Zal nog wel belangrijk worden, anders zouden ze dat er niet instoppen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef planethugo het volgende:
vond het weer een relaxe aflevering, zoals de hele stijl vd serie me wel bevalt. Totaal niet standaard, alleen vind ik het niet zo interessant van die meid met de 2 persoonlijkheden
Zal wel een of ander oppermachtig wezen in haar zitten waar ze nog mee moet leren omgaan ja. Maar daar zijn ze nu al 13 afleveringen mee bezig, dan zou je verwachten dat je als kijker al iets meer weet wat hier achter steekt. Maargoed ik stoor me er ook niet mateloos aan, vind dat alleen de minste verhaallijn tot nu toequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zal nog wel belangrijk worden, anders zouden ze dat er niet instoppen.
Kinkyquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef J0sT het volgende:
[..]
Ik kots echt hard over je spoilergezeik hé!
Die psychiater heeft het gehad over een therapie die meerdere persoonlijkheden integreert maar wat enkele jaren kan duren. Dus ik heb een donkerbruin vermoeden waar ze heen willenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
Zal wel een of ander oppermachtig wezen in haar zitten waar ze nog mee moet leren omgaan ja. Maar daar zijn ze nu al 13 afleveringen mee bezig, dan zou je verwachten dat je als kijker al iets meer weet wat hier achter steekt. Maargoed ik stoor me er ook niet mateloos aan, vind dat alleen de minste verhaallijn tot nu toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:14 schreef Litso het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2007 01:06:51 ]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
Welke logoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik zou ook eigenlijk wel willen weten waar dat logo voor staat
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:Ja klopt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt heel goed gedaan dat stukje met die vrouwelijke psychiater.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die psychiater heeft het gehad over een therapie die meerdere persoonlijkheden integreert maar wat enkele jaren kan duren. Dus ik heb een donkerbruin vermoeden waar ze heen willen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Uit My Name Is Earl
(dankzij de oplettendheid van Symer)
J0sT, ik zal poberen het uit te leggenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef J0sT het volgende:
Maar ik snap ook niks van dat logo nu. De twee streepjes zijn van de injectienaalden? Maar de rest van het logo niet, dat heeft temaken met het ontwikkelen van de ability?? Hebben Hiro, Claire, Peter en Nathan dat teken ook? Ik weet het alleen van Matt, Niki, Ted. En die Haitian heeft dat teken zelfs aan zn ketting zitten. Ik snap de verbanden niet helemaal. Kan iemand helpen =P?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Uit My Name Is Earl
Wie - Agency Without Initials (HRG's bedrijf)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:09 schreef NX het volgende:
...
De 2 streepjes, van de injectienaald is nog niet helemaal duidelijk, door wie? waarom? hoe? wanneer? etc.
haha meesterlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Uit My Name Is Earl
hahahhahaha geniaalquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Uit My Name Is Earl
Nee, haar suggestieve manier van doen. Openminded, maar toch niet openminded.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef J0sT het volgende:
Ja, echt zo'n tyfuswijf die zelf een kutleven heeft, en op zo'n kuttoontje tegen Niki praat. Ik hoop dat ze dood gaat als JEssica tevoorschijn komt! Wel goed geacteerd!
Dat stukje van DL met Micah vond ik daarentegen erg slecht geacteerd van de acteur van DL.
Maar ik snap ook niks van dat logo nu. De twee streepjes zijn van de injectienaalden? Maar de rest van het logo niet, dat heeft temaken met het ontwikkelen van de ability?? Hebben Hiro, Claire, Peter en Nathan dat teken ook? Ik weet het alleen van Matt, Niki, Ted. En die Haitian heeft dat teken zelfs aan zn ketting zitten. Ik snap de verbanden niet helemaal. Kan iemand helpen =P?
Daar had ik ook aan gedacht, maar wist het niet zeker, en denk dat het binnenkort wel erg duidelijk wordt, nu dat HRG veel meer betrokken is en steed meer in contact komt met andere Heroesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef Symer het volgende:
Wie - Agency Without Initials (HRG's bedrijf)
Waarom - om de Heroes te kunnen volgen
Hoe - Met het injectiepistool, waar 2 naalden uitkomen waarmee ze een radioactief isotoop inspuiten dat ze kunnen tracken
Wanneer - tijdens de ontvoering. Bij Ted, Matt en Hana verschenen de strepen nadat ze ontvoerd waren, andere Heroes hebben de strepen niet en zijn ook niet ontvoerd.
Dat is nog niet behandeld...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:28 schreef Byte_Me het volgende:
waar dient die schakelaar die ze op sylars hoofd hebben gezet eigenlijk voor. was me niet helemaal duidelijk.
op primatechpaper.com staat in Sylars profiel dat dat een shunt is, wat gebruikt wordt om hersenvocht af te tappen. Voor onderzoek misschien?quote:
hoe kom jij in sylars profiel dan? heb de highlighted letters uit het profiel van Hanna geprobeerd maar die werkt op geen van de 3 andere?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:58 schreef Symer het volgende:
[..]
op primatechpaper.com staat in Sylars profiel dat dat een shunt is, wat gebruikt wordt om hersenvocht af te tappen. Voor onderzoek misschien?
Ik wist niet dat er profielen enzo beschikbaar waren, hoe kom ik daarop?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:58 schreef Symer het volgende:
[..]
op primatechpaper.com staat in Sylars profiel dat dat een shunt is, wat gebruikt wordt om hersenvocht af te tappen. Voor onderzoek misschien?
Hana zegt::quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:26 schreef NX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er profielen enzo beschikbaar waren, hoe kom ik daarop?
enquote:Go to primatechpaper.com,
find the helix hidden in the logo on the 'About us' page.
Enter the username bennet and password claire. The password to
get into my file is HGghx11a. Get 2 know me.
quote:Did u get in to Sylar's file 2? I left u cluz how. If not, here's the pswrd: GGeh81zu. Not always going to b this ez.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:17 schreef Bullet-tooth het volgende:Dat was mijn eerste gedachte na het kijken van de promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik ook, maar dat kan toch haast niet? Dan zou hij 3 dubbellevens hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:29 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte na het kijken van de promo
Mr. Bennet/Horn Rimmed Glasses/Claire's pa is niet Linderman!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:01 schreef Mavro het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat kan toch haast niet? Dan zou hij 3 dubbellevens hebben
Nl: Papa van claire, hoofd lab en steenrijke vent.
morgen toch gewoon?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef P0rt0 het volgende:
wanneer kan ik de nieuwe ep nou verwachten?
Meesterlijke plottwist idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:48 schreef bob1234 het volgende:
Omg Nathan Petrelli de pappie van claire, zag ik dus echt niet aankomen![]()
Dude, dit is een SPOILER!!! Bedankt he...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:48 schreef bob1234 het volgende:
Omg Nathan Petrelli de pappie van claire, zag ik dus echt niet aankomen![]()
Hoezo? Dat is vrij duidelijk in de laatste aflevering....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:14 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, dit is een SPOILER!!! Bedankt he...![]()
episode is aired, claire's moeder belt naar nathan petrelli en zegt 'our daughter', dus wat nou spoiler?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:14 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, dit is een SPOILER!!! Bedankt he...![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |