klopt daar had ik hem ook wel gezien maar niet direct herkend.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:16 schreef netto_m het volgende:
[..]
Ik zag hem gelijk al in het begin van de aflevering, in die flashes in Peter zijn droom. Daar zag je hem voor het eerst. Ik kan me niet herinneren dat ik hem eerder in zijn flashes heb gezien.
cliquequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef Mirel het volgende:
Waar komt Hana in voor? Strips? Trailers?
"I'm just like Mister Isaac draw me, except my face not so round"quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Verder was het weer een briljante aflevering. Hiro met z'n woeeeshhh.
Hij heeft exact dezelfde onderlip jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef dapluiz het volgende:
Goh, een "echte" website uit een serie die gehackt word, orgineel
verder Heroes![]()
Enne, peter vond ik ook al een tijdje op stallone lijken, hebben ze m als zijn zoon gecast in Rocky
Ja dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf, waar komen die filmpjes ammel vandaan? Zijn dat promo's ofzo?
Haha, als het zo doorgaat, dan kan ik om de week wel 2 nieuwe karakters toevoegen aan de OP (niet dat ik het erg vindquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef Djensen het volgende:
Niet omdat ik het leuk vind om te zeuren maarrrr:
De invisible man in de OP? die gaat wel een grote rol spelen denk ik zo..
Had je het hier over mij? Ik zei al dat ik overweeg om over te stappen op Hanna.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:27 schreef NX het volgende:
[..]
Ja, maar hij wil alleen maar Nikki, hoe gaan we dat oplossen?
Neej niet echt, had het over de ZeurPiet Geqxonquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef J0sT het volgende:
De teeering, waarom gaan mensen nu weer dezelfde dingen blèèèren als in HET vorige topic?
Btw @ NX
[..]
Had je het hier over mij? Ik zei al dat ik overweeg om over te stappen op Hanna.
Hana en toch nog steeds een beetje Niki
Voordat de "zich dom voordoende mensen" weer gaan zeiken:quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef J0sT het volgende:
De teeering, waarom gaan mensen nu weer dezelfde dingen blèèèren als in HET vorige topic?
Btw @ NX
[..]
Had je het hier over mij? Ik zei al dat ik overweeg om over te stappen op Hanna.
Voor de mensen die zich nog steeds dom voordoen:
Naast de reguliere (njah, in de VS dan) uitzendingen zijn er op de Heroes-website (nbc.com/heroes) zogenaamde 'comic novels' te lezen met toevoegende (dus niet onthullende) informatie. Ook zijn er onthullende previews te zien.
Hier had je dus (al sinds het begin van de break) kennis kunnen maken met de persoon Hana!
Hana en toch nog steeds een beetje Niki
Staat al in de OPquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef J0sT het volgende:
[..]
Voordat de "zich dom voordoende mensen" weer gaan zeiken:
Over de toevoegende informatie mag in DIT topic zonder spoilers gepost worden.
Over de onthullende informatie mag je in DIT topic niet zonder spoilers posten.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:36 schreef NX het volgende:
! LET OP REGELS !
#1 deze op / topic bevat SPOILERS, LEES NIET VERDER als je de eerste aflevering nog niet hebt gezien!
#2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!
De code:quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:59 schreef Fendy het volgende:
Leuk, ik ben eindelijk bij met Heroes, dus nu kan ik me hier eindelijk vertonen
Wie waren er allemaal naar primatech.com gegaan enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De code:I know, thanks ceased. Ik ga alleen die application form niet invullen denk ik, sms en mailspam enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Kan toch zijn dat mensen dat zelf willen uitzoeken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef Merkie het volgende:
Waarom staat één of andere stomme code tussen spoilers? Net alsof iemand denkt "oh noes!1111!!111 kep de code gezien :S:S:S:S:S bah!!11".
Zet je eens een keer iets tussen spoilers is het WEER niet goed... Jezus! Daan!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef Merkie het volgende:
Waarom staat één of andere stomme code tussen spoilers? Net alsof iemand denkt "oh noes!1111!!111 kep de code gezien :S:S:S:S:S bah!!11".
Omg en nu zit ik al bij alf 12 die ik moet gaan kijken,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een gave serie zeg![]()
Had gister alf 1 gekeken en ben nu bezig met alf 2, ga proberen zo snel mogelijk bij te lopen
vette beelden van al die gasten overal in de wereld
Volgens mij is Linderman degene die inderdaad overal achter zit. Hij heeft met iedereen wel connecties of die zitten eraan te komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Djensen het volgende:
Wie is die Linderman?
Mr. Bennet...??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral gezien het gespoilerde gedeelte geloof ik niet dat Bennet en Linderman vriendjes zijn, maar het is een beetje een long-shot. Bennet vind ik nu ook niet echt de typische good-guy, maar hij is er wel op uit om mensen met superkrachten te stoppen die wat slechts van plan zijn."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
HRG?quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:31 schreef netto_m het volgende:
Ben er nog steeds niet van overtuigd dat het allemaal kwade bedoelingen zijn van HRG.
Volgens mij niet. Volgens mij weet hij wel dat er iets 'groots' gaande is, in connectie met de 'heroes', en probeert z'n familie, in het bijzonder Claire ervoor te behoeden, zelfs zover door hun geheugen in hun bescherming te wissen. Waarom de Haitian Claire 'gespaard' heeft is me nog niet duidelijk, het is wel duidelijk dat ook hij om haar geeft, en tegelijkertijd loyaal blijft aan haar vader, zijn baas.quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:16 schreef wonderer het volgende:
Ik vind nog steeds dat Bennett een slechterik is. Volgens mij is ie echt wat smerigs van plan. Zo ver ga je echt niet om je (geadopteerde) dochter te beschermen. Zo ver ga je alleen als je er zelf beter van wordt.
Linderman en HRG zijn twee aparte personen, Linderman heeft veel connecties en is net zolang in dit Heroes mysterie als HRG, misschien nog langer... (je hoort Simone zeggen dat hij een lange klant is, etc)quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Djensen het volgende:
Wie is die Linderman?
Mr. Bennet...??
Helemaal met je eens... En over Linderman, ik denk dat hij niet alleen de grote baas ofzo iets is (van HRG) maar ook zelf krachten bezit, anders waarom zo'n interesse in de Heroes?quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij weet hij wel dat er iets 'groots' gaande is, in connectie met de 'heroes', en probeert z'n familie, in het bijzonder Claire ervoor te behoeden, zelfs zover door hun geheugen in hun bescherming te wissen. Waarom de Haitian Claire 'gespaard' heeft is me nog niet duidelijk, het is wel duidelijk dat ook hij om haar geeft, en tegelijkertijd loyaal blijft aan haar vader, zijn baas.
Walter?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef Geqxon het volgende:
In de nieuwe comic zie ik trouwens ook een erg bekend joods persoon
Horn-Rimmed Glasses, Claire's pa.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:06 schreef Ceased2Be het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens nou zo dat die korte filmpjes op de Heroes-site hetzelfde gaan vertellen als de comics?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:20 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens nou zo dat die korte filmpjes op de Heroes-site hetzelfde gaan vertellen als de comics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nevada is de staat waar Las Vegas in ligt.
Topo is niet m'n sterkste punt. En ik had comic 17 nog niet gelezen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nevada is de staat waar Las Vegas in ligt.
Peter en Nathans's moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef Mirel het volgende:
Wie de fuck is Hanah?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de moeder van Peter & Nathan? Wat heb jij vanmorgen gesmoked, of mis ik nou iets?
[ Bericht 8% gewijzigd door NX op 25-01-2007 17:13:46 ]
Hij probeerde garppig te doenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:10 schreef NX het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is de moeder van Peter & Nathan? Wat heb jij vanmorgen gesmoked, of mis ik nou iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |