Even over waarom ik nu dus ziek ben geworden. Dit wil ik nog even vertellen om het uit te leggen dus.
Ik was een goede student die makkelijk alles begreep. Complexe berekeningen kon ik uitvoeren en ik kon alles uitvoeren en ik snapte het allemaal wat ik voor de kiezen kreeg.
Dan ga ik op stage en zoek ik toevallig een foute stage uit omdat ik erg laat was met uitzoeken en dan kom ik op een controle afdeling waar ze me totaal niet uitleggen en helpen wat me te doen staat. Ze geven me de opdracht om 15 miljoen euro in kaart te brengen in de administratieve organisatie en dat was het. Ik wist toen nog niet dat het een foute stage was dus, alsnog zeg ik dat ik beter een groot kantoor had kunnen kiezen wegens de professionaliteit. Maar dat is achteraf praten en daar heb ik niets aan.
Dit is je opdracht, zoek het maar uit. En dat is niet erg, maar als er niet eens een debiteuren-lijst uitgeprint kan worden, hoe in hemelsnaam moet ik dan een administratieve organisatie in kaart kunnen brengen. Het meest simpele was niet mogelijk. Gegevens in de computer en daar een uitdraai van maken. Nergens kreeg ik de informatie die ik nodig had.
En toen was ik nog gezond, ik ging naar de stage toen ik nog in goede toestand was en wilde die stage met beide handen aanpakken. Maar als ik dan niet eens een simpele lijst kan uitprinten dan is het simpelweg niet te doen. Dan klopt er iets niet en het klopte ook van de meters niet.
En dan vraag je iets aan de stage-begeleider en die zit dan op tmf chat te chatten en die stuurt je weer weg dat je het zelf moet uitzoeken. En dan maar proberen informatie te krijgen maar het lukte niet. Die man was al zeker 45 en zat gewoon op tmf chat. Ik moest een keer de internetverbinding herstellen en ik zag hem gewoon daar op de chat zitten.
Fraude kwam naar voren, ik begon fraude te verdenken, als ze geen debiteurenlijst kunnen uitprinten dan verbergen ze wat. Dat was mijn conclusie. Er viel daar simpelweg niet te functioneren en van niemand hulp dus. Maar daar staat stage lopen bekend voor. Hoewel het op de meao toch echt anders was.
Ik ben toen nog vaker gaan zoeken binnen die gemeente naar gegevens maar overal was de deur op slot, ze deden alsof ik van een andere planeet kwam. Debiteurenlijst vraag ik dus aan ze, en dan alsof het chinees is wat ik vraag. Zonder die lijst kon ik niets. Ik heb wel een stage-verslag geschreven en kreeg daar een 6 voor nadat ik na de eerste burn-out terug ben gegaan om het af te ronden maar het was alles behalve compleet.
Vorige stage verslagen waren ook niet compleet. Ik heb alle verslagen erbij genomen en nergens zag ik wat ik nodig had dus. De administratieve organisatie beschrijving bestond dus ook nog niet. Dan zijn ze al misschien 20 jaar bezig met onroerend zaak belasting innen en dan moet ik zo'n AO schrijven? Waar hebben ze dat 20 jaar geleden niet gedaan? Waarom ontbreekt die 15 miljoen euro? Waar blijft dat geld dus ook. Als je niet in kaart brengt waar het geld blijft dan kan het overal terecht komen, in de zakken van oplichters dus.
Maar goed, ik ging door en ging ook vaker voor tentamens studeren omdat ik geen zin meer had om constant te vragen en niets te krijgen. Maar ik kreeg paranoia gedachtes toen. Achtervolgingswaanzin omdat ik achter fraudeurs aanwas in mijn ogen.
Ineens was iedereen fraudeur omdat ik constant met fraude bezig was. En dan liet ik me tever doorgaan daarin.
En toen begon het op gang te komen. Door die stage is het in werking gezet. De waanbeelden kwamen tot stand. Terwijl ik van te voren gewoon zakelijk was en er was totaal niets aan de hand.
Het verhaal begon een eigen leven te leiden en ik ging andere zaken toevoegen. Ik betrok de hele wereld in de waandenkbeelden en zo ben ik dus doorgedraaid en op het foute pad terecht gekomen.
Een stage waar je niet kunt functioneren dus, waar je totaal geen hulp krijgt, waar mensen niet eens antwoord geven op simpele vragen.
Dat is de hoofdzaak geweest, en die joint was de doorslag.
En de nasleep van alles heeft teveel tijd gekost omdat ze me anti depressiva gingen toedienen. Ze gaven me drugs nog erger dan speed waar ik bezeten van werd.
Zo is mijn ziekte dus gegaan. Ik zie het niet als ziekte maar als samenkomst van omstandigheden.
Heb soms de neiging om een rechtzaak aan te spannen richting de gemeente of richting de heao of wat dan ook. Vorige week stond in de krant over een man die toevallig ook in 2000 een burn out kreeg maar die man wist zich niets meer te herinneren. Bij die man was het een black out maar bij mij was het allemaal in mijn geheugen gegrift. Die man die kan dus tonnen vangen volgens zijn advocaat. Door toedoen van de leiding 7 jaar van je leven kwijt zijn. Is het dan niet zo dat ik ook eens voor een advocaat kan gaan zoeken? Of is dat onzin? Falen van het management, maar goed, je hebt te maken met een gemeente en daar is het altijd falen
![]()
En of daar wat te halen valt?
Nu even over de sticker manisch depressiviteit.
Maar daar heb ik nu geen zin in.
Ik kreeg die burn out en ging van de wereld, ik werd depressief en ze hebben me geen tijd gegund om natuurlijk te herstellen.
Tevens hebben ze me tegengehouden, ik ben 1 maand ziek geweest van achtervolgingswaanzin, toen ik gezond was wilde ik de opleiding hervatten maar toen hebben ze me met man en macht tegengepraat zodat ik weer toegaf.
Ben toen niet verder gegaan met de opleiding en ben toen depressief geworden omdat ik thuis ben belandt. Ik kon toen ik de opleiding wilde hervatten de opleiding dus zeker hervatten. Ik had nergens last meer van in juni 2000. Mei 2000 even in het ziekenhuis geweest en juni 2000 eruit en ik voelde me gezond maar toen zeiden ze dat ik moest kappen met studie.
Terugklap omdat ik niets om handen had, studie was voor mij dus zeker een uitdaging te noemen.
Ik zeg vaker dat ik blij ben dat het gebeurt is maar ook daar twijfel ik aan. Ik weet soms niet wat ik ervan moet denken. Ik weet wel dat het een samenkomst van omstandigheden was.
En of ze echt frauderen of fraudeerden. Ik zeg nog steeds dat ze fraude plegen. Sowieso gezien de achtergrond van die gemeente.
[ Bericht 0% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-01-2007 13:20:20 ]