Nu weer loggen op de weblog
![]()
Ik ga verder met uitzoeken hoe ik tot balans kan komen. En volgens mij is het dus echt zo dat ik mezelf aan het omprogrammeren ben op deze manier. Vergeleken met gisteren voel ik me een stuk verstandiger en meer in balans zitten.
Het gaat niet meer van links naar rechts.
En ik hou de mond dus ook, geen behoefte om naast internet constant een gesprek aan te knopen, niet alleen andere mensen worden moe van mij, ikzelf heb ook wel eens dat ik moe van mezelf kan worden
![]()
. En ik ben niet constant bezig met malen en malen en denken en denken. Ik denk met mate vandaag. Vanmorgen was het chaos maar nu is het met mate. Het verkeer van gedachtes in mijn hoofd heb ik weten te regelen een beetje. Zodat ik niet constant te maken hebt met doorgaande gedachtenstromen want daar word ik dus compleet moe van. Constant verkeer in het hoofd dat werkt uitputtend.
Even een edit inplaats van nieuw bericht.
Ik zat even buiten weer, zoals ik vaak naar buiten ga om tot positieven proberen te komen en ik keek even terug naar afgelopen 7 jaar en dan is het zo dat het een constante strijd was om recht te blijven staan. Wankel wankel en van links naar rechts getrokken worden en constant bezig zijn om weer in het middelpunt te komen te staan.
Wisselingen in de stemming en wisselingen in van alles en nog wat. Mijn leven heeft de aard van een gevecht vaker waarbij ik zoek naar balans. Het is toewerken naar balans op veel momenten. Ook vaker dat ik bezig ben met tegenwerken van mezelf door bezig te zijn met zaken die staan voor disbalans, maar toch ook op veel momenten dat ik bezig ben met wegen op de weegschaal.
Een moment stil blijven staan is wel eens zo prettig om te doen, vanmorgen kreeg ik een raad binnen zomaar, een plots klapse raad van iemand op afstand die me de raad gaf om aan zen medititatie te gaan doen waarbij gezegd werd dat je daarbij helemaal nergens mee bezig bent. Een keer alles uitschakelen, alles stop zetten en eens genieten van niets. Niets doen een keer. Niet denken, niet voelen, niet twijfelen en niet aarzelen. Niet schrijven, niet praten, niet eten en niet drinken. Even zitten en helmaal uitgeschakeld zijn. Eens ervaren hoe het is om niet actief te zijn. Stand bye staan.
Maar goed. Tis doorgaan altijd. Doorgaan doorgaan doorgaan en dan ervan uitgaan dat er balans aankomt als ik zelf goed bezig ben ermee. Bij de les blijven.
En nu weer genoeg
![]()
Zometeen op de bank liggen, wie weet dat ik straks op de bank eens ga proberen om stand bye te staan. Dat ik eens ga proberen om alles uit te zetten. Even de stekker uit het stopcontact halen want ik ben toe aan rust.
Vandaag dan wel met verstand bezig geweest, alsnog ben ik de hele dag constant bezig geweest. Zo ben ik de afgelopen 7 jaar constant bezig geweest. Vallen en opstaan, vallen en opstaan.
![]()
Je zou er spontaan gek van worden
[ Bericht 33% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-01-2007 18:52:30 ]