abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45637875
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:16 schreef netto_m het volgende:

[..]

Ik zag hem gelijk al in het begin van de aflevering, in die flashes in Peter zijn droom. Daar zag je hem voor het eerst. Ik kan me niet herinneren dat ik hem eerder in zijn flashes heb gezien.
klopt daar had ik hem ook wel gezien maar niet direct herkend.
en er werd zo de nadruk op gelegd dat ik me niet kan voorstellen dat ik hem in de vorige flashback gemist zou hebben,
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:54:27 #52
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_45638556
Waar komt Hana in voor? Strips? Trailers?
When all else fails, you always have delusion.
pi_45638774
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef Mirel het volgende:
Waar komt Hana in voor? Strips? Trailers?
clique

En ze zit ook in een comic
Amen.
pi_45639296
Hoe tof zou het zijn als Hana BrEeZaH zou typen
pi_45639432
Wtf, waar komen die filmpjes ammel vandaan ? Zijn dat promo's ofzo?

Verder was het weer een briljante aflevering. Hiro met z'n woeeeshhh .
pi_45641432
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Verder was het weer een briljante aflevering. Hiro met z'n woeeeshhh .
"I'm just like Mister Isaac draw me, except my face not so round"

Ik realiseerde me opeens waar Peter me aan deed denken toen ik dit plaatje zag op een ander forum:

Anyway, blijkbaar heeft Heroes nu ook een hacker die voor ons werkt:

http://primatech.mlogic.mobi/info.jsp

Zou dat Hana zijn?
pi_45643538
Goh, een "echte" website uit een serie die gehackt word, orgineel
verder Heroes
Enne, peter vond ik ook al een tijdje op stallone lijken, hebben ze m als zijn zoon gecast in Rocky
pi_45643615
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef dapluiz het volgende:
Goh, een "echte" website uit een serie die gehackt word, orgineel
verder Heroes
Enne, peter vond ik ook al een tijdje op stallone lijken, hebben ze m als zijn zoon gecast in Rocky
Hij heeft exact dezelfde onderlip ja
pi_45644345
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf, waar komen die filmpjes ammel vandaan ? Zijn dat promo's ofzo?
Ja dat zou ik ook wel eens willen weten
En die Hana
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_45644614
Peter wordt Super Peter 2!

Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_45646435
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef Djensen het volgende:
Niet omdat ik het leuk vind om te zeuren maarrrr:

De invisible man in de OP? die gaat wel een grote rol spelen denk ik zo..
Haha, als het zo doorgaat, dan kan ik om de week wel 2 nieuwe karakters toevoegen aan de OP (niet dat ik het erg vind , met de nieuwe op, dus in dit topic, zijn er 2 karakters al toegevoegd )

Iemand een HD-picture van die gast? Wel een foto uit de serie he, kan er ook een op imdb vinden maar das niks...
pi_45646475
De teeering, waarom gaan mensen nu weer dezelfde dingen blèèèren als in HET vorige topic?

Btw @ NX
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:27 schreef NX het volgende:

[..]

Ja, maar hij wil alleen maar Nikki, hoe gaan we dat oplossen ?
Had je het hier over mij? Ik zei al dat ik overweeg om over te stappen op Hanna.

Voor de mensen die zich nog steeds dom voordoen:
Naast de reguliere (njah, in de VS dan) uitzendingen zijn er op de Heroes-website (nbc.com/heroes) zogenaamde 'comic novels' te lezen met toevoegende (dus niet onthullende) informatie. Ook zijn er onthullende previews te zien.

Hier had je dus (al sinds het begin van de break) kennis kunnen maken met de persoon Hana!

Hana en toch nog steeds een beetje Niki
pi_45646696
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef J0sT het volgende:
De teeering, waarom gaan mensen nu weer dezelfde dingen blèèèren als in HET vorige topic?

Btw @ NX
[..]

Had je het hier over mij? Ik zei al dat ik overweeg om over te stappen op Hanna.

Neej niet echt, had het over de ZeurPiet Geqxon

Maar ja je hebt gelijk, snap ook niet waarom we over sommige dingen nog steeds over lullen, wat al een maand bekend is

Ik zie nog niet dat Hana is toegevoegd aan de Crew lijst van Heroes, ik wil wel weten wie ze is... Iemand?
pi_45647004
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef J0sT het volgende:

Btw @ NX
[..]

Voor de mensen die zich nog steeds dom voordoen:
Naast de reguliere (njah, in de VS dan) uitzendingen zijn er op de Heroes-website (nbc.com/heroes) zogenaamde 'comic novels' te lezen met toevoegende (dus niet onthullende) informatie. Ook zijn er onthullende previews te zien.

Hier had je dus (al sinds het begin van de break) kennis kunnen maken met de persoon Hana!

Voordat de "zich dom voordoende mensen" weer gaan zeiken:
Over de toevoegende informatie mag in DIT topic zonder spoilers gepost worden.
Over de onthullende informatie mag je in DIT topic niet zonder spoilers posten.
pi_45647418
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef J0sT het volgende:

[..]

Voordat de "zich dom voordoende mensen" weer gaan zeiken:
Over de toevoegende informatie mag in DIT topic zonder spoilers gepost worden.
Over de onthullende informatie mag je in DIT topic niet zonder spoilers posten.
Staat al in de OP
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:36 schreef NX het volgende:
! LET OP REGELS !
#1 deze op / topic bevat SPOILERS, LEES NIET VERDER als je de eerste aflevering nog niet hebt gezien!
#2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!
pi_45647522

Hana & Niki
pi_45647769
In de nieuwe comic zie ik trouwens ook een erg bekend joods persoon
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:59:56 #68
19529 Fendy
True Spirit
pi_45647874
Leuk, ik ben eindelijk bij met Heroes, dus nu kan ik me hier eindelijk vertonen

Wie waren er allemaal naar primatech.com gegaan enzo?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_45648787
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:59 schreef Fendy het volgende:
Leuk, ik ben eindelijk bij met Heroes, dus nu kan ik me hier eindelijk vertonen

Wie waren er allemaal naar primatech.com gegaan enzo?
De code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:28:32 #70
19529 Fendy
True Spirit
pi_45648862
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, thanks ceased. Ik ga alleen die application form niet invullen denk ik, sms en mailspam enzo
Je hebt gelijk Fen.
pi_45648895
Primatech Paper <no-reply@primatechpaper.com>
to me

Thank you for your interest in Primatech Paper. We will be in contact once we evaluate your application.
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:32:51 #72
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45649029
Waarom staat één of andere stomme code tussen spoilers? Net alsof iemand denkt "oh noes!1111!!111 kep de code gezien :S:S:S:S:S bah!!11".
2000 light years from home
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:33:24 #73
19529 Fendy
True Spirit
pi_45649051
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef Merkie het volgende:
Waarom staat één of andere stomme code tussen spoilers? Net alsof iemand denkt "oh noes!1111!!111 kep de code gezien :S:S:S:S:S bah!!11".
Kan toch zijn dat mensen dat zelf willen uitzoeken?
Nutteloos gezeik zeg
Je hebt gelijk Fen.
pi_45649196
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef Merkie het volgende:
Zet je eens een keer iets tussen spoilers is het WEER niet goed... Jezus! Daan!
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:49:19 #75
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45649585
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een gave serie zeg
Had gister alf 1 gekeken en ben nu bezig met alf 2, ga proberen zo snel mogelijk bij te lopen

vette beelden van al die gasten overal in de wereld
Omg en nu zit ik al bij alf 12 die ik moet gaan kijken,

wat een gave serie zeg niet normaal,
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:54:44 #76
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_45649758
Wie is die Linderman?

Mr. Bennet...??
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:56:10 #77
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_45649816
Dat is de vraag die iedereen stelt .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_45649979
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Djensen het volgende:
Wie is die Linderman?

Mr. Bennet...??
Volgens mij is Linderman degene die inderdaad overal achter zit. Hij heeft met iedereen wel connecties of die zitten eraan te komen.
Bennett zal ook wel aan hem rapporteren zeg maar...
Je hebt gelijk Fen.
pi_45650127
Jessica stal 2 miljoen van Linderman, Linderman heeft Hiro's zwaard (toeval? I don't think so), Nathan klopte bij Linderman aan voor geld en Hanna is connected.
SPOILER

Vooral gezien het gespoilerde gedeelte geloof ik niet dat Bennet en Linderman vriendjes zijn, maar het is een beetje een long-shot. Bennet vind ik nu ook niet echt de typische good-guy, maar hij is er wel op uit om mensen met superkrachten te stoppen die wat slechts van plan zijn.
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:50:41 #80
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45651305
Zo alf 12 ook gezien, ben echt benieuwd hoe het gaat aflopen. dacht tot een paar afleveringen terug dat de neger nog beide was, maar zijn toch 2 personen.

wat is die bennet een lul zeg
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:31:50 #81
97199 netto_m
Save the cheerleader...
pi_45651956
Ben er nog steeds niet van overtuigd dat het allemaal kwade bedoelingen zijn van HRG.
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:33:49 #82
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45651982
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:31 schreef netto_m het volgende:
Ben er nog steeds niet van overtuigd dat het allemaal kwade bedoelingen zijn van HRG.
HRG?
2000 light years from home
pi_45652141
Goed, heeft even geduurt maar ik ben ook bij. Wel een leuke serie hoor, maar snap serieus de ophef niet zo goed. Het had niet veel gescheeld of ik was halverwege gekapt, het tempo was vooral in het begin niet echt hoog te noemen.

Ben nu wel benieuwd hoe het af gaat lopen dus ik kijk ze toch nu maar elke week.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  donderdag 25 januari 2007 @ 02:16:35 #84
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_45652356
Ik vind nog steeds dat Bennett een slechterik is. Volgens mij is ie echt wat smerigs van plan. Zo ver ga je echt niet om je (geadopteerde) dochter te beschermen. Zo ver ga je alleen als je er zelf beter van wordt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_45652468
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 02:16 schreef wonderer het volgende:
Ik vind nog steeds dat Bennett een slechterik is. Volgens mij is ie echt wat smerigs van plan. Zo ver ga je echt niet om je (geadopteerde) dochter te beschermen. Zo ver ga je alleen als je er zelf beter van wordt.
Volgens mij niet. Volgens mij weet hij wel dat er iets 'groots' gaande is, in connectie met de 'heroes', en probeert z'n familie, in het bijzonder Claire ervoor te behoeden, zelfs zover door hun geheugen in hun bescherming te wissen. Waarom de Haitian Claire 'gespaard' heeft is me nog niet duidelijk, het is wel duidelijk dat ook hij om haar geeft, en tegelijkertijd loyaal blijft aan haar vader, zijn baas.
pi_45652771
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Djensen het volgende:
Wie is die Linderman?

Mr. Bennet...??
Linderman en HRG zijn twee aparte personen, Linderman heeft veel connecties en is net zolang in dit Heroes mysterie als HRG, misschien nog langer... (je hoort Simone zeggen dat hij een lange klant is, etc)
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 02:30 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Volgens mij weet hij wel dat er iets 'groots' gaande is, in connectie met de 'heroes', en probeert z'n familie, in het bijzonder Claire ervoor te behoeden, zelfs zover door hun geheugen in hun bescherming te wissen. Waarom de Haitian Claire 'gespaard' heeft is me nog niet duidelijk, het is wel duidelijk dat ook hij om haar geeft, en tegelijkertijd loyaal blijft aan haar vader, zijn baas.
Helemaal met je eens... En over Linderman, ik denk dat hij niet alleen de grote baas ofzo iets is (van HRG) maar ook zelf krachten bezit, anders waarom zo'n interesse in de Heroes?

Of hij is iemand die erachter wil komen hoe de krachten van de Hero's werken en hoe ze ontstaan, of hij is er zelf een! Ik wil het nu al wel wedden dat Peter en Linderman straks tegenover elkaar zullen staan, misschien als goodguy vs badguy maar het kan ook zo zijn, je weet het maar nooit, dat hij toch niet de badguy is (er is altijd wel een "big" vilian...)...

[ Bericht 9% gewijzigd door NX op 25-01-2007 04:35:17 ]
pi_45654946
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef Geqxon het volgende:
In de nieuwe comic zie ik trouwens ook een erg bekend joods persoon
Walter?
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

HRG?
Horn-Rimmed Glasses, Claire's pa.

Ik denk dat hij zichzelf als een soort behoeder van de evolutie ziet die nu vooral nog bezig is met onderzoek naar wat deze mensen zo speciaal maakt (daarom liet hij Matt weer gaan en vermoordt hij Sylar niet). Daarna zal hij overgaan op het uitschakelen van mensen die volgens hem hun gave niet verdienen ("Not everyone who has these abilities deserves them"). Ik neem aan dat hij Claire geadopteerd heeft omdat zij een gave heeft om de ontwikkeling daarvan van dichtbij te kunnen observeren, anders is het wel heel toevallig dat juist hij zo'n dochter heeft.

Hij wist haar geheugen nu steeds als ze erachter begint te komen wat ze kan omdat hij genoeg informatie verzameld heeft en wil voorkomen dat hij (of zijn baas) moet bepalen of zij haar gave verdient of niet.

Nu is hij nog een good guy omdat hij tegen mensen als Sylar vecht (wat dus betekent dat Ted en Hana bad guys zijn om het maar even zo zwart-wit te stellen). Ik denk dat hij later een paar van onze Heroes als niet-verdienend gaat bestempelen waardoor hij een bad guy wordt (en Ted en Hana good guys die op het laatste moment onverwacht de dag redden).
pi_45657862
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:06 schreef Ceased2Be het volgende:
SPOILER
SPOILER
Is het trouwens nou zo dat die korte filmpjes op de Heroes-site hetzelfde gaan vertellen als de comics?
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:21:06 #89
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_45657874
Nou, denk niet dat ie zo makkelijk beslist dat iemand de krachten niet of wel verdiend. Dat is te simpel en dom voor een serie.

Ik vind het gewoon eeen goodguy.
When all else fails, you always have delusion.
pi_45658188
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:20 schreef Pilstonnetje het volgende:

[..]
SPOILER
Is het trouwens nou zo dat die korte filmpjes op de Heroes-site hetzelfde gaan vertellen als de comics?
SPOILER
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:43:36 #91
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_45658483
Nevada is de staat waar Las Vegas in ligt .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_45658536
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
pi_45658582
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Topo is niet m'n sterkste punt. En ik had comic 17 nog niet gelezen.

Never mind!
pi_45658589
Best wel vet gejat van Lost eigenlijk, die "echt bestaande" websites.
Amen.
pi_45659240
Wie was Hanna nou ook weer?

Je hebt gelijk Fen.
pi_45661862
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:11 schreef Fendy het volgende:
Wie was Hanna nou ook weer?

Peter en Nathans's moeder.
SPOILER
pi_45662746
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef Mirel het volgende:
Wie de fuck is Hanah?
SPOILER
Dit is de moeder van Peter & Nathan? Wat heb jij vanmorgen gesmoked, of mis ik nou iets?

[ Bericht 8% gewijzigd door NX op 25-01-2007 17:13:46 ]
pi_45662932
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:10 schreef NX het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dit is de moeder van Peter & Nathan? Wat heb jij vanmorgen gesmoked, of mis ik nou iets?
Hij probeerde garppig te doen
hi
pi_45663989
Ah zij ja, nu ik weer weet
Je hebt gelijk Fen.
pi_45664259
Het zou anders zo hun zus kunnen zijn

Trouwens, die foto komt niet uit een comic of een eerder getoonde aflevering

[ Bericht 44% gewijzigd door Geqxon op 25-01-2007 16:11:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties