http://www.thechangeworks.com/index.htmlZal dit wat zijn? Volgens mij best interessant te noemen
![]()
Even over een persoonlijke overwinning die ik geboekt heb nog. Ik wilde vandaag al naar de winkel gaan om windows vista te kopen, maar ik sta niet dat je zegt super goed op de bank. Door te denken en door verstand te gebruiken heb ik vista niet gekocht omdat ik eerst een buffer wil hebben in mijn financiele situatie.
Ik stond ook op het punt tot overboeken van geld voor die teksverwerker maar ook dat niet gedaan na even denken of het wel zo'n juiste beslissing is.
Vorig jaar zou ik gegarandeerd vista zijn gaan kopen, dan denk ik aan het kopen van vista en dan sta ik 10 minuten later al in de winkel. Dat zijn dus overwinningen omdat ik nu wel een rem heb op het koopgedrag.
En dat is te danken aan stoppen met anti depressiva weer
![]()
Zo kocht ik vorig jaar tassen vol nahet overstorten van het geld op mijn rekening. Geld was op de rekening en ik ging de winkels af. Allemaal spullen kopen die nu hier staan zonder dat ik er waarde aan doe hechten.
Koop-drang dus ook. Ook typerend bij een manie
![]()
Tijdens een cursus was een vrouw die had meer dan 100,000 euro schuld gemaakt. Alleen maar kopen en kopen en niet beseffen of je het wel kunt permiteren.
Niet nadenken dus ook wel. Zoals dat bij een manie het geval is. Daarom geef ik dus mezelf vaker de schuld. Hoewel het bij die anti depressiva zo was dat het middel mij gek maakte. Het medicijn maakte me ziek. Dan geven ze je medicijnen om gezond te worden en ondertussen wordt je er eens zo ziek van
![]()
Slecht handelen van de artsen dus ook. Dan zien ze dat ik al 3 tot 4 keer manisch ben geworden door het middel en dan schrijven ze het nog steeds voor. En dan ook weer eigen invloed van mezelf omdat ik het aanneem. Maar als ik depressief ben en ze dringen je een medicijn op, dan is het toch zo dat degeen die opdringt de meeste invloed heeft? In een depressie ben ik dus niet echt dat je zegt vol bij verstand.
40 MG hebben ze me tot 2 keer toe voorgeschoteld. Zo manisch als maar wat, echt erg toen. En dan leren ze totaal niet van ervaringen
![]()
Bij 20 MG word ik dus al manisch, stel eens de situatie voor waarbij ik de dubbele dosis neem
![]()
Dus hoe professioneel zijn ze te noemen? Dat ze niet inzien dat seroxat voor mij gevaarlijk is.
Ben ik dan zo slim om het wel in te zien of zijn de doktoren gewoon totaal niet bij de les? Amateuren? Dan spelen ze zeker ook met mensenlevens. In mijn geval niet zo heel erg omdat ik altijd enige rem had al was het maar in geringe mate. Op tv gezien dat mensen compleet onderuit gingen, mensen waarbij het complete leven verwoest werd door die zooi. Rechtzaken die ze aanspannen komen dus ook vaker voor hierin.