Die "negerin" ? (sorry for my french)quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef J0sT het volgende:
Ik vind de eigenschappen van Jessica en Niki ook wel interessant, maar het verhaal schiet gewoon niet op. En volgens mij heeft het niet met spiegels te maken, want Jessica kwam ineens tevoorschijn toen ze met die advocaat praatte..
Maar Niki liet de kastdeuren trillen toen ze tegen de ("binnenkant" van de) spiegel aan sloeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef J0sT het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf..
Ik vind de eigenschappen van Jessica en Niki ook wel interessant, maar het verhaal schiet gewoon niet op. En volgens mij heeft het niet met spiegels te maken, want Jessica kwam ineens tevoorschijn toen ze met die advocaat praatte..
In de omschrijving van Niki stond oorspronkelijk ook in het persbericht (voordat de serie van start ging) "A stripper who can do amazing things with mirrors"...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:14 schreef Knipoogje het volgende:
Yep, ik denk inderdaad dat Jessica alleen te voorschijn kan komen als er een spiegel is. En nu heeft ze dus Niki in de spiegel opgesloten.
Volgens mij als je alle episodes terugziet, zul je zien dat er altijd een spiegel in de buurt is of een reflecterend iets als Jessica het overneemt...
Met een dirty mind klinkt dat wel erg fout.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
"A stripper who can do amazing things with mirrors"...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met een dirty mind klinkt dat wel erg fout.
Yepquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met een dirty mind klinkt dat wel erg fout.
Ik zal eens terugkijken of er toevallig niet toch iets reflecterend in de buurt was. Het raam bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:10 schreef J0sT het volgende:
Ik zei advocaat, niet psychiater..
Bij Niki's gesprek met de advocaat in Ep 12 was er geen sprake van een spiegel en switchten Niki en Jesica gewoon..
Misschien moet de Haïtiaan zijn krachten bewust "focussen" om daadwerkelijk powers te cancellen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:51 schreef QuiX het volgende:
Misschien dat dit al eens voorbij is gekomen maar ik zal net op youtube te zoeken naar een preview van de komende aflevering en toen kwam ik dat stukje tegen dat Nathan door Mr. Bennet en de Haitian zijn hotel kamer uit wordt gesleept.
Op het moment dat ze he buiten hebben vliegt hij er opeens vandoor. Dit terwijl de Haitian 1 meter voor hem staat en die toch krachten uit zou schakelen?
Zie ik iets over het hoofd of is dit een fout in de serie?
Dat is geloof ik ook een keer gezegd in de serie, ik zou het alleen niet kunnen aanwijzen waarquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar volgens mij geloven de meeste mensen dat de Haïtiaan alleen mentale powers kan blocken.
Als er IEMAND spoiler tags moet gebruiken ben jij hetquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:02 schreef J0sT het volgende:
Geqxon: Waarom moet Quix spoilertags gebruiken? Lees eens wat hij zegt! Komt dat je niet bekend voor uit een eerdere episode?
Dacht ik eerst ook, maar op de HeroesWiki staat wat we per aflevering over hem geleerd hebben en nergens wordt uitgelegd wat zijn kracht precies is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat is geloof ik ook een keer gezegd in de serie, ik zou het alleen niet kunnen aanwijzen waar.
Ik las wat over youtube, volgende aflevering en preview en ben gelijk gestopt met lezen. Sorryquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:02 schreef J0sT het volgende:
Geqxon: Waarom moet Quix spoilertags gebruiken? Lees eens wat hij zegt! Komt dat je niet bekend voor uit een eerdere episode?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hond_van_Pavlovquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik las wat over youtube, volgende aflevering en preview en ben gelijk gestopt met lezen. Sorry
Misschien is het in de strips nader verklaard?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar op de HeroesWiki staat wat we per aflevering over hem geleerd hebben en nergens wordt uitgelegd wat zijn kracht precies is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |