan? Wat heb jij vanmorgen gesmoked, of mis ik nou iets?
Vervelend he...quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij probeerde garppig te doen![]()
Ja klopt,quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:00 schreef Geqxon het volgende:
Het zou anders zo hun zus kunnen zijn
Trouwens, die foto komt niet uit een comic of een eerder getoonde aflevering
[ Bericht 5% gewijzigd door NX op 25-01-2007 17:14:29 ]
.. en dat valt niet onder spoilers?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:58 schreef NX het volgende:
Ja klopt, komt uit een preview/trailer die op de Heroes 360 site staat...
Niet volgens Hiro, maar volgens zijn sidekick, het betekent "Godsend"... maar dat hebben we eigenlijk al in de vorige topic, nummer 7 al besproken... In de OP staat bij symbol een nieuwe plaatje (de zwaard).quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:06 schreef wonderer het volgende:
Apart dat niemand het heeft over de betekenis van het "RNA" teken, dat volgens Hiro een combinatie is van twee japanse karakters... (ben alleen vergeten wat ze betekenen. Divine gift geloof ik?)
Euhmm, ja eigenlijk wel... Mijn excuses, plaatje werd hier gepost en ik nam het kladdeloos overquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
.. en dat valt niet onder spoilers?
"Great talent" & "Godsend"quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:06 schreef wonderer het volgende:
Apart dat niemand het heeft over de betekenis van het "RNA" teken, dat volgens Hiro een combinatie is van twee japanse karakters... (ben alleen vergeten wat ze betekenen. Divine gift geloof ik?)
Hana zal vast ooit wel eens op tv te zien zijn, en ik kan begrijpen dat iemand dan teleurgesteld is omdat hij of zij weet hoe hana er IRL uit ziet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar die filmpjes op de site zitten toch niet i/d volgende aflevering en zouden dus toch net zoals de comics vrij besproken mogen worden?
Geqxon heeft hierboven wel gelijk ja...quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar die filmpjes op de site zitten toch niet i/d volgende aflevering en zouden dus toch net zoals de comics vrij besproken mogen worden?
Ach nee joh, je bent ons meest ondergewaardeerde fokker, als jij vertrekt heeft deze topic helemaal geen waarde meerquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeik met die spoilers ook altijd, ik ga wel ergens anders over de serie praten.
Ik ook niet altijd, maar soms moet je meegaan met de "flow" anders wordt ie boos of krijgt ie PMS...quote:
Zijn probleemquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef NX het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd, maar soms moet je meegaan met de "flow" anders wordt ie boos...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef NX het volgende:
[..]
Ach nee joh, je bent ons meest ondergewaardeerde fokker, als jij vertrekt heeft deze topic helemaal geen waarde meer(just kidding)
Ja niet alleen dat maar ook het feit dat heel veel mensen vragen stellen wat al wordt beantwoord in de OP of een paar post eerder als is gepost, enzv.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]!
Maar je bent het toch wel met me eens dat dat eeuwige gelul over spoilers het topic een beetje verpest, toch?
Jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik begreep dat de 360 filmpjes juist een aanvulling waren op de comics en afleveringen ipv previews.
Dan ben je wel een heel triest persoon, als je daar teleurgesteld over bentquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hana zal vast ooit wel eens op tv te zien zijn, en ik kan begrijpen dat iemand dan teleurgesteld is omdat hij of zij weet hoe hana er IRL uit ziet.
Tsja zal wel toeval zijn want ik kijk genoeg andere series die niet op 24 lijken. En geen van allen kwam pas een beetje los na 11 (!!) afleveringen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef J0sT het volgende:
Btw wel grappig dat mensen die lopen te zeiken over tempo van Heroes allemaal iets te maken hebben met 24 (avater, ondertekst, signature,,)..
Ik zeik nergens over. Ik vind elke aflevering van Heroes tot nu toe topquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef J0sT het volgende:
Btw wel grappig dat mensen die lopen te zeiken over tempo van Heroes allemaal iets te maken hebben met 24 (avater, ondertekst, signature,,)..
Ik zie nergens gezeik over het tempo van Heroes eigenlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef J0sT het volgende:
Mensen ga ajb HET HELE TOPIC lezen voordat je vragen gaat stellen..
Op de vorige pagina stond een opmerking van mij. Geen idee of ik de eerste ben, maar ben pas sinds gisteren "bij" dus volg het topic dus ook net.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie nergens gezeik over het tempo van Heroes eigenlijk?
Niet doen, opsparen en dan in 1 keer kijken anders moet je net zoals wij iedere week wachten !quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:11 schreef DJJoris het volgende:
Zojuist ook verslaafd geraakt aan de Heroes serie, na aflevering 1&2 ben ik helemaal hooked, vanavond maar even de rest proberen te bekijken.
Dat is het probleem ook, na aflevering 1 kun je al niet meer stoppen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:49 schreef Ogala het volgende:
[..]
Niet doen, opsparen en dan in 1 keer kijken anders moet je net zoals wij iedere week wachten !![]()
Hahaha... Just relax and sit back, all will come...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik snap er werkelijk waar geen ene kloot van waar jullie het over hebben, maar ik wacht tot volgende week
Dan moet je wel 12 weken wachten. Kun je beter elke week wachtenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:49 schreef Ogala het volgende:
[..]
Niet doen, opsparen en dan in 1 keer kijken anders moet je net zoals wij iedere week wachten !![]()
Nee, de radioactieve meneer zit in Nevada. Claude (de onzichtbare man) is nieuw. En die onzichtbaarheid is dus zijn powerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
BTW: wat is de power van die gozer die onzichtbaar is? Dat is toch ook dezelfde kerel die radioactief was en daarmee ok zn vrouw had besmet?
klopt, Theodore (de raqdioactieve man, en ja, ik heb die naam moeten opzoeken) zit in nevada, ergens midden in de woestijn, war Peter van plan is heen te gaan, om zo de explosie te voorkomen, terwijl dat er juist voor zorgt dat hij de kracht overneemt die de explosie zal veroorzaken ("I took his power"). grappig hoe dat visioen realiteit kan worden door dat zelfde visioen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, de radioactieve meneer zit in Nevada. Claude (de onzichtbare man) is nieuw. En die onzichtbaarheid is dus zijn power
Self fulfilling prophecies, Heroes heeft er wel meer. Zo ook met het zwaard van Hiro, en het schilderij met die dino.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
grappig hoe dat visioen realiteit kan worden door dat zelfde visioen.
Dat denk ik niet. Alleen mind-control powers lijken niet te werken bij Bennet, met de Haitian in de buurt. Eden kon haar krachten van overreding ook prima gebruiken met Bennet in de buurt, terwijl de Haitian toen niet in de buurt was.quote:ik las trouwens 2 pagina's terug ietsover mogelijke gaven van mr Bennet. de kans dat ik het mis heb is groot, maar ik heb het idee dat we zijn kracht al gezien hebben. hij heeft het er zelf vaak over dat krachten niet werken, en altijd als hij in de buurt is. en dat de haitian ook altijd in de buurt is, is volgens mij alleen maar om iedereen te doen denken dat hij andere krachten blokeert. maar zoals ik al zei, ik kan het mis hebben.
Viel mij ook al op inderdaad, de toekomst is blijkbaar niet te veranderen, en als je dat probeert kom je toch weer uit waar je anders ook uitgekomen zou zijn. Ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Self fulfilling prophecies, Heroes heeft er wel meer. Zo ook met het zwaard van Hiro, en het schilderij met die dino.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef Lynx666 het volgende:
Het duidelijkst is nog wel met het stripboek, dat Hiro en z'n maat tot in detail volgen
Kan natuurlijk dat Mr. Bennet het onder controle heeft. Maar goed, het lijkt me duidelijk dat de Haitian twee gaven heeft in feite. Geheugen wissen en krachten blokkeren. Maar hou zou ook kunnen dat dat laaste een uitvinding is de organisatie waar Mr. Bennet voor werkt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Self fulfilling prophecies, Heroes heeft er wel meer. Zo ook met het zwaard van Hiro, en het schilderij met die dino.
[..]
Dat denk ik niet. Alleen mind-control powers lijken niet te werken bij Bennet, met de Haitian in de buurt. Eden kon haar krachten van overreding ook prima gebruiken met Bennet in de buurt, terwijl de Haitian toen niet in de buurt was.
juist omdat het zo 'duidelijk' is, heb ik het idee dat het gewoon misleiding is. idee heb ik al een tijdje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:01 schreef Haijo het volgende:
[..]
Kan natuurlijk dat Mr. Bennet het onder controle heeft. Maar goed, het lijkt me duidelijk dat de Haitian twee gaven heeft in feite. Geheugen wissen en krachten blokkeren. Maar hou zou ook kunnen dat dat laaste een uitvinding is de organisatie waar Mr. Bennet voor werkt.
Staat toch wel nuttige info in, ik had er ook geen zin in, maar weet nu alles over Hannaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:30 schreef Mirel het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om die comics te lezen. Vind het kijken leuk genoeg.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:57 schreef J0sT het volgende:
En dat wil je echt wel weten hoor!!
Idem, kost me ook allemaal veel te veel tijdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:30 schreef Mirel het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om die comics te lezen. Vind het kijken leuk genoeg.
Ja, een zo'n strip lezen kost toch zeker twee minutenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Idem, kost me ook allemaal veel te veel tijd![]()
Komt omdat 24 één van de meest succesvolle series is met een over het hele seizoen doorlopende verhaallijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:02 schreef netto_m het volgende:
Er zijn echt veel 24 fans hier, lol.
Het leest walgelijk moeilijk idd, maar er zit interessante achtergrond-info in die sommige sprongen in de serie logischer maakt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:33 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het niet prettig lezen, die comics op je pc. Vind het sowieso nooit zo boeiend.
Erg vet!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:59 schreef Symer het volgende:
Zijn deze al gepost?
Canadese promo
Heroes - The Fix Scene (1)
Heroes - The Fix Scene (2)
Heroes - The Fix Scene (3)
Heroes - The Fix Scene (4)
Heroes - The Fix Scene (5)
Heroes - The Fix Scene (6)
Heroes - The Fix Behind The Scenes
Dat er spoilers inzitten spreekt voor zich, hier staat bijna eenderde van de komende aflevering.
Idd. Nu alleen hopen dat ze niet zeg maar 4 seizoenen vooruit gaan denken en alles gaan rekken...tempo en diepte is goed zo.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:59 schreef Breuls het volgende:
Zo. Ik ben bij.
Donderdag ep's 1 t/m 3 gekeken, vrijdagavond/nacht/zaterdagochtend de rest. En toen pas had ik door dat het al zo goed als ochtend was.Zegt wel iets over hoe deze serie boeit.
Ik vind 'm goed. Niet alleen omdat het week na week boeit, maar ook omdat ik het idee heb dat er eindelijk eens een serie is die verder dan zes afleveringen vooruit denkt. Dat voelt prettig en vertrouwend aan, en dat mag ik wel.
me 2, ben nu proberen lost seizoen 1 te kijken. maar duurt erg langquote:Op zondag 28 januari 2007 11:18 schreef Darklight het volgende:
Had ik ook, in 2 dagen tijd 12 afleveringen gekeken
Ik las in een van de voorgaande topics dat de basis voor 5 seizoenen al is bedacht. Er kan dus heel ver vooruit gedacht worden. Hoeft niet natuurlijk, maar het kan.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Nu alleen hopen dat ze niet zeg maar 4 seizoenen vooruit gaan denken en alles gaan rekken...tempo en diepte is goed zo.
Dat doe je in een dag, toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
me 2, ben nu proberen lost seizoen 1 te kijken. maar duurt erg lang![]()
Dit is al zo'n beetje rond; Er werd al uitgelegd dat het symbool een combinatie van 2 japanse tekens was, betekenend "Great talent" en "Godsend". En bij degene die zijn gave compleet ontwikkeld heeft is de gehele tattoo zichtbaar. Bij velen is slechts nog de 2 horizontale streepjes uit het embleem zichtbaar, maar Jessica, de alter ego van Niki, heeft 'm al wel compleet op haar schouder.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
- de tatoeage die de Heroes langzaam op hun schouders krijgen en wat die betekent
Ah, dacht dat je voor de kijkers thuis bedoeldequote:Op zondag 28 januari 2007 14:26 schreef Breuls het volgende:
Ja, I know. Dat weten de Heroes alleen nog niet, dus moeten ze dat nog ontdekken, ergo de verhaallijn staat nog open.
Jah, het handvat van het zwaard was duidelijk genoeg. Niet zo'n brede koker. Maar de verwijzing met die koker naar het zwaard was wel opvallend iddquote:
Klopt, naarmate ze hun gave meer en meer begrijpen en onder controle hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef Geqxon het volgende:
Nee, als ik mij niet vergis "groeit" de tatoo tot het complete Godsend symbool.
Idd, dat dacht ik dus ook. Als je naar de comic kijkt en het preview filmpje van Hana, wordt het ook gezegt.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef dapluiz het volgende:
Was trouwens die "niet complete" tattoo niet gewoon een soort litteken van een of ander injectie pistool ? Tenminste, dat meen ik in 1 van de comics te hebben gezien.
Helemaal met je eens (for oncequote:Op zondag 28 januari 2007 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Ik wacht vaak op de 720p versie, dat is simpel een genot om naar te kijken
Hogere resolutie. Gewoon down te loaden, maar is wel een veel groter bestand.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:48 schreef J0sT het volgende:
Wat is 720p? En waar is die te halen?
Dat is toch de 750mb versie of de 1,3gb?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:04 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hogere resolutie. Gewoon down te loaden, maar is wel een veel groter bestand.
Die zijn doorgaans 1,07gb, hoewel ze er ook zijn van 1,4gb (nog beter beeld en 5.1 audio als ik me niet vergis).quote:Op maandag 29 januari 2007 12:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat is toch de 750mb versie of de 1,3gb?
22 geloof ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nu dit seizoen ?
Haha, lol.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Die zijn doorgaans 1,07gb, hoewel ze er ook zijn van 1,4gb (nog beter beeld en 5.1 audio als ik me niet vergis).
Anyway, leuke spoof gevonden op Youtube: Zeroes
"Ordinary people with ordinary abilities"![]()
Het laden duurt om een of andere reden altijd fokking lang :quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, een zo'n strip lezen kost toch zeker twee minuten
Ik heb de COMICS tot en met 12 op me hardeschijf, als iemand het wil kan ik het op me server wel uploaden.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het laden duurt om een of andere reden altijd fokking lang :
Als je dat zou willen doenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:34 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb de COMICS tot en met 12 op me hardeschijf, als iemand het wil kan ik het op me server wel uploaden.
Heb het eerder aangeboden maar er waren niet veel geinterisseerden...
@jeroenvdherik
http://www.tvrage.com/Heroes
Ik heb tot en met deel 11, ik krijg wat later de resterende delen in JPG kwaliteit, ben al bezig met uploadenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen
(Heb overigens deel 1 tot ~6 wel gezien)
Elk pagina is minimaal een aantal MB, deze zijn echt HD rips van de comicsquote:
Heeft hij dat niet eens eerder gedaan; dat hij iemand vastpakte en ergens doorheen ging?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef J0sT het volgende:
Hoe zit dat trouwens met de ability van D.L.? Hij kan, met zijn kleren, door alles heen. Kan hij dan ook met andere mensen door alles heen?
Netjes hoor. Wat is de resolutie johquote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef NX het volgende:
Heroes Graphic Novel!
Here you go guys, (komt ook in de OP te staan)
Link:
http://fokk.en-is.com/index.php?dir=topics/heroes/GraphicNovel/
Index:
http://fokk.en-is.com/topics/heroes/GraphicNovel/
Ja, ik heb al zitten zoeken in afleveringen.. Maar kan niks vinden, en me ook niks herinneren..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Heeft hij dat niet eens eerder gedaan; dat hij iemand vastpakte en ergens doorheen ging?
Hij ging toch met "in" Nikki tijdens hun gevecht, toen bleef Nikki voor dood achter? Aflevering 9 ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:46 schreef J0sT het volgende:
[..]
Ja, ik heb al zitten zoeken in afleveringen.. Maar kan niks vinden, en me ook niks herinneren..
Klopt! Hij kan wel door mensen heen maar ik denk dat hij niet met mensen ergens doorheen kan.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:56 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Hij ging toch met "in" Nikki tijdens hun gevecht, toen bleef Nikki voor dood achter? Aflevering 9 ofzo?
weet je zeker dat het niet langer duurt? zijn de nieuwe afleveringen uberhaubt al aangekondigd?quote:
De lange pauze is toch juist nu voorbij,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet langer duurt? zijn de nieuwe afleveringen uberhaubt al aangekondigd?
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Netjes hoor. Wat is de resolutie joh
Toen Ando en Hiro op de weg waren, komen ze een auto ongeluk tegen, daar probeert DL de man te redden door hem vast te pakken, en een seconde later verscheen hij met die persoon langs de weg.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Klopt! Hij kan wel door mensen heen maar ik denk dat hij niet met mensen ergens doorheen kan.
De mijne ook! Stond nog een interessant stukje over hem in Filmvalley... ff zoekenquote:
Uit de februari editie van Filmvalleyquote:Super Hiro
Masi Oka, bekend als superheld Hiro Nakamura in de Amerikaanse tv-serie Heroes, gaat nu spelen in 21, een heist movie geproduceerd door Kevin Spacey.
Van digital artist tot filmster. De 32-jarige Japans-Amerikaanse Masi-Oka heeft een wonderlijk carrière. Oka verzorgde de visuele hoogstandjes in films als Star Wars I, II, III, Terminator III en War of the worlds, maar verscheen daarnaast ook in kleinere rolletjes. Hij stond op zijn twaalfde als whiz kid op de cover van Time Magazine en is nu doorgebroken als acteur. Oka heeft door zijn rol als superheld Hiro Nakamura dit jaar dus de aandacht getrokken van Hollywood. Naast acteren wil hij graag twee dagen per week blijven werken bij ILM, de visuele wonderfabriek van George Lucas.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet langer duurt? zijn de nieuwe afleveringen uberhaubt al aangekondigd?
Dat vertaalt zich in nieuwe afleveringen tot 5 maart, dan een pauze tot 16 april (+ of - een week) )gevolgd door elke week een nieuwe aflevering tot het seizoen afgelopen is.quote:We're airing episodes in three sections. The first pod, Episodes 1 through 11 are one story. Episodes 12 through 18 tell another section of the story. Finally Episodes 19 through 23 will be a roller coaster wrapping up the first season.
Staat nog niet veel dat we nog niet wisten, maar het is een aardig begin.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Uit de Primatechpaper mail van vandaag:
Want to try to get into his files too? Go to primatechpaper.com, find the helix hidden in the logo on the 'About us' page.
Enter the username bennet and password claire. The password to get into my file is HGghx11a. Get 2 know me.
Wat zou GGeh91zU zijn denk je? Die letters zijn gehighlight in het file van Hana.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Want to try to get into his files too? Go to primatechpaper.com, find the helix hidden in the logo on the 'About us' page.
Enter the username bennet and password claire. The password to get into my file is HGghx11a. Get 2 know me.
Vermoed een wachtwoord voor een volgend stukje, iig geen wachtwoord voor een van de andere 3 files.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat zou GGeh91zU zijn denk je? Die letters zijn gehighlight in het file van Hana.
Naast die irritante flashapplicatie om de Graphic Novels te bekijken, staan de Graphic Novels ook als PDF file op de NBC site: nu hoef je dus niet telkens jpg'jes online te zetten, zonde van de moeite en jouw bandbreedtequote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef NX het volgende:
Heroes Graphic Novel!
Here you go guys, (komt ook in de OP te staan)
Link:
http://fokk.en-is.com/index.php?dir=topics/heroes/GraphicNovel/
Index:
http://fokk.en-is.com/topics/heroes/GraphicNovel/
De 8 is gehighlight niet de 9.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat zou GGeh91zU zijn denk je? Die letters zijn gehighlight in het file van Hana.
Ben ik nou de enige mongool die niet in die files kom? Username: bennet en ww: claire lukt me nog wel maar 3001 t/m 3004 kom ik niet in!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik had hetzelfde probleem met Firefox, probeer het eens met IEquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:48 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige mongool die niet in die files kom? Username: bennet en ww: claire lukt me nog wel maar 3001 t/m 3004 kom ik niet in!
dan begrijpen we gelijk die brand in het appartementquote:
die ma kan vuur beheersen, en mogelijkerwijs er ook niet door verbrand worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel typisch dat twee mensen doodverklaard worden, maar allebei nog leven. Dat Claire het overleefd heeft, okee, begrijpelijk, maar die moeder? Ze moeten toch minstens een lijk gevonden hebben om te kunnen zeggen dat er mensen zijn omgekomen bij die brand...
Dat denk ik ook, dat ze controle heeft over het vuur en zich zo een weg kon banen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:40 schreef s0k het volgende:
[..]
die ma kan vuur beheersen, en mogelijkerwijs er ook niet door verbrand worden.
Toffe afleveringquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel typisch dat twee mensen doodverklaard worden, maar allebei nog leven. Dat Claire het overleefd heeft, okee, begrijpelijk, maar die moeder? Ze moeten toch minstens een lijk gevonden hebben om te kunnen zeggen dat er mensen zijn omgekomen bij die brand...
Ja lindermanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:04 schreef s0k het volgende:
Kellerman? blijf jij ff bij je goede serie vrindvolgens mij bedoel je linderman
Misschien wel Hiro's paquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja lindermanwie is dat momenteel ? toch die nep vader van claire, of hoe heet die gozer dan weer
Dacht er ook aan. Maar dat moet dan een alias zijn in dat geval, Lindermann klinkt niet echt Japansquote:
'The Big Boss' moet haast wel Linderman zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dacht er ook aan. Maar dat moet dan een alias zijn in dat geval, Lindermann klinkt niet echt Japans.
Ja, of niet. Nu verwacht iedereen dat die pa Linderman is. Straks is ie het nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
'The Big Boss' moet haast wel Linderman zijn. Zou het wel een goede plottwist vinden, had ik nooit verwacht.
Dit zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef Ogala het volgende:
Moeten trouwens 1 of allebei de ouders van een hero ook special zijn??
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:44 schreef Xrenity het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DfJR_PHE5gU
preview ep 14
Wordt tof volgende week!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:57 schreef popolon het volgende:Dit moet echt tussen spoilers vriend!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 31-01-2007 00:28:36 ]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef Crazykill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je staat alleen wel met je snufferd op film als je dat hier flikt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
Micah's truc met die ATM zou trouwens erg goed van pas komen
Als er een rugtas vol met 20 dollar biljetten uit dat apparaat mist misschien wel ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Alsof ze geloven dat een klein kind dat ding hacked
Ja, en laat het lekker zelf zonder spoilers staan in je quotequote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:00 schreef J0sT het volgende:
[..]
Dit moet echt tussen spoilers vriend!!!
Ik vraag me alleen af waarom hij die truuk niet eerder heeft gebruikt terwijl hij wist dat zijn mammie haar lichaam verkocht op het internet en zich inliet met slechte geldschietersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef Californian_dreame... het volgende:
Micah's truc met die ATM zou trouwens erg goed van pas komen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:57 schreef popolon het volgende:Zomaar een vraagje, wat is hier spoilerig aan? ik kan er uit leiden dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, dat is slechts een vermoeden, dat kan popolon nooit weten.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zomaar een vraagje, wat is hier spoilerig aan? ik kan er uit leiden dat:Wel als dat letterlijk in de promo gezegd wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, dat is slechts een vermoeden, dat kan popolon nooit weten.![]()
De Haitian kan alleen mental powers, zoals de mind reading ability van die cop blocken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef Gezondaar het volgende:
Ik keek Heroes trouwens met twee vrienden en merkte op, toen Claire en de Haïtiaan elkaar ontmoetten, dat Claire op dat moment kwetsbaar was omdat ze niet kon healen met hem erbij.
Zij allebei: "Wtf, waar heb je het over?!"
Ik: "Die Haïtiaan kan toch powers cancellen?"
Zij: "No way, waar haal je dat nou weer vandaan?!"
Ik: "Het staat op internetEn je ziet het in de episodes."
Nu hebben we er dus een kratje bier op staan.![]()
Volgens mij enkel een soort ruis creeeren waardoor idd mental powers niet werken. En hij kan natuurlijk mensen zaken laten vergeten. Als hij alles kon blocken hadden ze Eden ook niet nodig om Sylar te pakken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De Haitian kan alleen mental powers, zoals de mind reading ability van die cop blocken.
Wie zegt dat ze niet zowel Eden als de Haïtiaan (damn, waneer geven ze die gast een naamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:02 schreef Un4 het volgende:
[..]
Volgens mij enkel een soort ruis creeeren waardoor idd mental powers niet werken. En hij kan natuurlijk mensen zaken laten vergeten. Als hij alles kon blocken hadden ze Eden ook niet nodig om Sylar te pakken.
Waarom androids in de mix gooien als het verhaal al ingewikkeld genoeg is met al die verschillende powers?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:05 schreef wonderer het volgende:
Mijn vent maakte de opmerking dat Bennett misschien niet eens menselijk is, maar een android. Vandaar dat ie geen gedachten heeft en Eden geen vat op hem had.
Maar ik ben even vergeten of de haitiaan dat effect ook niet had op iemand anders.
We hadden net Star Trek zitten kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:07 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Waarom androids in de mix gooien als het verhaal al ingewikkeld genoeg is met al die verschillende powers?![]()
Dat was ik helemaal vergeten jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Naast die irritante flashapplicatie om de Graphic Novels te bekijken, staan de Graphic Novels ook als PDF file op de NBC site: nu hoef je dus niet telkens jpg'jes online te zetten, zonde van de moeite en jouw bandbreedteDaarnaast leest het een stuk prettiger!
- LINKS -
Handig voor in de OP, dacht ik zo!![]()
NEE...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:32 schreef Jelminho het volgende:
Linderman --> Hiro's dad ?
Zoals ik een aantal post terug heb gepost (was een spoiler post), wordt er in aflevering 17 uitgelegd hoe dat komt, hoe Claire precies is terechtgekomen bij HRG.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
Ik ook, volgens betrouwbare bronnen wordt het een big shocker!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:05 schreef Jivis het volgende:
Ongelofelijk vet weer. Ben benieuwd wie Claire's pa is...
En dat is? Ik heb niets gezien...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:37 schreef J0sT het volgende:
De pa van Hiro (al dan niet Linderman) ook.
Het is nu natuurlijk de vraag wie de vader van Claire is, zoals ik hierboven al zei, volgens ingewijden is het een big shocker, dat is tenminste wat me werd verteldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:17 schreef s0k het volgende:
misscnien is hiro's pa linderman niet, en is linderman claire's pa
Ik heb trouwens ook sterk het vermoeden dat claire's adoptie ma ook zwaar mental-modified is door de haitian. als je ziet hoe naief en simpel en obsessed ze is door d'r hond, kan je dat echt niet natuurlijk noemen. en dit zou perfect passen in het plaatje van HRG om zijn eigen 'familie' te hebben met een hero erin als studieobject. als je dan door redeneert, zou je ook niet uitsluiten dat het broertje ook gaven heeft.
Ja dat klopt, maar gezien dat de moeder van Claire (die met dat shit hond) niet de biologische moeder is, dan is het ook logisch, dat haar broertje niet "gifted" is. Haar broertje is niet haar biologische broertje.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:25 schreef s0k het volgende:
het is toch geen verplichting dat je ouders gifted zijn om zelf gifted te geraken? wel een voordeel, maar geen verplichting lijkt me. zou een beetje krom zijn gezien de evolutieleer etc.
Ben ik de enige die dit doorhad? Dat hij in die droom ontplofte doordat er een heleboel heroes om hem heen stonden, en zijn spons-capiciteit hem te veel werd?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:04 schreef Geqxon het volgende:
Ook wel tof dat we weten waarom Peter in zijn droom dus ontploft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |