Ik zeik nergens over. Ik vind elke aflevering van Heroes tot nu toe topquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef J0sT het volgende:
Btw wel grappig dat mensen die lopen te zeiken over tempo van Heroes allemaal iets te maken hebben met 24 (avater, ondertekst, signature,,)..
Ik zie nergens gezeik over het tempo van Heroes eigenlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef J0sT het volgende:
Mensen ga ajb HET HELE TOPIC lezen voordat je vragen gaat stellen..
Btw wel grappig dat mensen die lopen te zeiken over tempo van Heroes allemaal iets te maken hebben met 24 (avater, ondertekst, signature,,)..
Op de vorige pagina stond een opmerking van mij. Geen idee of ik de eerste ben, maar ben pas sinds gisteren "bij" dus volg het topic dus ook net.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie nergens gezeik over het tempo van Heroes eigenlijk?
Niet doen, opsparen en dan in 1 keer kijken anders moet je net zoals wij iedere week wachten !quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:11 schreef DJJoris het volgende:
Zojuist ook verslaafd geraakt aan de Heroes serie, na aflevering 1&2 ben ik helemaal hooked, vanavond maar even de rest proberen te bekijken.
Dat is het probleem ook, na aflevering 1 kun je al niet meer stoppen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:49 schreef Ogala het volgende:
[..]
Niet doen, opsparen en dan in 1 keer kijken anders moet je net zoals wij iedere week wachten !![]()
Hahaha... Just relax and sit back, all will come...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik snap er werkelijk waar geen ene kloot van waar jullie het over hebben, maar ik wacht tot volgende week
Dan moet je wel 12 weken wachten. Kun je beter elke week wachtenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:49 schreef Ogala het volgende:
[..]
Niet doen, opsparen en dan in 1 keer kijken anders moet je net zoals wij iedere week wachten !![]()
Nee, de radioactieve meneer zit in Nevada. Claude (de onzichtbare man) is nieuw. En die onzichtbaarheid is dus zijn powerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
BTW: wat is de power van die gozer die onzichtbaar is? Dat is toch ook dezelfde kerel die radioactief was en daarmee ok zn vrouw had besmet?
klopt, Theodore (de raqdioactieve man, en ja, ik heb die naam moeten opzoeken) zit in nevada, ergens midden in de woestijn, war Peter van plan is heen te gaan, om zo de explosie te voorkomen, terwijl dat er juist voor zorgt dat hij de kracht overneemt die de explosie zal veroorzaken ("I took his power"). grappig hoe dat visioen realiteit kan worden door dat zelfde visioen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, de radioactieve meneer zit in Nevada. Claude (de onzichtbare man) is nieuw. En die onzichtbaarheid is dus zijn power
Self fulfilling prophecies, Heroes heeft er wel meer. Zo ook met het zwaard van Hiro, en het schilderij met die dino.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
grappig hoe dat visioen realiteit kan worden door dat zelfde visioen.
Dat denk ik niet. Alleen mind-control powers lijken niet te werken bij Bennet, met de Haitian in de buurt. Eden kon haar krachten van overreding ook prima gebruiken met Bennet in de buurt, terwijl de Haitian toen niet in de buurt was.quote:ik las trouwens 2 pagina's terug ietsover mogelijke gaven van mr Bennet. de kans dat ik het mis heb is groot, maar ik heb het idee dat we zijn kracht al gezien hebben. hij heeft het er zelf vaak over dat krachten niet werken, en altijd als hij in de buurt is. en dat de haitian ook altijd in de buurt is, is volgens mij alleen maar om iedereen te doen denken dat hij andere krachten blokeert. maar zoals ik al zei, ik kan het mis hebben.
Viel mij ook al op inderdaad, de toekomst is blijkbaar niet te veranderen, en als je dat probeert kom je toch weer uit waar je anders ook uitgekomen zou zijn. Ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Self fulfilling prophecies, Heroes heeft er wel meer. Zo ook met het zwaard van Hiro, en het schilderij met die dino.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef Lynx666 het volgende:
Het duidelijkst is nog wel met het stripboek, dat Hiro en z'n maat tot in detail volgen
Kan natuurlijk dat Mr. Bennet het onder controle heeft. Maar goed, het lijkt me duidelijk dat de Haitian twee gaven heeft in feite. Geheugen wissen en krachten blokkeren. Maar hou zou ook kunnen dat dat laaste een uitvinding is de organisatie waar Mr. Bennet voor werkt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Self fulfilling prophecies, Heroes heeft er wel meer. Zo ook met het zwaard van Hiro, en het schilderij met die dino.
[..]
Dat denk ik niet. Alleen mind-control powers lijken niet te werken bij Bennet, met de Haitian in de buurt. Eden kon haar krachten van overreding ook prima gebruiken met Bennet in de buurt, terwijl de Haitian toen niet in de buurt was.
juist omdat het zo 'duidelijk' is, heb ik het idee dat het gewoon misleiding is. idee heb ik al een tijdje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:01 schreef Haijo het volgende:
[..]
Kan natuurlijk dat Mr. Bennet het onder controle heeft. Maar goed, het lijkt me duidelijk dat de Haitian twee gaven heeft in feite. Geheugen wissen en krachten blokkeren. Maar hou zou ook kunnen dat dat laaste een uitvinding is de organisatie waar Mr. Bennet voor werkt.
Staat toch wel nuttige info in, ik had er ook geen zin in, maar weet nu alles over Hannaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:30 schreef Mirel het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om die comics te lezen. Vind het kijken leuk genoeg.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:57 schreef J0sT het volgende:
En dat wil je echt wel weten hoor!!
Idem, kost me ook allemaal veel te veel tijdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:30 schreef Mirel het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om die comics te lezen. Vind het kijken leuk genoeg.
Ja, een zo'n strip lezen kost toch zeker twee minutenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Idem, kost me ook allemaal veel te veel tijd![]()
Komt omdat 24 één van de meest succesvolle series is met een over het hele seizoen doorlopende verhaallijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:02 schreef netto_m het volgende:
Er zijn echt veel 24 fans hier, lol.
Het leest walgelijk moeilijk idd, maar er zit interessante achtergrond-info in die sommige sprongen in de serie logischer maakt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:33 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het niet prettig lezen, die comics op je pc. Vind het sowieso nooit zo boeiend.
Erg vet!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:59 schreef Symer het volgende:
Zijn deze al gepost?
Canadese promo
Heroes - The Fix Scene (1)
Heroes - The Fix Scene (2)
Heroes - The Fix Scene (3)
Heroes - The Fix Scene (4)
Heroes - The Fix Scene (5)
Heroes - The Fix Scene (6)
Heroes - The Fix Behind The Scenes
Dat er spoilers inzitten spreekt voor zich, hier staat bijna eenderde van de komende aflevering.
Idd. Nu alleen hopen dat ze niet zeg maar 4 seizoenen vooruit gaan denken en alles gaan rekken...tempo en diepte is goed zo.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:59 schreef Breuls het volgende:
Zo. Ik ben bij.
Donderdag ep's 1 t/m 3 gekeken, vrijdagavond/nacht/zaterdagochtend de rest. En toen pas had ik door dat het al zo goed als ochtend was.Zegt wel iets over hoe deze serie boeit.
Ik vind 'm goed. Niet alleen omdat het week na week boeit, maar ook omdat ik het idee heb dat er eindelijk eens een serie is die verder dan zes afleveringen vooruit denkt. Dat voelt prettig en vertrouwend aan, en dat mag ik wel.
me 2, ben nu proberen lost seizoen 1 te kijken. maar duurt erg langquote:Op zondag 28 januari 2007 11:18 schreef Darklight het volgende:
Had ik ook, in 2 dagen tijd 12 afleveringen gekeken
Ik las in een van de voorgaande topics dat de basis voor 5 seizoenen al is bedacht. Er kan dus heel ver vooruit gedacht worden. Hoeft niet natuurlijk, maar het kan.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Nu alleen hopen dat ze niet zeg maar 4 seizoenen vooruit gaan denken en alles gaan rekken...tempo en diepte is goed zo.
Dat doe je in een dag, toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
me 2, ben nu proberen lost seizoen 1 te kijken. maar duurt erg lang![]()
Dit is al zo'n beetje rond; Er werd al uitgelegd dat het symbool een combinatie van 2 japanse tekens was, betekenend "Great talent" en "Godsend". En bij degene die zijn gave compleet ontwikkeld heeft is de gehele tattoo zichtbaar. Bij velen is slechts nog de 2 horizontale streepjes uit het embleem zichtbaar, maar Jessica, de alter ego van Niki, heeft 'm al wel compleet op haar schouder.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
- de tatoeage die de Heroes langzaam op hun schouders krijgen en wat die betekent
Ah, dacht dat je voor de kijkers thuis bedoeldequote:Op zondag 28 januari 2007 14:26 schreef Breuls het volgende:
Ja, I know. Dat weten de Heroes alleen nog niet, dus moeten ze dat nog ontdekken, ergo de verhaallijn staat nog open.
Jah, het handvat van het zwaard was duidelijk genoeg. Niet zo'n brede koker. Maar de verwijzing met die koker naar het zwaard was wel opvallend iddquote:
Klopt, naarmate ze hun gave meer en meer begrijpen en onder controle hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef Geqxon het volgende:
Nee, als ik mij niet vergis "groeit" de tatoo tot het complete Godsend symbool.
Idd, dat dacht ik dus ook. Als je naar de comic kijkt en het preview filmpje van Hana, wordt het ook gezegt.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef dapluiz het volgende:
Was trouwens die "niet complete" tattoo niet gewoon een soort litteken van een of ander injectie pistool ? Tenminste, dat meen ik in 1 van de comics te hebben gezien.
Helemaal met je eens (for oncequote:Op zondag 28 januari 2007 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Ik wacht vaak op de 720p versie, dat is simpel een genot om naar te kijken
Hogere resolutie. Gewoon down te loaden, maar is wel een veel groter bestand.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:48 schreef J0sT het volgende:
Wat is 720p? En waar is die te halen?
Dat is toch de 750mb versie of de 1,3gb?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:04 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hogere resolutie. Gewoon down te loaden, maar is wel een veel groter bestand.
Die zijn doorgaans 1,07gb, hoewel ze er ook zijn van 1,4gb (nog beter beeld en 5.1 audio als ik me niet vergis).quote:Op maandag 29 januari 2007 12:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat is toch de 750mb versie of de 1,3gb?
22 geloof ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nu dit seizoen ?
Haha, lol.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Die zijn doorgaans 1,07gb, hoewel ze er ook zijn van 1,4gb (nog beter beeld en 5.1 audio als ik me niet vergis).
Anyway, leuke spoof gevonden op Youtube: Zeroes
"Ordinary people with ordinary abilities"![]()
Het laden duurt om een of andere reden altijd fokking lang :quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, een zo'n strip lezen kost toch zeker twee minuten
Ik heb de COMICS tot en met 12 op me hardeschijf, als iemand het wil kan ik het op me server wel uploaden.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het laden duurt om een of andere reden altijd fokking lang :
Als je dat zou willen doenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:34 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb de COMICS tot en met 12 op me hardeschijf, als iemand het wil kan ik het op me server wel uploaden.
Heb het eerder aangeboden maar er waren niet veel geinterisseerden...
@jeroenvdherik
http://www.tvrage.com/Heroes
Ik heb tot en met deel 11, ik krijg wat later de resterende delen in JPG kwaliteit, ben al bezig met uploadenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen
(Heb overigens deel 1 tot ~6 wel gezien)
Elk pagina is minimaal een aantal MB, deze zijn echt HD rips van de comicsquote:
Heeft hij dat niet eens eerder gedaan; dat hij iemand vastpakte en ergens doorheen ging?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef J0sT het volgende:
Hoe zit dat trouwens met de ability van D.L.? Hij kan, met zijn kleren, door alles heen. Kan hij dan ook met andere mensen door alles heen?
Netjes hoor. Wat is de resolutie johquote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef NX het volgende:
Heroes Graphic Novel!
Here you go guys, (komt ook in de OP te staan)
Link:
http://fokk.en-is.com/index.php?dir=topics/heroes/GraphicNovel/
Index:
http://fokk.en-is.com/topics/heroes/GraphicNovel/
Ja, ik heb al zitten zoeken in afleveringen.. Maar kan niks vinden, en me ook niks herinneren..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Heeft hij dat niet eens eerder gedaan; dat hij iemand vastpakte en ergens doorheen ging?
Hij ging toch met "in" Nikki tijdens hun gevecht, toen bleef Nikki voor dood achter? Aflevering 9 ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:46 schreef J0sT het volgende:
[..]
Ja, ik heb al zitten zoeken in afleveringen.. Maar kan niks vinden, en me ook niks herinneren..
Klopt! Hij kan wel door mensen heen maar ik denk dat hij niet met mensen ergens doorheen kan.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:56 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Hij ging toch met "in" Nikki tijdens hun gevecht, toen bleef Nikki voor dood achter? Aflevering 9 ofzo?
weet je zeker dat het niet langer duurt? zijn de nieuwe afleveringen uberhaubt al aangekondigd?quote:
De lange pauze is toch juist nu voorbij,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet langer duurt? zijn de nieuwe afleveringen uberhaubt al aangekondigd?
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Netjes hoor. Wat is de resolutie joh
Toen Ando en Hiro op de weg waren, komen ze een auto ongeluk tegen, daar probeert DL de man te redden door hem vast te pakken, en een seconde later verscheen hij met die persoon langs de weg.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Klopt! Hij kan wel door mensen heen maar ik denk dat hij niet met mensen ergens doorheen kan.
De mijne ook! Stond nog een interessant stukje over hem in Filmvalley... ff zoekenquote:
Uit de februari editie van Filmvalleyquote:Super Hiro
Masi Oka, bekend als superheld Hiro Nakamura in de Amerikaanse tv-serie Heroes, gaat nu spelen in 21, een heist movie geproduceerd door Kevin Spacey.
Van digital artist tot filmster. De 32-jarige Japans-Amerikaanse Masi-Oka heeft een wonderlijk carrière. Oka verzorgde de visuele hoogstandjes in films als Star Wars I, II, III, Terminator III en War of the worlds, maar verscheen daarnaast ook in kleinere rolletjes. Hij stond op zijn twaalfde als whiz kid op de cover van Time Magazine en is nu doorgebroken als acteur. Oka heeft door zijn rol als superheld Hiro Nakamura dit jaar dus de aandacht getrokken van Hollywood. Naast acteren wil hij graag twee dagen per week blijven werken bij ILM, de visuele wonderfabriek van George Lucas.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet langer duurt? zijn de nieuwe afleveringen uberhaubt al aangekondigd?
Dat vertaalt zich in nieuwe afleveringen tot 5 maart, dan een pauze tot 16 april (+ of - een week) )gevolgd door elke week een nieuwe aflevering tot het seizoen afgelopen is.quote:We're airing episodes in three sections. The first pod, Episodes 1 through 11 are one story. Episodes 12 through 18 tell another section of the story. Finally Episodes 19 through 23 will be a roller coaster wrapping up the first season.
Staat nog niet veel dat we nog niet wisten, maar het is een aardig begin.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Uit de Primatechpaper mail van vandaag:
Want to try to get into his files too? Go to primatechpaper.com, find the helix hidden in the logo on the 'About us' page.
Enter the username bennet and password claire. The password to get into my file is HGghx11a. Get 2 know me.
Wat zou GGeh91zU zijn denk je? Die letters zijn gehighlight in het file van Hana.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Uit de Primatechpaper mail van vandaag:
Want to try to get into his files too? Go to primatechpaper.com, find the helix hidden in the logo on the 'About us' page.
Enter the username bennet and password claire. The password to get into my file is HGghx11a. Get 2 know me.
Vermoed een wachtwoord voor een volgend stukje, iig geen wachtwoord voor een van de andere 3 files.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat zou GGeh91zU zijn denk je? Die letters zijn gehighlight in het file van Hana.
Naast die irritante flashapplicatie om de Graphic Novels te bekijken, staan de Graphic Novels ook als PDF file op de NBC site: nu hoef je dus niet telkens jpg'jes online te zetten, zonde van de moeite en jouw bandbreedtequote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef NX het volgende:
Heroes Graphic Novel!
Here you go guys, (komt ook in de OP te staan)
Link:
http://fokk.en-is.com/index.php?dir=topics/heroes/GraphicNovel/
Index:
http://fokk.en-is.com/topics/heroes/GraphicNovel/
De 8 is gehighlight niet de 9.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat zou GGeh91zU zijn denk je? Die letters zijn gehighlight in het file van Hana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |