quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:43 schreef J0sT het volgende:Ik denk hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:43 schreef J0sT het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Ik vond dat stukje dat die op het politiebureau zat wel aardig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:42 schreef koetjeboe het volgende:
Leuke episode, maar de Parkmans mogen van mij een enkeltje Timboektoe boeken, wat een slap geneuzel zeg. Totaal geen plot-ontwikkeling ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:43 schreef J0sT het volgende:
@ NX
Die kerel in de auto bij Hiro en Ando zei dat "The Boss" big powers heeft. En als dat de pa van HIro blijkt te zijn dan klopt mijn redenering.
En hoe weet je zo zeker dat dat Linderman niet is?Ja maar denk je nou echt dat de man bedoelde je pappa is gifted, denk van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij bedoelde, echte powers zoals hij beveelt iets en dat wordt voor hem gedaan, een gerespecteerde zakenman net zoals Linderman.
En hoe weet ik dat Hiro's pappa niet Linderman is? Linderman spreekt engels, Hiro's pappa niet.Hiro werkt in de bedrijf van zijn vader, zijn vader accepteerd niet dat zijn zoon zomaar vertrekt om een avontuur te volgen, zijn vader probeert hem terug te halen, etc...quote:Masi Oka & George Takei
Masi Oka talks with George Takei about his eagerly awaited role as Hiro's disapproving father.
Bekijk de interview: http://video.nbc.com/player.html?dlid=57921
We hebben Hiro's vader nog helemaal niet horen praten! Hoe kun je dan nu al weten dat zijn Engels net zo gebrekkig is als jouw Nederlands?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:39 schreef NX het volgende:
[..]
Ja maar denk je nou echt dat de man bedoelde je pappa is gifted, denk van niet.
Hij bedoelde, echte powers zoals hij beveelt iets en dat wordt voor hem gedaan, een gerespecteerde zakenman net zoals Linderman.
En hoe weet ik dat Hiro's pappa niet Linderman is? Linderman spreekt engels, Hiro's pappa niet.
Dude, lees je wel wat ik post, zie de interview, daar zegt George duidelijk dat zijn script alleen maar uit Japans bestaat!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
We hebben Hiro's vader nog helemaal niet horen praten! Hoe kun je dan nu al weten dat zijn Engels net zo gebrekkig is als jouw Nederlands?![]()
Dude, ik ga alleen uit van de afleveringen en de comics. Weet ik veel wat iemand in een interview zegt over de toekomst van de serie... dat soort informatie noem ik nou een "spoiler"quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:54 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, lees je wel wat ik post, zie de interview, daar zegt George duidelijk dat zijn script alleen maar uit Japans bestaat!![]()
Denk je nou echt dat ze Linderman op deze manier (de interview dan) zouden introduceren, das toch niet logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |