abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 januari 2007 @ 19:01:29 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45798996
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

jubs dat was ik.,.... maar ben daarna ook van baan geswitched

Goede keuze Als een baan niet bevalt dan is het wegwezen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:02:55 #104
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45799065
Even mijn oog in mijn icoon

Omdat ik mijn ogen als meest belangrijke zie.

Met ogen zien in het donker

De flits van het licht op mijn netvlies
  maandag 29 januari 2007 @ 19:07:29 #105
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45799254
mijn handen en neus zien in het donker
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 19:08:00 #106
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45799283
Hoe doe je dat?

Hebben je handen ogen?

Kun je met reuk zien tegenwoordig?

Je maakt met nieuwsgierig nu

Of zijn het de para-lympics in online gesprekken voeren
  maandag 29 januari 2007 @ 19:09:33 #107
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45799350
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe doe je dat?

Hebben je handen ogen?

Kun je met reuk zien tegenwoordig?

Je maakt met nieuwsgierig nu
rennen door het bos in het donker wel ja
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 19:10:16 #108
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45799383
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

rennen door het bos in het donker wel ja
Explain

Met je handen zien? Dus je handen hebben ogen?

Of is dat iets dat met gevoel te maken heeft?

Kan me er vrij weinig bij voorstellen. Of is het je hele lichaam dat meespeelt? Je kunt toch niet alleen met handen zien of wel soms?

En waarom alleen in het bos in het donker?

Lukt het in de stad niet?
  maandag 29 januari 2007 @ 19:13:27 #109
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45799509
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Explain

Met je handen zien? Dus je handen hebben ogen?

Of is dat iets dat met gevoel te maken heeft?

Kan me er vrij weinig bij voorstellen. Of is het je hele lichaam die meespeelt? Je kunt toch niet alleen met handen zien of wel soms?

En waarom alleen in het bos in het donker?

Lukt het in de stad niet?
in de stad lukt het niet.. veels te licht... heb een keertje gepaintballt in een donker bos...
als je dan hard rent moet je heel goed luister naar het geruis van bosjes en goed je handen voor je uit houden om niet full speed tegen een boom aan te rennen.

Ogen zijn zwaar overrated..
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 19:21:14 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45799835
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

in de stad lukt het niet.. veels te licht... heb een keertje gepaintballt in een donker bos...
als je dan hard rent moet je heel goed luister naar het geruis van bosjes en goed je handen voor je uit houden om niet full speed tegen een boom aan te rennen.

Ogen zijn zwaar overrated..
Je bent dan toch wel bezig met je bewustzijn of niet soms

Dat ogen overrated zijn ben ik het mee eens. Maar alleen met handen red je het echt niet. Je moet een inschatting kunnen doen van de ruimte die je om je heen hebt zodat je weet hoe je je kunt bewegen en dat zit dus echt tussen de oren.

Vandaar de vraag of jij met je lichaam alleen weet in te schatten hoeveel ruimte je hebt zodat je niet tegen een boom loopt.

Tussen de oren of boven het hoofd vindt de inschatting toch plaats van beoordeling of niet soms?

En dan zijn ogen slechts een lichaamsdeel inderdaad. Toch gaat het zeker ook om kijken in het donker, je ogen staan voor focus. Ogen daar focus je mee. Dus ogen zijn zeker van belang maar daarboven is meer aan de hand volgens mij.

Een focus met de ogen kan voor meer zorgen.

Als jij rent dan gebruik je je ogen ook om te kijken recht vooruit. Zelfs in de complete duisternis. Je kijkt recht vooruit. Zouden je ogen alle wegen opdraaien dan zou je vallen.

Ogen die omhoog schieten dat staat voor dolheid. Recht vooruit kijken staat voor controle.

Dus sowieso ben je afhankelijk van je ogen.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:25:04 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45799996
Maar ik ga uit dat het jou lukt zonder ogen en hoofd even

Waar ligt je aanhechtingspunt als je zonder hoofd en ogen functioneert

Zomaar nieusgierigheid dus. Als iemand wat beweert dan wil ik meer weten daarover.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:31:53 #112
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45800245
Ninja's kunnen het toch ook of niet?

Toch heb ik met een soort van Ninja gesproken om het maar even Ninja te noemen, maar die concentreren zich dus zeker met focus in het donker. En focus in het donker gaat toch vanaf de ogen of niet?

Als je als mens naar buiten gekeerd bent dan ga je naar buiten via de ogen toch?

Ik wel in ieder geval, alles gebeurt via mijn ogen. Als ik concentreer dan concentreer ik via mijn ogen.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:35:56 #113
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45800383
haha ik heb het gevoel alsof ik net uit een biegthokje kom
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 19:41:49 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45800592
Ik wil altijd weten hoe mensen iets meemaken.

Dat je in het donker kunt zien en lopen weet ik wel, maar goed Ik wil dan weten hoe je dat doet. Als ik in het donker loop dan ben ik ook bezig om met handen uit te reiken om muren te zoeken en heb ik ook de neiging om op tast te zoeken. Als ik lig en niet hoef op te staan is dat wat anders.

Ik kap ermee

Ik heb de neiging om opdringerig te worden omdat ik alles wil weten

Ik kap nu, ik ben te onderzoerig ingesteld en dat is niet goed.

Kom ik in de winkel en wil ik weten over pin-machines in de winkel

Op een gegeven moment ga ik teveel vragen omdat ik alles wil weten
  maandag 29 januari 2007 @ 19:45:03 #115
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45800698
Zometeen kaas-fondue

Om even wat anders aan te kaarten

Maar Barra, loop je dus echt vaker in complete duisternis in een bos rond ? Uit interesse wederom
  maandag 29 januari 2007 @ 19:49:43 #116
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45800877
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Zometeen kaas-fondue

Om even wat anders aan te kaarten

Maar Barra, loop je dus echt vaker in complete duisternis in een bos rond ? Uit interesse wederom
meestal 1x per jaar... ik trainde vaak met jongens uit dienst.. die waren buiten dienst om ook een echte einheid... en die gingen dan 1x per jaar paintballen op het dienstterrein met mensen waarvan ze vonden dat ze fysiek niet veel onderdeden ... ik hing altijd op het randje qua conditie
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 20:27:06 #117
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45802372
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Zometeen kaas-fondue
lekker heb forel gegeten met stoomgroenten.. ook goed te eten..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  maandag 29 januari 2007 @ 20:33:10 #118
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45802596
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef Normalneo het volgende:

[..]

lekker heb forel gegeten met stoomgroenten.. ook goed te eten..
ik zweer bij stoom groente... gezond en makkelijk
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 22:12:37 #119
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45807160
Respect voor Lord Oversight!
stay frosty
pi_45808226
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 30 januari 2007 @ 05:40:34 #121
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45814968
heb ik wat gemist?
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_45815803
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_45816283
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 05:40 schreef Normalneo het volgende:
heb ik wat gemist?
och, mwoah
http://frontpage.fok.nl/page/idbewijs
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45817511
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom denken alle TRU mensen dat ik gister jarig was?

Maar iedereen bedankt anyway
kom ik weer even met een late reactie, omdat er een bepaald persoon (zoessie ) je toen begon te feliciteren!
pi_45817553
ow en mogguh trouwens
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:15:45 #126
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45818360
Goedmorgen beste mensen

Ik stop met schrijven denk ik. Heb liggen nadenken en ben wakker geworden over mijn manier van schrijven en de hoeveelheid van schrijven. Het schrijven zet teveel in werking en ik word er druk van.

Ik zal in word schrijven voortaan in een dagboek, en dan geen vreemde zaken maar zaken over hoe ik me voel op een ander gebied.

Kan zijn dat ik alsnog af en toe eens een bericht op schrijf maar ik ga bewuster bezig zijn. En dan noem ik het weer bewust en dan zegt bewust dus vrij weinig maar ik bedoel meer met verstand. Ik kan in een trip gaan zitten in een mum van tijd maar ik wil iets anders.

Beide benen op de grond en andere zaken want het zet totaal geen zoden aan de dijk. Af en toe okey maar ik heb besloten om even de knoop door te hakken en alle activiteiten te staken wat betreft het zoeken naar paranormale verschijnselen. Het is leuk en aardig maar ik raak er compleet van de wereld van.

Als jullie me minder aanwezig zien dan weten jullie het even. Ik zal schrijven over de tuin die ik in orde ga maken en ik zal verder gaan over buiten fokse activiteiten maar om de hele dag bezig te zijn met trip opwekken? Spoken zien die ik zelf lanceer? Dan kan ik het diepgang noemen maar het is niet juist. It's wrong!!!!

Vannacht weer om 0300 wakker geworden en opgestaan en niet meer in slaap kunnen vallen door hoe ik bezig ben. Ben gewoon mezelf richting een hyper manie aan het toewerken en dat is niet mijn bedoeling dus ik kap ermee.

Geen grenzen opzoeken meer en geen extremen meer.

Ik vind het al extreem wanneer ik 2 uur achter elkaar aan de computer zit. Ik vind veel extreem vandaag. Ik vind niet alleen mezelf extreem maar ik vind het hele bestaan extreem. Hier kan ik dus wel verder over schrijven. Over extremiteiten.

Ik wil niet extreem zijn. Dan ben ik liever gematigd en dat is nu mijn plan. Toen ik met marietje sprak over een plan van aanpak gaat het zeker om gematigd zijn. Doel is matigen en doseren. Ook in mijn manier van schrijven want ik kan een heel leven lang de meest extreme en idiote schrijfsels laten zien maar het past niet bij mij heb ik het idee. Het is begonnen door die eerste psychose en toen ben ik constant doorgegaan en dan is het nu zo dat ik ermee stop.

Ik wil iets opbouwen en dat gaat niet als ik blijf trippen. Wie weet dat ik af en toe ga trippen maar niet meer zoveel als gisteren en eergisteren want dan loopt het mis.

Ik zeg dag even

En zal op mijn weblog even wat noteren over extremen. Niet hier alles volkalken en dat heb ik dus ook al vaak gezegd, dit topic is meer bedoeld om te praten over koetjes en kalfjes of niet soms? En dat zal ik dus wel gaan doen hier als ik zin heb.

Maar de computer gaat vaker uit.

Geloofwaardig of niet, ik ben het van plan. Vorige keren ben ik alsnog verder gegaan met hele lappen tekst maar ik onderneem een volgende poging om rust in te lassen nu.

Dus ik ga nu invoeren en dan is het voorbij.

Dan ga ik op een andere manier verder hier.

Wilde het even laten zien wat mijn nieuwe plannen zijn. Vandaag heb ik eens grondig gekeken naar mijn manier van bezig zijn en dan trek ik een juiste conclusie in mijn opzicht.

Die ene user die vertelde dat je ook met alledaagse zaken moet bezig zijn, en daar heeft hij gelijk in. Ik zal op mijn weblog gaan schrijven over hoe ik ertegen aankijk, waarom het vaak zo extreem is. Waarom het weer zo extreem is met temperatuurswisselingen en wat het met mijn biologisch proces doet.

Ik bespaar jullie de testen vanaf nu. Zal wel de link naar de weblog geven en in mijn profiel zetten voor de mensen die interesse tonen.

Beide beentjes op de grond nu

Kleine toevoeging nog, ik ben van plan om een tekstverwerker te kopen, een oude tekserverwerker. Geen antieke typmachine maar een tekstverwerker die alleen bedoeld is om op papier teksten te verwerken. Geen toegang op internet met die teksverwerker maar alleen in mijn eentje gaan schrijven.

De interactiviteit van internet zorgt ook dat ik te snel ga en teveel hectiek naar voren breng.

Niet dat het mijn bedoeling is om een boek uit te geven maar alleen om mijn visie te laten zien op papier over hoe ik nu precies denk dat een menselijke wezen in elkaar zit met onderbewuste en ego.

Zodra ik richting internet doe invoeren is het bericht dat ik schrijf vanzelf extremer omdat er een grotere impuls inzit als ik op internet schrijf. Dan ben ik benieuwd hoe het schrijven op een tekstverwerker gaat. Een apparaat zonder besturingssysteem. Zonder internet en zonder monitor.

Puur en alleen een electrische tekstverwerker

Dat is het eerste dat ik ga zoeken via E-bay, vandaag nog. Kijken of er een goede en redelijk geprijsde tussen zit.

Wie weet dat ik buiten ga schrijven. Is het in mijn ogen goed genoeg dan laat ik het misschien uitgeven in een bepaalde oplage als de uitgever er brood in zit. En dan niet om miljoenen mensen te bereiken, al zijn het er maar 100 of 1000.

Tot dusverre mijn plannen. Schrijven in een andere omgeving want ik weet 100 procent zeker dat het een compleet ander schrijven zal zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-01-2007 11:23:36 ]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:37:16 #127
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45818889
Bij een tekstverwerker zie je dus iedere letter meteen gedrukt worden op papier, met inkt-linten of inkt-patronen. Op mijn typ-les op die oude typ-machine ging het met een lint van inkt. Wie weet dat die electrische typ-machines-tekstverwerkers patronen hebben.

Dan is het meteen een compleet andere manier dus. Je ziet de letters een voor een op papier gedrukt worden alsof je met de hand aan het schrijven bent alleen anders.

Heb geen zin om windows aan te hebben en word aan te zetten als ik schrijf. Ik heb geen zin meer om hier achter deze tafel te zitten. Afgelopen jaren telang erachter gezeten en dan wil ik ergens anders gaan zitten. Ben deze ruimte kots zat. Ik kan nog jaren doorgaan in deze ruimte uur na uur maar dan schiet het niet op.

Zal dus ook een dagboek bijhouden over hoe ik nu voel en denk, gedachtes uitwerken en proberen te zien hoe ik invloed kan krijgen op die gedachtes. Dat ik baas ben van mijn gedachtes en gevoel. Een soort handleiding schrijven waarbij ik de baas ban over lichaam en geest.

Ik wil baas zijn over lichaam en geest. Dat is ook een doelstelling en dat lukt niet als ik mezelf richting een trip aan het schrijven ben. Leuk en aardig al die visioenen in het donker maar ik raak er compleet ontspoord van. Heb het ook gehad nu. Het is ff leuk en daarna is het irritant als je niet meer in slaap valt.

E-bay even opzoeken nu

Zal een foto laten zien van de tekstverwerker die ik ga kopen. Het liefst ga ik vandaag nog naar een kantoorzaak. Vraag me wel af of ze die dingen nog aanbieden. Wat ik begrepen heb dat is dat schrijvers van boeken ook via een tekstverwerker schrijven en niet via een pc.

Ik ben deze pc beu

Even switchen wil ik dus. Even iets anders. En dan zeker niet alleen schrijven op die tekstverwerker maar meer zaken doen. Blijf ik hier doorgaan op de manier van gisteren dan zal ik keer op keer manisch worden en depressief worden. Omdat ik door het schrijven dus manisch wordt omdat ik mezelf aan het oppeppen ben.

Dus dan weet ik ook 1 reden van manisch worden, dat is teveel bezig zijn met internet. Maar daarnaast ook biologisch door langer daglicht.

Nu weg

Ebay aanslingeren en even zoeken of ik een mooie kan kopen.

Het heet dus electrische typmachine maar zo te zien is het niet dat je zegt een populair item te noemen

Er zullen toch genoeg mensen zijn die nog willen schrijven op een oude manier? Of is echt iedereen in word bezig?

Even beter zoeken, ik zoek een winkel die zoiets verkoopt. Zodat ik ook de inkt kan kopen ergens.

Lijkt me echt vreemd wanneer ze helemaal niet meer verkocht worden. Typen en meteen tekst zien dat willen toch meer mensen of niet? Of wilt iedereen via een printer meteen het complete document uitprinten.

Even beter zoeken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-01-2007 11:44:09 ]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:48:12 #128
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45819163
http://www.centralpoint.n(...)jfmachine_Ax410.html

Gevonden

Deze ga ik vandaag bestellen. Het is een kantoor-artikelen zaak dus ik kan door ook inkt kopen. Je kunt dus ook corrigeren met die typ-machine. Tis niet zo dat je bij een foute aanslag opnieuw moet beginnen.

Geld moet rollen dus dan koop ik iets waar ik wat aan heb. In mijn uppie schrijven

En meteen beslist tot niet kopen

Ik denk dat ik te erg gewend ben geraakt om de teksten op de monitor te zien, ik typ al jaren op de computer en ik weet niet of er uberhaupt woorden uit komen als ik achter een tekstverwerker zit. Dan koop ik liever een laptop zodat ik alsnog een andere ervaring ervaar bij het met computers bezig zijn. En met de laptop kan ik makkelijk van plaats veranderen.

Ik wil buiten gaan zitten als het weer okey is, zelfs al is het maar 10 graden dan wil ik buiten met de computer zijn en niet binnen. Deze computer-kamer werkt me van alle kanten op de zenuwen. Zo erg dat ik vandaag de computer niet eens durfde of wilde aanzetten. Met grote aarzeling de knop ingedrukt omdat ik vond dat ik te vaak die knop heb ingedrukt. Het lijkt soms wel groundhog day te zijn met mijn online activiteiten, zelfs al zijn de berichten steeds anders.

140 euro zou ik kwijt zijn met verzenden van die electronische typemachine, kan ik niet beter 300 euro bijleggen en de goedkoopste laptop kopen? Koop ik een laptop dan koop ik de goedkoopste en meest eenvoudige, ik hoef geen games te spelen erop.

Dus dan ben ik wel zo verstandig dat ik niet meteen koop bij een eerste ingeving. Vorige jaar zou ik al gekocht hebben en dan met spijt erachter komen dan het een finale miskoop is.

Dan wacht ik nog ff en dan ga ik voor de laptop. En dan zien jullie me in de nabije toekomst buiten online zijn als ik online ben.

Buiten en op zolder en op de badkamer en op de wc

Nu echt weg, ik ga webloggen. Ik ga eens dieper in op menselijk gedrag. Menselijke gedrag in zijn algemeenheid. Wat mij opvalt in het nieuws en op tv. En hoe ik denk over extremiteiten die je vaak naar voren ziet komen in programma's en ook in gedrag van mensen op straat en ga zo door.

Zonder mensen in hokjes te zetten, iedereen mag extreem zijn, ik ga alleen even een oordeel geven in zijn algemeenheid. Wie weet is extreem gedrag wel in zekere zin menselijk. Dat mijn extreme manier van grenzen opzoeken ook wel menselijk is, dat het een karakter-trekje is. Dat ieder mens wel eens neigt naar extreem. En dan heb je natuurlijk variatie in extremen. Wat van normaal afwijkt kun je al als extreem zien wanneer normaal de standaard is.

Ik ben niet compleet extreem aangelegd, ik heb neiging tot extremiteit op een aparte manier. En als ik dan eens kijk naar mijn manier dan denk ik van Dan denk ik echt wel eens van, doe normaal dan doe je gek genoeg.

Tis geen twijfel over mijn manier van leven, het is een andere levensinstelling proberen aan te meten. Zoeken welk gedrag bij me past. En het is ook zeker geen persoonlijkheidsstoornis omdat ik me gewoon door de dag heen bezig hou met van alles, en als ik dan bezig ben dan ga ik altijd een stapje verder. En dan kun je weer vragen hoeveel stappen verder is nog juist handelen?

Borderline heb ik dus ook niet

Tis neiging tot doorschieten. Echt compleet over de schreef ga ik niet, omdat ik vaak nog net weet in te schatten wanneer ik terug moet keren. Zoals vandaag.

Zou ik vandaag niet even tot verstand zijn gekomen dan zouden jullie weer lezen over projecteren in de realiteit. En dat is niet mijn doel. Omdat ik er niets aan heb. Zelfs al kan ik een fles Spa water projecteren en daarna opdrinken, dan nog is het niet mijn doel.

[ Bericht 73% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-01-2007 12:09:10 ]
pi_45820151
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedmorgen beste mensen

Ik stop met schrijven denk ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:29:48 #130
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45820187
http://denk-wereld.blogse.nl/

Hier ben ik te vinden dus. Als jullie me missen dan ben ik op mijn weblog zaken uitvissen

En dan af en toe kom ik hier kijken, en dan zijn het maximaal 10 regels
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:33:43 #131
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45820309
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik wil niet het topic opeisen Marietje. Heb het idee dat ik anderen belemmer hier. Sowieso omdat de mensen veel moeten scrollen

En zo is het op een weblog even anders schrijven. Ik ga dus ook over het nieuws schrijven. En wie weet zal ik in de toekomst ook weer eens hier langer schrijven.

Nu begin ik met schrijven over extremen. Vandaag op het nieuws zag ik ook weer extremen. Islamieten die de herdenking van een zoon van een profeet herdachten door met messen rond te lopen op straat en witte kleding met bloed te dragen.

Allemaal valt dat onder extreem gedrag.

Maar zo kan ik dus alle extremen erbij betrekken. De jacht op kijkcijfers door tv zenders. Hoe Talpa programma's kapot maakt van andere zenders. Een programma als kopspijkers waar ik graag naar keek altijd, vaste programma op de zaterdag voor mij. En dan komt een extreme persoon als de Mol en die koopt al het goede weg.

Ook extreem als je als tv-baas nooit tevreden bent. Maar zo heb je mensen die succes willen boeken en dan gaan ze over lijken. Het boeit ze niet of ze hier en daar kapot maken, het gaat om eigen succes. Maar zo gaat het vaak in de wereld om eigen succes. Als iemand eigen succes wilt boeken dan speelt egoisme een rol, en dan maken ze van mijn part mensen kapot. Of programma's of wat dan ook.

Zoals je ook vaak op de werkvloer hebt, van die jonge gasten die super snel carriere willen maken. Mensen waarbij het alleen om de carriere draait. Alsof een carriere het enige doel is in het leven.

Even hier de inleiding gedaan en dan ga ik op de weblog verder

Wie weet dat ik hier nog wel vaker een inleiding schrijf maar dat ik het op de weblog ga uitwerken.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:44:34 #132
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45820629
http://www.thechangeworks.com/index.html

Zal dit wat zijn? Volgens mij best interessant te noemen

Even over een persoonlijke overwinning die ik geboekt heb nog. Ik wilde vandaag al naar de winkel gaan om windows vista te kopen, maar ik sta niet dat je zegt super goed op de bank. Door te denken en door verstand te gebruiken heb ik vista niet gekocht omdat ik eerst een buffer wil hebben in mijn financiele situatie.

Ik stond ook op het punt tot overboeken van geld voor die teksverwerker maar ook dat niet gedaan na even denken of het wel zo'n juiste beslissing is.

Vorig jaar zou ik gegarandeerd vista zijn gaan kopen, dan denk ik aan het kopen van vista en dan sta ik 10 minuten later al in de winkel. Dat zijn dus overwinningen omdat ik nu wel een rem heb op het koopgedrag.

En dat is te danken aan stoppen met anti depressiva weer

Zo kocht ik vorig jaar tassen vol nahet overstorten van het geld op mijn rekening. Geld was op de rekening en ik ging de winkels af. Allemaal spullen kopen die nu hier staan zonder dat ik er waarde aan doe hechten.

Koop-drang dus ook. Ook typerend bij een manie Tijdens een cursus was een vrouw die had meer dan 100,000 euro schuld gemaakt. Alleen maar kopen en kopen en niet beseffen of je het wel kunt permiteren.

Niet nadenken dus ook wel. Zoals dat bij een manie het geval is. Daarom geef ik dus mezelf vaker de schuld. Hoewel het bij die anti depressiva zo was dat het middel mij gek maakte. Het medicijn maakte me ziek. Dan geven ze je medicijnen om gezond te worden en ondertussen wordt je er eens zo ziek van

Slecht handelen van de artsen dus ook. Dan zien ze dat ik al 3 tot 4 keer manisch ben geworden door het middel en dan schrijven ze het nog steeds voor. En dan ook weer eigen invloed van mezelf omdat ik het aanneem. Maar als ik depressief ben en ze dringen je een medicijn op, dan is het toch zo dat degeen die opdringt de meeste invloed heeft? In een depressie ben ik dus niet echt dat je zegt vol bij verstand.

40 MG hebben ze me tot 2 keer toe voorgeschoteld. Zo manisch als maar wat, echt erg toen. En dan leren ze totaal niet van ervaringen Bij 20 MG word ik dus al manisch, stel eens de situatie voor waarbij ik de dubbele dosis neem

Dus hoe professioneel zijn ze te noemen? Dat ze niet inzien dat seroxat voor mij gevaarlijk is.

Ben ik dan zo slim om het wel in te zien of zijn de doktoren gewoon totaal niet bij de les? Amateuren? Dan spelen ze zeker ook met mensenlevens. In mijn geval niet zo heel erg omdat ik altijd enige rem had al was het maar in geringe mate. Op tv gezien dat mensen compleet onderuit gingen, mensen waarbij het complete leven verwoest werd door die zooi. Rechtzaken die ze aanspannen komen dus ook vaker voor hierin.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:12:10 #133
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45821196
Even over waarom ik nu dus ziek ben geworden. Dit wil ik nog even vertellen om het uit te leggen dus.

Ik was een goede student die makkelijk alles begreep. Complexe berekeningen kon ik uitvoeren en ik kon alles uitvoeren en ik snapte het allemaal wat ik voor de kiezen kreeg.

Dan ga ik op stage en zoek ik toevallig een foute stage uit omdat ik erg laat was met uitzoeken en dan kom ik op een controle afdeling waar ze me totaal niet uitleggen en helpen wat me te doen staat. Ze geven me de opdracht om 15 miljoen euro in kaart te brengen in de administratieve organisatie en dat was het. Ik wist toen nog niet dat het een foute stage was dus, alsnog zeg ik dat ik beter een groot kantoor had kunnen kiezen wegens de professionaliteit. Maar dat is achteraf praten en daar heb ik niets aan.

Dit is je opdracht, zoek het maar uit. En dat is niet erg, maar als er niet eens een debiteuren-lijst uitgeprint kan worden, hoe in hemelsnaam moet ik dan een administratieve organisatie in kaart kunnen brengen. Het meest simpele was niet mogelijk. Gegevens in de computer en daar een uitdraai van maken. Nergens kreeg ik de informatie die ik nodig had.

En toen was ik nog gezond, ik ging naar de stage toen ik nog in goede toestand was en wilde die stage met beide handen aanpakken. Maar als ik dan niet eens een simpele lijst kan uitprinten dan is het simpelweg niet te doen. Dan klopt er iets niet en het klopte ook van de meters niet.

En dan vraag je iets aan de stage-begeleider en die zit dan op tmf chat te chatten en die stuurt je weer weg dat je het zelf moet uitzoeken. En dan maar proberen informatie te krijgen maar het lukte niet. Die man was al zeker 45 en zat gewoon op tmf chat. Ik moest een keer de internetverbinding herstellen en ik zag hem gewoon daar op de chat zitten.

Fraude kwam naar voren, ik begon fraude te verdenken, als ze geen debiteurenlijst kunnen uitprinten dan verbergen ze wat. Dat was mijn conclusie. Er viel daar simpelweg niet te functioneren en van niemand hulp dus. Maar daar staat stage lopen bekend voor. Hoewel het op de meao toch echt anders was.

Ik ben toen nog vaker gaan zoeken binnen die gemeente naar gegevens maar overal was de deur op slot, ze deden alsof ik van een andere planeet kwam. Debiteurenlijst vraag ik dus aan ze, en dan alsof het chinees is wat ik vraag. Zonder die lijst kon ik niets. Ik heb wel een stage-verslag geschreven en kreeg daar een 6 voor nadat ik na de eerste burn-out terug ben gegaan om het af te ronden maar het was alles behalve compleet.

Vorige stage verslagen waren ook niet compleet. Ik heb alle verslagen erbij genomen en nergens zag ik wat ik nodig had dus. De administratieve organisatie beschrijving bestond dus ook nog niet. Dan zijn ze al misschien 20 jaar bezig met onroerend zaak belasting innen en dan moet ik zo'n AO schrijven? Waar hebben ze dat 20 jaar geleden niet gedaan? Waarom ontbreekt die 15 miljoen euro? Waar blijft dat geld dus ook. Als je niet in kaart brengt waar het geld blijft dan kan het overal terecht komen, in de zakken van oplichters dus.

Maar goed, ik ging door en ging ook vaker voor tentamens studeren omdat ik geen zin meer had om constant te vragen en niets te krijgen. Maar ik kreeg paranoia gedachtes toen. Achtervolgingswaanzin omdat ik achter fraudeurs aanwas in mijn ogen.

Ineens was iedereen fraudeur omdat ik constant met fraude bezig was. En dan liet ik me tever doorgaan daarin.

En toen begon het op gang te komen. Door die stage is het in werking gezet. De waanbeelden kwamen tot stand. Terwijl ik van te voren gewoon zakelijk was en er was totaal niets aan de hand.

Het verhaal begon een eigen leven te leiden en ik ging andere zaken toevoegen. Ik betrok de hele wereld in de waandenkbeelden en zo ben ik dus doorgedraaid en op het foute pad terecht gekomen.

Een stage waar je niet kunt functioneren dus, waar je totaal geen hulp krijgt, waar mensen niet eens antwoord geven op simpele vragen.

Dat is de hoofdzaak geweest, en die joint was de doorslag.

En de nasleep van alles heeft teveel tijd gekost omdat ze me anti depressiva gingen toedienen. Ze gaven me drugs nog erger dan speed waar ik bezeten van werd.

Zo is mijn ziekte dus gegaan. Ik zie het niet als ziekte maar als samenkomst van omstandigheden.

Heb soms de neiging om een rechtzaak aan te spannen richting de gemeente of richting de heao of wat dan ook. Vorige week stond in de krant over een man die toevallig ook in 2000 een burn out kreeg maar die man wist zich niets meer te herinneren. Bij die man was het een black out maar bij mij was het allemaal in mijn geheugen gegrift. Die man die kan dus tonnen vangen volgens zijn advocaat. Door toedoen van de leiding 7 jaar van je leven kwijt zijn. Is het dan niet zo dat ik ook eens voor een advocaat kan gaan zoeken? Of is dat onzin? Falen van het management, maar goed, je hebt te maken met een gemeente en daar is het altijd falen En of daar wat te halen valt?

Nu even over de sticker manisch depressiviteit.

Maar daar heb ik nu geen zin in.

Ik kreeg die burn out en ging van de wereld, ik werd depressief en ze hebben me geen tijd gegund om natuurlijk te herstellen.

Tevens hebben ze me tegengehouden, ik ben 1 maand ziek geweest van achtervolgingswaanzin, toen ik gezond was wilde ik de opleiding hervatten maar toen hebben ze me met man en macht tegengepraat zodat ik weer toegaf.

Ben toen niet verder gegaan met de opleiding en ben toen depressief geworden omdat ik thuis ben belandt. Ik kon toen ik de opleiding wilde hervatten de opleiding dus zeker hervatten. Ik had nergens last meer van in juni 2000. Mei 2000 even in het ziekenhuis geweest en juni 2000 eruit en ik voelde me gezond maar toen zeiden ze dat ik moest kappen met studie.

Terugklap omdat ik niets om handen had, studie was voor mij dus zeker een uitdaging te noemen.

Ik zeg vaker dat ik blij ben dat het gebeurt is maar ook daar twijfel ik aan. Ik weet soms niet wat ik ervan moet denken. Ik weet wel dat het een samenkomst van omstandigheden was.

En of ze echt frauderen of fraudeerden. Ik zeg nog steeds dat ze fraude plegen. Sowieso gezien de achtergrond van die gemeente.

[ Bericht 0% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-01-2007 13:20:20 ]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:42:23 #134
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45821820
Alsnog veel aan het schrijven maar het is even over de realiteit en het is ook ouwehoeren. Het is voor mij belangrijk dat ik het rijtje van 10 op orde hebt, dus vanaf het begin dat de zeik begon. Als ik niet logisch op een rijtje hebt staan wat de oorzaken en gevolgen zijn geweest dan leef ik met een breuk in mijn levenslijn. Als ik terug kijk naar het verleden dan wil ik weten wat nu precies aan de hand was.

Het is ook dubbelzinnig in zeker geval. Ik ben een leven verloren en ik heb een leven erbij gekregen. Sociaal gezien sta ik stukken beter in mijn vel en ook geestelijk gezien is het vaak stukken beter dan vroeger omdat ik me lange tijd heb bezig gehouden met hoe ik als mens in elkaar zit.

Op de studie was ik totaal niet bezig met zelf-inzicht te krijgen over hoe ik ben als individu. Het ging daar alleen maar om de studie en om carriere maken en accountant worden en verder hield ik geen momenten over om eens naar mezelf te kijken. Voordat alles omsloeg was ik niet bezig met kijken naar mezelf dus, ik was wel bezig met leven maar ik leefde zonder mezelf te kennen.

Dus dan zitten er ook voordelen aan het verhaal. Dat ik nu beter kan omgaan met mede mensen en dat ik niet terug getrokken in mijn vel zit. Vroeger was het zo dat ik sociaal gezien niet goed kon functioneren, ik zei vroeger dus weinig tegen mensen en het gesprek op gang houden lukte me niet, gesprekken voeren lukte me vroeger niet omdat ik vroeger erg introvert was, introvert is niet erg maar als je zo in jezelf gekeerd bent dat je in je eigen hoofd zit en niet naar buiten kunt keren dan ben je als mens ook een wrak.

Dus ik ben sterker geworden en extroverter en niet extreem introvert en het verlegen karakter is dus ook weg. Ben amper verlegen nog. Af en toe nog verlegen maar dat is niet erg. Tis een wereld van verschil met vroeger.

Dus wie weet is het wel okey dat het zo gelopen is allemaal. Ik ben een leven kwijt geraakt waar ik ook al problemen had, en heb een nieuw leven met andere problemen gekregen.

En het grootste probleem is wel hoe ik nu verder moet in mijn leven. Ik weet niet goed wat me te doen staat. Ik wil een opleiding volgens maar ben huiverig wat voor opleiding. Personeels-management lijkt me wel wat, of opkomen voor de belangen van het personeel. Voor een vakbond werken. De werkgever het leven zuur maken

Een baan om belangen te behartigen dus ook wel. En een baan om een gezonde werksfeer te garanderen en in stand te houden. Omdat ik weet hoe belangrijk een gezonde werksfeer is. Een baan waar ik achter sta.

En dan is dat natuurlijk nog altijd mogelijk, maar dan moet ik wel eens een keer stappen ondernemen. En dat doe ik door met beide benen op de grond te staan. Vandaar ook de keuze dat ik niet verder ga met trip-beelden opwekken. Ik stop met die ellende. Het is vaak uit verveling dat ik het doe ook. Het kan leuk zijn maar dan moet ik het maar met mate doen

Dubbelzinnig is het dus. Hoe het gegaan is allemaal.

Opleiding moet ik me op voorbereiden. Ik wil werken omdat ik iets doen wil hebben en een doel wil hebben in het leven. Werken als uitlaatklep en zeker werken met het idee dat ik wat toevoeg.

En dan zie ik een baan als belangen-behartiger van het personeel als een baan die mij voldoening zou kunnen geven. Personeel is al snel vaak zwak omdat de werkgever al snel wilt uitbuiten van personeel. Het maximale krijgen en het minimale betalen

Hoe ik nu bezig ben dat helpt dus Bezig zijn met iets waar ik mee vooruit kan gaan. Bij de les blijven en op de grond blijven staan. Als ik niet een andere manier van handelen ga hanteren dan komt er nooit en te nimmer schot in de zaak. Ik kan niet blijven dwalen. Af en toe dwalen is niet erg maar ik moet er geen dagtaak aan maken.

Iedere dag doorwerken richting verstandig omgaan met het leven zonder extremen dus ook. Niet de grenzen meer opzoeken want dan ga ik van links naar rechts en van boven naar onder. Zodra ik in het midden blijf staan is het oppakken van werk of studie meteen vanzelfsprekender. Ga ik van de ene episode naar de andere hoe kun je dan in Godsnaam werk oppakken als je alle kanten opspringt?

Studie eerder Een 2 jarige studie. Thuis studeren is ook studeren. En dan met hart en ziel bezig zijn in proporties. Niet na 1 dag al de moed opgeven of geen zin meer hebben. Ruggengraat tonen Daar draait het dus ook zeker om, ruggengraat tonen en stevig in de schoenen staan. En dat bereik ik dus niet door visioenen op te roepen Het kan zijn dat ik via visioenen oproepen een beroep in de paranormale sector kan krijgen maar ik wil in de normale sector

Paranormaal is niet erg maar ik wil niet 24/7 bezig zijn ermee. Wil ik ermee bezig zijn dan zet ik wel een x-files aflevering op

Maar goed, alsnog veel tekst maar dan is het nu even anders.

Hoe pak je een leven op wanneer je vorige leven ingestort is

Door stap voor stap planmatig te handelen Genoeg andere mensen die ook een carriere-switch maken. Dan zie ik het maar even als carriere-switch.

Nu loggen

Eens het verschijnsel extreem gedrag in kaart brengen. De voordelen van grenzen opzoeken zodat je meer besef krijgt van je eigen kunnen en grenzen stellen ( grenzen stellen en grenzen opzoeken dus) En ook de nadelen van roekeloos gedrag.

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-01-2007 13:58:28 ]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:17:40 #135
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45822893
hallo

ik zat me nou vanmorgen ineens af te vragen: als mensen nou reincarneren zou de wereldbevolking dan niet gelijk moeten blijven? of worden er ook telkens nieuwe zielen aangemaakt
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:22:50 #136
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45823059

Goede vraag metro

Hallo trouwens

Als er iemand reincarneert en die reincarnatie gaat zich voortplanten, dan krijg je meer nakomelingen dus dan neemt de wereldbevolking volgens mij dus toe.

Sowieso neemt de wereldbevolking constant toe.

Ik heb nu het idee dat ik alsnog met een studie bezig ben Ik zit dan wel niet op een opleidings-instituut maar als ik zo op mijn weblog bezig ben over extremen en als ik daar de vraag stel of extremen erin zitten gebakken dan voel ik me net student. Alleen schrijf ik zelf mijn visie op en ben ik niet theorie aan het studeren.

Ik heb nu een andere uitlaatklep erbij dus Op de weblog ga ik ook geregeld schrijven zodat het hier wat schoner blijft

Extremen in energie, gedachtes en denken dus ook. Of ieder mens niet neigt naar af en toe een extreme gedachte. En of extremiteiten dan nodig zijn om het bestaan aangenamer te maken. En dan bedoel ik niet met extreem de terroristen maar simpelweg het feit dat het in dit bestaan constant vooruit moet gaan. Iedere dag moet er een schepje bovenop. Alsof we hier op aarde haast hebben om alles af te ronden. Alsof iedereen haast heeft. Alsof de ziel die de kracht is van het menselijke wezen constant aan het pushen is. En ook alsof er een gezamelijke ziel is die we met z'n allen delen die constant de lat hoger legt zodat wij steeds hoger moeten springen. De ziel van de maatschappij en de ziel van de wereld en van landen.

In mijn eigen geval lijk ik te worden voort bewogen door een kracht die mij steeds verder laat gaan in het analyseren van alles. Als ik bezig ben met analyseren van het bestaan en als ik wel eens diep ga spitten dan lijk ik gepushed te worden op een bepaalde manier. Ik wil het zelf ook natuurlijk maar ik word die richting ook opgeduwd. Het gaat met hart en ziel op dat moment. En dan is de ziel volgens mij in mijn geval een ziel die ongeduldig is aangelegd.

En dan heb je natuurlijk in landen waar er geen haast is. Er zijn landen waar ze misschien richting het extreme rustiger zijn zoals in Tibet.

Maar is het dan extreem of is het dan normaal? Ik bedoel met extreem dus niet compleet extreem. Ik versta onder extreem ook topsporters aan de doping en topsporters in zijn algemeenheid. Darters die 8 uur per dag bezig zijn met pijltjes gooien zie ik dan ook als extreem in.

Mensen die 40 uur per week moeten werken tegen een hongersalaris zie ik als extreem in.

Ik ben met extreem begonnen vandaag omdat ik zelf de neiging heb om extreem veel bezig te zijn met 1 onderwerp. Vandaar heb ik besloten om af te wisselen. Ik ben dus begonnen omdat ik extreem ben in het analyseren en het te weten willen komen van wat gaande is in het bestaan. En vervolgens probeer ik door het inzicht in extremen te komen tot minder extreem gedrag.

Afwisseling staat al voor minder extreem gedrag. En dan kan het afwisseling zijn in activiteiten buitens huis maar zeker ook afwisseling in het geen waar ik me op focus wanneer ik de wereld voor mezelf in kaart wil brengen. Als ik me constant focus op paranormale zaken dan is dat extreem.

Over dat in kaart brengen van de wereld, dat lijkt pure noodzaak te zijn voor mij. Als ik niet weet hoe deze wereld in elkaar zit dan ben ik een zwerver in dit bestaan. Ik heb het nodig dat ik weet waar ik aantoe ben en dan zeker niet alleen mijn innerlijk maar ook alles dat zich afspeeld in de omgeving.

En interesse is het ook. Maar ook inzicht krijgen in, zodat ik beter in staat ben tot functioneren en inschatten van.

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-01-2007 14:33:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')