Deze mag open blijven hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Wees blij met wat je hebt inderdaad
En niet kijken naar hetgeen dat je mist. Kijken naar wat je hebt zodat je blij kunt zijn met wat je hebt. Als ik ga kijken naar alles dat ik mis dan is mijn bestaan waardeloos. Als ik me richt op hetgeen ik wel bezit dan is het meteen waardevol.
Het is maar net waar ik de focus op leg in mijn leven
Ik heb dan een natuurlijke neiging om te kijken wat ik niet heb, die neiging is ontstaan sinds 2000. Maar ik verzet me daartegen met man en macht.
Tevreden zijn dus met alles dat ik hebEn dan kom ik er vanzelf achter dat ik genoeg heb om mijn bestaan als waardevol in te zien
Compleet waardeloos is het nooit te noemenHoewel je bij focussen op het slechte al snel de neiging kunt krijgen dat het geen stuiver waard is.
Is goedquote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef Normalneo het volgende:
zullen we die regel breken DV?
Welk speciaal symboolquote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef Normalneo het volgende:
hej zullen we de gulden weer terug brengen..dv ik heb een "speciaal" symbool
wat vindt je ervan?
motherfok ik snap je helemaal !quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan nu mezelf helemaal richten dat het bier op is, of ik negeer dat het bier op is en ga verder met andere zaken.
Ik weet dat de koek op is en neem daar genoegen mee inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2007 20:44 schreef Normalneo het volgende:
[..]
motherfok ik snap je helemaal !![]()
weten waar je aan toe-bent noemen ze dat..
Omdat het een speciale gelegenheid is wanneer je een merk koopt misschien?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef Normalneo het volgende:
trouwens komen alle kroketten nu eigenlijk uit dezelfde fabriek..is ES dezelfde kroket als AH? Maar proeft het "beter" misschien vanwege het merk wat er-aan kleeft..waarom is een cola in een cafe "lekkerder" als thuis?
ES=euro shopper
wat een kindjesquote:Honderden doden in Irak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |