Het was tocxh ook gister?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hey... had je gister moeten kijken![]()
![]()
Geen idee waarom je zomaar zo'n droom hebtquote:Op maandag 29 januari 2007 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Het was dus zeker lucide allemaal, maar ik stond wel met open ogen te kijken hoe zoiets in Godsnaam mogelijk is. Hoe een mens in staat is tot zo'n wereld maken die niet eens echt bestaat. En dan vraag ik me dus ook af of zo'n wereld misschien wel bestaat. Dat die droomwereld al aanwezig is en dat het een kwestie is van ernaar toe gaan. Of ben ik zelf echt in staat tot het maken van een zee met het meest blauwe water dat aangenaam aanvoelt en waarbij ik het idee heb dat het echt water is
En waarom gebeurt zoiets spontaan zomaar ? Waarom ineens een droom over een paradijs en niet een nachtmerrie zoals metro die had. Misschien omdat ik gisteren afstand genomen heb van mijn voelen en denken? Dat ik meer uit mezelf getreden ben en meer afstand heb zodat het dromen niet al te persoonlijk is over problemen?
Lunch ze!!!!!
Wat ga je eten? Lekkere broodjes?
Vandaag even naar de bibliotheek weer, kijken of ze muziek hebben die het dromen doet stimuleren.
Laat het smakenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Geen idee waarom je zomaar zo'n droom hebt![]()
Zelf heb ik ook wel eens zulke heldere dromen gehad dat ik er van schrok, ik droomde ooit dat ik vloog, ik ging richting maan ik zag ook satellieten enzoIk vloog zelfs voorbij de maan, en de aarde was nog maar heel klein. Tot ik schrok omdat ik zo 'ver' was en met een 'schok' (zo'n vallend gevoel) weer wakker was.
Er zijn ook oefeningen die je kunt doen om lucide dromen op te roepen, ik heb misschien nog wel een linkje ergens van een site.
Ik heb net beneden in de kantine melk en verse harde bruine puntjes gehaald, en daar gaat nu overheerlijke gebradenb achterham op van de groene slager(die ik zelf heb meegenomen van huis)
Ik heb 'm ff opgezocht voor je: http://www.sb-web.nl/droomik/index.php?mod=text&text=17quote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
......
Die link ben ik nieuwsgierig naarWie weet dat ik eens in de winkel voor een boek ga kijken over lucide dromen en het oproepen ervan. Hoewel zelf experimenteren ook okey is. Dat experimenteren doe ik vanzelf als ik mijn gevoel en denken opmerk. En zelfs al merk ik geen denken op, dan nog probeer ik met het bewustzijn wat te sleutelen
In principe zou ik nu graag in die droom willen stappenEven 1 minuut abrupt die droom in gaan om te kijken hoe de omgeving zich verder doet uitbreiden.
In slaap vallen heeft bij mij niet alles te maken met moe zijn, het is wegzakken en dat wegzakken is een kwestie van gedachtes uitschakelen. En dan nog iets dat meespeelt erbij. Wegzakken gaat via een bepaalde stroming, als ik opmerk hoe ik in slaap val dan lijkt het een soort rivier te zijn van gevoel en energie die me wegvoert van het dagelijkse leven.
En dan kan ik heel snel in slaap vallen waardoor ik in 1 keer in de droom-realiteit sta of ik zak heel traag weg zodat ik zie hoe de droom-realiteit wordt opgebouwd. Vannacht ging het wegzakken in de droom traag dus, stapje voor stapje en ik maakte iedere stap mee.
Vaak genoeg en dat is dus het merendeel van de tijd val ik als een blok in slaap. Dan weet ik niet eens meer hoe ik in slaap gevallen ben
Dat stapje voor stapje in slaap vallen is ook veel prettigerHet gevoel van stap voor stap in slaap vallen is genieten. Wegvallen even
![]()
Ben je jarig schatquote:Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom denken alle TRU mensen dat ik gister jarig was?
Maar iedereen bedankt anyway![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben je vandaag jarig dus???
Proficiat als dat zo is
Bwhehe jij ook bedanktquote:Op maandag 29 januari 2007 13:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ben je jarig schat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
aw een verrassing, wat liefquote:Op maandag 29 januari 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bwhehe jij ook bedanktIk moet weg, met mn ouders, ze willen niet zeggen waarheen
van de waaktoestand in de droomtoestand overgaan met de volle droom beheersing staat op die sitequote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ff opgezocht voor je: http://www.sb-web.nl/droomik/index.php?mod=text&text=17
Veel plezierquote:Op maandag 29 januari 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bwhehe jij ook bedanktIk moet weg, met mn ouders, ze willen niet zeggen waarheen
Dan alsnog vandaag gefeliciteerd Queen Bee !!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom denken alle TRU mensen dat ik gister jarig was?
Maar iedereen bedankt anyway![]()
![]()
![]()
Ze gaan je naar je nieuwe bruidegom brengen en uithuwelijkenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ow nou.... dat zijn de betere dromen. Ik werd vanacht genomen door een vreemde en ik vond het maar niks.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Geen idee waarom je zomaar zo'n droom hebt![]()
Zelf heb ik ook wel eens zulke heldere dromen gehad dat ik er van schrok, ik droomde ooit dat ik vloog, ik ging richting maan ik zag ook satellieten enzoIk vloog zelfs voorbij de maan, en de aarde was nog maar heel klein. Tot ik schrok omdat ik zo 'ver' was en met een 'schok' (zo'n vallend gevoel) weer wakker was.
Er zijn ook oefeningen die je kunt doen om lucide dromen op te roepen, ik heb misschien nog wel een linkje ergens van een site.
Ik heb net beneden in de kantine melk en verse harde bruine puntjes gehaald, en daar gaat nu overheerlijke gebradenb achterham op van de groene slager(die ik zelf heb meegenomen van huis)
Hoe laat ben je dan naar bed gegaan?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow nou.... dat zijn de betere dromen. Ik werd vanacht genomen door een vreemde en ik vond het maar niks.
En daarna stond er een geest aan mijn bed die mijn gezicht tussen beide handen nam. Op zo'n manier dat ik mijn ogen opendeed en het gevoel had dat iemand dat ook echt gedaan had.
Waarom weet ik niet maar ik moest eerst aan Mirage denken.
Er was natuurlijk niemand. heb me maar weer omgedraaid. het was verdorie 3.20
Als je het maar niks vond zijn dat idd geen fijne dromenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow nou.... dat zijn de betere dromen. Ik werd vanacht genomen door een vreemde en ik vond het maar niks.
En daarna stond er een geest aan mijn bed die mijn gezicht tussen beide handen nam. Op zo'n manier dat ik mijn ogen opendeed en het gevoel had dat iemand dat ook echt gedaan had.
Waarom weet ik niet maar ik moest eerst aan Mirage denken.
Er was natuurlijk niemand. heb me maar weer omgedraaid. het was verdorie 3.20
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Nogmaals over het vele schrijven van mij even, ik hoor mezelf niet graag praten en ik zie mezelf ook niet graag schrijven, het feit dat ik zoveel op "papier" zet dat is omdat ik indrukken te verwerken heb de hele dag. In depressie zijn er amper indrukken maar tijdens de opleving uit de depressie krijg ik te maken met een constante stroom aan indrukken. En voor mij is het opschrijven een manier om het niet over te laten stromen, de emmer stroomt al snel over als ik keer op keer een nieuwe indruk binnen krijg. Ik ga compleet trippen van al die indrukken en dan is opschrijven een manier van leeg maken. Opschrijven zorgt ervoor dat een indruk verwerkt wordt zodat ik niet vol kom te zitten met indrukken.
.......
En dan moet ik dit kwijt, hoewel ik webloggen zeker ga doen. Wie weet straks even een aanzet geven tot. Vorig jaar schreef ik vaak 20-30 logs bestaande uit veel tekst. Maar dat was een compleet ander schrijven. Zo veranderd het hier van dag tot dag. Wat ik gisteren schreef weet ik ook amper te herinneren nog. Ik leef van dag tot dag vaker, en kijk niet vaak terug. En zeker wil ik niet terug kijken met schuldgevoel over zaken die ik beter niet had kunnen doen. Schuldgevoel is zonde en heeft geen enkel nut.
De vraag wat ik dus zoekEn daar weet ik zelf het antwoord niet op. Voorgevoel zegt me dat ik goed bezig ben en dat ik mezelf ontwikkel op meerdere vlakken. Sowieso gezien de ervaring van vannacht. Dat is niet iets dat je bij de supermarkt kunt kopen
Het is ook prijsloos te noemen, je kunt het niet kopen omdat het persoonlijk is.
En het geeft dus zeker een kick. Uittesten hoe ver ik kan gaan dus ook. Ik probeer vaker grenzen te verleggen hierin. Steeds de grens opzoeken en daar val ik niemand mee lastig.
Hoogstens jullie hier maar niemand hoeft het te lezen
Zo zijn er 5 users die het wel lezenDie mij genomineerd hebben en dat is al een reden waarom ik het toch laat zien maar zeker ook wegens het verwerken. En het ouwehoeren. En de ervaring van anderen lezen. Zo schrijft Marietje vaker mee op basis van mijn teksten. En zo kun je ervaringen uitwisselen.
Ervaringen uitwisselen is het toch om te doen of niet?
Dankequote:Op maandag 29 januari 2007 17:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
lieve DV, ik mag idd graag met je meelezen en met mij nog veel anderen ookVaak herken ik dingen waarover je schrijft en dan mag ik daar graag een beetje met je over mee- nadenken. En ook zonder persoonlijke herkenning vind ik je altijd een fijne usert
En nogmaals, zo zijn er veel meer hier in de Ouwehoer en FOK!
Dus, schrijf op wat je opschrijven wil![]()
Wel even afwisselingquote:Op maandag 29 januari 2007 17:13 schreef Marietje_34 het volgende:
moet weer even weg (lastig toch, werken tussen het FOK!ken door)
Beste Dromenvanger,quote:Op maandag 29 januari 2007 17:20 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu ga ik naar buiten weer.
Ik ben op zoek naar iets. Een dieper gevoel en besef. En wie weet dat ik zometeen even ga toveren buiten weer
Mooie uilquote:Op maandag 29 januari 2007 17:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
Beste Dromenvanger,
nog dieper dan je al gaat ?
Ik merk dat jij van buiten houdt.
Ga je wel eens fietsen of heb je geen pretige omgeving om te fietsen ?
Een bos, een landweggetje, langs het water of door een mooi park ?
Ik zag een paar dagen geleden een prachtgie uil.
[afbeelding]
im alright... vandaag even gehad over mijn carriere mogelijkhedenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is alles goedMet jou ook Barra?
Ik sta op het punt om boven op de Mount Everest te staan met beide armen in de lucht om te schreeuwen dat iedereen de pot op kan.
Onafhankelijk van andermans oordelen dus ook. En zeker ook zo in het leven staand dat ik uitga van kansen en niet van bedreigingen.
Ik ben nu in zo'n stemming dat ik mezelf op de punt van de mount everst heb gezet waarbij ik schijt heb aan alles en iedereen.
Ik walg dus ook van mezelf als ik teveel rekening hou met anderen. Wat anderen denken en beweren over mij, het zal me een grote reet roesten.
Dus groei zit in het perspectief?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
im alright... vandaag even gehad over mijn carriere mogelijkheden
its all good
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |