abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 januari 2007 @ 18:07:37 #151
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45830341
Nu weer loggen op de weblog

Ik ga verder met uitzoeken hoe ik tot balans kan komen. En volgens mij is het dus echt zo dat ik mezelf aan het omprogrammeren ben op deze manier. Vergeleken met gisteren voel ik me een stuk verstandiger en meer in balans zitten.

Het gaat niet meer van links naar rechts.

En ik hou de mond dus ook, geen behoefte om naast internet constant een gesprek aan te knopen, niet alleen andere mensen worden moe van mij, ikzelf heb ook wel eens dat ik moe van mezelf kan worden . En ik ben niet constant bezig met malen en malen en denken en denken. Ik denk met mate vandaag. Vanmorgen was het chaos maar nu is het met mate. Het verkeer van gedachtes in mijn hoofd heb ik weten te regelen een beetje. Zodat ik niet constant te maken hebt met doorgaande gedachtenstromen want daar word ik dus compleet moe van. Constant verkeer in het hoofd dat werkt uitputtend.

Even een edit inplaats van nieuw bericht.

Ik zat even buiten weer, zoals ik vaak naar buiten ga om tot positieven proberen te komen en ik keek even terug naar afgelopen 7 jaar en dan is het zo dat het een constante strijd was om recht te blijven staan. Wankel wankel en van links naar rechts getrokken worden en constant bezig zijn om weer in het middelpunt te komen te staan.

Wisselingen in de stemming en wisselingen in van alles en nog wat. Mijn leven heeft de aard van een gevecht vaker waarbij ik zoek naar balans. Het is toewerken naar balans op veel momenten. Ook vaker dat ik bezig ben met tegenwerken van mezelf door bezig te zijn met zaken die staan voor disbalans, maar toch ook op veel momenten dat ik bezig ben met wegen op de weegschaal.

Een moment stil blijven staan is wel eens zo prettig om te doen, vanmorgen kreeg ik een raad binnen zomaar, een plots klapse raad van iemand op afstand die me de raad gaf om aan zen medititatie te gaan doen waarbij gezegd werd dat je daarbij helemaal nergens mee bezig bent. Een keer alles uitschakelen, alles stop zetten en eens genieten van niets. Niets doen een keer. Niet denken, niet voelen, niet twijfelen en niet aarzelen. Niet schrijven, niet praten, niet eten en niet drinken. Even zitten en helmaal uitgeschakeld zijn. Eens ervaren hoe het is om niet actief te zijn. Stand bye staan.

Maar goed. Tis doorgaan altijd. Doorgaan doorgaan doorgaan en dan ervan uitgaan dat er balans aankomt als ik zelf goed bezig ben ermee. Bij de les blijven.

En nu weer genoeg

Zometeen op de bank liggen, wie weet dat ik straks op de bank eens ga proberen om stand bye te staan. Dat ik eens ga proberen om alles uit te zetten. Even de stekker uit het stopcontact halen want ik ben toe aan rust.

Vandaag dan wel met verstand bezig geweest, alsnog ben ik de hele dag constant bezig geweest. Zo ben ik de afgelopen 7 jaar constant bezig geweest. Vallen en opstaan, vallen en opstaan.

Je zou er spontaan gek van worden

[ Bericht 33% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-01-2007 18:52:30 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:55:24 #152
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45836875
hoi en proost..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:10:17 #153
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45837412
gaat het wel DV? 7 jaar vallen en opstaan? nou dat weet ik niet..ik weet dat nog niet zo net..volgens mij heb je wel degelijk een gefundeerde ondergrond gelegd..vraag is wat je er precies mee wilt doen straks? Af en toe--af en toe..kan internet nog "harder" zijn als het echte-leven..voor sommige is het ontspanning voor een andere een must..dat bepaal je zelf zo-wie-zo..waar het mij om gaat..wie je bent DV typeerd jou en er is niks wat dat omver kan blazen! Geen wolf uit de drie biggetjes..je bent een huis dat staat!

Wat je ook gaat doen straks en wat je plannen ook zijn..ik denk dat je er persoonlijk alleen maar nog-sterker van zult worden..ik zal ten-eerste onze gesprekken wel gaan missen, maar zullen ze verdwijnen? 1 ding weet ik wel..en dat is wel iets wat ik kan waarderen..je spreekt je eigen mening uit..je verschuild je niet meer achter wie je bent..

laten we eerlijk zijn..de echte-wereld zal ons..ons sprookje..onze droom misschien wel nooit begrijpen..hier is het af en toe wat genuanceerder en veiliger..bedenk ik me wel eens..maarja..tegenwoordig weet je niks meer dus dat weegt ook al niet meer tegen-elkaar op..

ik hoop niet dat je bij de pakken neer gaat zitten..ik hoop: het beste voor je
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:11:14 #154
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45837449
dan ga ik maar weer een stuk schrijven:

het gaat over..alle soorten drugs/voldoening en alles..het gaat weer over mij.

wat jij van me denkt kan me niet schelen. Ik heb geen ambitie om Jenifer Lopez te zijn of een of andere geld-geile freak die uit is op meer en meer. Hoewel Jenifer Lopez een mooie spoiler aan de achterkant heeft..en ik ook vind ik(alleen niet zo mooi als die van haar) maakt haar geen makkelijk mens..ik ga geen leugens over haar vertellen..omdat ik haar niet ken..wat ik wel weet en wat jij kunt beamen is dat ze: "vaak in the picture staat". Wat het effect is van haarzelf zien op tv weet ik niet..persoonlijk merk ik alleen het effect van een wijn-kring op mijn gloednieuwe witte Ikea tafel..ohw ja..hij was ook een beetje van jou, maar ik ga je er niet bij betrekken..ik weiger omdat te doen..zo lief als Jenifer Lopez..en zo'n mooi achterwerk..we lagen op 1 lijn, maar verschoven van elkaar als een lijntje coke wat werd weggeblazen door een harde herfstwind. Ik wil het niet meer over je hebben..

Ik wil het wel hebben over goede dingen..dingen waarvan ik zelf dacht dat ik ze niet zou kunnen en die ik tot op heden wel waar heb kunnen maken en waar ik alleen voor mezelf trots op kan zijn, maar jij ook..de effecten van het stoppen zijn altijd onbekend..iig een keuze die ik naar mijn weten nooit zou maken..stoppen met blowen, stoppen met roken..stoppen met wat? Je eet motherfokking gezond man, misschien ga je wel heel snel dood erdoor..in jouw fantasie kan het toch allemaal en wat wilde jij er-tegen-doen..ook al maak je me gek waar ik bij-sta..weet je wel wie ik ben..ik ben die pop die je keihard sloeg en die toen als een mokerslag weer van onder naar boven opveerde en je keihard omver ketste. So je mag best wel mijn naam onthouden..want je doet er helemaal geen fok aan..en dat spijt me heel erg..en als je er niet over wilt praten..dan denk je toch gewoon dat ik die slimme gek uit the A-team ben..so mother****ing sew me for it.

[ Bericht 66% gewijzigd door Normalneo op 30-01-2007 21:33:21 ]
pi_45838512
hoi hoi

ik was de hele dag weg. eerst shoppen en dan naar het ziekenhuis

het zoontje van m'n zus mocht al mee naar huis, hij was in het daghospitaal

z'n amandelen zijn getrokken, poliepen getrokken en buisjes in z'n oortjes

ik heb die kleine wat opgevrolijkt door poppenkast te spelen met Kabouter Plop en Lui
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:39:32 #156
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45838605
Ohw ja de drugs..hmm..dat is wel grappig wanneer je dat zegt: je bent..een alcoholist als.....

je bent als..
je bent als je bent gek als? je dit drie keer achter elkaar zegt? wel goed gek toch..je moet niet zoveel drinken..dan sterven je hersencellen af..en kun je niks meer herinneren..uhmm..is dat mijn probleem of die van jou enne zeg eens eerlijk wordt ik juist niet braindead van dat werk? en waar is mijn gouden handdruk? Jeniffer heeft dat wel eens gedaan..bij mij is ie zilver..en de vorige keer zelfs brons..en nu sta ik te draaien achter de kassa als een slaaf terwijl ik het een uur geleden nog leuk vond..alleen je wist het weer eens beter..jij op die plek..ik achter in de kantine..koffiedrugs aan het drinken..uhm wil je ff ophouden over je werk..je bent nu uitgewerkt..ja schrijf anders een boek..heb ik al waar dan? ja gaat jou niks aan..je komt hier toch niet binnen..teneerste er is een sleutel voor nodig en tentweede zie de rode dot maar eens te ontwijken..wanneer komt het volgende deel dan? als je over de rode dot heenspringt..maar dan kom je ergens anders en val je naar beneden want dat is op de trap..je moet wel uitkijken voor het glas want dat heb ik al eens doorgetrapt..maar dan koop je toch gewoon een katteluikje..en dan..ff naar het asiel..de kat is toch spoorloos verdwenen..wat denk je dan..ingenomen..waarom..kan niet overweg met dieren..ag dan dromen..ja en als je lekker droomt over zoenen gaat die kolere wekker af..en mot je weer die fokking verplichting naleven..ik doe hier niet aan mee..ohw nee moet je eens opletten..k maar lach ik het laatst?
pi_45838629
Arm kind
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_45838662
kut, ik moet gaan kakken
Werewolf
pi_45838673
*oeps*
Werewolf
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:48:07 #160
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45838973
weer een kring, maar nu op papier..dat is niet zo erg want papier is er zat..ohw nee..toch niet want als we zo doorgaan! Hou mother****ing op over het milieu man je doet er helemaal niks aan als zo'n kikkerland..ohw nee? moet jij eens opletten. Donderdag 1 februari zit ik in het donker..doe ik mooi alle lichten uit: HA..ja ik had de mail rondgestuurd..graag gedaan..weet niet wie er mee-doen, maar verwacht persoonlijk niet dat heel NED alle lichten uitdoet..de regering zal zo-wie-zo wel niet meedoen..want anders gaan de NUKES de lucht in..wel fok dat dan..waarom moet de burger het weer eens aangeven..het lijkt wel of we naar de fokking dokter gaan..je moet echt een serieus probleem hebben als ze er wat aan gaan doen..het moet eerst escaleren..altijd te laat..achter de feiten aanlopen..maarja..noooit [prefentief..behalve veranderen van omgevingen..veiligheid voor alles..nooduitgang moet vrij zijn..je kan er iets van zeggen..ze doen het toch niet..werkt al lang in een winkel zou dat moeten weten..hou op over werk in godsnaam..je bent uitgewerkt..altijd die ziektes..ze zijn er-gewoon ingebrand..hebben we eigenlijk wel ziektes..ja de Murdock ziekte..ja maar hij had goud..! Ohw nee dat was BA..maar ze hebben wel allebei een hele speciale bloedgroep..dat zal dan wel AB zijn..wat zit er in dat bloed..zijn het nu bloedbroeders? Tegenwoordig kan dat niet meer want..PIEP..zeg het niet..nee nee..eerst wordt je sero--en daarna nog positiever..kom op je je geloofd dat sprookje toch niet..ohw nee..moet jij maar es in mijn laatje kijken..2 condooms liggen er..ohw gelukkig doe je het veilig..fijn dat je de verplichtingen opvolgd..!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:54:25 #161
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45839217
jongen jongen..je zit nog en eens niet op de helft..en morgen is het weer eens klagen..ach gewoon alles met een korreltje zout nemen..ik zou het eigenlijk bewaren..de zout..nee die niet..maar dit slaat echt nergens op..we gaan het niet over jou hebben maar over drugs..ja er zijn er zoveel..de maatschappelijk geaccepteerde en de omvergeworpen soorten..en internet mag niet te -goedkoop zijn anders profiteren mensen ervan..wat een onzin..ik pleit nog steeds voor alles gratis..persoonlijk doe ik ook mee aan alles wat gratis is verstrekken..ik doe dit graag dmv een legging of een werk op de computer..maarja hier houd het dus op..als je niks nuttigs te zeggen hebt bewaar je de rest gewoon voor morgen en dan schrijf je dan gezellig verder..wat waarom..? Je weet helemaal niks meer..je kunt beter gaan dromen en dan gaat morgen die fokking wekker weer en kun je je verplichtingen weer eens doen..is it a prison for ur mind..neo? ohw man I think it is..where is the resistance? iws >>fok die fouten dat met een c of een s..what kani jou jou dat nu schelen man..pleit voor anarchie..maar wie heb op het CDA gestemd? Waarom?? kan wel janken..zo mysterieus..sjonge jongen..die fokking drugs altijd..
pi_45839247
iedereen aan de drank & drugs ofzo ?

er zit geen rem op hier.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:56:12 #163
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45839291
nee het schijnt dat ik een innerlijk probleem heb
pi_45839313
neu, Sara is kakken
Ik ben ook nuchter... tenminste.... voor zover je daarvan kan spreken in mijn geval. iig geen drugs of alcohol. Voor de rest durf ik niet in te staan hier als ik het zo eens lees.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:57:14 #165
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45839333
k ik verzin er wel wat op _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________motherfokking spuit?

was trouwens voor de kinderen gecensureerd
pi_45839351
ik ben heel kalm vandaag

heel kalm
Werewolf
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:59:22 #167
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45839420
op zo'n moment kun je alleen maar een relaxed muziekje draaien..en dat is..

poepelepoep:

onder de brug

rooie hete chili pepers!
pi_45839441

jullie zijn lief hoor.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45839473
had toch wel even een probleem op de WC

het schijtpapier was op dus ik ging in m'n blote poep schijtpapier uit de kast halen

gelukkig woon ik heel afgelegen en zijn de ramen hoog

en ik ben niet meer zo kalm eerder opgewonden
Werewolf
pi_45839531
oke.

dit was het wel weer.... ik ben weg...

*zoef*
Sir Winston Churchill
pi_45839574
ik loop wel eens meer in m'n blote poep door m'n studiootje hoor
Werewolf
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:06:33 #172
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45839670
ik heb heel misschien een ontsteking aan mijn toetsenvinger wat zou kunnen betekenen dat hij of geamputeerd wordt..of dat ik de ziekte-wet in kan..of dat ik gewoon moet ... AHW mother werken?

hou op die verplichtingen. Normalneo stel je een wereld voor met allemaal motherfokking drugs om je heen..je zit te knikkeren net zoals vroeger en verlies al je bonken..en je had er drie daarna 6 en vervolgens verspeel je alles..nee niet doen..maar toen was ook die tijd van Bananaman op tv..tegenwoordig zit er Coke in de bananen en ertussen..wij verkopen coca cola voor 1.60..he wat zeg je nu en een grote fles is 1.75..jah dat klopt jah..maarjah koud is lekkerder..houd nu eens op over werk..ik wil het niet meer horen vandaag anders ga je maar nachtwerk doen..maar heb je nog wat leuks te vertellen..ahw jazeker..ohw ja in het weekend waar was je toen..ohw ja dat feestje..dat je dat nog weet met al die drugs zeg..hehe..was wel lachen he..jazekers..lekker dansen..elke dag..waarom niet? zwembad ipv fietsenstalling van drie hoog. Waarom niet..wie verzint er zoiets reeeels? Dat kan toch niet..waarom niet een zwembad..of een golfbaan..is een rare wereld..je zult wel Jenifer moeten zijn met je ambitie..kom op je kunt het..maar ik wilde het al toen ik zes was..je kunt zelfs je kont laten verzekeren tegen spuitpoep..ik schijt zo in die fles van je als je niet ophoud..
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:12:12 #173
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45839870
sararaats..was niks persoonlijks..kwam gewoon uit op poep
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:12:47 #174
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45839890
hoooooooooooi
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:13:13 #175
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45839904
ohw ik hoef niet te poepen..maar dit is me toch een klont..

brb ff photoschoppen!
pi_45840008
Kusje voor Nn
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:29:40 #177
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45840578
jullie zjin zo stil he
pi_45840717
ghehehe
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:35:21 #179
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45840818
was dat kusje voor mien vampje?
pi_45840831
yup
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:37:25 #181
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45840921
* Normalneo geeft kus terug jah FOKKING BIG SMILE MAN!
pi_45841012
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef Normalneo het volgende:
* Normalneo geeft kus terug jah FOKKING BIG SMILE MAN!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:40:15 #183
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45841046
vampje zit je weer eens mee te loeren? gaan we nog de liefdesscene vanvond doen in Turkije? op het bed met de hartjes..waar ik in de ochtend een roos voor je heb neergelegd?

ohw spare me
pi_45841110
Vampje gaat zo met een barstende koppijn naar bed
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:43:41 #185
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45841192
hmm..* Normalneo speelt serenade

• under the bridge**RHCP
  • De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
      dinsdag 30 januari 2007 @ 22:44:23 #186
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_45841228
    love is in teh air
    stay frosty
      dinsdag 30 januari 2007 @ 22:45:16 #187
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45841274
    vampje ik ga je morgen weer spreken..maar ik ga nog even verder met het schrijven van mijn gedachtes zoo..dan leessssss..jjeeeee moorrrrgggeeen gewoon terug..wat ik wel kan proberen..is een massage op afstand..

dan heb ik je locatie nodig..

gaat de hoofdpijn misschien over...als ik zo ook ga liggen; doe ik je lekker maseren ..
      dinsdag 30 januari 2007 @ 22:47:06 #188
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45841371
    barra iemand heeft jouw icoontje gejat! wist je dat??
      dinsdag 30 januari 2007 @ 22:47:56 #189
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45841404
    maar dan gaan we dat verhaal wel een keer doen he vampje?
      dinsdag 30 januari 2007 @ 22:51:16 #190
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_45841547
    quote:
    Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef Normalneo het volgende:
    barra iemand heeft jouw icoontje gejat! wist je dat??
    helaas.... ik heb iemand zijn icoontje gejat

is vandaag echt wat vaags gebeurd:

ik rij in hilversum met mijn dinnetje
    sta ik stil voor een rood stoplicht... komt er ineens een gozer aan mijn raam
    *bzzzz* raampje iets open
    Gozer: ja man je remlichten doen het helemaal niet... kom maar kijken
    Barra: ow... beide niet?
    Gozer: nee allebei niet!
    Barra: ow wazig... waar is het dichtst bijzijnde pompstation?
    Gozer: recht door en over een kilometer of 2 links
    Barra: oke dan ga ik ze daar wel vervangen

*rijd weg*

kom ik daar aan... niets aan de hand!
    denk dat de carjacker bang is geworden van me dinnetje
    stay frosty
      dinsdag 30 januari 2007 @ 22:54:12 #191
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45841670
    OMFG bottoms up
      dinsdag 30 januari 2007 @ 22:56:23 #192
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45841769
    nou komt mijn vage verhaal..

ik heb gewerkt
      dinsdag 30 januari 2007 @ 22:57:44 #193
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45841826
    verheven is de ene smilie boven de ander ziet ge dat?

is fokking hoger man..weer een fout in het systeem
      dinsdag 30 januari 2007 @ 23:01:10 #194
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45841970
    ohw wacht nu moet ik de serieuse conversatie aangaan..he hoe kan dat nu..is dat een afstandsbediening? ik weet niet tegenwoordig hebben ze vanalles..met 1 druk op de knop drukken ze lampen uit..en die termhometers..rustig typen dan komt het goed, met 1 termometer kunne ze heel veel zien..maaruhm het weer klopt niet..maaar uhm..niet zo lang energie op..fok het heilig boontje?
      dinsdag 30 januari 2007 @ 23:02:37 #195
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_45842031
    ik snap je niet meer .... sorry
    stay frosty
      dinsdag 30 januari 2007 @ 23:07:41 #196
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45842187
    ok je ziet het toch wel? hierboven vier hoog de smilie met de cheerleader dingen staat hoger dan de normale
      dinsdag 30 januari 2007 @ 23:07:54 #197
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45842194
    it's a fokking flat man
      dinsdag 30 januari 2007 @ 23:11:29 #198
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_45842328
    ahhh ja ik snap! .... komt denk ik door het rokje! ... maar het is idd niet eerlijk
    stay frosty
      dinsdag 30 januari 2007 @ 23:35:55 #199
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45843074
    nee ..je kunt nog en eens niet onder dat rokje kijken ook al is ie hoger
      dinsdag 30 januari 2007 @ 23:43:02 #200
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_45843294
    quote:
    Op dinsdag 30 januari 2007 23:35 schreef Normalneo het volgende:
    nee ..je kunt nog en eens niet onder dat rokje kijken ook al is ie hoger
    zou ik ook nooit doen
    stay frosty
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')