In de aflevering van Futurama 'Where no fan has gone before' was ie ook geweldigquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:37 schreef Thy... het volgende:
Even een plaatje van de vader van Hiro in zijn jonge jaren:
[afbeelding]
Toen speelde hij Sulu een van de de favo sci-fi series van Hiro: Star Trek
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:07 schreef Symer het volgende:
[..]Ja, dat vond ik ook zo raar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wordt daar verteld dat de figuren in de comic *denken* dat dat zo is...quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Eerst werd gedacht dat die twee streepjes een begin waren van de tatttoo, een teken dat de gave nog niet volledig ontwikkeld was. In de comic wordt uitgelegd dat dat niet zo is en dat de twee strepen van die injectienaald afkomstig zijn.
Je vorige post? Deze bedoel je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef NX het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet lezen of wel? In mijn vorige post dacht ik dat ik het duidelijk had gemaakt dat ik niet in discussie zal gaan en dat ik nu zeker ook niet doen.
Daar staat niets over "niet in discussie gaan". Als je niet in discussie wilt gaan, reageer dan gewoon niet, want zo blijf ik zeiken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef NX het volgende:
Helaas moet ik je teleurstellen, een interview is geen spoiler maar aanvullende informatie, en dat ga ik niet in een spoiler tag behandelen.
In de OP staat dit:quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef NX het volgende:
Er zijn regels omtrend het hele spoiler gebeuren, staat ook duidelijk in de OP en ik weet wat een spoiler is (thanx voor de vertaling).
Een interview is geen comic.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:34 schreef NX het volgende:
#2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!
In de vorige topic hebben we ook besloten om aanvullende informatie (want dat is een comic), de filmpjes van de 360 site, comics/novels en een aantal berichten van de 360 site als non spoiler te behandelen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:05 schreef Gezondaar het volgende:
Een interview is geen comic.![]()
PS: als mensen op mijn spoilergeneuzel willen kotsen, be my guest. Ik word er ook moe van![]()
Topquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:53 schreef NX het volgende:
[..]
In de vorige topic hebben we ook besloten om aanvullende informatie (want dat is een comic), de filmpjes van de 360 site, comics/novels en een aantal berichten van de 360 site als non spoiler te behandelen.
Ik zal speciaal voor jou een regel #3 opnemen in de op, zodat het wat duidelijker wordt!![]()
![]()
Misschien welquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:10 schreef Djensen het volgende:
Mooie aflevering weer, hopelijk worden er weer een zooi vragen beantwoordt in de komende aflevering..
Heb je de nieuwe preview al gezien?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien wel.
En waarschijnlijk komen er ook weer een hele hoop bij.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:48 schreef NX het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook zo raar...het was precies zo als ik al voorspeld hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................
Kopen? Via iTunes?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben afl 12 en 13 maar ff snel aen het kopen.
Had niet in d egaten dat ze al weer begonnen waren
Nee joh, synoniem voor legaal enorm legaal en kei legaal op de amerikaanse tv kijkenquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee joh, synoniem voor legaal enorm legaal en kei legaal op de amerikaanse tv kijken
Ik kots echt hard over je spoilergezeik hé!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:05 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
PS: als mensen op mijn spoilergeneuzel willen kotsen, be my guest. Ik word er ook moe van![]()
Die Amerikaanse afleveringen zijn niet bepaald duur, het kost alleen wat tijd..quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Nee joh, synoniem voor legaal enorm legaal en kei legaal op de amerikaanse tv kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |