Die was geniaal jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Maar dat stukje daarna was leuker
WOESHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
"keep it down"
woeshhhhhhhhhhh![]()
quote:
to·pic (de ~, ~s)quote:
Denk ik een keer origineel te zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Seriousley kan je geen betere tvp verzinnen?
Je hebt gelijk, misschien moet ik die foto's maar even wegeditten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:36 schreef NX het volgende:
[..]
BRRR... Dat noemt hij borsten, ik noem dat zakjes, met een puntje eraan, ziet er niet uit op deze foto (de borsten dan he)
of in de OP zettenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, misschien moet ik die foto's maar even wegeditten.![]()
Het mag allebei. En 'de topic' klinkt als stront.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[..]
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
Ik vind Niki net steeds minder worden eigenlijk, ben vooral benieuwd wat Linderman betekent in het geheel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Net ep 12 gekeken en het was toch wel weer genieten... de scenes in het museum waren leuk(eigenlijk alle scenes met Hiro) en Nicki/Jessica begin ik ergens toch ook wel interessant te vinden.
Dhr. Eccleston was lichtelijk onherkenbaar met z'n baard, moest toch even goed kijken aan het eind.
Ik vertrouw toch alleen Van Dale, en zie nergens staan dat "het" ook toegestaan is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het mag allebei. En 'de topic' klinkt als stront.
Vermoed dat Linderman de evil-tegenhanger van de 'pa' van Claire is (al dan niet met superkrachten).quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind Niki net steeds minder worden eigenlijk, ben vooral benieuwd wat Linderman betekent in het geheel.
[..]
Ik vertrouw toch alleen Van Dale, en zie nergens staan dat "het" ook toegestaan is.
http://woordenlijst.org/zoek/?q=topic&w=wquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vertrouw toch alleen Van Dale, en zie nergens staan dat "het" ook toegestaan is.
Ik heb het nog nergens terug gelezen, maar ik ben toch niet de enige die denkt dat de slotscene met haar er al op wijst dat ze dat dus gaan doen? Het kwam op mij in ieder geval over alsof het Niki was die opeens die knuppel doormidden brak gezien haar verbaasde blik. Dus wie weet: gaat de volgende aflevering o.a. over Niki die haar superkracht ook onder controle gaat krijgen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Crazykill het volgende:
Die Nikki moeten ze of normaal maken (dus dat ze met haar krachten kan omgaan) of gewoon dood laten gaan. Ze is alleen irritant.
DL en Micah zijn wel tof
Nog niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Heeft mr. Bennet eigenlijk ook een soort special power?
Zo ja, wat dan?
Er werd in de gesprekken met Mohinder gehint naar een manier om mensen superpowers te geven dus het kan nog komen (alhoewel ze dan dezelfde stunt uit gaan halen als in The 4400).quote:
The power of being extremely coolquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Heeft mr. Bennet eigenlijk ook een soort special power?
Zo ja, wat dan?
En laten we hopen dat dat niet zal gebeuren, ben zelf ook van mening dat het er niet naar uitziet dat zoiets zal gebeuren...quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er werd in de gesprekken met Mohinder gehint naar een manier om mensen superpowers te geven dus het kan nog komen (alhoewel ze dan dezelfde stunt uit gaan halen als in The 4400).
Nee, hij is cooler. Want hij weet niet dattie hip is. En V&R welquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij kan zo het derde broertje van Victor en Rolf zijn
Ik zag hem gelijk al in het begin van de aflevering, in die flashes in Peter zijn droom. Daar zag je hem voor het eerst. Ik kan me niet herinneren dat ik hem eerder in zijn flashes heb gezien.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Net ep 12 gekeken en het was toch wel weer genieten... de scenes in het museum waren leuk(eigenlijk alle scenes met Hiro) en Nicki/Jessica begin ik ergens toch ook wel interessant te vinden.
Dhr. Eccleston was lichtelijk onherkenbaar met z'n baard, moest toch even goed kijken aan het eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |