J0sT, ik zal poberen het uit te leggenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef J0sT het volgende:
Maar ik snap ook niks van dat logo nu. De twee streepjes zijn van de injectienaalden? Maar de rest van het logo niet, dat heeft temaken met het ontwikkelen van de ability?? Hebben Hiro, Claire, Peter en Nathan dat teken ook? Ik weet het alleen van Matt, Niki, Ted. En die Haitian heeft dat teken zelfs aan zn ketting zitten. Ik snap de verbanden niet helemaal. Kan iemand helpen =P?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Uit My Name Is Earl
(dankzij de oplettendheid van Symer)
Wie - Agency Without Initials (HRG's bedrijf)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:09 schreef NX het volgende:
...
De 2 streepjes, van de injectienaald is nog niet helemaal duidelijk, door wie? waarom? hoe? wanneer? etc.
haha meesterlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Uit My Name Is Earl
hahahhahaha geniaalquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Uit My Name Is Earl
Nee, haar suggestieve manier van doen. Openminded, maar toch niet openminded.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef J0sT het volgende:
Ja, echt zo'n tyfuswijf die zelf een kutleven heeft, en op zo'n kuttoontje tegen Niki praat. Ik hoop dat ze dood gaat als JEssica tevoorschijn komt! Wel goed geacteerd!
Dat stukje van DL met Micah vond ik daarentegen erg slecht geacteerd van de acteur van DL.
Maar ik snap ook niks van dat logo nu. De twee streepjes zijn van de injectienaalden? Maar de rest van het logo niet, dat heeft temaken met het ontwikkelen van de ability?? Hebben Hiro, Claire, Peter en Nathan dat teken ook? Ik weet het alleen van Matt, Niki, Ted. En die Haitian heeft dat teken zelfs aan zn ketting zitten. Ik snap de verbanden niet helemaal. Kan iemand helpen =P?
Daar had ik ook aan gedacht, maar wist het niet zeker, en denk dat het binnenkort wel erg duidelijk wordt, nu dat HRG veel meer betrokken is en steed meer in contact komt met andere Heroesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef Symer het volgende:
Wie - Agency Without Initials (HRG's bedrijf)
Waarom - om de Heroes te kunnen volgen
Hoe - Met het injectiepistool, waar 2 naalden uitkomen waarmee ze een radioactief isotoop inspuiten dat ze kunnen tracken
Wanneer - tijdens de ontvoering. Bij Ted, Matt en Hana verschenen de strepen nadat ze ontvoerd waren, andere Heroes hebben de strepen niet en zijn ook niet ontvoerd.
Dat is nog niet behandeld...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:28 schreef Byte_Me het volgende:
waar dient die schakelaar die ze op sylars hoofd hebben gezet eigenlijk voor. was me niet helemaal duidelijk.
op primatechpaper.com staat in Sylars profiel dat dat een shunt is, wat gebruikt wordt om hersenvocht af te tappen. Voor onderzoek misschien?quote:
hoe kom jij in sylars profiel dan? heb de highlighted letters uit het profiel van Hanna geprobeerd maar die werkt op geen van de 3 andere?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:58 schreef Symer het volgende:
[..]
op primatechpaper.com staat in Sylars profiel dat dat een shunt is, wat gebruikt wordt om hersenvocht af te tappen. Voor onderzoek misschien?
Ik wist niet dat er profielen enzo beschikbaar waren, hoe kom ik daarop?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:58 schreef Symer het volgende:
[..]
op primatechpaper.com staat in Sylars profiel dat dat een shunt is, wat gebruikt wordt om hersenvocht af te tappen. Voor onderzoek misschien?
Hana zegt::quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:26 schreef NX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er profielen enzo beschikbaar waren, hoe kom ik daarop?
enquote:Go to primatechpaper.com,
find the helix hidden in the logo on the 'About us' page.
Enter the username bennet and password claire. The password to
get into my file is HGghx11a. Get 2 know me.
quote:Did u get in to Sylar's file 2? I left u cluz how. If not, here's the pswrd: GGeh81zu. Not always going to b this ez.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:17 schreef Bullet-tooth het volgende:Dat was mijn eerste gedachte na het kijken van de promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik ook, maar dat kan toch haast niet? Dan zou hij 3 dubbellevens hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:29 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte na het kijken van de promo
Mr. Bennet/Horn Rimmed Glasses/Claire's pa is niet Linderman!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:01 schreef Mavro het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat kan toch haast niet? Dan zou hij 3 dubbellevens hebben
Nl: Papa van claire, hoofd lab en steenrijke vent.
morgen toch gewoon?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef P0rt0 het volgende:
wanneer kan ik de nieuwe ep nou verwachten?
Meesterlijke plottwist idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:48 schreef bob1234 het volgende:
Omg Nathan Petrelli de pappie van claire, zag ik dus echt niet aankomen![]()
Dude, dit is een SPOILER!!! Bedankt he...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:48 schreef bob1234 het volgende:
Omg Nathan Petrelli de pappie van claire, zag ik dus echt niet aankomen![]()
Hoezo? Dat is vrij duidelijk in de laatste aflevering....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:14 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, dit is een SPOILER!!! Bedankt he...![]()
episode is aired, claire's moeder belt naar nathan petrelli en zegt 'our daughter', dus wat nou spoiler?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:14 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, dit is een SPOILER!!! Bedankt he...![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Ik heb em nog niet gezien...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:41 schreef Rocho het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is vrij duidelijk in de laatste aflevering....
Voor mij wel, want ik las de spoilers niet. Ik had eigenlijk gegokt op Peterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:43 schreef Mirel het volgende:
Dat van Nathan was geen schok voor mij, want ik las de spoilers.
... ik kan zo moe worden van dit gezeur in het algemeen...quote:
Huh dat heb ik gemist.. Wanneer wordt dit duidelijk dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:48 schreef bob1234 het volgende:
Omg Nathan Petrelli de pappie van claire, zag ik dus echt niet aankomen
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:06 schreef s0k het volgende:
[..]
episode is aired, claire's moeder belt naar nathan petrelli en zegt 'our daughter', dus wat nou spoiler?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you might aswell do the white line
eind van de episode.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:42 schreef Roolio het volgende:
[..]
Huh dat heb ik gemist.. Wanneer wordt dit duidelijk dan?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:46 schreef kweek89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:50 schreef s0k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you might aswell do the white line
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:53 schreef kweek89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:54 schreef s0k het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:46 schreef kweek89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I hate temporal mechanics" -- Miles O'Brien, ST:DS9![]()
Enterprise!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:25 schreef wonderer het volgende:
Ah, de eerste keer dat ik iets goed voorspel!
En de liefhebbers moeten goed letten op het nummerbord van Hiro's pappa(heeft verder niks met de serie te maken, gewoon een leuk weetje).
en ook op de driver license die sylar omhoog hield stond het nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:32 schreef Xrenity het volgende:
Coole ep!
Grappig dat net wanneer we bijna Mr. Bennet's voornaam krijgen, er iets anders ter sprake komt
Ah, dat heb ik dus gemist.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij ging ie in z'n gedachten terug naar dat gedoe met Claire, en dat ie daardoor die kracht activeerde. Dat zegt ie zelf tenminste.
"The future is the past, the past is the future. It all gives me a headache." -- Capt. Janeway, ST:VOYquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:08 schreef Rocho het volgende:
"I hate temporal mechanics" -- Miles O'Brien, ST:DS9
Idd, en daarna flashte ie back naar al die andere Heroes die hij al tegen was gekomen en één voor één kwamen manifesteerden de respectievelijke krachten zich bij Peter. Tot die mep in zn smoel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij ging ie in z'n gedachten terug naar dat gedoe met Claire, en dat ie daardoor die kracht activeerde. Dat zegt ie zelf tenminste.
Hiro's reactie op Ando op 't end was wel hilarischquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef Bura het volgende:
Geweldige aflevering, heb weer genoten... Had ook nooit gedacht dat Peter de krachten op die manier kon activeren, en Sylar was cool in deze aflevering! Ik vond trouwens de Hiro storyline een beetje saai in deze aflevering, jammer.![]()
'k Denk eerder dat ze je elke aflevering weer op een ander spoor willen zetten. Zie bijvoorbeeld Mr. Bennet. Per aflevering verandert 't bijna weer of hij als slecht of goed afgeschilderd wordt. Ik denk dat ze juist wel een richting hebben, maar expres wendingen creëren, ook al liggen ze soms wel voor de hand.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:39 schreef Merkie het volgende:
Allemaal een beetje jammer, ik vind de verhaallijn nu compleet anders dan wat de eerste paar afleveringen insinueerde en heb het idee dat de schrijvers zelf niet echt weten waar ze naartoe gaan.
Dat hoeft niet persé slecht te zijn, maar het gebeurt nu wel erg vaak hoor. Alsof de schrijvers niet weten wat ze moeten doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:53 schreef Rocho het volgende:
[..]
'k Denk eerder dat ze je elke aflevering weer op een ander spoor willen zetten. Zie bijvoorbeeld Mr. Bennet. Per aflevering verandert 't bijna weer of hij als slecht of goed afgeschilderd wordt. Ik denk dat ze juist wel een richting hebben, maar expres wendingen creëren, ook al liggen ze soms wel voor de hand.
Dat vond ik juist geweldigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:39 schreef Merkie het volgende:
- Invisible gast die Peter gaat helpen.
Ik ben het met je eens, en als ik kijk hoe de Amerikaanse televisie werkt... Ik las wel ooit ergens dat de plotlijnen voor de komende vijf jaar al vast liggen, maar als dit zo doorgaat, geloof ik daar niet echt meer in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé slecht te zijn, maar het gebeurt nu wel erg vaak hoor. Alsof de schrijvers niet weten wat ze moeten doen.
Leuk hoor, maar ik zie een plotlijn met Peter die gaves mimicen en daardoor New York opblaast, en plotseling is hij ineens een paar afleveringen lang met een invisible gast aan de wandel? Dat bedoel ik met dat ze afwijken van hun eigen verhaallijn.quote:
Die onzichtbare dude helpt Peter toch juist de gaves te controleren waardoor hij uiteindelijk (hopelijk) zichzelf niet op zal blazen? Het is immers nog geen 8 november daar, right?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar ik zie een plotlijn met Peter die gaves mimicen en daardoor New York opblaast, en plotseling is hij ineens een paar afleveringen lang met een invisible gast aan de wandel? Dat bedoel ik met dat ze afwijken van hun eigen verhaallijn.
wat een kuttracker als ze promo's gaan sharen zeg. wat een rotzooi moet dat wel niet geven. die dingen horen gewoon op youtube te staanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:32 schreef Mirel het volgende:
private trackers dude
Ik zeg niet dat het verhaaltechnisch niet klopt, het komt alleen allemaal zo geforceerd over, die nieuwe verhaallijnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die onzichtbare dude helpt Peter toch juist de gaves te controleren waardoor hij uiteindelijk (hopelijk) zichzelf niet op zal blazen? Het is immers nog geen 8 november daar, right?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor degenen die niet snappen waarom dat grappig is, George Takei speelde in de originele serie (dus met Kirk en Spock enzo) Sulu, een van de crewmembersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:42 schreef JMurc het volgende:
Grappig detail: de vader van Hiro stapte in een auto met nummerbord NCC-1701, dat is het originele nummer van Enterprise (Star Trek).
[afbeelding]
Dacht toch dat ik iets lolligs gezien had, ga het alleen nu niet uitzoeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef athlonkmf het volgende:
Hiro had ook al geen Hiromoment
Ik vond hem juist heel spannend!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef athlonkmf het volgende:
Maar overall vond ik het een fraai saaie aflevering
Ik vond de manier waarop hij zijn vader duidelijk maakte dat z'n zus beter was wel typisch Hiro...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Dacht toch dat ik iets lolligs gezien had, ga het alleen nu niet uitzoeken.
[..]
dat zou in dat preutse amerika echt 'not done' zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Het is maar goed dat Peter niks met Claire heeft gedaan, al helemaal nu blijkt dat hij haar oom is![]()
"Your father looks angry."quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Dacht toch dat ik iets lolligs gezien had, ga het alleen nu niet uitzoeken.
[..]
Hij zei ergens heel grappig "wow" ofzo. Effe zoeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
"Your father looks angry."
"My father always looks angry"
Spannende aflevering weer, maar dat Nathan Claire's vader is had ik al een beetje verwacht gezien de promo.
Misschien wel. Toch blijf ik dit een van de weinige series vinden die ultiem is uitgedacht en voor onwijs veel verrassingen kan gaan zorgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef Agrafes het volgende:
Wat een matige aflevering zeg, traag, nietszeggende stukjes met Hiro, allemachtig zeg wat een tegenvaller. De plottwist was natuurlijk erg goed en doet de pijn nog enigzins verzachten maar verder overheersde de saaiheid, hopen dat het snel aantrekt.
Ja iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij zei ergens heel grappig "wow" ofzo. Effe zoeken.
Ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja idd
Was dat niet toen die maat van Hiro zei dat zijn zus hem echt leuk begon te vinden ofzo?
Nou nou, Ik vind Heroes anders steeds minder (lees: trager) worden. Ze rekken alles nu uit, waar ze in het begin gelijk er tegenaan gingen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef NX het volgende:
Een geweldig aflevering weer!
Super! Alleen maar loffe woorden hiero!![]()
Het is altijd nog beter dan Prison Breakquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nou nou, Ik vind Heroes anders steeds minder (lees: trager) worden. Ze rekken alles nu uit, waar ze in het begin gelijk er tegenaan gingen.
Dat gedoe met Hero vandaag. Sloeg nergens op. Niki is ook kansloos bezig
![]()
Mwaaah, er zal altijd wel een mindere aflevering tussen zitten, maar ik vond hem allerminst matig. Er zijn toch nog vragen beantwoord. De vaart was wat langzamer dan normaal, maar dat maakt de serie echt niet minder!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef Agrafes het volgende:
Wat een matige aflevering zeg, traag, nietszeggende stukjes met Hiro, allemachtig zeg wat een tegenvaller. De plottwist was natuurlijk erg goed en doet de pijn nog enigzins verzachten maar verder overheersde de saaiheid, hopen dat het snel aantrekt.
Ieder zijn eigen meningquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is altijd nog beter dan Prison Break.
Dat ben ik met je eens ja. Ik vind elke aflevering weer minder dan de vorige eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nou nou, Ik vind Heroes anders steeds minder (lees: trager) worden. Ze rekken alles nu uit, waar ze in het begin gelijk er tegenaan gingen.
![]()
Volgens mij kwam dat door die gastrol van Hiro's vader, dat die gebeurtenisloze scene zo vaak aan bod kwam.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
Laat jij anders ff je kut zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef Mirel het volgende:
Niki moet doodgeschreven worden, saai kakwijf.
eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef Mirel het volgende:
Niki moet doodgeschreven worden, saai kakwijf.
super idd.. ik dacht misschien dat hij de vader zou zijn, omdat die ook kan healenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:24 schreef PeRi het volgende:
Woah! Okay! Vaagte. Toffe dingen, maar ik mis in het algeheel toch de opbouwende spanning.
Toch Nathan! Ik had het gedacht, maar heel raar als je het zo ziet gebeuren. En dat hele gedoe met peter, ik snap er de ballen niet van, hoe kan het dat hij die val en die taxistukken overleeft? Heb ik iets over het hoofd gezien? Heeft die onzichtbare dude nog meer krachten?
Jij bent er zeker zo één die de musical aflevering van Scrubs ook leuk vond!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Laat jij anders ff je kut zien
ontopic:
Ben benieuwd naar de werkelijke status van bennet.
Je bedoelt:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef Djensen het volgende:
![]()
NIKI
![]()
![]()
Op het moment dat Micah komt vragen of ze een spelletje kunnen doen....![]()
Je bedoelt eigenlijk eigenlijk te zeggen dat je d'r vet lekker vind?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef Gezondaar het volgende:
En ik baal nog steeds dat ze Eden hebben afgemaakt; dat personage had vette potentie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Win/win situatie zei hij toch? Of hij leerde het binnen 30 etages hoog en 430 M p/s.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:12 schreef J0sT het volgende:
En volgens mij probeerde Claude gewoon van Peter af te komen, en niet om m te testen oid.
good question.quote:En fok wie is Linderman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |