abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45781897
quote:
Op maandag 29 januari 2007 09:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hey... had je gister moeten kijken
Het was tocxh ook gister?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_45781903
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
OEPs..........
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 29 januari 2007 @ 09:49:02 #53
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45782347
hallo iedereen

heb vanacht echt raar gedroomd, ik zat in de gevangenis en niemand kon me vertellen waarom. Onschuldig opgesloten. Er drongen ook allerlei dingen door wat je allemaal niet meer kon in de gevangenis niet leuk dus.
Tevens zag ik de begrafenis van mijn pa voor me leuk vooruitzicht
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 29 januari 2007 @ 10:59:07 #54
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45783672
Goeiemorgen. Bijna een week ziek thuis geweest en nu ben ik weer op werk en weet zowat niet waar ik moet beginnen

Nare dromen Metro
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 29 januari 2007 @ 12:13:45 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45785720
Goede morgen

Ik had juist een geweldige droom over een paradijs, ik dacht op een gegeven moment dat ik dood was en een nieuw leven kreeg ergens op een tropisch eiland omdat die droom zo echt voelde, ik voelde me dus echt in het water lopen en zag de zee naar me toe komen en de golven en super blauw water en het zand voelde ik me in weg zakken alsof het zo echt was en ik was me bewust dat ik aan het dromen was dus.

Die dromen van jou zijn inderdaad niet zo fijn metro

Nu moet ik bijkomen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 29 januari 2007 @ 12:24:55 #56
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45785970
Hey DV Lekker geslapen dus! Volgende keer als je beseft dat je droomt proberen te vliegen, of onder water te ademen

Ik ga maar es lunchen nu
  maandag 29 januari 2007 @ 12:34:39 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45786244
Ik was bang dat ik niet meer terug kan keren uit die droom omdat de omgeving binnen de droom steeds groter werd De zee werd zo groot alsof het een echte oceaan was en het strand werd steeds groter en er kwamen steeds nieuwe zaken bij en ook mensen kwamen erbij en nog meer. En dat beeld van die droom en de omgeving van het strand en de zee leek zomaar in de slaapkamer te komen, alsof de slaapkamer een groot eiland werd. Een verandering van omgeving waarbij ik meemaakte hoe het tot stand kwam, vaak is het zo dat ik in een droom kom en dat ik dan zomaar in die droom ben zonder dat ik zie hoe de droom wordt opgebouwd.

Het was zo duidelijk en echter dan echt omdat ik het water beter voelde stromen langs mijn lichaam en ik voelde me in het zand wegzakken zoals dat in het echt niet ervaren wordt, alsof het water anders was dus ook en alsof de aanraking met het water veel beter gevoeld kon worden net zoals het in het zand wegzakken met mijn voeten. Een droom die echter lijkt dan het echte leven omdat het veel intenser is, ook de kleuren waren veel intenser.

Maar ik raakte in paniek En daar heb ik best spijt van maar ik krijg wel een nieuwe kans. In principe hoop ik dat het altijd zo gaat met in slaap vallen. Die droom bouwde zich langzaam op, ik viel heel geleidelijk in slaap en tijdens het wegzakken begonnen er zaken in de droom naar voren te komen.

Toen ik uit de droom wilde stappen lukte het niet, ik begon spontaan met mijn gezicht te shaken om wakker te worden en het duurde een hele tijd voordat ik weer bij positieve was. Tijdens het bij positieven komen zag ik een schim van een baby die heel snel opgroeide tot kind en volwassen mens.

In eerste instantie dacht ik dat het dood gaan was dus, omdat ik nog nooit zo'n ervaring gekend heb. Alsof ik een compleet nieuw bestaan inging dat definitief was en het leek dus ook zo te zijn dat het definitief was zodat ik niet meer terug kon komen. Vandaar dat ik besloten heb om even terug te keren vanwege de veiligheid.

Toch meer trainen erin, ik ben benieuwd wanneer een volgende soort gelijke droom naar voren komt en dan zal ik zeker langer erin blijven zitten. Gratis naar een zwem-paradijs ergens in het carrbisch gebied dat niet bestaat, wie wilt dat nu niet?

Het was dus zeker lucide allemaal, maar ik stond wel met open ogen te kijken hoe zoiets in Godsnaam mogelijk is. Hoe een mens in staat is tot zo'n wereld maken die niet eens echt bestaat. En dan vraag ik me dus ook af of zo'n wereld misschien wel bestaat. Dat die droomwereld al aanwezig is en dat het een kwestie is van ernaar toe gaan. Of ben ik zelf echt in staat tot het maken van een zee met het meest blauwe water dat aangenaam aanvoelt en waarbij ik het idee heb dat het echt water is

En waarom gebeurt zoiets spontaan zomaar ? Waarom ineens een droom over een paradijs en niet een nachtmerrie zoals metro die had. Misschien omdat ik gisteren afstand genomen heb van mijn voelen en denken? Dat ik meer uit mezelf getreden ben en meer afstand heb zodat het dromen niet al te persoonlijk is over problemen?

Lunch ze!!!!!

Wat ga je eten? Lekkere broodjes?

Vandaag even naar de bibliotheek weer, kijken of ze muziek hebben die het dromen doet stimuleren.
  maandag 29 januari 2007 @ 12:41:28 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45786446
Afstand bewaren en niet te betrokken zijn is ook iets waar ik over heb liggen filosoferen even in bed, dat ik maar beter altijd niet te dicht op mezelf kan staan. En door die 2 uur filosoferen zag ik op een gegeven moment een raamwerk van hokjes in 3D die uit elkaar viel, de hokjes vielen uit het raam en het raamwerk lostte op.

Sowieso voor het dromen uren lang wakker gelegen met lichtflitsen voor ogen en vreemde gewaarwordingen in energie en denken en voelen. Alsof toen al iets in werking getreden was. Wie weet daarom die intense droom

Heb tot 0600 wakker gelegen omdat er constant activiteit was in mijn hoofd en daarbuiten en toen pas in slaap gevallen.

Kan zijn dat ik de juiste voorbereidingen getroffen heb door bezig te zijn met afstand nemen van denken en voelen? Voelde ook vaker alsof er oneindig veel ruimte in de slaapkamer was, alsof de kamer 1000 keer zo groot was en dat mijn hoofd die hele kamer kon opvangen zodat mijn ruimte in het hoofd ook 1000 keer zo groot was.

Beetje vreemd of niet

Ben nu wel redelijk gaar

Maar daar is koffie voor gemaakt

maandag 29 januari 2007 @ 12:45:48 #59
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45786567
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:

Het was dus zeker lucide allemaal, maar ik stond wel met open ogen te kijken hoe zoiets in Godsnaam mogelijk is. Hoe een mens in staat is tot zo'n wereld maken die niet eens echt bestaat. En dan vraag ik me dus ook af of zo'n wereld misschien wel bestaat. Dat die droomwereld al aanwezig is en dat het een kwestie is van ernaar toe gaan. Of ben ik zelf echt in staat tot het maken van een zee met het meest blauwe water dat aangenaam aanvoelt en waarbij ik het idee heb dat het echt water is

En waarom gebeurt zoiets spontaan zomaar ? Waarom ineens een droom over een paradijs en niet een nachtmerrie zoals metro die had. Misschien omdat ik gisteren afstand genomen heb van mijn voelen en denken? Dat ik meer uit mezelf getreden ben en meer afstand heb zodat het dromen niet al te persoonlijk is over problemen?

Lunch ze!!!!!

Wat ga je eten? Lekkere broodjes?

Vandaag even naar de bibliotheek weer, kijken of ze muziek hebben die het dromen doet stimuleren.
Geen idee waarom je zomaar zo'n droom hebt

Zelf heb ik ook wel eens zulke heldere dromen gehad dat ik er van schrok, ik droomde ooit dat ik vloog, ik ging richting maan ik zag ook satellieten enzo Ik vloog zelfs voorbij de maan, en de aarde was nog maar heel klein. Tot ik schrok omdat ik zo 'ver' was en met een 'schok' (zo'n vallend gevoel) weer wakker was.

Er zijn ook oefeningen die je kunt doen om lucide dromen op te roepen, ik heb misschien nog wel een linkje ergens van een site.

Ik heb net beneden in de kantine melk en verse harde bruine puntjes gehaald, en daar gaat nu overheerlijke gebradenb achterham op van de groene slager (die ik zelf heb meegenomen van huis)
  maandag 29 januari 2007 @ 12:59:43 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45786955
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Zelf heb ik ook wel eens zulke heldere dromen gehad dat ik er van schrok, ik droomde ooit dat ik vloog, ik ging richting maan ik zag ook satellieten enzo Ik vloog zelfs voorbij de maan, en de aarde was nog maar heel klein. Tot ik schrok omdat ik zo 'ver' was en met een 'schok' (zo'n vallend gevoel) weer wakker was.

Er zijn ook oefeningen die je kunt doen om lucide dromen op te roepen, ik heb misschien nog wel een linkje ergens van een site.

Ik heb net beneden in de kantine melk en verse harde bruine puntjes gehaald, en daar gaat nu overheerlijke gebradenb achterham op van de groene slager (die ik zelf heb meegenomen van huis)
Laat het smaken

Ik was dus in bed afstand aan het nemen en was even buiten mezelf gekomen volgens mij. Ik was 10 meter uit mezelf en ik hoorde van afstand in mijn hoofd gesprekken gevoerd worden. Ik hoorde dames praten hele zinnen en af en toe een man tussendoor. En die gesprekken bleven maar doorgaan en het leek heel diep te zitten wat zich afspeelde omdat ik het vanaf een andere kant meemaakte.

Alsof mijn geheugen alles heeft opgeslagen van wat ik ooit als gesprekken en stemmen gehoord heb en dat het dus als een casette-bandje wordt afgespeeld.

Nu dus geen stemmen en gesprekken in mijn hoofd.

Wie weet heb ik wel buiten mijn hoofd gedroomd vannacht, dat ik niet in mijn hoofd zat maar erbuiten zodat het vanzelf intenser wordt omdat er geen informatie in mijn geheugen staat gegrift. Buiten het hoofd is misschien meer ruimte om meer mogelijkheden te ontwikkelen op het gebied van dromen?

Als ik in slaap val en mijn geheugen functioneert dan is de kans groot dat het staat voor belemmeringen omdat ik door mijn geheugen gebonden ben aan normen en grenzen en ervaringen en alles dat ik heb opgeslagen in de loop der tijd.

Die link ben ik nieuwsgierig naar Wie weet dat ik eens in de winkel voor een boek ga kijken over lucide dromen en het oproepen ervan. Hoewel zelf experimenteren ook okey is. Dat experimenteren doe ik vanzelf als ik mijn gevoel en denken opmerk. En zelfs al merk ik geen denken op, dan nog probeer ik met het bewustzijn wat te sleutelen

In principe zou ik nu graag in die droom willen stappen Even 1 minuut abrupt die droom in gaan om te kijken hoe de omgeving zich verder doet uitbreiden.

In slaap vallen heeft bij mij niet alles te maken met moe zijn, het is wegzakken en dat wegzakken is een kwestie van gedachtes uitschakelen. En dan nog iets dat meespeelt erbij. Wegzakken gaat via een bepaalde stroming, als ik opmerk hoe ik in slaap val dan lijkt het een soort rivier te zijn van gevoel en energie die me wegvoert van het dagelijkse leven.

En dan kan ik heel snel in slaap vallen waardoor ik in 1 keer in de droom-realiteit sta of ik zak heel traag weg zodat ik zie hoe de droom-realiteit wordt opgebouwd. Vannacht ging het wegzakken in de droom traag dus, stapje voor stapje en ik maakte iedere stap mee.

Vaak genoeg en dat is dus het merendeel van de tijd val ik als een blok in slaap. Dan weet ik niet eens meer hoe ik in slaap gevallen ben

Dat stapje voor stapje in slaap vallen is ook veel prettiger Het gevoel van stap voor stap in slaap vallen is genieten. Wegvallen even

maandag 29 januari 2007 @ 13:02:30 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45787033
Ik mis overigens vaak de juiste boeken. Psychologie boeken zijn niet alles en zijn te oppervlakkig en zo heb ik zelden een boek open geslagen die echt tot de diepste diepte ging waarbij het makkelijk te volgen is. Ik hou van simpele taal dus in boeken, en vaak doet de auteur het ene naar het andere moeilijke woord hanteren en dan is het lezen niet meer okey. Een boek vol met moeilijke woorden is een boek dat voor mij niet interessant is. Dan heb ik liever kinder-taal. Moeilijke woorden vind ik dus in zekere zin onmenselijke taal. Mensen die in het echte leven constant met moeilijke woorden smijten tijdens een gesprek daar ga ik ook liever niet mee in discussie. Vraag me uberhaupt af waarom het zo interessant is om moeilijke woorden te hanteren, denken ze dan dat ze slimmer overkomen of denken ze dat het de discussie meer inhoud geeft? Een moeilijk woord is altijd uit te leggen met makkelijke woorden, zo maak je het voor iedereen prettig om ernaar te luisteren of om het te lezen.

Toch eens via bol.com zoeken. In de bibliotheek hebben ze dus echt niet het materiaal liggen dat ik zoek.

En wie weet is er niet eens een boek geschreven waar ik op zoek naar ben.
  maandag 29 januari 2007 @ 13:02:59 #62
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45787050
Waarom denken alle TRU mensen dat ik gister jarig was?

Maar iedereen bedankt anyway
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  maandag 29 januari 2007 @ 13:05:02 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45787112
Ben je vandaag jarig dus???

Proficiat als dat zo is
  maandag 29 januari 2007 @ 13:05:29 #64
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45787134
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

......
Die link ben ik nieuwsgierig naar Wie weet dat ik eens in de winkel voor een boek ga kijken over lucide dromen en het oproepen ervan. Hoewel zelf experimenteren ook okey is. Dat experimenteren doe ik vanzelf als ik mijn gevoel en denken opmerk. En zelfs al merk ik geen denken op, dan nog probeer ik met het bewustzijn wat te sleutelen

In principe zou ik nu graag in die droom willen stappen Even 1 minuut abrupt die droom in gaan om te kijken hoe de omgeving zich verder doet uitbreiden.

In slaap vallen heeft bij mij niet alles te maken met moe zijn, het is wegzakken en dat wegzakken is een kwestie van gedachtes uitschakelen. En dan nog iets dat meespeelt erbij. Wegzakken gaat via een bepaalde stroming, als ik opmerk hoe ik in slaap val dan lijkt het een soort rivier te zijn van gevoel en energie die me wegvoert van het dagelijkse leven.

En dan kan ik heel snel in slaap vallen waardoor ik in 1 keer in de droom-realiteit sta of ik zak heel traag weg zodat ik zie hoe de droom-realiteit wordt opgebouwd. Vannacht ging het wegzakken in de droom traag dus, stapje voor stapje en ik maakte iedere stap mee.

Vaak genoeg en dat is dus het merendeel van de tijd val ik als een blok in slaap. Dan weet ik niet eens meer hoe ik in slaap gevallen ben

Dat stapje voor stapje in slaap vallen is ook veel prettiger Het gevoel van stap voor stap in slaap vallen is genieten. Wegvallen even

Ik heb 'm ff opgezocht voor je: http://www.sb-web.nl/droomik/index.php?mod=text&text=17
  maandag 29 januari 2007 @ 13:08:22 #65
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45787235
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef Queen_Bee het volgende:

Ben je jarig schat

maandag 29 januari 2007 @ 13:11:37 #66
150152 Queen_Bee
pi_45787339
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben je vandaag jarig dus???

Proficiat als dat zo is
Thank you
I'm super sonic man
  maandag 29 januari 2007 @ 13:12:15 #67
150152 Queen_Bee
pi_45787359
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:08 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ben je jarig schat

[afbeelding]
Bwhehe jij ook bedankt Ik moet weg, met mn ouders, ze willen niet zeggen waarheen
I'm super sonic man
  maandag 29 januari 2007 @ 13:13:41 #68
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45787415
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Bwhehe jij ook bedankt Ik moet weg, met mn ouders, ze willen niet zeggen waarheen
aw een verrassing, wat lief Veel plezier iig
  maandag 29 januari 2007 @ 13:24:21 #69
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45787741
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik heb 'm ff opgezocht voor je: http://www.sb-web.nl/droomik/index.php?mod=text&text=17
van de waaktoestand in de droomtoestand overgaan met de volle droom beheersing staat op die site

Van de waaktoestand in de droomtoestand overgaan maakte ik dus helemaal bewust mee vannacht. Ik zag de zee naar voren komen uit het niets en ik zag hoe de golven bewogen en hoe de zee groter werd. Maar het was niet onder beheersing want die zee die kwam zomaar naar voren zonder dat ik aan de zee dacht.

En dan vraag ik me dus ook zeker af hoe het mogelijk is dat ik een zee kan maken waarbij ik water voel en waarbij ik in het zand wegzakt. Ik woon niet bepaald dicht bij het strand en zo vaak heb ik niet op het strand gelopen en gezwommen in de zee.

Waar komt die zee dan ineens vandaan? Het begon vannacht dat ik op het strand lag in het zand zonder handdoek en toen liep ik richting de zee en zo ging het door en ik ging steeds meer in op de omgeving en de omgeving werd dus ook helemaal om me heen gebouwd, alsof ik 360 graden kon draaien en gewoon kon rondlopen op het strand, alsof ik spontaan naar een strandtent kon gaan om een wodka jus te drinken.

Ik vind het dus echt bijzonder en zeker omdat ik kan voelen hoe iets aanvoelt, zelden meegemaakt dat ik zand voel en de korrels zand en het water voel. Mijn dromen zijn vaak zo dat ik geen materie kan voelen. Deze droom had materie in zich. Alsof er een extra dimensie aan de droom kwam.

Nu nog kunnen proeven en dan kan ik 's nachts iedere nacht op vakantie gaan. Als ik water kan voelen langs mijn lichaam dan moet het toch ook mogelijk zijn dat ik vloeistof kan drinken als ware het vloeistof in het dagelijkse leven?

En wat voor mogelijkheden zijn er nog meer?

Een glas zee-water meenemen naar de realiteit?

Waarom zou het niet mogelijk zijn om van dat droomlandschap een vast staand iets te maken?

Ik zou het okey vinden dat ik vannacht op commando weer naar dat eiland kan gaan, om vervolgens eens de hele nacht rond te lopen daar.

Vannacht verloor ik dus wel de controle op het dromen, daarom raakte ik in paniek.

Ik vind het bizar nog steeds

Fantasie die een eigen leven doet leiden wellicht? Of zitten alle elementen van het bestaan in ons? Dat de zee in mij zit omdat de zee bestaat en dat ik daarom een complete oceaan kan produceren. Omdat de zee bestaat is het mogelijk dat ik een zee maak?

Dat alles van de wereld in je zit omdat je onderdeel vormt ervan?
  maandag 29 januari 2007 @ 13:25:00 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45787763
quote:

[..]

Veel plezier

Wie weet hebben ze een reis naar Atlantis geboekt
  maandag 29 januari 2007 @ 13:28:38 #71
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45787892
Ik voel trouwens vreemde energie overal, het stroomt alle kanten op lijkt het wel. Hoog bewust van mezelf dus ook, niet eens van het denken maar van de energie. Alsof ik stoned ben maar dan heel anders.

Alleen al dat opmerken van de energie die stroomt kan mij een hele dag bezig houden Bezig zijn met analyseren over hoe die energie aanvoelt om vervolgens die energie anders te laten stromen zodat het weer anders aanvoelt. Proberen om iets tot stand te brengen dat okey is en anders en nieuw is. En dan proberen om er een standaard van te maken ook. Maar standaarden hou ik niet van Hyper hyper energy

Het is leven in een andere sfeer maar het is ook chaos

Het is niet dat ik nu in balans ben want het stroomt alle kanten op lijkt het wel. En dan niet de gedachtes maar iets daarbuiten.

Nu even klaar maken en dan ga ik even de stad in

Voel me dus echt weer niet on earth nee, alsof ik ergens boven aarde ronddwaal maar dat is niet erg hoewel het wel vermoeiend is. Constant met beide benen op de grond staan is een vele makkelijker manier van leven maar het is een uitdaging om eens beide benen van de grond te verliezen om zodoende iets anders mee te maken in de stemming.

Richting hyper manie is het nu aan het gaan maar ik heb wel controle erop. Zo gaat het constant, ik doe het dus niet bewust maar zodra ik uit de depressie gekomen ben begint het leven weer toe te nemen en dan is het zo dat alles toeneemt.

Van geen energie tot de meest sterke energie die alle kanten opgaat. En dan is het dus nodig dat ik uit een depressie kom zelf door bezig te zijn ermee, maar dan is het ook zo dat ik moet leren beheersen en dat ik toch maar beter kan slapen.

06:30 pas in slaap gevallen dus, maar dan is het voordeel dat ik wel die ene droom kreeg. Alleen zorgt het voor anti-structuur. Zo bouw je niets op richting de toekomst, 06:30 in slaap vallen is toch niet in orde? 06:30 opstaan is toch beter?

Maar zo makkelijk is het niet, uit de dip word ik minder moe. In de dip slaap ik veel en uit de dip heb ik amper slaap nodig.

Maar goed ik ben weg

Even wat anders Toch opletten dat ik vanavond wel in slaap val. Strippen slaappillen heb ik liggen voor geval dat ik nachten niet in slaap kan vallen maar ik heb een soort afkeer tegen die middelen. Sowieso het slikken ervan.

Dan test ik liever op een andere manier hoe ik wel slaap kan vatten. Pillen is de makkelijkste manier in mijn ogen, je kunt bij ieder iets een pil slikken maar wat voor levensstijl heb je dan?

[ Bericht 32% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-01-2007 13:44:44 ]
pi_45788462
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef Queen_Bee het volgende:

Dan alsnog vandaag gefeliciteerd Queen Bee !!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 29 januari 2007 @ 14:57:21 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45790527
Ben weer terug van de bibliotheek.

Heb de tip van NormalNeo even ten harte genomen over Ayreon als artiest. The dream sequencer en nog meer cd's van die artiest geleend

Alleen al de titel van het album doet vermoeden dat het in mijn straatje past. Ook de titels van de nummers voorspellen veel goeds maar dan is het alsnog afwachten of het mijn smaak is.

Dus dan ga ik even muziek opzetten van Ayreon om vervolgens even te oordelen of het in mijn smaak valt. Ben nu dus nieuwsgierig omdat ik totaal niet weet wat ik moet verwachten van de muziek. Ben nu aan het inbeelden hoe de muziek zou kunnen klinken maar kan totaal geen voorspelling doen

Op straat overal mensen zien lopen die eruit zien alsof ze net zo wazig zijn als mij Dan let ik vaker op hoe mensen erbij lopen en dan zie ik dus echt wezens rondlopen die ook een bepaald bewustzijn hebben en alsof die mensen ook een complete denkwereld in zich hebben zitten zonder dat het duidelijk naar voren komt.

Dat vind ik dus dan weer apart om te zien, zomaar mensen bekijken op straat en vervolgens lichamen met een geest en bewustzijn die rondlopen. En dan is het niet eens het lichaam dat opvalt maar hetgeen dat in het lichaam zit.

Maar dat kan weer vaag klinken, het is af en toe trippen als ik door de stad loop. Voorbijgangers en dan ff kijken hoe iemand erbij loopt zonder echt te staren de hele tijd. Ik doe dat onopvallend. Ik ga dus echt niet iemand aanstaren want dat is ongeschofd.

Nu muziek van Ayreon opzetten, wie weet dat het wat in werking zet.

Gisteren op tv tijdens de reclame van NOS sport een opleidings-instituut voorbij zien komen anders dan NTI en LOI.

Wie weet de volgende keer ff noteren hoe het precies heet.
  maandag 29 januari 2007 @ 14:59:10 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45790604
1 1/2 maand en het is trouwens lente

Album begint goed

Een soort science fiction achtig iets hoor ik nu Een computer stem en bieb geluiden

Neo thanks for the tip alvast

Muziek bevalt me nu al en ik heb het amper 3 minuten aanstaan maar het begin is super okey en het begin is het halve werk. De opbouw is in orde van het album, goed doordacht en origineel en zeker professioneel te noemen ook

Eerste indruk is bij mij van doorslaggevende aard meestal
pi_45790889
quote:

[..]

Ze gaan je naar je nieuwe bruidegom brengen en uithuwelijken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_45790970
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ow nou.... dat zijn de betere dromen. Ik werd vanacht genomen door een vreemde en ik vond het maar niks.
En daarna stond er een geest aan mijn bed die mijn gezicht tussen beide handen nam. Op zo'n manier dat ik mijn ogen opendeed en het gevoel had dat iemand dat ook echt gedaan had.
Waarom weet ik niet maar ik moest eerst aan Mirage denken.
Er was natuurlijk niemand. heb me maar weer omgedraaid. het was verdorie 3.20
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 29 januari 2007 @ 15:12:53 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45791086
If I die before I wake, I pray the lord my soul to take

Daarom ben ik vannacht uit mijn droom gestapt Omdat ik het idee had dat ik te diep ging in de droom, dat ik niet meer wakker werd. Dat ik zou sterven in dit bestaan en niet meer terug kon komen naar deze aarde. Ik voelde me verdrinken in de droom omdat de droom te heftig werd op een gegeven moment. De droom werd me iets te realistisch dus. En als een droom te realistisch wordt dan is het paniek in de tent omdat het een nieuw bestaan lijkt te zijn, stel je voor je komt niet meer uit je droom. Dan lig je toch in coma of niet?

En dan had ik gisteren dus echt niet veel gedronken. Dat ik bezig was met uittreden en afstand nemen van mezelf is een ander verhaal. Wie weet dat voorzichtigheid toch belangrijk is en dat ik niet lukraak kan experimenteren ermee. Hoewel ik altijd wel weet in te schatten hoever ik kan gaan ermee.

Muziek collectie begint goede vormen aan te nemen. Niet meer zoals vroeger veel commerciele zooi maar steeds meer muziek die niet zomaar in de top 40 komt. Afgelopen 2 weken zeker 30 cd's geleend die anders zijn dan het materiaal die populair is.

En dan ben ik weer back on earth. Ik ga trouwens webloggen weer. Ik schrijf hier teveel terwijl het ouwehoeren zou moeten zijn. Alsnog zeg ik dat ik het onder ouwehoeren reken wat ik doe. Het is niet dat je zegt zo serieus dat het serieus is allemaal.

Maar die weblog ga ik vandaag mee verder. Denkwereld heb ik hem genoemd Dromenvangers denk-wereld maar dan zonder dromenvanger erin.
  maandag 29 januari 2007 @ 15:16:14 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45791205
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow nou.... dat zijn de betere dromen. Ik werd vanacht genomen door een vreemde en ik vond het maar niks.
En daarna stond er een geest aan mijn bed die mijn gezicht tussen beide handen nam. Op zo'n manier dat ik mijn ogen opendeed en het gevoel had dat iemand dat ook echt gedaan had.
Hoe laat ben je dan naar bed gegaan?

Ik ben rond 23:00 naar bed gegaan na het kijken van een aflevering van de X-files en ik ben wakker gebleven tot 6:30 maar het leek amper 2 uur te zijn.

Toen ik voor het eerst op de klok keek was het al 04:00. Heb liggen spacen van hier tot Tokyo zonder dat ik echt zelf constant bezig was ermee. Licht-flitsen de hele tijd met ogen open, schaduwen in het donker zien. En toen kwam er een beeld naar voren van een Egyptische farao. Dan komt zo'n beeld zomaar naar voren uit het niets, ik zie dan duidelijke contrasten en vormen alsof iemand aan het schilderen is in het donker.

Tis niet dat ik zeg super irritant omdat ik er in zekere zin van kan genieten, het is eens wat anders ook als je zomaar dingen naar voren ziet komen maar ik wil niet dat ik straks iedere nacht tot 06:30 wakker lig. Daarom ben ik wat huiverig voor de komende lente en zomer, ik weet dat ik actiever ga worden en het is nu al gaande, straks ben ik weer maanden lang aan het rondspoken en dan is een burn-out weer vanzelfsprekend te noemen.

Ook dat kind dat ik zag opgroeien was zo echt als maar zijn kan. Dan zie ik een embryo van een baby ( het heet toch embryo of niet?), ik zie dan een kind vanaf de baarmoeder heel snel opgroeien tot mens. Dat was dus zoals ik zei na het uit de droom stappen wat gepaard ging met het hoofd heen en weer schudden. Ook dat schudden van het hoofd ging vanzelf, alsof ik mezelf aan het wakker schudden was om niet in een coma te vallen.

Als ik dit allemaal zou vertellen op de zorg dan zouden ze weer met 100 pillen extra komen Zo gaan ze daar ermee om terwijl ik het juist als mooi zie en ook als leer-proces. Zulke zaken vertel ik dus ook zeker niet daar. Ik ga daar geen open boek spelen omdat ze bang zijn voor zulke zaken. Ze vinden dat vallen onder ziek gedrag terwijl ik het normaal vind. Ik heb een keer verteld wat ik meemaak vaker en dan zeggen ze dat ik er niet mee moet bezig zijn. Maar het gaat dus in zekere zin echt vanzelf, ik ben echt niet constant bezig om die zaken op te roepen. Het uit de depressie komen om die negatieve zuig-gedachtes weg te werken was nodig maar het gevolg is dat ik vanzelf verder ga en dan gaat het vanzelf verder dus.

Als ik met vreemde technieken uit een depressie kom omdat ik niet weet hoe ik het anders zou moeten doen en het zet iets in werking dan is dat toch natuurlijk of niet? Natuurlijker dan anti depressiva waar je als een zombie door het leven van gaat en waar je geen enkele rem meer hebt.

Over die droom van jou even, ik heb ook wel eens te maken met seksuele intimiteiten in mijn droom waar ik liever niet op zit te wachten. Gebeurt ook vanzelf. Zo gebeurt wel meer vanzelf in een droom. Alsof de droomwereld een compleet eigen leven leidt ook.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-01-2007 15:23:15 ]
pi_45791584
Ik ging voor mijn doen laat. Half een of zo. Of iets later?
Geen tv gekeken daarvoor. Dus rare dromen konden niet daardoor komen. had juist een lekker muziekje op staan en was relaxed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 29 januari 2007 @ 15:40:29 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45791946
Tv kan ook inderdaad zorgen voor vreemde dromen. Gisteren die aflevering van the X-files ging over de duivel die op aarde was in de vorm van een mens en die engelen tot zich nam richting de hemel. Die engelen hadden 6 vingers en waren misvormd in hun geraamte, een soort vleugels wilde uit het geraamte komen. Die duivel zorgde voor super fel licht en zocht die 4-ling dus op. Het was een 4-ling en de ogen brandden uit. Dus dan zijn het indrukken, zeker als je in de serie zit en als het redelijk geloofwaardig is gebracht. ( ik ben niet zo dat ik bij films en series uitga dat het nep is, ik kijk een film of serie ook met verstand op nul en dan is het al snel zo dat het realistisch lijkt omdat ik niet zeg dat het nep is)

Zo'n aflevering van the X-files kan mij dus ook in een trip laten belanden, als ik dan aan het kijken ben en ik voel de spanning toenemen van het verhaal dan zit ik zo in de serie dat het echt lijkt.

Even over dat zien van dat kind dat opgroeide van Embryo tot volwassen mens, ik lag in bed vannacht en ineens mistte ik een relatie en wilde ik kinderen hebben. Ik wilde ineens kinderen en dat heb ik dus zelden in mijn leven dat ik behoefte heb aan een kind waarvan ik vader ben.

Maar zo is vannacht meer gebeurt. Alsof de duisternis echt zwart en donker was, ik zag de kleur van de duisternis veel beter. Alsof het kleur had de duisternis en alsof het niet alleen maar iets donkers was. Ik zag het zwarte van de duisternis veel beter en toen ik erop ging letten begonnen die lichtflitsen naar voren te komen en toen begon ik dus ook die beelden te zien van die farao. Dat was voor het dromen over die zee.

Ik zie dus ook vaker een rood iets in het donker, een rode schim. Vaak een soort van draakje of iets anders dat het is. Dan ben ik in het donker aan het kijken en ineens komt een rood ding boven naar voren.

In het donker zie ik dus meer dan overdag omdat ik dan andere dingen zie. Als ik niet oppas heb ik volgens mij een constante stroom van beelden en visioenen die ik zie. Wie weet een keer proberen om dat op te roepen. Het is dan ruimtelijk bewustzijn zonder grenzen van het denken ook. Ik heb geen gedachtes over de wereld en mezelf, ik denk in het donker op zulke momenten niet aan de realiteit. Ik ben dan in de duisternis en ik zie alleen de duisternis en de duisternis omsingeld me op dat moment, en dan gaat de duisternis een eigen leven leiden.

En als ik dan beelden zie dan val ik niet in slaap omdat het diepe indrukken zijn ook, zo'n beeld zien is niet alleen zien maar er komt ook een andere ervaring naar voren. Vaker gehad dat ik bewoog in het donker, dat ik richting beelden ging en ook vaker dat ik in het donker aan de horizon wat zie staan waar ik op af ga lopen. In het donker is het zo dat er diepte inzit ook. En dan aflopen op beelden en plekken zonder op te staan, ik lig dan relaxed op mijn rug in bed en ben als het ware aan het trippen in het donker. Alleen al de leegte van de duisternis zorgt bij mij voor een trip van visioenen en ervaringen. Maar dus niet iedere avond, er zijn avonden dat ik meteen in slaap val anders is het ook niet uit te houden.

Maar goed, ik ben weer met beide benen op de grond merkte ik net. De afstand is weer minder groot en ik ben weer dichter bij aarde

X-files liggen alle afleveringen van hier, ik ga ze zeker allemaal nog eens kijken. Maar niet iedere dag. Af en toe een serie kijken en de spanning ervaren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-01-2007 16:14:35 ]
  maandag 29 januari 2007 @ 16:36:46 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45794004
Nogmaals over het vele schrijven van mij even, ik hoor mezelf niet graag praten en ik zie mezelf ook niet graag schrijven, het feit dat ik zoveel op "papier" zet dat is omdat ik indrukken te verwerken heb de hele dag. In depressie zijn er amper indrukken maar tijdens de opleving uit de depressie krijg ik te maken met een constante stroom aan indrukken. En voor mij is het opschrijven een manier om het niet over te laten stromen, de emmer stroomt al snel over als ik keer op keer een nieuwe indruk binnen krijg. Ik ga compleet trippen van al die indrukken en dan is opschrijven een manier van leeg maken. Opschrijven zorgt ervoor dat een indruk verwerkt wordt zodat ik niet vol kom te zitten met indrukken.

Het gaat bij mij dus zo dat ik constant op zoek ben naar een diepere betekenis in het bestaan, en dat zoeken is in 2000 begonnen en sindsdien is het niet gestopt. Dat zoeken gaat dus ook vanzelf, ik ben constant als een metaal detector op zoek naar een diepere betekenis of naar een diepere indruk. En dan kan ik niet zomaar de rem erop gooien omdat het een ketting-reactie is. De ene indruk is nog niet afgelopen en de volgende indruk komt al naar voren. Maar zo zal ieder mens te maken hebben met indrukken, als je wakker bent of droomt dan krijg je altijd een indruk binnen of een situatie die wat oproept. En vanzelf leef je op die manier met indrukken. Verwerken dus ook. Als mens zijnde ben je constant bezig met het verwerken van situaties en informatie. En dan ga je ook vanzelf vaker een conclusie trekken van wat je meemaakt en denkt.

Het is hier een doorgaand proces, en vaak is het zo dat ik door blijf gaan, ik zoek naar een soort van heilige graal maar dan op een compleet andere manier. Ik zoek niet naar een beker van goud die je kunt vastpakken, ik zoek naar hetgeen dat achter de oppervlakte schuil gaat.

Oppervlakkig kun je me volgens mij ook niet noemen. Ik ben constant bezig met spitten en zoeken en graven en dan wil ik dus steeds dieper of hoger gaan. Heb ik 1 meter diep gegraven dan wil ik vervolgens 2 meter dieper en zo krijg ik dus het gevoel dat ik in een trip terecht kom. En dan is trippen voor mij iets dat prettig voelt. Als ik mezelf naar beneden voel gaan onder de oppervlakte of ik vlieg hoog in de lucht terwijl ik met beide benen op de grond sta dan is dat een ervaring die meer kan betekenen dan een wereld-reis waar ik kapitalen aan spendeer.

En zo verwerk ik weer iets wat ik buiten dacht, buiten ben ik dus vaker bezig omdat ik het idee heb dat ik wat op het spoor ben. Een persoonlijke schatkist die kan zorgen voor mooie ervaringen. Dat buiten denken doe ik in mijn hoek waar ik rook en koffie drink. Het is mijn moment van rusten maar het is doorgaan daar. En het is dan ook de bedoeling dat ik kom tot een bestaan waar ik wat mee kan doen. Het is ook stabiliteit die ik zoek, het is niet alleen maar de trip die ik wil. Het is zoeken naar een balans tussen manie en depressie zodat ik niet tever doorschiet of tever terug zak. Ik zit nog steeds opgescheept met manisch depressiviteit en daarom ben ik ook zo actief hier. Stoppen waarmee ik begonnen ben is niet mogelijk. Ik ben in 2000 begonnen met iets te zoeken en het zoeken staken kan niet meer. Ik zoek diepgang en hoogte en voldoening. Voldoening op een misschien erg aparte manier maar het is mijn manier van leven geworden, als ik hoog vlieg of diep daal dan is dat voldoening omdat ik geen persoon ben die oppervlakkig kan zijn. Ik kan niet de hele dag met 1+1 bezig zijn ook. Dan raak ik geestelijk dood van en dan is mijn leven niets meer waard. Een user betichtte het als zwak als je het elders zoekt buiten de realiteit. Maar goed, ieder zijn pakkie an.

Het gaat soms diep hier, ik zit soms zo diep dat ik dus echt niet meer aanwezig ben. En vaak genoeg wel aanwezig dus dan vergelijk ik 2 soorten aanwezigheden. Ik kan heel aanwezig zijn met beide benen op de grond of ik zit 100 meter daaronder of daarboven. Zit ik boven of onder de oppervlakte dan is het een gevoel dat ik ergens anders ben. Ben ik op de oppervlakte met beide benen op de grond dan is het een compleet ander iets.

Dus ik ben niet altijd even veel aanwezig on earth. Af en toe een uitstapje richting een andere oord kan geen kwaad. En dan is het ook het onderbewuste dat meespeelt.

En dan moet ik dit kwijt, hoewel ik webloggen zeker ga doen. Wie weet straks even een aanzet geven tot. Vorig jaar schreef ik vaak 20-30 logs bestaande uit veel tekst. Maar dat was een compleet ander schrijven. Zo veranderd het hier van dag tot dag. Wat ik gisteren schreef weet ik ook amper te herinneren nog. Ik leef van dag tot dag vaker, en kijk niet vaak terug. En zeker wil ik niet terug kijken met schuldgevoel over zaken die ik beter niet had kunnen doen. Schuldgevoel is zonde en heeft geen enkel nut.

De vraag wat ik dus zoek En daar weet ik zelf het antwoord niet op. Voorgevoel zegt me dat ik goed bezig ben en dat ik mezelf ontwikkel op meerdere vlakken. Sowieso gezien de ervaring van vannacht. Dat is niet iets dat je bij de supermarkt kunt kopen Het is ook prijsloos te noemen, je kunt het niet kopen omdat het persoonlijk is.

En het geeft dus zeker een kick. Uittesten hoe ver ik kan gaan dus ook. Ik probeer vaker grenzen te verleggen hierin. Steeds de grens opzoeken en daar val ik niemand mee lastig.

Hoogstens jullie hier maar niemand hoeft het te lezen

Zo zijn er 5 users die het wel lezen Die mij genomineerd hebben en dat is al een reden waarom ik het toch laat zien maar zeker ook wegens het verwerken. En het ouwehoeren. En de ervaring van anderen lezen. Zo schrijft Marietje vaker mee op basis van mijn teksten. En zo kun je ervaringen uitwisselen.

Ervaringen uitwisselen is het toch om te doen of niet?

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-01-2007 16:46:59 ]
  maandag 29 januari 2007 @ 16:48:40 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45794385
Het is dus ook zeker leren omgaan met manisch depressiviteit. En dat is niet makkelijk. Sommige mensen zullen denken dat het niets voorsteld maar dan zouden die mensen het zelf eens moeten meemaken. Sommige zullen zeggen dat je het zelf schuld bent. Maar goed, iedereen kan het overkomen. 1 op 100. Een vast percentage.

En het is zo erg niet Het houdt me van de straat

En het is zeker niet erg omdat het staat voor indrukken die ik eerst niet te verwerken kreeg.

Laatste dat ik wilde zeggen. Wilde even duidelijk maken over het hoe en waarom. Dat ik heen en weer ga vaker, dat het dus ook zoeken is om te komen tot stabiliteit.

En dan is het aparte stabiliteit.

En dan echt het laatste. Het opzoeken van de grenzen dus. Ik heb een sterke drang daartoe. Een top sporter die de grenzen wilt verlengen ga je toch ook niet vertellen dat hij moet gaan dammen of schaken of darten?

Het is hobby ook

Nu wacht ik tot een nieuwe reactie komt

Ik ga lezen in het boek over onderbewustzijn van Jung. Het ik en het onderbewuste. Een klein boek dus geen pil. Dat leest een stuk makkelijker
  maandag 29 januari 2007 @ 17:02:21 #83
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45794892
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als je het maar niks vond zijn dat idd geen fijne dromen Misschien was Mirage tegelijkertijd van jou aan het dromen ? Al gevraagd aan haar?
  maandag 29 januari 2007 @ 17:09:51 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45795152
Een nieuwe reactie

Even over mijn grenzen opzoeken. Ik zoek de grenzen op van wat ik mogelijk kan maken om naar voren te toveren.

Ik zat buiten en ineens schoot de gedachte naar boven over die tekening van Leonardo Da vinci. Ik ben buiten even rustig aan het zitten en dan komt vanzelf altijd wat naar voren. Op hoog tempo een thema of onderwerp zoeken en dan schiet een gedachte naar voren waar ik mee bezig ga zijn. Dan kan het over voetbal gaan of een schilderij of wat anders. Maakt niet uit. Zolang ik maar iets ermee kan doen.

Deze tekening dus

Ik denk aan die tekening en ik zie die tekening omdat ik die tekening al vaker gezien heb in mijn leven.

Spontaan en impulsief dat ik ben ga ik proberen die tekening tot leven te roepen, ik probeer dat beeld in de realiteit tot uitdrukking te krijgen. Dan kijk ik naar het terras in de tuin en dan probeer ik met mijn denken en ogen zo'n beeld te lanceren.

En dan zie ik dat beeld dus echt verschijnen. Anderen zullen het niet zien maar ik zie het wel. Ik zie duidelijke structuren en het beeld kan ik vervolgens groter maken. Ik projecteer op dat moment zelf nieuwe beelden in de realiteit die niet aanwezig zijn.

Wie weet dat het 's nachts in het donker vanzelf gaat zonder dat ik zelf ermee bezig ben. Impulsiviteit die het tot stand brengt. Beeld-vorming.

Op die manier zoek ik steeds wat nieuws uit, en vaak gaat het dus ook steeds beter met hetgeen dat ik naar voren wil toveren. En dan zoek ik even nog verder de grens op en beweer ik dat ik dat beeld echt materie kan geven zodat het echt te zien is door iedereen.

Toveren
  maandag 29 januari 2007 @ 17:10:13 #85
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45795165
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Nogmaals over het vele schrijven van mij even, ik hoor mezelf niet graag praten en ik zie mezelf ook niet graag schrijven, het feit dat ik zoveel op "papier" zet dat is omdat ik indrukken te verwerken heb de hele dag. In depressie zijn er amper indrukken maar tijdens de opleving uit de depressie krijg ik te maken met een constante stroom aan indrukken. En voor mij is het opschrijven een manier om het niet over te laten stromen, de emmer stroomt al snel over als ik keer op keer een nieuwe indruk binnen krijg. Ik ga compleet trippen van al die indrukken en dan is opschrijven een manier van leeg maken. Opschrijven zorgt ervoor dat een indruk verwerkt wordt zodat ik niet vol kom te zitten met indrukken.

.......

En dan moet ik dit kwijt, hoewel ik webloggen zeker ga doen. Wie weet straks even een aanzet geven tot. Vorig jaar schreef ik vaak 20-30 logs bestaande uit veel tekst. Maar dat was een compleet ander schrijven. Zo veranderd het hier van dag tot dag. Wat ik gisteren schreef weet ik ook amper te herinneren nog. Ik leef van dag tot dag vaker, en kijk niet vaak terug. En zeker wil ik niet terug kijken met schuldgevoel over zaken die ik beter niet had kunnen doen. Schuldgevoel is zonde en heeft geen enkel nut.

De vraag wat ik dus zoek En daar weet ik zelf het antwoord niet op. Voorgevoel zegt me dat ik goed bezig ben en dat ik mezelf ontwikkel op meerdere vlakken. Sowieso gezien de ervaring van vannacht. Dat is niet iets dat je bij de supermarkt kunt kopen Het is ook prijsloos te noemen, je kunt het niet kopen omdat het persoonlijk is.

En het geeft dus zeker een kick. Uittesten hoe ver ik kan gaan dus ook. Ik probeer vaker grenzen te verleggen hierin. Steeds de grens opzoeken en daar val ik niemand mee lastig.

Hoogstens jullie hier maar niemand hoeft het te lezen

Zo zijn er 5 users die het wel lezen Die mij genomineerd hebben en dat is al een reden waarom ik het toch laat zien maar zeker ook wegens het verwerken. En het ouwehoeren. En de ervaring van anderen lezen. Zo schrijft Marietje vaker mee op basis van mijn teksten. En zo kun je ervaringen uitwisselen.

Ervaringen uitwisselen is het toch om te doen of niet?

lieve DV, ik mag idd graag met je meelezen en met mij nog veel anderen ook Vaak herken ik dingen waarover je schrijft en dan mag ik daar graag een beetje met je over mee- nadenken. En ook zonder persoonlijke herkenning vind ik je altijd een fijne usert En nogmaals, zo zijn er veel meer hier in de Ouwehoer en FOK!

Dus, schrijf op wat je opschrijven wil
  maandag 29 januari 2007 @ 17:13:06 #86
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45795253
moet weer even weg (lastig toch, werken tussen het FOK!ken door )
  maandag 29 januari 2007 @ 17:15:34 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45795326
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:10 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

lieve DV, ik mag idd graag met je meelezen en met mij nog veel anderen ook Vaak herken ik dingen waarover je schrijft en dan mag ik daar graag een beetje met je over mee- nadenken. En ook zonder persoonlijke herkenning vind ik je altijd een fijne usert En nogmaals, zo zijn er veel meer hier in de Ouwehoer en FOK!

Dus, schrijf op wat je opschrijven wil
Danke

Ik ben iemand die sociaal is ingesteld ook in het echt knoop ik graag gesprekken aan. Als ik ergens ben dan heb ik geen zin om te zwijgen de hele tijd. Omdat je dan een beetje als een stel apen tegenover elkaar staat en elkaar gaat aankijken zonder wat te zeggen. Dan voel ik me een koe Een beetje als een koe staan te gapen zonder je mond open te trekken. Elkaar aankijken van top tot teen zonder ook maar 1 woord eruit te brengen.

Heb al snel de neiging om een gesprek aan te knopen overal waar ik kom En dan niet zoals hier op fok! zoals nu maar dan zoek ik gesprekken die passend zijn in de situatie. Real life praat ik amper over zaken als deze omdat het niet zomaar gangbaar is en omdat mensen al snel geen antwoord terug weten.

Dus ik ben niet compleet truth ingesteld, gesprekken over paranormale zaken zoek ik hier op.

En dan heb ik dus een afkeer aan het woord paranormaal, het liefst geef ik het helemaal geen naam. Paranormaal noemen van iets dat niet normaal is dat zie ik ook als in een hokje stoppen van.

Zodra ik iets paranormaal noem dan ben ik zelf bezig met etiketten opplakken. Dan noem ik het liever ervaringen en gedachtes zonder er een naam aan te geven

Paranormaal, wat zegt dat nu precies? Een verzamel-term waar je ook te maken hebt met bedrog. Niet alleen bedrog maar paranormaal is te ruim van woord en het is puur etiketteren.

Paranormaal lijkt me even erg als normaal. Noem je iets normaal dan is het ook een makkelijke weg zoeken.
  maandag 29 januari 2007 @ 17:16:11 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45795347
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:13 schreef Marietje_34 het volgende:
moet weer even weg (lastig toch, werken tussen het FOK!ken door )
Wel even afwisseling

Wees blij dat je internet op je werk hebt

Als ik straks ga werken dan is een eerste vereiste dat ik toegang tot internet heb. Een computer zonder toegang tot internet is voor mij geen echte computer. Als ik een computer zie staan ergens dan vind ik het een doodnormale zaak dat je internet explorer of firefox kunt aanklikken op het bureaublad.

Is dat niet aanwezig dan is het een nep computer In geval van persoonlijk gebruik dus. Geen computers die rekenen op zichzelf. Maar als een mens een computer gebruikt dan mag je toch verwachten dat je op internet kan met die computer?
  maandag 29 januari 2007 @ 17:20:11 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45795477
En nu ga ik naar buiten weer.

Ik ben op zoek naar iets. Een dieper gevoel en besef. En wie weet dat ik zometeen even ga toveren buiten weer
pi_45796078
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:20 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu ga ik naar buiten weer.

Ik ben op zoek naar iets. Een dieper gevoel en besef. En wie weet dat ik zometeen even ga toveren buiten weer
Beste Dromenvanger,

nog dieper dan je al gaat ?

Ik merk dat jij van buiten houdt.
Ga je wel eens fietsen of heb je geen pretige omgeving om te fietsen ?
Een bos, een landweggetje, langs het water of door een mooi park ?

Ik zag een paar dagen geleden een prachtgie uil.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 29 januari 2007 @ 17:39:35 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45796097
Even een voorbeeld van grenzen opzoeken

Een zwarte vogel in de tuin. Ik zoek contact op en vraag hoe het gaat. De vogel zegt dat het ellendig is omdat boven de stad vliegen geen pretje is.

Vervolgens gaat zo'n gesprek verder over dat de vogel verborgen is. Die vogel vertelde mij dat hij verborgen is.

En toen kreeg ik te horen dat hij niet kan zien zonder ogen.

Hokjesdenkers zullen het gestoord vinden maar goed, waar komen die gesprekken vandaan?

Ik heb dan vaker het idee dat ik wel kan zien zonder ogen

Een gesprek dat ook natuurlijk verzonnen kan zijn, maar wie weet zit er een betekenis achter.

Hoe kom ik dan in Godsnaam bij verborgenheid van die vogel en nog meer? Creatief Of zit er een betekenis achter

En dan heb ik schijt aan hokjesdenkers, te vaak hou ik rekening hier met users die aan de oppervlakte vast zitten. Mensen zonder diepgang die je meteen in een hokje stoppen dus ook.

Tis lente bijna, de vogels laten zich weer zien Net als vorige zomer ga ik "denkbeeldige" gesprekken voeren. En hoe denkbeeldig het is

Verklaar me maar voor gek
  maandag 29 januari 2007 @ 17:41:18 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45796170
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:38 schreef Mirage het volgende:

[..]

Beste Dromenvanger,

nog dieper dan je al gaat ?

Ik merk dat jij van buiten houdt.
Ga je wel eens fietsen of heb je geen pretige omgeving om te fietsen ?
Een bos, een landweggetje, langs het water of door een mooi park ?

Ik zag een paar dagen geleden een prachtgie uil.

[afbeelding]
Mooie uil

En zeer toevallig dat ik over die vogel sprak die ik net buiten ontmoette en zag, ik sprak over die vogel zonder jou bericht te hebben gelezen, ik was al bezig met invoeren dus voordat jou bericht in beeld verscheen.

Goed idee om naar de Brunssumerheide te gaan inderdaad

Wie weet kom ik wel een hert of een vos tegen want die leven daar dus ook. Sowieso de vogels leefbaar daar, andere vogels en verschillende bomen en struiken en nog meer. Een groot bosgebied is het. Wie weet dat ik daar verse inspiratie kan opdoen? Als ik vanaf thuis ga lopen richting de heide dan ben ik binnen 20 minuten in het bos en kan ik uren lopen zonder dezelfde plekken te zien. Het is zo groot dat je kunt verdwalen daar en dan hebben ze dus gekleurde paaltjes in de grond gezet zodat je de weg terug kunt vinden.

Ik zit graag buiten omdat ik buiten andere indrukken binnen krijg, binnen en buiten is een groot verschil omdat alleen al de buitenlucht anders is

Uilen
  maandag 29 januari 2007 @ 17:43:20 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45796229
En Mirage, wat mij betreft kan het niet diep genoeg gaan

Ik kan best oppervlakkig zijn en over muziek schrijven ( en dan kun je over muziek ook heel diep gaan, je kunt heel diep gaan in muziek omdat muziek vaak de meeste diepgang kent omdat er een melodie achter zit en nog veel meer) of zoals vandaag in de winkel over die pin-automaten in de winkels die vaak weigeren om de pas te lezen. Maar ik kan niet constant aan de oppervlakte blijven omdat ik een padvinder ben als het ware.

Ik ben een zoeker en als zoeker ga je vanzelf op zoek. En dan ga je vanzelf de diepte of de hoogte in om daar eens te kijken wat er te vinden is.
  maandag 29 januari 2007 @ 18:03:57 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45796975
Ben overigens weer op een punt belandt waar mijn zelf-vertrouwen aan het stijgen is

Ik ga weer uit van mijn mogelijkheden als individu, dat ik de beste baan kan krijgen die bestaat en dat het een baan is waar ik opperste voldoening uithaal. Een baan die staat voor pure hobby wat dus ook mijn doel is in het leven. Ik wil werk waar ik me op kan uitleven met alles dat ik heb.

Vaak genoeg denk ik aan mijn beperkingen en als ik dan alleen maar focus op mijn beperkingen dan vind ik mezelf waardeloos. Het is een wereld van verschil wanneer je als mens zijnde kijkt naar je mogelijkheden. Ik kan dus echt helemaal opleven als ik kijk naar mijn mogelijkheden. Ik kan me richten op mijn beperkingen en ik kan mezelf zien als een grote beperking. Of ik kijk naar mogeljikheden. En als ik dan naar mijn mogelijkheden kijk dan komt vanzelf de gedachte naar voren dat alles mogelijk is. En dat is dan net het riskante eraan, zodra ik alles ga beschouwen als zijnde mogeljikheid, komt het oveschatten naar voren. Ik ben dus niet van plan om mezelf te overschatten want een juiste inschatting vind ik van levensbelang. Sowieso vind ik een juiste inschatting en het juiste overzicht en inzicht belangrijk. Dat ik weet dat ik goed handel dus ook. Ik wil niet 90 graden moeten klimmen zonder bergschoenen want dan val ik.

Die vogel noemde mij " Moord-orgaan". Even tussendoor. " Moord orgaan"

Ik heb een cd gehaald die heet " Music to listen in the dark 2

De meest wazige muziek die een spontane trip in leven roept, de binnenkant van de cd hoes is een zwart vel met trip kleuren in de vorm van een ovaal vomig iets dat alle kanten opgaat.

Zulke muziek leen ik dus

Dan zoek ik door de duizenden cd's en kom ik bij een cd die heet " music to listen in the dark" en dan ben ik nieuwsgierig of het echt muziek is om in het donker te luisteren. Of die muziek wat tot leven roept.

Die cd is dus echt "wazig" in de zin dat het een rand-psychose kan oproepen en zulke muziek zoek ik dus. En dan gebruik ik liever nooit het woord psychose.

In mijn bestaan noem ik psychose een trip.

Psychose = trip.

Pscyhose staat voor een ziekte terwijl het een openbaring kan betekenen.

Ik hanteer niet graag termen die artsen gebruiken, zeker niet als het gaat bij geestelijke gezondheid. Ze denken daar in termen van ziektes en alles is ziek dat niet binnen de hokjes past.

De grootste hokjesdenkers zitten in de geestelijke gezondheidszorg of niet soms

Daar is geen enkele afwijking toegestaan en daar reken ze het onder ziek gedrag.

De users die hier grappen uithalen over mensen die anders zijn die zijn nog onschuldig te noemen omdat het niet hun beroep is. De mensen die er hun beroep van maken om andere mensen in een hoek te duwen, dat is het pure kwaad in deze maatschappij.

Toegestaan kwaad dus ook. En dan gooien ze verdovende middelen die ze medicijnen noemen ertegenaan

Hoe ziek is deze maatschappij?

Niet praten maar pillen geven

Ik sta erboven

Sowieso hebben pillen geen uitwerking en effect op mij. Heb dat al vaker gezegd. Ook bij de anti depressiva was het in zekere mate zo dat ik niet vatbaar was ervoor. En ook bij de stemmings-stabilisator heeft het geen invloed.

Ik stuiter net zo hard door, ondanks dat ik nog steeds een stemmings-stabilisator neem. En dan neem ik die stabilisator dus echt niet geregeld in omdat ik het nut niet inzie.

Ik word heftig manisch al stop je me vol met lithium

De kracht van mijn ziel misschien. Een ziel die zich niet laat onderdrukken door medicatie. Dat is ook een reden van mijn dikke dossier daar. Mijn arts noemt mij een man met karakter vanwege dat dikke dossier

Die dokter van mij is okey, ondanks zijn kortzichtige gedrag in de vorm van recepten voorschrijven. Hij weet niet goed waarmee hij bezig is volgens mij. Hij is psychiater en is niet bewust wat het beroep inhoudt in negatieve zin.

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-01-2007 18:14:48 ]
  maandag 29 januari 2007 @ 18:15:58 #95
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45797342
whatsup people?

gefeliciteerd nog bijtje
haaai mirage
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 18:16:37 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45797357
Even afreageren
  maandag 29 januari 2007 @ 18:18:27 #97
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45797418
Hier is alles goed Met jou ook Barra?

Ik sta op het punt om boven op de Mount Everest te staan met beide armen in de lucht om te schreeuwen dat iedereen de pot op kan.

Onafhankelijk van andermans oordelen dus ook. En zeker ook zo in het leven staand dat ik uitga van kansen en niet van bedreigingen.

Ik ben nu in zo'n stemming dat ik mezelf op de punt van de mount everst heb gezet waarbij ik schijt heb aan alles en iedereen.

Ik walg dus ook van mezelf als ik teveel rekening hou met anderen. Wat anderen denken en beweren over mij, het zal me een grote reet roesten.
  maandag 29 januari 2007 @ 18:20:34 #98
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45797489
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is alles goed Met jou ook Barra?

Ik sta op het punt om boven op de Mount Everest te staan met beide armen in de lucht om te schreeuwen dat iedereen de pot op kan.

Onafhankelijk van andermans oordelen dus ook. En zeker ook zo in het leven staand dat ik uitga van kansen en niet van bedreigingen.

Ik ben nu in zo'n stemming dat ik mezelf op de punt van de mount everst heb gezet waarbij ik schijt heb aan alles en iedereen.

Ik walg dus ook van mezelf als ik teveel rekening hou met anderen. Wat anderen denken en beweren over mij, het zal me een grote reet roesten.
im alright... vandaag even gehad over mijn carriere mogelijkheden
its all good
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 18:22:55 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45797563
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

im alright... vandaag even gehad over mijn carriere mogelijkheden
its all good
Dus groei zit in het perspectief?

Af en toe bezig zijn met groei-mogelijkheden is super okey

Succes ermee

Ik gun ieder mens de beste carriere en de meeste voldoening omdat ik dat zelf ook wil. Maar dan nogmaals wel op een gebied waar ik me kan uitleven.

Was jij het niet die eerst moest werken op een gebied waar je niet achter stond en niet voor gestudeerd had Barra?
  maandag 29 januari 2007 @ 18:35:18 #100
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45798005
hoi hoi
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')