Deze mag open blijven hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Wees blij met wat je hebt inderdaad
En niet kijken naar hetgeen dat je mist. Kijken naar wat je hebt zodat je blij kunt zijn met wat je hebt. Als ik ga kijken naar alles dat ik mis dan is mijn bestaan waardeloos. Als ik me richt op hetgeen ik wel bezit dan is het meteen waardevol.
Het is maar net waar ik de focus op leg in mijn leven
Ik heb dan een natuurlijke neiging om te kijken wat ik niet heb, die neiging is ontstaan sinds 2000. Maar ik verzet me daartegen met man en macht.
Tevreden zijn dus met alles dat ik hebEn dan kom ik er vanzelf achter dat ik genoeg heb om mijn bestaan als waardevol in te zien
Compleet waardeloos is het nooit te noemenHoewel je bij focussen op het slechte al snel de neiging kunt krijgen dat het geen stuiver waard is.
Is goedquote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef Normalneo het volgende:
zullen we die regel breken DV?
Welk speciaal symboolquote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef Normalneo het volgende:
hej zullen we de gulden weer terug brengen..dv ik heb een "speciaal" symbool
wat vindt je ervan?
motherfok ik snap je helemaal !quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan nu mezelf helemaal richten dat het bier op is, of ik negeer dat het bier op is en ga verder met andere zaken.
Ik weet dat de koek op is en neem daar genoegen mee inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2007 20:44 schreef Normalneo het volgende:
[..]
motherfok ik snap je helemaal !![]()
weten waar je aan toe-bent noemen ze dat..
Omdat het een speciale gelegenheid is wanneer je een merk koopt misschien?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef Normalneo het volgende:
trouwens komen alle kroketten nu eigenlijk uit dezelfde fabriek..is ES dezelfde kroket als AH? Maar proeft het "beter" misschien vanwege het merk wat er-aan kleeft..waarom is een cola in een cafe "lekkerder" als thuis?
ES=euro shopper
wat een kindjesquote:Honderden doden in Irak
dat is het allemaal niet..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef Dromenvanger het volgende:
tekst....ingekort
k doei spreek je snel weerquote:
Hoog tijd voor haar om eens langs de kapper en de opticien te gaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:11 schreef sararaats het volgende:
heb even advies nodig
wat vinden jullie van deze vrouw?
[afbeelding]
volgende eker staan de bedjes klaar hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 18:30 schreef nokwanda het volgende:
Erg leuk.
EW wilde eigenlijk niet meer naar huis. Ik snap ook best dat de stad op zich al een aantrekkingskracht op hem heeft. Maar dit was puur de schuld van de vaste bewoners van huize Draakje.
ik was wel aan het twijfelen of het nou gister of vandaag was / is,quote:Op maandag 29 januari 2007 00:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Hey, ik zie helemaal geen felicitatie
Hey... had je gister moeten kijkenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Hey, ik zie helemaal geen felicitatie
Het was tocxh ook gister?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hey... had je gister moeten kijken![]()
![]()
Geen idee waarom je zomaar zo'n droom hebtquote:Op maandag 29 januari 2007 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Het was dus zeker lucide allemaal, maar ik stond wel met open ogen te kijken hoe zoiets in Godsnaam mogelijk is. Hoe een mens in staat is tot zo'n wereld maken die niet eens echt bestaat. En dan vraag ik me dus ook af of zo'n wereld misschien wel bestaat. Dat die droomwereld al aanwezig is en dat het een kwestie is van ernaar toe gaan. Of ben ik zelf echt in staat tot het maken van een zee met het meest blauwe water dat aangenaam aanvoelt en waarbij ik het idee heb dat het echt water is
En waarom gebeurt zoiets spontaan zomaar ? Waarom ineens een droom over een paradijs en niet een nachtmerrie zoals metro die had. Misschien omdat ik gisteren afstand genomen heb van mijn voelen en denken? Dat ik meer uit mezelf getreden ben en meer afstand heb zodat het dromen niet al te persoonlijk is over problemen?
Lunch ze!!!!!
Wat ga je eten? Lekkere broodjes?
Vandaag even naar de bibliotheek weer, kijken of ze muziek hebben die het dromen doet stimuleren.
Laat het smakenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Geen idee waarom je zomaar zo'n droom hebt![]()
Zelf heb ik ook wel eens zulke heldere dromen gehad dat ik er van schrok, ik droomde ooit dat ik vloog, ik ging richting maan ik zag ook satellieten enzoIk vloog zelfs voorbij de maan, en de aarde was nog maar heel klein. Tot ik schrok omdat ik zo 'ver' was en met een 'schok' (zo'n vallend gevoel) weer wakker was.
Er zijn ook oefeningen die je kunt doen om lucide dromen op te roepen, ik heb misschien nog wel een linkje ergens van een site.
Ik heb net beneden in de kantine melk en verse harde bruine puntjes gehaald, en daar gaat nu overheerlijke gebradenb achterham op van de groene slager(die ik zelf heb meegenomen van huis)
Ik heb 'm ff opgezocht voor je: http://www.sb-web.nl/droomik/index.php?mod=text&text=17quote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
......
Die link ben ik nieuwsgierig naarWie weet dat ik eens in de winkel voor een boek ga kijken over lucide dromen en het oproepen ervan. Hoewel zelf experimenteren ook okey is. Dat experimenteren doe ik vanzelf als ik mijn gevoel en denken opmerk. En zelfs al merk ik geen denken op, dan nog probeer ik met het bewustzijn wat te sleutelen
In principe zou ik nu graag in die droom willen stappenEven 1 minuut abrupt die droom in gaan om te kijken hoe de omgeving zich verder doet uitbreiden.
In slaap vallen heeft bij mij niet alles te maken met moe zijn, het is wegzakken en dat wegzakken is een kwestie van gedachtes uitschakelen. En dan nog iets dat meespeelt erbij. Wegzakken gaat via een bepaalde stroming, als ik opmerk hoe ik in slaap val dan lijkt het een soort rivier te zijn van gevoel en energie die me wegvoert van het dagelijkse leven.
En dan kan ik heel snel in slaap vallen waardoor ik in 1 keer in de droom-realiteit sta of ik zak heel traag weg zodat ik zie hoe de droom-realiteit wordt opgebouwd. Vannacht ging het wegzakken in de droom traag dus, stapje voor stapje en ik maakte iedere stap mee.
Vaak genoeg en dat is dus het merendeel van de tijd val ik als een blok in slaap. Dan weet ik niet eens meer hoe ik in slaap gevallen ben
Dat stapje voor stapje in slaap vallen is ook veel prettigerHet gevoel van stap voor stap in slaap vallen is genieten. Wegvallen even
![]()
Ben je jarig schatquote:Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom denken alle TRU mensen dat ik gister jarig was?
Maar iedereen bedankt anyway![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben je vandaag jarig dus???
Proficiat als dat zo is
Bwhehe jij ook bedanktquote:Op maandag 29 januari 2007 13:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ben je jarig schat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
aw een verrassing, wat liefquote:Op maandag 29 januari 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bwhehe jij ook bedanktIk moet weg, met mn ouders, ze willen niet zeggen waarheen
van de waaktoestand in de droomtoestand overgaan met de volle droom beheersing staat op die sitequote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ff opgezocht voor je: http://www.sb-web.nl/droomik/index.php?mod=text&text=17
Veel plezierquote:Op maandag 29 januari 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bwhehe jij ook bedanktIk moet weg, met mn ouders, ze willen niet zeggen waarheen
Dan alsnog vandaag gefeliciteerd Queen Bee !!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef Queen_Bee het volgende:
![]()
![]()
Ze gaan je naar je nieuwe bruidegom brengen en uithuwelijkenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ow nou.... dat zijn de betere dromen. Ik werd vanacht genomen door een vreemde en ik vond het maar niks.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Geen idee waarom je zomaar zo'n droom hebt![]()
Zelf heb ik ook wel eens zulke heldere dromen gehad dat ik er van schrok, ik droomde ooit dat ik vloog, ik ging richting maan ik zag ook satellieten enzoIk vloog zelfs voorbij de maan, en de aarde was nog maar heel klein. Tot ik schrok omdat ik zo 'ver' was en met een 'schok' (zo'n vallend gevoel) weer wakker was.
Er zijn ook oefeningen die je kunt doen om lucide dromen op te roepen, ik heb misschien nog wel een linkje ergens van een site.
Ik heb net beneden in de kantine melk en verse harde bruine puntjes gehaald, en daar gaat nu overheerlijke gebradenb achterham op van de groene slager(die ik zelf heb meegenomen van huis)
Hoe laat ben je dan naar bed gegaan?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow nou.... dat zijn de betere dromen. Ik werd vanacht genomen door een vreemde en ik vond het maar niks.
En daarna stond er een geest aan mijn bed die mijn gezicht tussen beide handen nam. Op zo'n manier dat ik mijn ogen opendeed en het gevoel had dat iemand dat ook echt gedaan had.
Waarom weet ik niet maar ik moest eerst aan Mirage denken.
Er was natuurlijk niemand. heb me maar weer omgedraaid. het was verdorie 3.20
Als je het maar niks vond zijn dat idd geen fijne dromenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow nou.... dat zijn de betere dromen. Ik werd vanacht genomen door een vreemde en ik vond het maar niks.
En daarna stond er een geest aan mijn bed die mijn gezicht tussen beide handen nam. Op zo'n manier dat ik mijn ogen opendeed en het gevoel had dat iemand dat ook echt gedaan had.
Waarom weet ik niet maar ik moest eerst aan Mirage denken.
Er was natuurlijk niemand. heb me maar weer omgedraaid. het was verdorie 3.20
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Nogmaals over het vele schrijven van mij even, ik hoor mezelf niet graag praten en ik zie mezelf ook niet graag schrijven, het feit dat ik zoveel op "papier" zet dat is omdat ik indrukken te verwerken heb de hele dag. In depressie zijn er amper indrukken maar tijdens de opleving uit de depressie krijg ik te maken met een constante stroom aan indrukken. En voor mij is het opschrijven een manier om het niet over te laten stromen, de emmer stroomt al snel over als ik keer op keer een nieuwe indruk binnen krijg. Ik ga compleet trippen van al die indrukken en dan is opschrijven een manier van leeg maken. Opschrijven zorgt ervoor dat een indruk verwerkt wordt zodat ik niet vol kom te zitten met indrukken.
.......
En dan moet ik dit kwijt, hoewel ik webloggen zeker ga doen. Wie weet straks even een aanzet geven tot. Vorig jaar schreef ik vaak 20-30 logs bestaande uit veel tekst. Maar dat was een compleet ander schrijven. Zo veranderd het hier van dag tot dag. Wat ik gisteren schreef weet ik ook amper te herinneren nog. Ik leef van dag tot dag vaker, en kijk niet vaak terug. En zeker wil ik niet terug kijken met schuldgevoel over zaken die ik beter niet had kunnen doen. Schuldgevoel is zonde en heeft geen enkel nut.
De vraag wat ik dus zoekEn daar weet ik zelf het antwoord niet op. Voorgevoel zegt me dat ik goed bezig ben en dat ik mezelf ontwikkel op meerdere vlakken. Sowieso gezien de ervaring van vannacht. Dat is niet iets dat je bij de supermarkt kunt kopen
Het is ook prijsloos te noemen, je kunt het niet kopen omdat het persoonlijk is.
En het geeft dus zeker een kick. Uittesten hoe ver ik kan gaan dus ook. Ik probeer vaker grenzen te verleggen hierin. Steeds de grens opzoeken en daar val ik niemand mee lastig.
Hoogstens jullie hier maar niemand hoeft het te lezen
Zo zijn er 5 users die het wel lezenDie mij genomineerd hebben en dat is al een reden waarom ik het toch laat zien maar zeker ook wegens het verwerken. En het ouwehoeren. En de ervaring van anderen lezen. Zo schrijft Marietje vaker mee op basis van mijn teksten. En zo kun je ervaringen uitwisselen.
Ervaringen uitwisselen is het toch om te doen of niet?
Dankequote:Op maandag 29 januari 2007 17:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
lieve DV, ik mag idd graag met je meelezen en met mij nog veel anderen ookVaak herken ik dingen waarover je schrijft en dan mag ik daar graag een beetje met je over mee- nadenken. En ook zonder persoonlijke herkenning vind ik je altijd een fijne usert
En nogmaals, zo zijn er veel meer hier in de Ouwehoer en FOK!
Dus, schrijf op wat je opschrijven wil![]()
Wel even afwisselingquote:Op maandag 29 januari 2007 17:13 schreef Marietje_34 het volgende:
moet weer even weg (lastig toch, werken tussen het FOK!ken door)
Beste Dromenvanger,quote:Op maandag 29 januari 2007 17:20 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu ga ik naar buiten weer.
Ik ben op zoek naar iets. Een dieper gevoel en besef. En wie weet dat ik zometeen even ga toveren buiten weer
Mooie uilquote:Op maandag 29 januari 2007 17:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
Beste Dromenvanger,
nog dieper dan je al gaat ?
Ik merk dat jij van buiten houdt.
Ga je wel eens fietsen of heb je geen pretige omgeving om te fietsen ?
Een bos, een landweggetje, langs het water of door een mooi park ?
Ik zag een paar dagen geleden een prachtgie uil.
[afbeelding]
im alright... vandaag even gehad over mijn carriere mogelijkhedenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is alles goedMet jou ook Barra?
Ik sta op het punt om boven op de Mount Everest te staan met beide armen in de lucht om te schreeuwen dat iedereen de pot op kan.
Onafhankelijk van andermans oordelen dus ook. En zeker ook zo in het leven staand dat ik uitga van kansen en niet van bedreigingen.
Ik ben nu in zo'n stemming dat ik mezelf op de punt van de mount everst heb gezet waarbij ik schijt heb aan alles en iedereen.
Ik walg dus ook van mezelf als ik teveel rekening hou met anderen. Wat anderen denken en beweren over mij, het zal me een grote reet roesten.
Dus groei zit in het perspectief?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
im alright... vandaag even gehad over mijn carriere mogelijkheden
its all good
![]()
jubs dat was ik.,.... maar ben daarna ook van baan geswitchedquote:Op maandag 29 januari 2007 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus groei zit in het perspectief?
Af en toe bezig zijn met groei-mogelijkheden is super okey![]()
Succes ermee
Ik gun ieder mens de beste carriere en de meeste voldoening omdat ik dat zelf ook wil. Maar dan nogmaals wel op een gebied waar ik me kan uitleven.
Was jij het niet die eerst moest werken op een gebied waar je niet achter stond en niet voor gestudeerd had Barra?
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jubs dat was ik.,.... maar ben daarna ook van baan geswitched
rennen door het bos in het donker wel jaquote:Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe doe je dat?
Hebben je handen ogen?
Kun je met reuk zien tegenwoordig?
Je maakt met nieuwsgierig nu![]()
Explainquote:Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
rennen door het bos in het donker wel ja
in de stad lukt het niet.. veels te licht... heb een keertje gepaintballt in een donker bos...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Explain
Met je handen zien? Dus je handen hebben ogen?
Of is dat iets dat met gevoel te maken heeft?
Kan me er vrij weinig bij voorstellen. Of is het je hele lichaam die meespeelt? Je kunt toch niet alleen met handen zien of wel soms?
En waarom alleen in het bos in het donker?
Lukt het in de stad niet?
Je bent dan toch wel bezig met je bewustzijn of niet somsquote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
in de stad lukt het niet.. veels te licht... heb een keertje gepaintballt in een donker bos...
als je dan hard rent moet je heel goed luister naar het geruis van bosjes en goed je handen voor je uit houden om niet full speed tegen een boom aan te rennen.
Ogen zijn zwaar overrated..
meestal 1x per jaar... ik trainde vaak met jongens uit dienst.. die waren buiten dienst om ook een echte einheid... en die gingen dan 1x per jaar paintballen op het dienstterrein met mensen waarvan ze vonden dat ze fysiek niet veel onderdeden ... ik hing altijd op het randje qua conditiequote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Zometeen kaas-fondue
Om even wat anders aan te kaarten
Maar Barra, loop je dus echt vaker in complete duisternis in een bos rond ? Uit interesse wederom
lekkerquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef Normalneo het volgende:
[..]
lekkerheb forel gegeten met stoomgroenten..
ook goed te eten..
kom ik weer even met een late reactie, omdat er een bepaald persoon (zoessiequote:Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef Queen_Bee het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedmorgen beste mensen
Ik stop met schrijven denk ik.
Ik wil niet het topic opeisen Marietje. Heb het idee dat ik anderen belemmer hier. Sowieso omdat de mensen veel moeten scrollenquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil niet het topic opeisen Marietje.
Ik lees inderdaad half en zag je username als marietje staan. Hallucinerend effect van de trip van gisteren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien WEL handig als je tussen het schrijven ook te lezen. Lees eens terug. Heet ik Marietje?
Wie zegt dat alle zielen die er zijn incarneren?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:17 schreef Metro2005 het volgende:
hallo
ik zat me nou vanmorgen ineens af te vragen: als mensen nou reincarneren zou de wereldbevolking dan niet gelijk moeten blijven? of worden er ook telkens nieuwe zielen aangemaakt![]()
Ik wist wel dat je niet echt weg gingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Heel bericht gewist
*Trots is op mezelf. *
Ik hou het kort en zeg dat ik een biertje pak
Ik was bezig over schrijven dat je als mens jezelf opvoedt als je ouders klaar zijn met hun inbreng als opvoeder. Dat je na de opvoeding van je ouders verder gaat met opvoeding in je manier van leven. Dat je in principe je eigen opvoeder bent en als je dan goed bent in het opvoeden van jezelf, dat je dan het maximale eruit kan halen dat erin zit.
Dat je als het ware een soort van advies orgaan in het leven gaat roepen voor jezelf. Zoals ik dus doe nu. Ik heb een goed advies orgaan nodig en die installeer ik dus zelfEen advies orgaan dat zeker nodig is om balans in het leven te krijgen.
Het beste advies dat haal ik uit mezelf. Omdat ik zelf het beste kan inschatten hoe ik ben
Biertje
Een proost op dit redelijk korte bericht, dat er nog maar veel korte berichten mogen volgen. Die lange teksten heb ik dus ook genoeg van. Maar dat was de analyse steeds. Die lange teksten waren nodig om te komen tot een analyse. Als het chaos is dan is een analyse niet zo duidelijk, hoe duidelijker het wordt, des te korter de analyse.
Invoeren nu![]()
Als ik niet invoer wordt het anders nog langer![]()
We hebben een mooie voortuin hierquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet echt weg ging![]()
Maar als jullie in de tuin gaan beginnen open je toch wel een mooi topic in F&F he![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef Normalneo het volgende:
* Normalneo geeft kus terugjah FOKKING BIG SMILE MAN!
helaas.... ik heb iemand zijn icoontje gejatquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef Normalneo het volgende:
barra iemand heeft jouw icoontje gejat! wist je dat??
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:35 schreef Normalneo het volgende:
nee ..je kunt nog en eens niet onder dat rokje kijken ook al is ie hoger
Oe..... Een massage, dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Normalneo het volgende:
vampje ik ga je morgen weer spreken..maar ik ga nog even verder met het schrijven van mijn gedachtes zoo..dan leessssss..jjeeeee moorrrrgggeeen gewoon terug..wat ik wel kan proberen..is een massage op afstand..
dan heb ik je locatie nodig..
gaat de hoofdpijn misschien over...als ik zo ook ga liggen; doe ik je lekker maseren ..
Dit bovenstaande gaat over de no-claim. Ik wil hier graag even op reageren. k het is volgens de gegevens nadelig voor sommige partijen? Dan geef je deze partijen desnoods verplicht de no-claim volledig terug. De "rest" van de mensen kan dan alsnog aanspraak maken op de no-claim. Hebben de gehandicapten e.d. een mooi extra-tje, maar ook de burger in dit land die een beetje zuinig aan doet met de zorg.quote:Het CDA, als regeringspartij in de kabinetten-Balkenende verantwoordelijk voor de invoering ervan, veranderde vorig jaar in aanloop naar de verkiezingen van standpunt. De regeling zou vooral nadelig zijn voor chronisch zieken, ouderen en gehandicapten.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 05:54 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Dit bovenstaande gaat over de no-claim. Ik wil hier graag even op reageren. k het is volgens de gegevens nadelig voor sommige partijen? Dan geef je deze partijen desnoods verplicht de no-claim volledig terug. De "rest" van de mensen kan dan alsnog aanspraak maken op de no-claim. Hebben de gehandicapten e.d. een mooi extra-tje, maar ook de burger in dit land die een beetje zuinig aan doet met de zorg.
Het kost ze zeker weer te veel he..ja sorry wanneer krijgen wij eens een keer wat extra's? Ik zie helemaal niks terug behalve de energieterugave omdat ik zo zeunig heb gedaan dit jaar.
Ach ik ga vanmiddag weer klagen als ik terug ben..
kijk dat mag welmorren..en klagen..maar ik moet nu echt gaan..
sollie vampje..
![]()
(je weet wel..werk)
heeel gemeen ja, heb het dan ook niet kunnen laten om mezelf maar te trakteren op een snoepje of 2quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:18 schreef senesta het volgende:
Hier gaat het goed hoor draculettetje, druk maar goed.
En met jou?
Een gevulde snoeppot voor je neus is erg gemeen inderdaad![]()
Het is wel wat drukker, maar ik vind het erg leuk hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heeel gemeen ja, heb het dan ook niet kunnen laten om mezelf maar te trakteren op een snoepje of 2
Voor de rest gaat het redelijk, wachten op recalidatie centrum duurt (te) lang, maar heb volgende week gesprek met arts om urgentie aan te vragen.
Voor de rest heb ik niks te klagen.....
goed te horen dat het goed met je gaat, ben je ook drukker omdat je een blauw kleurtje hebt?
ps pauze voorbij dus moet weer aan het werk...
Ik vind je ook wel mooi in het blauw hoor! Het klinkt ook idd druk om je heen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is wel wat drukker, maar ik vind het erg leuk hoor.
Het is nu zowiezo om me heen ook erg druk.
Mijn moeder is bezig met een scheiding en dus ben ik veel met haar bezig, en ondertussen zijn ze hier in en om huis ook bezig met verbouwen dus het is gewoon veel op het moment.
Balen dat je zo lang moet wachten op het revalidatie centrum, hoe lang zou je zonder urgentie nog moeten wachten?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:24 schreef draculettetje het volgende:
zooo weer thuis! Oogjes willen nu echt dicht, ik kruip mn bedje in!
Ha ha, ja is best wazig hequote:Op woensdag 31 januari 2007 13:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Ligt het aan mij of werd er wazig gepost in mijn afwezigheid gisteren
Ik heb vannacht goed geslapen alleen erg laat in slaap gevallen.
En NormalNeo ik kan je af en toe niet volgenIs niet erg, zo konden mensen mij ook vaker niet volgen hier.
Ik val ook steeds later in slaap. Vannacht bezig geweest met oproepen van voorwerpen even in bed. En bewegende beelden opgeroepen. En dan geen trip beelden maar echte beelden. Maar ik heb geen zin om het uit te leggen nu omdat ik net wakker ben. Ik kan het even niet uitleggen hoe ik film beelden zelf produceer en hoe ik die beelden echt zie. De meest bizarre zaken kan ik naar voren toveren en dan kan ik zelf in die film stappen, een soort van eigen droom opwekken dus. Ik beeld me een film in en ik stap in de filim. Zo hoef ik maar te denken aan een willekeurig voorwerp en ik zie dat voorwerp duidelijk voor ogen. Als ik mezelf een vrachtauto zie optillen dan lijken die beelden echt te zijn en als ik dan die scene doe oproepen dan stap ik in die scene en zo kan ik dromen tijdens het waken. Een compleet andere manier van dromen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha, ja is best wazig he![]()
Ik slaap steeds laat de laatste weken.
Ik heb zo'n zin in het voorjaar![]()
Vooral als de dagdroom echt lijktquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:54 schreef senesta het volgende:
Dagdromen, heerlijk he?
so fokking what?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Sowieso was je war-taal aan het uitslaan gisteren.
Moet je zelf weten natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zeg, houden we het wel gezellig hier![]()
Oye, doe eens normaal tegen Lillith. Die verdient wel meer respect dan dit kutgedragh van jouquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:54 schreef Dromenvanger het volgende:
En Lilith. Waarom die boze blik
Teveel bezig met je mod-schap
Waar ben je 90 procent van de tijd en wanneer voeg jij je tussen het gesprek?
- smileys
![]()
Van modjes![]()
Denken dat ze God zijn
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:54 schreef Dromenvanger het volgende:
En Lilith. Waarom die boze blik
Teveel bezig met je mod-schap
Waar ben je 90 procent van de tijd en wanneer voeg jij je tussen het gesprek?
- smileys
![]()
Van modjes![]()
Denken dat ze God zijn
Neu, heb eindelijk eens gewoon een dag hard werken achter de rug. Was wel erg lekker. Maar niks dat nou spannende verhalen oplevert of zo. Relatieve rust eindelijk. Ga zelf ook zometeen naar mijn bedje.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:09 schreef senesta het volgende:
Hoi Hoi,
Ik ben hartstikke moe maar heb geen zin om naar bed te gaan (moet ook eerst de hond nog uitlaten).
Hier nog spannende roddels?
Ik moest gisteren naar de vereniging waar mijn zoontje op zit omdat de leidinggevende van die vereniging zich schuldig zou hebben gemaakt aan ongewenst gedrag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, heb eindelijk eens gewoon een dag hard werken achter de rug. Was wel erg lekker. Maar niks dat nou spannende verhalen oplevert of zo. Relatieve rust eindelijk. Ga zelf ook zometeen naar mijn bedje.
Ja, uitzetting uit de vereniging.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:26 schreef nokwanda het volgende:
Uitzetting?
Mensen reageren tegenwoordig amerikaans achterlijk op dergelijke zaken, zeg.
Maar hebben die kinderen hem dan beschuldigd van loeren en fappen of zo? Zat ie dan aan de kinderen? Ik begreep uit jouw verhaal dat dat niet zo was.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, uitzetting uit de vereniging.
Ik vind het best erg, die man doet dat al meer dan 25 jaar, het is zijn lust en zijn leven, zijn hele gezin is betrokken bij die vereniging.
Nee hoor, hij heeft nergens aan gezeten, dat werd nog specifiek gemeld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar hebben die kinderen hem dan beschuldigd van loeren en fappen of zo? Zat ie dan aan de kinderen? Ik begreep uit jouw verhaal dat dat niet zo was.
Maar zelfs als de man dat niet heeft gedaan en zijn naam wordt gezuiverd zal hij er geen lol meer in hebben en nooit meer echt zonder over zijn schouder te kijken spontaan plezier hebben in de activiteiten.![]()
Ja, precies, ze beseft nog niet eens wat ze zegt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:28 schreef nokwanda het volgende:
Dat hoop ik ook, anders heb ik echt een probleem.
Hier mag dat trouwens niet worden uitgesproken. Ik weet het toch wel, maar ik vind dat ie niet altijd alles hoeft te zeggen wat ie denkt als het ten koste gaat van enig respect.
Als je het namelijk denkt en gelijk uitspreekt is het er al uit en heb je de ander al pijn gedaan terwijl je het ook kunt denken, er even over kunt nadenken en dan al dan niet tot de conclusie kunt komen dat er een reden was voor de stomheid.
En bovendien vind ik dat jonge mensen alles mogen zeggen wat ze vinden en denken, vooral ook als ze het ergens niet mee eens zijn, maar dat ze heel jong moeten leren om dat op een andere manier te brengen. Dan is eigenlijk alles bespreekbaar.
Ik ben streng.
Maar goed.... op de leeftijd van 13 is dat wel anders dan 3.
Goedemorgen Metro, hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
goodmeurning
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, precies, ze beseft nog niet eens wat ze zegt.
Ik zei dat ik wel een beetje verdrietig werd als ze dat tegen me zei, en dan krijg je acuut een arm om je heen en een vrolijke "Sollie mamma!"![]()
wel weer wat beter inmiddels. How's life hier?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen Metro, hoe gaat het met jou?
ghehehe... Stond eigenlijk een hele lap tekst, maar om de een of andere duistere reden stond er opeens niets meer...quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:16 schreef Metro2005 het volgende:
nog spannende dingen gebeurdheb geen zin om bij te lezen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja nog maar een keer dan Wachtwoord vergeten. Wat nu?
ik geloof wel dat er meerder accounts zijn maar dat weet ik nu even niet helemaal zeker meer. Ze waren er iig wel ooit. maar het kan zijn dat iemand die nutteloze die er ook op zat voor me verwijderd heeft. Dat moet ik straks thuis even nakijken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]dat is niet handig. Heb je niet per ongeluk meerdere accounts op je pc staan die ook alle beheersrechten hebben? Of log je in met administrator ?
Anders kun je met een andere gebruikersnaam inloggen en het wachtwoord wijzigen van de andere account.
hier wat tools om vergeten wachtwoorden te achterhalen:
http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm
onder andere deze:
http://www.loginrecovery.com/
Probeer als je thuis bent maar eens in te loggen met gebruiker "administrator"quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik geloof wel dat er meerder accounts zijn maar dat weet ik nu even niet helemaal zeker meer. Ze waren er iig wel ooit. maar het kan zijn dat iemand die nutteloze die er ook op zat voor me verwijderd heeft. Dat moet ik straks thuis even nakijken.
Nu ben ik op mijn werk en kan ik er even niks mee doen.
Er bekruipt me een gevoel dat dit weleens fout kon gaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:44 schreef nokwanda het volgende:
maar die diskette moet ik dan wel vanaf een andere comp branden dan
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er bekruipt me een gevoel dat dit weleens fout kon gaan![]()
Tssss...quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:03 schreef nokwanda het volgende:
Dit zijn de punten waarop Mir altijd tegen mij zegt:
Wat ben je toch een lief mens![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tssss...
Ik wordt in dat soort situaties altijd onnozel genoemd
OOOOW....Dus als ze tegen me zeggen dat ik lief ben.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat bedoelt ze eigenlijk ook, maar ze is te lief om dat zo te zeggen
Dan bedoelen ze eigenlijk ook dat je een doos bent maar wel een leuke doos.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
OOOOW....Dus als ze tegen me zeggen dat ik lief ben.....
Een Lieve doosquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan bedoelen ze eigenlijk ook dat je een doos bent maar wel een leuke doos.
Nou, dan euh....quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:54 schreef vamperotica het volgende:
En als ze me onnozele doos noemen?
Dan is dat een Contaminatiequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:54 schreef vamperotica het volgende:
En als ze me onnozele doos noemen?
ik kan de site niet op vanaf werkquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:26 schreef TaLoN.NL het volgende:
So, hebben jullie deze gezien?
http://frontpage.fok.nl/video/8530
Dit willen vrouwen echt niet op de natuurlijke wijze ter wereld brengen, Jezus Christus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |