so fokking what?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Sowieso was je war-taal aan het uitslaan gisteren.
Moet je zelf weten natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zeg, houden we het wel gezellig hier![]()
Oye, doe eens normaal tegen Lillith. Die verdient wel meer respect dan dit kutgedragh van jouquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:54 schreef Dromenvanger het volgende:
En Lilith. Waarom die boze blik
Teveel bezig met je mod-schap
Waar ben je 90 procent van de tijd en wanneer voeg jij je tussen het gesprek?
- smileys
![]()
Van modjes![]()
Denken dat ze God zijn
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:54 schreef Dromenvanger het volgende:
En Lilith. Waarom die boze blik
Teveel bezig met je mod-schap
Waar ben je 90 procent van de tijd en wanneer voeg jij je tussen het gesprek?
- smileys
![]()
Van modjes![]()
Denken dat ze God zijn
Neu, heb eindelijk eens gewoon een dag hard werken achter de rug. Was wel erg lekker. Maar niks dat nou spannende verhalen oplevert of zo. Relatieve rust eindelijk. Ga zelf ook zometeen naar mijn bedje.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:09 schreef senesta het volgende:
Hoi Hoi,
Ik ben hartstikke moe maar heb geen zin om naar bed te gaan (moet ook eerst de hond nog uitlaten).
Hier nog spannende roddels?
Ik moest gisteren naar de vereniging waar mijn zoontje op zit omdat de leidinggevende van die vereniging zich schuldig zou hebben gemaakt aan ongewenst gedrag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, heb eindelijk eens gewoon een dag hard werken achter de rug. Was wel erg lekker. Maar niks dat nou spannende verhalen oplevert of zo. Relatieve rust eindelijk. Ga zelf ook zometeen naar mijn bedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |