Is dat geen spoilerquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:55 schreef NX het volgende:
Even voor alle duidelijkheid... Hiro's vader is niet Linderman...
Whoops, ik geloof dat ik een aflevering achterloop en nu een spoilert heb gelezenquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:23 schreef Mavro het volgende:
Ze heeft zulk mooi haar.
Ik vind trouwens dat Claire's vader echt superlief voor haar is. Hij houd volgens mij echt van der, hoe hard hij tegen andere mensen ook mag zijn.
Die moeder van ClaireAwesome! Zou iets voor mij zijn, ik ben mn aanstekers altijd kwijt
Daar ging ik meteen al vanuit eigenlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit doorhad? Dat hij in die droom ontplofte doordat er een heleboel heroes om hem heen stonden, en zijn spons-capiciteit hem te veel werd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zag die man in zijn dromen en toen hij hem in het echt zag, was vrij duidelijk dat hij in staat was om zijn krachten te beheersen. Peter Petrelli is heilig overtuigd van het lot en trekt die conclusie. Zo gek vond ik het niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar ging ik meteen al vanuit eigenlijk.
Wat ik vreemd vind is hoe hij er ineens vanuit ging dat Claude hem kon helpen zijn gave te controleren. Hij komt een onzichtbare man tegen, kent 'm niet maar verwacht wel iets van 'm. Da's toch raar?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:43 schreef J0sT het volgende:Ik denk hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:43 schreef J0sT het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Ik vond dat stukje dat die op het politiebureau zat wel aardig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:42 schreef koetjeboe het volgende:
Leuke episode, maar de Parkmans mogen van mij een enkeltje Timboektoe boeken, wat een slap geneuzel zeg. Totaal geen plot-ontwikkeling ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:43 schreef J0sT het volgende:
@ NX
Die kerel in de auto bij Hiro en Ando zei dat "The Boss" big powers heeft. En als dat de pa van HIro blijkt te zijn dan klopt mijn redenering.
En hoe weet je zo zeker dat dat Linderman niet is?Ja maar denk je nou echt dat de man bedoelde je pappa is gifted, denk van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij bedoelde, echte powers zoals hij beveelt iets en dat wordt voor hem gedaan, een gerespecteerde zakenman net zoals Linderman.
En hoe weet ik dat Hiro's pappa niet Linderman is? Linderman spreekt engels, Hiro's pappa niet.Hiro werkt in de bedrijf van zijn vader, zijn vader accepteerd niet dat zijn zoon zomaar vertrekt om een avontuur te volgen, zijn vader probeert hem terug te halen, etc...quote:Masi Oka & George Takei
Masi Oka talks with George Takei about his eagerly awaited role as Hiro's disapproving father.
Bekijk de interview: http://video.nbc.com/player.html?dlid=57921
We hebben Hiro's vader nog helemaal niet horen praten! Hoe kun je dan nu al weten dat zijn Engels net zo gebrekkig is als jouw Nederlands?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:39 schreef NX het volgende:
[..]
Ja maar denk je nou echt dat de man bedoelde je pappa is gifted, denk van niet.
Hij bedoelde, echte powers zoals hij beveelt iets en dat wordt voor hem gedaan, een gerespecteerde zakenman net zoals Linderman.
En hoe weet ik dat Hiro's pappa niet Linderman is? Linderman spreekt engels, Hiro's pappa niet.
Dude, lees je wel wat ik post, zie de interview, daar zegt George duidelijk dat zijn script alleen maar uit Japans bestaat!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
We hebben Hiro's vader nog helemaal niet horen praten! Hoe kun je dan nu al weten dat zijn Engels net zo gebrekkig is als jouw Nederlands?![]()
Dude, ik ga alleen uit van de afleveringen en de comics. Weet ik veel wat iemand in een interview zegt over de toekomst van de serie... dat soort informatie noem ik nou een "spoiler"quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:54 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, lees je wel wat ik post, zie de interview, daar zegt George duidelijk dat zijn script alleen maar uit Japans bestaat!![]()
Denk je nou echt dat ze Linderman op deze manier (de interview dan) zouden introduceren, das toch niet logisch.
Mr. Mugglesquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heroes
Die kut hond van Claire's moeder
quote:Trivia:
According to the episode commentary on NBC.com, the dog who normally plays Mr. Muggles, Lestat, was unavailable for The Fix due to a scheduling conflict. His stand-in was a good deal smaller and colored differently, so he spent the entire episode painted and wearing a sweater to minimize the discrepancy.
Ik dacht al, de hond ziet er ineens anders uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door NX op 31-01-2007 21:15:22 ]![]()
Helaas moet ik je teleurstellen, een interview is geen spoiler maar aanvullende informatie, en dat ga ik niet in een spoiler tag behandelen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dude, ik ga alleen uit van de afleveringen en de comics. Weet ik veel wat iemand in een interview zegt over de toekomst van de serie... dat soort informatie noem ik nou een "spoiler"En dat lees ik dus niet
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:52 schreef NX het volgende:
[..]
Ik dacht al, de hond ziet er ineens anders uit![]()
Weer een mooie spoiler post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]Een tijdje terug heb ik een grote post met spoilers gepost,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(effe erbij zeggen, ik kan het ook mis hebben)
Zal het voor je even opzoeken...
//EDIT [USA] Heroes #7 - It was me...
[ Bericht 7% gewijzigd door NX op 31-01-2007 21:15:59 ]![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:54 schreef NX het volgende:
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen, een interview is geen spoiler maar aanvullende informatie, en dat ga ik niet in een spoiler tag behandelen.Ik ben een spoilerbitch geworden
![]()
Hoe dan ook:
Waar denk je dat spoilers veelal vandáán komen?! Uit interviews, duh!![]()
Anders kan je van alle op internet te vinden informatie wel zeggen dat het geen spoiler is, maar "aanvullende informatie".
Een spoiler zegt iets over wat er nog niet in een serie is gebeurd. Als die knakker in datzelfde interview had gezegd dat Claire aan het eind van het seizoen doodgaat is dat toch ook een spoiler?![]()
![]()
Spoiler! er is nog geen mummie te zien geweest!quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Volgens mij kun je niet lezen of wel? In mijn vorige post dacht ik dat ik het duidelijk had gemaakt dat ik niet in discussie zal gaan en dat ik nu zeker ook niet doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:33 schreef Gezondaar het volgende:
[..]Ik ben een spoilerbitch geworden
![]()
Hoe dan ook:
Waar denk je dat spoilers veelal vandáán komen?! Uit interviews, duh!![]()
Anders kan je van alle op internet te vinden informatie wel zeggen dat het geen spoiler is, maar "aanvullende informatie".
Een spoiler zegt iets over wat er nog niet in een serie is gebeurd. Als die knakker in datzelfde interview had gezegd dat Claire aan het eind van het seizoen doodgaat is dat toch ook een spoiler?![]()
Er zijn regels omtrend het hele spoiler gebeuren, staat ook duidelijk in de OP en ik weet wat een spoiler is (thanx voor de vertaling).
![]()
Echt wel, laatste ep had ze haar moeder aan de telefoon. En die kan met vuur goochelen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Spoiler! er is nog geen mummie te zien geweest!
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:41 schreef a-child-in-chains het volgende:
O, dus zijn vader is helemaal niet op de hoogte van de speciale gaven van zijn zoon.
Enkelt dat dat hij altijd al comic-book en "Hero' gericht is enzow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een geweldige ep weer! Mijn God...AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."![]()
Mr. Sulu ziet er nu de jaren gaan tellen echt uit als een Yakuza-maffia baas.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."![]()
Zo, deze serie vorige week ontdekt, man wat een vette serie, veel vetter als Prison Break en 24 op het moment.
Het heeft een beetje een comicbook tintje, heel visueel (met die hersens) en die verteller aan het begin en dat stukje over dna aan het begin en aan het eind, echt heel goed gedaan.
Nu wel wachten tot volgende week maandag voor de volgende ep...A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'![]()
was weer een goeie ep![]()
ik vraag me alleen nog steeds af hoe is mr bennet hier in verzijld is geraakt want ik neem aan dat hij zelf geen powers heeft. ook vind ik et raar dat die hatiaan niet gewoon geheugen van bennet leegmaakt en em peert.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Hoop dat ze met iets plausibels komen voor de aanwezigheid van pappie (Oto-san?)
En die mammie van Claire was een mooi dramatisch verhaal op zich: jarenlang gedacht dat ze haar eigen baby heeft afgefikt waarschijnlijk
Al met al gaat het weer ergens heen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:43 schreef J0sT het volgende:
@ Geqxon
Dat van Peter, dat hij ontploft omdat hij teveel powers om zich heen heeft was al een tijdje bekend en besproken hier.
@ NX
Die kerel in de auto bij Hiro en Ando zei dat "The Boss" big powers heeft. En als dat de pa van HIro blijkt te zijn dan klopt mijn redenering.
En hoe weet je zo zeker dat dat Linderman niet is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:39 schreef netto_m het volgende:
[..]Oe ja, ik denk die eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team![]()
Trouwens, in de nieuwste comic word nu duidelijk uitgelegt waar de tattoo met de 2 streepjes nou voor dient, dat is dus van idd van een injectiepistool waardoor ze iets in zich krijgen waarmee ze getracked kunnen worden![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:52 schreef NX het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee er wordt verteld waarmee ze geinjecteerd zijn. Die tattoo staat daar los van, het enige wat die comic verklaard is waarom die black-ops gasten die heroes zo snel kunnen vinden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:58 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens, in de nieuwste comic word nu duidelijk uitgelegt waar de tattoo met de 2 streepjes nou voor dient, dat is dus van idd van een injectiepistool waardoor ze iets in zich krijgen waarmee ze getracked kunnen worden"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Eerst werd gedacht dat die twee streepjes een begin waren van de tatttoo, een teken dat de gave nog niet volledig ontwikkeld was. In de comic wordt uitgelegd dat dat niet zo is en dat de twee strepen van die injectienaald afkomstig zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee er wordt verteld waarmee ze geinjecteerd zijn. Die tattoo staat daar los van, het enige wat die comic verklaard is waarom die black-ops gasten die heroes zo snel kunnen vinden.![]()
Even een plaatje van de vader van Hiro in zijn jonge jaren:
Toen speelde hij Sulu een van de de favo sci-fi series van Hiro: Star Trek
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams![]()
In de aflevering van Futurama 'Where no fan has gone before' was ie ook geweldigquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:37 schreef Thy... het volgende:
Even een plaatje van de vader van Hiro in zijn jonge jaren:
[afbeelding]
Toen speelde hij Sulu een van de de favo sci-fi series van Hiro: Star Trek
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:07 schreef Symer het volgende:
[..]Ja, dat vond ik ook zo raar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij wordt daar verteld dat de figuren in de comic *denken* dat dat zo is...quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Eerst werd gedacht dat die twee streepjes een begin waren van de tatttoo, een teken dat de gave nog niet volledig ontwikkeld was. In de comic wordt uitgelegd dat dat niet zo is en dat de twee strepen van die injectienaald afkomstig zijn.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Je vorige post? Deze bedoel je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef NX het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet lezen of wel? In mijn vorige post dacht ik dat ik het duidelijk had gemaakt dat ik niet in discussie zal gaan en dat ik nu zeker ook niet doen.Daar staat niets over "niet in discussie gaan". Als je niet in discussie wilt gaan, reageer dan gewoon niet, want zo blijf ik zeiken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef NX het volgende:
Helaas moet ik je teleurstellen, een interview is geen spoiler maar aanvullende informatie, en dat ga ik niet in een spoiler tag behandelen.In de OP staat dit:quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef NX het volgende:
Er zijn regels omtrend het hele spoiler gebeuren, staat ook duidelijk in de OP en ik weet wat een spoiler is (thanx voor de vertaling).
Een interview is geen comic.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:34 schreef NX het volgende:
#2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!![]()
PS: als mensen op mijn spoilergeneuzel willen kotsen, be my guest. Ik word er ook moe van![]()
![]()
In de vorige topic hebben we ook besloten om aanvullende informatie (want dat is een comic), de filmpjes van de 360 site, comics/novels en een aantal berichten van de 360 site als non spoiler te behandelen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:05 schreef Gezondaar het volgende:
Een interview is geen comic.![]()
PS: als mensen op mijn spoilergeneuzel willen kotsen, be my guest. Ik word er ook moe van![]()
Ik zal speciaal voor jou een regel #3 opnemen in de op, zodat het wat duidelijker wordt!![]()
![]()
![]()
Topquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:53 schreef NX het volgende:
[..]
In de vorige topic hebben we ook besloten om aanvullende informatie (want dat is een comic), de filmpjes van de 360 site, comics/novels en een aantal berichten van de 360 site als non spoiler te behandelen.
Ik zal speciaal voor jou een regel #3 opnemen in de op, zodat het wat duidelijker wordt!![]()
![]()
![]()
Regels
![]()
![]()
Mooie aflevering weer, hopelijk worden er weer een zooi vragen beantwoordt in de komende aflevering..Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.![]()
Misschien welquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:10 schreef Djensen het volgende:
Mooie aflevering weer, hopelijk worden er weer een zooi vragen beantwoordt in de komende aflevering...
En waarschijnlijk komen er ook weer een hele hoop bij.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Heb je de nieuwe preview al gezien?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien wel.
En waarschijnlijk komen er ook weer een hele hoop bij.
![]()
http://video.nbc.com/player.html?dlid=59276![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:48 schreef NX het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook zo raar...het was precies zo als ik al voorspeld hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................![]()
O fuck, zijn we al weer 2 afl bezig?!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Is het al dinsdag?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Ik ben afl 12 en 13 maar ff snel aen het kopen.
Had niet in d egaten dat ze al weer begonnen waren
L'Amour menaçant:
Kopen? Via iTunes?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben afl 12 en 13 maar ff snel aen het kopen.
Had niet in d egaten dat ze al weer begonnen waren![]()
Nee joh, synoniem voor legaal enorm legaal en kei legaal op de amerikaanse tv kijkenquote:
[ Bericht 5% gewijzigd door Ang3l op 01-02-2007 23:00:50 ]L'Amour menaçant:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee joh, synoniem voor legaal enorm legaal en kei legaal op de amerikaanse tv kijkenL'Amour menaçant:
Brein, oeh ...
op de NBC site is vanaf aflevering 12 een commentary track te bekijken waarin de acteurs, voor zover ik heb kunnen lezen, hilarisch commentaar geven over de aflevering. De aflevering zelf is ook een paar uurtjes na uitzending op internet te bekijken. Helaas is al dit moois enkel te zien voor mensen met een door een Amerikaanse provider uitgegeven IP adres. Heb al geprobeerd om via een proxy server toegang te krijgen, maar dit is me helaas niet gelukt.
Wij arme Nederlanders vissen dus dubbel achter het net en zijn overgeleverd aan het "kopen" van de afleveringen op internet. Maar helaas zonder commentaar, misschien dat de DVD straks wel uitkomst biedt.![]()
Ik kots echt hard over je spoilergezeik hé!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:05 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
![]()
Die Amerikaanse afleveringen zijn niet bepaald duur, het kost alleen wat tijd..quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Nee joh, synoniem voor legaal enorm legaal en kei legaal op de amerikaanse tv kijken![]()
vond het weer een relaxe aflevering, zoals de hele stijl vd serie me wel bevalt. Totaal niet standaard, alleen vind ik het niet zo interessant van die meid met de 2 persoonlijkheden![]()
Zal nog wel belangrijk worden, anders zouden ze dat er niet instoppen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef planethugo het volgende:
vond het weer een relaxe aflevering, zoals de hele stijl vd serie me wel bevalt. Totaal niet standaard, alleen vind ik het niet zo interessant van die meid met de 2 persoonlijkhedenAmen.![]()
Zal wel een of ander oppermachtig wezen in haar zitten waar ze nog mee moet leren omgaan ja. Maar daar zijn ze nu al 13 afleveringen mee bezig, dan zou je verwachten dat je als kijker al iets meer weet wat hier achter steekt. Maargoed ik stoor me er ook niet mateloos aan, vind dat alleen de minste verhaallijn tot nu toequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zal nog wel belangrijk worden, anders zouden ze dat er niet instoppen.![]()
Kinkyquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef J0sT het volgende:
[..]
Ik kots echt hard over je spoilergezeik hé!![]()
![]()
Die psychiater heeft het gehad over een therapie die meerdere persoonlijkheden integreert maar wat enkele jaren kan duren. Dus ik heb een donkerbruin vermoeden waar ze heen willenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
Zal wel een of ander oppermachtig wezen in haar zitten waar ze nog mee moet leren omgaan ja. Maar daar zijn ze nu al 13 afleveringen mee bezig, dan zou je verwachten dat je als kijker al iets meer weet wat hier achter steekt. Maargoed ik stoor me er ook niet mateloos aan, vind dat alleen de minste verhaallijn tot nu toe
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -
[ Bericht 72% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:48:25 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:14 schreef Litso het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2007 01:06:51 ]![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose![]()
ik zou ook eigenlijk wel willen weten waar dat logo voor staatAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Welke logoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik zou ook eigenlijk wel willen weten waar dat logo voor staat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:Ja klopt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, ik ben weer bij
Ik vond 12 beduidend beter dan 13, maar ik zit er weer lekker in
L'Amour menaçant:
Echt heel goed gedaan dat stukje met die vrouwelijke psychiater.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die psychiater heeft het gehad over een therapie die meerdere persoonlijkheden integreert maar wat enkele jaren kan duren. Dus ik heb een donkerbruin vermoeden waar ze heen willen
Ik kom uit de psychiatrieen die gesprekken gingen net zo. echt eng.Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.![]()
Ja, echt zo'n tyfuswijf die zelf een kutleven heeft, en op zo'n kuttoontje tegen Niki praat. Ik hoop dat ze dood gaat als JEssica tevoorschijn komt! Wel goed geacteerd!
Dat stukje van DL met Micah vond ik daarentegen erg slecht geacteerd van de acteur van DL.
Maar ik snap ook niks van dat logo nu. De twee streepjes zijn van de injectienaalden? Maar de rest van het logo niet, dat heeft temaken met het ontwikkelen van de ability?? Hebben Hiro, Claire, Peter en Nathan dat teken ook? Ik weet het alleen van Matt, Niki, Ted. En die Haitian heeft dat teken zelfs aan zn ketting zitten. Ik snap de verbanden niet helemaal. Kan iemand helpen =P?![]()
Kan me nog steeds niet voorstellen dat een injectieNAALD 2 streepjes achter laat. Daarbij strookt het niet met het symbool op Hiro's zwaard van die oude japanse held."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Uit My Name Is Earl
(dankzij de oplettendheid van Symer)![]()
Prachtige grap!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: