Dat dus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:46 schreef PeRi het volgende:
Net gekeken en mên wat was het weer tof. Was wel weer ff inkomen na die maanden, maar dat maakte 'm er zeker niet minder op.!
Ik denk dat volgend jaar RTL of SBS er wel mee begint.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:08 schreef zBus het volgende:
Geweldige aflevering weer idd, kan nu echt niet wachten tot volgende week. Ik vraag me ook af wanneer ze hier in nederland gaan beginnen met deze serie. Hij loopt volgens mij boven behoorlijk goed in de VS en dan word het meestal wel aangekocht toch?
Standaard is volgens mij dat ze het na een jaar hier gaan uitzenden, maar de laatste tijd kopen ze na een half jaar al een serie en zenden ze het hier in NL uit...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:08 schreef zBus het volgende:
Geweldige aflevering weer idd, kan nu echt niet wachten tot volgende week. Ik vraag me ook af wanneer ze hier in nederland gaan beginnen met deze serie. Hij loopt volgens mij boven behoorlijk goed in de VS en dan word het meestal wel aangekocht toch?
Stuk chiller, idd, geen reclame, geen nederlandse ondertiteling, geen SBS6 logo(quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:11 schreef NX het volgende:
[..]
Standaard is volgens mij dat ze het na een jaar hier gaan uitzenden, maar de laatste tijd kopen ze na een half jaar al een serie en zenden ze het hier in NL uit...
Ik vraag me wel af of dat zal gebeuren met Heroes, ik kijk toch liever via HD-RIPS...
Dat is ook wel weer waar. Ik kijk ook liever naar de rips. Zeker omdat ik nu al zover voorloop, kan ik mezelf niet gaan martelen met reruns als ik nieuwe kan kijken. Zou het alleen wel tof vinden om met anderen er over te praten. Ipv moeilijk te hoeven doen en telkens een dvd voor ze te fikken met nieuwe eps.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef Haijo het volgende:
[..]
Stuk chiller, idd, geen reclame, geen nederlandse ondertiteling, geen SBS6 logo()
Het is de topic, dus deze topic.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef Haijo het volgende:
Nee, dat is toch echt dit topic. Enkelvoud?
Yupsquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef Haijo het volgende:
Nee, dat is toch echt dit topic. Enkelvoud?
Nope.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is de topic, dus deze topic.
Seriousley kan je geen betere tvp verzinnen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
#2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!
Dat moet "deze topic" zijn.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:26 schreef zBus het volgende:
Vond dat stukje met hiro en nathan ook geweldig.
Hiro: like billain.
Nathan: billain?
Hiro: yes Bilain
Nathan: ohw you mean Villain.
Hiro: v*spetter*sptter*ilain
Dat was ook geweldig jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Maar dat stukje daarna was leuker
WOESHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
"keep it down"
woeshhhhhhhhhhh![]()
Het is dus het topic.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is de topic, dus deze topic.
.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef NX het volgende:
[..]
Hiro:" You are the flyingman, WOOSSSSSSSHHHHHHH"
Petrelli: "Keep it down will ya?"
Hiro: "woossshhhh"
Ik viel bijna van me stoel af!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:17 schreef NX het volgende:
[..]
Nog hilarischer;
Petrelli: "What do you think that makes the bomb go off?"
Hiro: "Don't know, probably badguy"
Petrelli: "badguy ?"
Hiro: "Yes, like bilan"
Petrelli: "What's that? "
Hiro: "Bilan!"
Petrelli: "Bilian?"
Hiro: "Bilan!"
Petrelli: "Vilian!!"
Hiro: "Vweeee"
Petrelli: "Wee!"
Hiro: "Vweeeelian!"
![]()
![]()
Die was geniaal jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Maar dat stukje daarna was leuker
WOESHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
"keep it down"
woeshhhhhhhhhhh![]()
quote:
to·pic (de ~, ~s)quote:
Denk ik een keer origineel te zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Seriousley kan je geen betere tvp verzinnen?
Je hebt gelijk, misschien moet ik die foto's maar even wegeditten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:36 schreef NX het volgende:
[..]
BRRR... Dat noemt hij borsten, ik noem dat zakjes, met een puntje eraan, ziet er niet uit op deze foto (de borsten dan he)
of in de OP zettenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, misschien moet ik die foto's maar even wegeditten.![]()
Het mag allebei. En 'de topic' klinkt als stront.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[..]
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
Ik vind Niki net steeds minder worden eigenlijk, ben vooral benieuwd wat Linderman betekent in het geheel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Net ep 12 gekeken en het was toch wel weer genieten... de scenes in het museum waren leuk(eigenlijk alle scenes met Hiro) en Nicki/Jessica begin ik ergens toch ook wel interessant te vinden.
Dhr. Eccleston was lichtelijk onherkenbaar met z'n baard, moest toch even goed kijken aan het eind.
Ik vertrouw toch alleen Van Dale, en zie nergens staan dat "het" ook toegestaan is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het mag allebei. En 'de topic' klinkt als stront.
Vermoed dat Linderman de evil-tegenhanger van de 'pa' van Claire is (al dan niet met superkrachten).quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind Niki net steeds minder worden eigenlijk, ben vooral benieuwd wat Linderman betekent in het geheel.
[..]
Ik vertrouw toch alleen Van Dale, en zie nergens staan dat "het" ook toegestaan is.
http://woordenlijst.org/zoek/?q=topic&w=wquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vertrouw toch alleen Van Dale, en zie nergens staan dat "het" ook toegestaan is.
Ik heb het nog nergens terug gelezen, maar ik ben toch niet de enige die denkt dat de slotscene met haar er al op wijst dat ze dat dus gaan doen? Het kwam op mij in ieder geval over alsof het Niki was die opeens die knuppel doormidden brak gezien haar verbaasde blik. Dus wie weet: gaat de volgende aflevering o.a. over Niki die haar superkracht ook onder controle gaat krijgen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Crazykill het volgende:
Die Nikki moeten ze of normaal maken (dus dat ze met haar krachten kan omgaan) of gewoon dood laten gaan. Ze is alleen irritant.
DL en Micah zijn wel tof
Nog niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Heeft mr. Bennet eigenlijk ook een soort special power?
Zo ja, wat dan?
Er werd in de gesprekken met Mohinder gehint naar een manier om mensen superpowers te geven dus het kan nog komen (alhoewel ze dan dezelfde stunt uit gaan halen als in The 4400).quote:
The power of being extremely coolquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Heeft mr. Bennet eigenlijk ook een soort special power?
Zo ja, wat dan?
En laten we hopen dat dat niet zal gebeuren, ben zelf ook van mening dat het er niet naar uitziet dat zoiets zal gebeuren...quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er werd in de gesprekken met Mohinder gehint naar een manier om mensen superpowers te geven dus het kan nog komen (alhoewel ze dan dezelfde stunt uit gaan halen als in The 4400).
Nee, hij is cooler. Want hij weet niet dattie hip is. En V&R welquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij kan zo het derde broertje van Victor en Rolf zijn
Ik zag hem gelijk al in het begin van de aflevering, in die flashes in Peter zijn droom. Daar zag je hem voor het eerst. Ik kan me niet herinneren dat ik hem eerder in zijn flashes heb gezien.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Net ep 12 gekeken en het was toch wel weer genieten... de scenes in het museum waren leuk(eigenlijk alle scenes met Hiro) en Nicki/Jessica begin ik ergens toch ook wel interessant te vinden.
Dhr. Eccleston was lichtelijk onherkenbaar met z'n baard, moest toch even goed kijken aan het eind.
klopt daar had ik hem ook wel gezien maar niet direct herkend.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:16 schreef netto_m het volgende:
[..]
Ik zag hem gelijk al in het begin van de aflevering, in die flashes in Peter zijn droom. Daar zag je hem voor het eerst. Ik kan me niet herinneren dat ik hem eerder in zijn flashes heb gezien.
cliquequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef Mirel het volgende:
Waar komt Hana in voor? Strips? Trailers?
"I'm just like Mister Isaac draw me, except my face not so round"quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Verder was het weer een briljante aflevering. Hiro met z'n woeeeshhh.
Hij heeft exact dezelfde onderlip jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef dapluiz het volgende:
Goh, een "echte" website uit een serie die gehackt word, orgineel
verder Heroes![]()
Enne, peter vond ik ook al een tijdje op stallone lijken, hebben ze m als zijn zoon gecast in Rocky
Ja dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf, waar komen die filmpjes ammel vandaan? Zijn dat promo's ofzo?
Haha, als het zo doorgaat, dan kan ik om de week wel 2 nieuwe karakters toevoegen aan de OP (niet dat ik het erg vindquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef Djensen het volgende:
Niet omdat ik het leuk vind om te zeuren maarrrr:
De invisible man in de OP? die gaat wel een grote rol spelen denk ik zo..
Had je het hier over mij? Ik zei al dat ik overweeg om over te stappen op Hanna.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:27 schreef NX het volgende:
[..]
Ja, maar hij wil alleen maar Nikki, hoe gaan we dat oplossen?
Neej niet echt, had het over de ZeurPiet Geqxonquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef J0sT het volgende:
De teeering, waarom gaan mensen nu weer dezelfde dingen blèèèren als in HET vorige topic?
Btw @ NX
[..]
Had je het hier over mij? Ik zei al dat ik overweeg om over te stappen op Hanna.
Hana en toch nog steeds een beetje Niki
Voordat de "zich dom voordoende mensen" weer gaan zeiken:quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef J0sT het volgende:
De teeering, waarom gaan mensen nu weer dezelfde dingen blèèèren als in HET vorige topic?
Btw @ NX
[..]
Had je het hier over mij? Ik zei al dat ik overweeg om over te stappen op Hanna.
Voor de mensen die zich nog steeds dom voordoen:
Naast de reguliere (njah, in de VS dan) uitzendingen zijn er op de Heroes-website (nbc.com/heroes) zogenaamde 'comic novels' te lezen met toevoegende (dus niet onthullende) informatie. Ook zijn er onthullende previews te zien.
Hier had je dus (al sinds het begin van de break) kennis kunnen maken met de persoon Hana!
Hana en toch nog steeds een beetje Niki
Staat al in de OPquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef J0sT het volgende:
[..]
Voordat de "zich dom voordoende mensen" weer gaan zeiken:
Over de toevoegende informatie mag in DIT topic zonder spoilers gepost worden.
Over de onthullende informatie mag je in DIT topic niet zonder spoilers posten.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:36 schreef NX het volgende:
! LET OP REGELS !
#1 deze op / topic bevat SPOILERS, LEES NIET VERDER als je de eerste aflevering nog niet hebt gezien!
#2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!
De code:quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:59 schreef Fendy het volgende:
Leuk, ik ben eindelijk bij met Heroes, dus nu kan ik me hier eindelijk vertonen
Wie waren er allemaal naar primatech.com gegaan enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De code:I know, thanks ceased. Ik ga alleen die application form niet invullen denk ik, sms en mailspam enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Kan toch zijn dat mensen dat zelf willen uitzoeken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef Merkie het volgende:
Waarom staat één of andere stomme code tussen spoilers? Net alsof iemand denkt "oh noes!1111!!111 kep de code gezien :S:S:S:S:S bah!!11".
Zet je eens een keer iets tussen spoilers is het WEER niet goed... Jezus! Daan!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef Merkie het volgende:
Waarom staat één of andere stomme code tussen spoilers? Net alsof iemand denkt "oh noes!1111!!111 kep de code gezien :S:S:S:S:S bah!!11".
Omg en nu zit ik al bij alf 12 die ik moet gaan kijken,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een gave serie zeg![]()
Had gister alf 1 gekeken en ben nu bezig met alf 2, ga proberen zo snel mogelijk bij te lopen
vette beelden van al die gasten overal in de wereld
Volgens mij is Linderman degene die inderdaad overal achter zit. Hij heeft met iedereen wel connecties of die zitten eraan te komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Djensen het volgende:
Wie is die Linderman?
Mr. Bennet...??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral gezien het gespoilerde gedeelte geloof ik niet dat Bennet en Linderman vriendjes zijn, maar het is een beetje een long-shot. Bennet vind ik nu ook niet echt de typische good-guy, maar hij is er wel op uit om mensen met superkrachten te stoppen die wat slechts van plan zijn."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
HRG?quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:31 schreef netto_m het volgende:
Ben er nog steeds niet van overtuigd dat het allemaal kwade bedoelingen zijn van HRG.
Volgens mij niet. Volgens mij weet hij wel dat er iets 'groots' gaande is, in connectie met de 'heroes', en probeert z'n familie, in het bijzonder Claire ervoor te behoeden, zelfs zover door hun geheugen in hun bescherming te wissen. Waarom de Haitian Claire 'gespaard' heeft is me nog niet duidelijk, het is wel duidelijk dat ook hij om haar geeft, en tegelijkertijd loyaal blijft aan haar vader, zijn baas.quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:16 schreef wonderer het volgende:
Ik vind nog steeds dat Bennett een slechterik is. Volgens mij is ie echt wat smerigs van plan. Zo ver ga je echt niet om je (geadopteerde) dochter te beschermen. Zo ver ga je alleen als je er zelf beter van wordt.
Linderman en HRG zijn twee aparte personen, Linderman heeft veel connecties en is net zolang in dit Heroes mysterie als HRG, misschien nog langer... (je hoort Simone zeggen dat hij een lange klant is, etc)quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Djensen het volgende:
Wie is die Linderman?
Mr. Bennet...??
Helemaal met je eens... En over Linderman, ik denk dat hij niet alleen de grote baas ofzo iets is (van HRG) maar ook zelf krachten bezit, anders waarom zo'n interesse in de Heroes?quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij weet hij wel dat er iets 'groots' gaande is, in connectie met de 'heroes', en probeert z'n familie, in het bijzonder Claire ervoor te behoeden, zelfs zover door hun geheugen in hun bescherming te wissen. Waarom de Haitian Claire 'gespaard' heeft is me nog niet duidelijk, het is wel duidelijk dat ook hij om haar geeft, en tegelijkertijd loyaal blijft aan haar vader, zijn baas.
Walter?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef Geqxon het volgende:
In de nieuwe comic zie ik trouwens ook een erg bekend joods persoon
Horn-Rimmed Glasses, Claire's pa.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:06 schreef Ceased2Be het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens nou zo dat die korte filmpjes op de Heroes-site hetzelfde gaan vertellen als de comics?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:20 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens nou zo dat die korte filmpjes op de Heroes-site hetzelfde gaan vertellen als de comics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nevada is de staat waar Las Vegas in ligt.
Topo is niet m'n sterkste punt. En ik had comic 17 nog niet gelezen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nevada is de staat waar Las Vegas in ligt.
Peter en Nathans's moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef Mirel het volgende:
Wie de fuck is Hanah?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de moeder van Peter & Nathan? Wat heb jij vanmorgen gesmoked, of mis ik nou iets?
[ Bericht 8% gewijzigd door NX op 25-01-2007 17:13:46 ]
Hij probeerde garppig te doenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:10 schreef NX het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is de moeder van Peter & Nathan? Wat heb jij vanmorgen gesmoked, of mis ik nou iets?
Vervelend he...quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij probeerde garppig te doen![]()
Ja klopt,quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:00 schreef Geqxon het volgende:
Het zou anders zo hun zus kunnen zijn
Trouwens, die foto komt niet uit een comic of een eerder getoonde aflevering
[ Bericht 5% gewijzigd door NX op 25-01-2007 17:14:29 ]
.. en dat valt niet onder spoilers?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:58 schreef NX het volgende:
Ja klopt, komt uit een preview/trailer die op de Heroes 360 site staat...
Niet volgens Hiro, maar volgens zijn sidekick, het betekent "Godsend"... maar dat hebben we eigenlijk al in de vorige topic, nummer 7 al besproken... In de OP staat bij symbol een nieuwe plaatje (de zwaard).quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:06 schreef wonderer het volgende:
Apart dat niemand het heeft over de betekenis van het "RNA" teken, dat volgens Hiro een combinatie is van twee japanse karakters... (ben alleen vergeten wat ze betekenen. Divine gift geloof ik?)
Euhmm, ja eigenlijk wel... Mijn excuses, plaatje werd hier gepost en ik nam het kladdeloos overquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
.. en dat valt niet onder spoilers?
"Great talent" & "Godsend"quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:06 schreef wonderer het volgende:
Apart dat niemand het heeft over de betekenis van het "RNA" teken, dat volgens Hiro een combinatie is van twee japanse karakters... (ben alleen vergeten wat ze betekenen. Divine gift geloof ik?)
Hana zal vast ooit wel eens op tv te zien zijn, en ik kan begrijpen dat iemand dan teleurgesteld is omdat hij of zij weet hoe hana er IRL uit ziet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar die filmpjes op de site zitten toch niet i/d volgende aflevering en zouden dus toch net zoals de comics vrij besproken mogen worden?
Geqxon heeft hierboven wel gelijk ja...quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar die filmpjes op de site zitten toch niet i/d volgende aflevering en zouden dus toch net zoals de comics vrij besproken mogen worden?
Ach nee joh, je bent ons meest ondergewaardeerde fokker, als jij vertrekt heeft deze topic helemaal geen waarde meerquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeik met die spoilers ook altijd, ik ga wel ergens anders over de serie praten.
Ik ook niet altijd, maar soms moet je meegaan met de "flow" anders wordt ie boos of krijgt ie PMS...quote:
Zijn probleemquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef NX het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd, maar soms moet je meegaan met de "flow" anders wordt ie boos...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef NX het volgende:
[..]
Ach nee joh, je bent ons meest ondergewaardeerde fokker, als jij vertrekt heeft deze topic helemaal geen waarde meer(just kidding)
Ja niet alleen dat maar ook het feit dat heel veel mensen vragen stellen wat al wordt beantwoord in de OP of een paar post eerder als is gepost, enzv.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]!
Maar je bent het toch wel met me eens dat dat eeuwige gelul over spoilers het topic een beetje verpest, toch?
Jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik begreep dat de 360 filmpjes juist een aanvulling waren op de comics en afleveringen ipv previews.
Dan ben je wel een heel triest persoon, als je daar teleurgesteld over bentquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hana zal vast ooit wel eens op tv te zien zijn, en ik kan begrijpen dat iemand dan teleurgesteld is omdat hij of zij weet hoe hana er IRL uit ziet.
Tsja zal wel toeval zijn want ik kijk genoeg andere series die niet op 24 lijken. En geen van allen kwam pas een beetje los na 11 (!!) afleveringen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef J0sT het volgende:
Btw wel grappig dat mensen die lopen te zeiken over tempo van Heroes allemaal iets te maken hebben met 24 (avater, ondertekst, signature,,)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |