Ik vrees dat duizenden trouwe kijkers dat afgelopen nacht in hun eigen huis gedaan hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:14 schreef Frey het volgende:
Straks gaat Dorothea weer doordraaien en 's nachts frikandellen op de muren tekenen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vrees dat duizenden trouwe kijkers dat afgelopen nacht in hun eigen huis gedaan hebben.
inderdaad wie gaat er nou zoiets zingenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef Frey het volgende:
Ik wist niet eens dat het een bestaand liedje was![]()
misschien gaan ze nu wel kroketten bakken, blijf kijken!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
Ik sla deze uitzending maar eens een keer over.
En het gebeurd ook nogquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef TrenTs het volgende:
Als Morris nu bijkomt is het nog slechter dan die 7 keer dat Buffy uit de dood terugkwam.
Okay, het is slechter dan Buffy.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef TrenTs het volgende:
Als Morris nu bijkomt is het nog slechter dan die 7 keer dat Buffy uit de dood terugkwam.
Ik was aan het bidden dat het verhaal zo zou lopen.quote:
hallo denk is om je taalgebruikquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef TrenTs het volgende:
En wat is dat een dom kankerjankwijf.
Bid dan ook even dat Martine terugkomt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik was aan het bidden dat het verhaal zo zou lopen.
Ook weer zo voorspelbaarquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef Canisfire het volgende:
Ja tuurlijk hij zegt Nina ...
gut stel je aanquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
hallo denk is om je taalgebruik
die ziekte hoeft er toch niet bij![]()
Dan heeft god dus niet naar jou geluisterdquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
M'n schietgebedje is niet verhoord.![]()
Ik denk ook zeker om mijn taalgebruik, de 'kanker' in 'kankerjankwijf' heeft niks te maken met de 'kanker' die één van jouw familieleden vast gehad heeft en waardoor je nu tegen iedereen roept dat ze het niet mogen roepen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef Torio het volgende:
was dat daarnet de stem van Dian bij de Cillit Bang reclame?
En Arnie, dan worden ze helemaal gek .......quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Otmed het volgende:
[..]
Bid dan ook even dat Martine terugkomt.![]()
Het is gewoon een zielige krachterm voor de anders verbaal zo zwakke medemens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker om mijn taalgebruik, de 'kanker' in 'kankerjankwijf' heeft niks te maken met de 'kanker' die één van jouw familieleden vast gehad heeft en waardoor je nu tegen iedereen roept dat ze het niet mogen roepen.
Nee, het is een term waar alleen huilies over meuten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is gewoon een zielige krachterm voor de anders verbaal zo zwakke medemens.
Bonnie ben jij dat ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:19 schreef digispeed het volgende:
wat heeft iedereen toch tegen barbara
vind haar juist cool op dit moment.
ja zou bijna wensen dat je zelf die ziekte is ondervindt dan piep je wel anders denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, het is een term waar alleen huilies over meuten.
Oh nou wens je me nog de kanker toe ook?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja zou bijna wensen dat je zelf die ziekte is ondervindt dan piep je wel anders denk ik
kun je ook lezen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh nou wens je me nog de kanker toe ook?![]()
Nou, je wenst me toch indirect de kanker toe? Wens me het nu dan toe of hou verder op met jenken.quote:
kop dicht of ik knijp hem dicht.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou, je wenst me toch indirect de kanker toe? Wens me het nu dan toe of hou verder op met jenken.
Zo is `tquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef Canisfire het volgende:
Dit topic is boeiender dan gtst op het moment.
OMG moet ik hier nog op reageren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
kop dicht of ik knijp hem dicht.
Ik zei in het vorige topic al dat ik dat nog liever zag, dus wie weet komt die voorspelling ook uit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
We krijgen dat papier prikken ook nog te zien ook![]()
totdat ze opeens geld nodig heeft en we haar terug zien in GTSTquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Ingeborg Wieten, beter bekend als Suzanne Balk in GTST, heeft kort geleden een interview gegeven aan een bekend vrouwenblad. Hier vertelde ze onder andere; 'In 2000 ben ik uit GTST vertrokken. Spijt heb ik nooit gehad van mijn vertrek. Na de introductie van vele nieuwe karakters (Barbara, Morris, Charlie red.) was voor mijn gevoel een beetje de chemie van de serie verdwenen'
Was dat niet die hoer met die paardenbek die een tijdje in een woonboot zat en het met oude mannen moest doen om ogen voor kinderen te bekostigen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Ingeborg Wieten, beter bekend als Suzanne Balk in GTST, heeft kort geleden een interview gegeven aan een bekend vrouwenblad. Hier vertelde ze onder andere; 'In 2000 ben ik uit GTST vertrokken. Spijt heb ik nooit gehad van mijn vertrek. Na de introductie van vele nieuwe karakters (Barbara, Morris, Charlie red.) was voor mijn gevoel een beetje de chemie van de serie verdwenen'
In 2000 pas, je zou eerder zeggen 1996 ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Otmed het volgende:
[..]
Bid dan ook even dat Martine terugkomt.![]()
Ja die ook een kut rol trouwensquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Was dat niet die hoer met die paardenbek die een tijdje in een woonboot zat en het met oude mannen moest doen om ogen voor kinderen te bekostigen?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:15 schreef Canisfire het volgende:
Kan god de serie uitgeschreven worden. ?![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:33 schreef markisboer het volgende:
godverdome wat is gtst saai
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Canisfire het volgende:
Frey ik zit er aan te denken te stoppen met kijken ...
quote:
Stommeling! Uilskuiken! Frikandel!
Ik kijk wel weer als er gepost wordt dat het weer megaspannend is gewordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben het met Digispeed eensquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef digispeed het volgende:
Nee man, in 1996 zat er nog veel origineels in, onder andere Frits en Ludo moest nog komen, die toen in de ogen van veel van jullie nog wel goed was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef pberends het volgende:
In 2000 pas, je zou eerder zeggen 1996 ofzo.
Ik al vanaf vorige cliff, maar de verslaving was tot nu toe te sterk, maar dat is nu aan het veranderenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Canisfire het volgende:
Langzaamaan kick je af, omdat je er je plezier niet meer uithaalt..het lijkt allemaal zo zinloos....Zoiets?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik al vanaf vorige cliff, maar de verslaving was tot nu toe te sterk, maar dat is nu aan het veranderen![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom komt hij niet gewoon in GTST?![]()
Aydin is dus half Turks, half Marokkaans... en hij heeft 3 kinderen. Niet nog meer kids in GTST!quote:Interview met Walid
Walid Benmbarek
januari 2007
Rechercheur Aydin ondervraagt Laura in verband met de illegale dvd-handel van Fos en Noud. Maar hij houdt zich met meer zaken bezig. Hij onderzoekt ook de moordaanslag op Ludo. Om achter de antwoorden te komen, gebruikt hij soms manieren die niet altijd juist zijn. Verder vindt hij Dian een boeiende vrouw…Walid Benmbarek speelt de rechercheur en wij vroegen hem het hemd van zijn gespierde lijf!
Je speelt in GTST rechercheur Aydin. Wie is Aydin?
‘Rechercheur Aydin is een gescheiden man en heeft drie kinderen. Hij is aardig, maar heeft duidelijk een harde kant. Hij gebruikt voor zijn werk soms manieren die niet volgens het boekje zijn om zijn doelen te bereiken. Hij houdt van zijn werk, maar ook van vrouwen. Hij is echt een womanizer.’
Je bent, net als Aydin, een mengeling van nationaliteiten. Maakt dit het voor jou makkelijker om deze rol te spelen?
‘Aydin is half Turks, half Marokkaans. Ik ben zelf ook een mengeling van nationaliteiten. Mijn vader is half Frans en half Marokkaans. Mijn moeder is ook half Marokkaans en half Tunesisch. Ik vind het wel moeilijk om de nationaliteit van Aydin te spelen. Ik ben namelijk gewend om rollen te spelen die puur op uiterlijk gebaseerd zijn. Ik was dan ook verrast dat ik deze rol kreeg en vind het echt een uitdaging. Als rechercheur moet ik netjes praten, echt ABN dus. Ook dit is echt een uitdaging. Ik praat zelf namelijk best wel plat Amsterdams. Ik vind het een heel leerzaam proces om iemand anders te spelen dan ik zelf ben.’
Aydin is soms erg hard tegen mensen. Lijk je eigenlijk op hem?
‘Aan de ene kant lijk ik op hem. We zijn allebei allochtoon en hard tegen mensen. Maar we zijn ook altijd eerlijk. En ook ik heb een zwak voor vrouwen…
Qua kleding lijk ik totaal niet op hem. Aydin draagt vooral casual kleding, terwijl ik meer voor de hippe look ga. Ik houd bijvoorbeeld van gescheurde spijkerbroeken. Dat zou Aydin nooit dragen.’
Je bent even weggeweest uit GTST. Wat heb je in de tussentijd gedaan?
‘Ik ben meteen op vakantie gegaan. Ik heb met de motor door Tunesië, Italië en Zwitserland getoerd. Daarna ben ik met mijn vriendin vier weken naar Rusland geweest. Ik heb geen tijd gehad om iets anders te gaan doen met acteren, want toen ik terug was, werd ik meteen weer gebeld door GTST.'
Wat zijn je toekomstplannen?
‘Ik wil sowieso verder gaan in dit vak. Ik ben er sinds twee jaar druk mee bezig. Ik stond ingeschreven als figurant bij Harry Klooster en op een dag belde ik ze op met de vraag of ik een screentest mocht doen. Zij hebben mij gezien in een toneelstuk en zagen dat ik talent had. Na de screentest kreeg ik verschillende gastrollen. In de film, Loverboy, had ik een grote bijrol. Dit was mijn eerste echte kennismaking met de camera. Om mezelf verder te ontwikkelen heb ik workshops gedaan. Tijdens het acteren volgde ik ook opleiding luchtvaarttechniek. Ik ben hiervoor afgestudeerd en ben nu ingenieur.’
Hoe vind je het bij GTST?
‘Ik vind het super hier en heb het steeds meer naar mijn zin. Ik kijk altijd eerst de kat uit de boom, maar na een tijdje ga je elkaar echt kennen. Ik ben in de groep opgenomen en het wordt alleen maar gezelliger!’
bron
Ze dachten bij GTST: een Turk en een Marokkaan, never nooit! Maar we willen ook niet discrimineren, dus doen me maar een half-half-bloedje erinquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Aydin is dus half Turks, half Marokkaans... en hij heeft 3 kinderen. Niet nog meer kids in GTST!![]()
Tis te merkenquote:Als rechercheur moet ik netjes praten, echt ABN dus. Ook dit is echt een uitdaging.
quote:‘Aan de ene kant lijk ik op hem. We zijn allebei allochtoon en hard tegen mensen.
Lang leve de commercie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef BettyR het volgende:
Echt idoot die reclame. Het nieuws is rond 19:50 afgelopen, dan eerst reclame, dan het weer, dan weer reclame, dan 'Wat voorafging...in GOEDE TIJDEN, SLECHTE TIJDEN', dan weer reclame. Dan begint t eindelijk (20:05), dan na 7 minuutjes weer reclame, 10 minuten reclame, dan weer 7 minuutjes GTST. En dan was het weer.
Ze voelt zich gepasseerdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:19 schreef BettyR het volgende:
Wat zich Laura nou zielig te doen?
Wil je zeggen dat GTST maar 14 minuten duurt? Kan iemand dat niet eens opnemen? Iwan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef BettyR het volgende:
Echt idoot die reclame. Het nieuws is rond 19:50 afgelopen, dan eerst reclame, dan het weer, dan weer reclame, dan 'Wat voorafging...in GOEDE TIJDEN, SLECHTE TIJDEN', dan weer reclame. Dan begint t eindelijk (20:05), dan na 7 minuutjes weer reclame, 10 minuten reclame, dan weer 7 minuutjes GTST. En dan was het weer.
En die kwam dus niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
En vandaag wil ik wel een aftiteling zien!![]()
Die letterlijk in het water dreigde te vallen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:37 schreef markisboer het volgende:
geen tijd voor aftiteling lang leve dieijs show
![]()
Dat hij nog wakker zou worden ofzo. Ludo.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:47 schreef DaMart het volgende:
Wat zei Ludo nou op het eind?
"het was niet de bedoeling dat......."
Hij is me nog lang niet vals genoeg.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat hij nog wakker zou worden ofzo. Ludo.Hoe gemeen kun je zijn?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:36 schreef BVO het volgende:
Wat missen we eigenlijk aan de aftiteling?
...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:51 schreef pberends het volgende:
Was er nog een cliffhanger, of gingen ze direct naar de ijsshow/
Goh boeiend... en nu, gaat ie Morris vermoorden?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het eindigde met Ludo die bij Morris zijn bed stond. Morris kwam bij en toen zei Ludo: "Het was niet de bedoeling dat je nog wakker zou worden". Dat was het.
wie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Vandaag was onze Eric mandemakers te zien bij de lama gezocht.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:06 schreef Frey het volgende:
De nieuwe doelgroep van GTST
[afbeelding]
he zeur niet zo, was best een leuk interviewquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze dachten bij GTST: een Turk en een Marokkaan, never nooit! Maar we willen ook niet discrimineren, dus doen me maar een half-half-bloedje erin.
[..]
Tis te merken.
[..]![]()
![]()
.
1 2 | Dancing On Ice 691.000 |
Ik herinner me de tijd nog wel dat de vrijdaguitzending gewoon 2 miljoen + scoorde.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Wanneer beseft die SBS6 kliek bij RTL nou eens dat het weglaten van de aftiteling geen zak uithaalt?!
[ code verwijderd ]
Louise was leuk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:59 schreef Frey het volgende:
Het afscheid van Harmsen nog een keer. Vandaag een jaar uit de serie. Wat vliegt de tijd![]()
Nee hoor ik vond hem eerlijk gezegd ook niet boeiend.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:31 schreef Otmed het volgende:
Ik heb meneer Harmsen nooit zo boeiend gevonden. Ben ik de enige?
Dancing On Ice is meer Drama On Icequote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Wanneer beseft die SBS6 kliek bij RTL nou eens dat het weglaten van de aftiteling geen zak uithaalt?!
[ code verwijderd ]
quote:
Ook de soap Goede tijden, slechte tijden kampt met lagere kijkcijfers. Waar de soap in voorgaande seizoenen vaak over de twee miljoen kijkers scoorde, bedraagt het gemiddelde aantal kijkers tegenwoordig zo’n 1,4 miljoen. Fons van Westerloo maakt zich geen zorgen. “Dat zijn van die programma’s die jaren lopen en dan komt er altijd weer een moment dat ze wat nieuws moeten bedenken. Ik zou het bijna niet kunnen bedenken meer eerlijk gezegd, want alles is wel langs geweest. Nee, dat scoort nog heel hoog. 1,6 miljoen mensen kijken elke avond om acht uur. Lijkt mij niet gering.”
Bron: MediaCourant
Hij lult gewoon.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:50 schreef Otmed het volgende:
"1,6 miljoen mensen kijken elke avond om acht uur."
Waar haalt hij die informatie nou weer vandaan?
quote:Ivo lamotep@hotmail.com zegt:
27-01-2007 om 16:19
GTST scoorde twee seizoenen geleden nog zo’n 2,1 mln kijkers gemiddeld, vorig seizoen was dat al gedaald tot 1,7 mln en dit seizoen ligt het gemiddeld tot nu toe op zo’n 1,4 mln. Vervelend is echter dat de cijfers vooral de laatste zes weken in een duikvlucht zijn geraakt, terwijl januari normaal gesproken veruit de beste maand voor GTST is. Als je cijfers op dit moment ziet, dan vraag ik me af hoe ver het nog gaat zakken in de traditioneel zwakke maanden mei en juni. Onder de 1,0 mln vrees ik.
Het is wel lekker.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:11 schreef pleeborstel het volgende:
Dat zingen over die broodjes frikandel was echt tenenkrommend.![]()
Alsof een broodje frikandel zo bijzonder is![]()
Toevallig aten we dat vandaag, maar we zaten er niet bij te zingenquote:
Haha.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Toevallig aten we dat vandaag, maar we zaten er niet bij te zingen![]()
Alsof je uberhaupt voor eten gaat zingenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:11 schreef pleeborstel het volgende:
Dat zingen over die broodjes frikandel was echt tenenkrommend.![]()
Alsof een broodje frikandel zo bijzonder is![]()
Charlie is leuk.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Beste gtst-schrijvers en makers:
voor het geval jullie hier weleens iets lezen, de ultieme tip om gtst weer tot een hoogdaverend programma te maken!
-Allereerst, gooi Barbara, Morris, Dennis en Charlie uit de serie, in de eerste 10 seizoen kwamen dit soort baggerpersonages niet voor en zo wel dan was het slechts voor een gastrol, vooral Barbara heeft haar beste tijd gehad.
Succes ermee![]()
ja leuk, als de evil moeder van ludo die zich tegen haar zoonquote:Op zondag 28 januari 2007 05:07 schreef Vivi het volgende:
Ik zeg: Emma, "the Black Fucking Widow" Noordermeer in GTST!
die lui lezen hier heus wel mee, wees maar niet bangquote:Op zondag 28 januari 2007 02:24 schreef Otmed het volgende:
Eigenlijk zou je dit naar RTL moeten sturen.
Waarom zouden ze hier meelezenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:09 schreef digispeed het volgende:
[..]
die lui lezen hier heus wel mee, wees maar niet bang
jammer dat ze er niets mee doen.
Wel, het zou niet de eerste keer zijn dat een televisiemaker of gerelateerde persoon deze fora leest. Ik heb het al eens eerder meegemaakt dat er zelfs gereageerd werd op kritiek door gerelateerde personen.quote:
Nog wat tips:quote:Op zondag 28 januari 2007 02:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Beste gtst-schrijvers en makers:
voor het geval jullie hier weleens iets lezen, de ultieme tip om gtst weer tot een hoogdaverend programma te maken!
-Allereerst, gooi Barbara, Morris, Dennis en Charlie uit de serie, in de eerste 10 seizoen kwamen dit soort baggerpersonages niet voor en zo wel dan was het slechts voor een gastrol, vooral Barbara heeft haar beste tijd gehad.
-Ten tweede, wat slechteriken erbij zou de soap ook geen kwaad doen, hoewel 'Ludo Sanders' nog steeds een van mijn meest geliefde personages is, is zijn positie in de soap niet realistisch meer, zelfs voor een soap niet, dus geeft u hem alsublieft weer een menswaardige verhaallijn en zorg voor wat slechteriken-diversiteit.
-Ten derde, indien u kijkers wilt imponeren, adviseer ik u dit te doen door middel van kwaliteit en niet door middel van dure merkkleding, dure buitenopnames op Curacao, bekende nederlanders of door andere zogenaamd hippe trends overdreven te profileren.
Ten vierde raad ik u aan terug te gaan naar de stijl die gtst had voor 2000, dat type personages, die stijl en die verhaallijnen!
Back to the roots, met al die vernieuwingen die kant noch wal raken, verliest u enkel kijkers, het slaat niet aan, we vinden het niet grappig of leuk, wij verlangen naar het gtst van seizoen 1t/m 9.
Succes ermee![]()
Vind ik nietquote:Op zondag 28 januari 2007 11:03 schreef BettyR het volgende:
Charlie is leuk.
Die vind ik wel leuk, beste Canisfire.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:12 schreef Canisfire het volgende:
Je vergeet Sjors beste Bartolhoven.
Is dat hetzelfde dat ik ook (enigzins) heb meegemaakt destijds?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:26 schreef nWo4Life het volgende:
Wel, het zou niet de eerste keer zijn dat een televisiemaker of gerelateerde persoon deze fora leest. Ik heb het al eens eerder meegemaakt dat er zelfs gereageerd werd op kritiek door gerelateerde personen.
Ja en als er weer van die snertverhaallijnen komen ga ik vandaag gewoon lekker Flodder kijkenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef claudius013 het volgende:
Nog eventjes, dan is `t weer zo laat ................
Onder andere Dennis en Laura over Noudquote:Op maandag 29 januari 2007 18:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en als er weer van die snertverhaallijnen komen ga ik vandaag gewoon lekker Flodder kijken![]()
En de uitzendingen online!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef Otmed het volgende:
verzuipde
En nog een laatste tip:
- Geen halfuur belspelletjes meer bij de herhalingen.
Overlaad ze nou weer niet met teveel tips, straks zien ze door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 29 januari 2007 19:03 schreef pberends het volgende:
En de uitzendingen online!
RTL doet het al met zoveel dingen, gewoon wat reclame filmpjes vooraf en banners en ze krijgen bakken met geld binnen.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overlaad ze nou weer niet met teveel tips, straks zien ze door de bomen het bos niet meer![]()
Bovendien mochten uitzendigen on line verschijnen dan zal je je weer blauw moeten betalen![]()
Ik zat er gewoon op te wachten.quote:
Dat is daar altijd zoquote:Op maandag 29 januari 2007 20:24 schreef BettyR het volgende:
Morris net wakker uit een coma en direct weer bij zijn verstand.
Over wie heb je het nu?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:21 schreef TrenTs het volgende:
OH KOM OP! Op een wijf dat zich ZO kleedt kun je toch niet vallen!![]()
Barbara is weer monsterlijk schijnheilig, hypocriet en dubbel-moralistisch wanneer het over een van haar heilige kutkinderen gaatquote:Op maandag 29 januari 2007 20:20 schreef TrenTs het volgende:
Barbara is weer scherp als altijd.
Nee, Mauricius is zijn tweede naamquote:Op maandag 29 januari 2007 20:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sjors Langeveld? Het is toch Sjors Mauricius tegenwoordig?
Nee want dat is de meisjesnaam van Dorothea, Roos heette toch ook geen Roos Selmhorstquote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef Canisfire het volgende:
Is het dan niet Sjors Grandsaan ?
Over die pisvlek van een Nina.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klets niet man, het was ook Stanley Mauricius
![]()
Is het ook volgens de Baron en waag het niet om hem tegen te spreken, drommels!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het frikandel was?![]()
Haha.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Is het ook volgens de Baron en waag het niet om hem tegen te spreken, drommels!
Met dat gore kraagje?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O ik vond juist dat ze er wel leuk uitzag.
Altijd als ik zo'n kraagje zie vind ik dat iemand er es een flinke bout in zou moeten draaien. Het is echt de belichaming van alles wat verwerpelijk is.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ik ook zoiets in de kast heb liggen.Niet dat het fijn zit.
Echt niet, vraag de taalpuristen maar.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het frikandel was?![]()
Zal me niks verbazenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Haha.![]()
Maar gaat Ludo Aydin nou vermoorden?
En in 'Keyzer & De Boer Advocaten' speelt Kenneth Herdigein de rol van rechter Fisher.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Klets niet man, het was ook Stanley Mauricius
![]()
frikadelquote:
Morris is beter uit z'n coma gekomen dan toen ie erin ging.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:24 schreef BettyR het volgende:
Morris net wakker uit een coma en direct weer bij zijn verstand.
Inderdaad, leek net alsof hij plotseling geen kliniek meer nodig had.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Morris is beter uit z'n coma gekomen dan toen ie erin ging.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:44 schreef Kyls het volgende:
Welke "oude bekende" van Ludo zit er trouwens in de bak????
Spoilers??quote:Op maandag 29 januari 2007 22:44 schreef Kyls het volgende:
Ik heb effe gelezen waar het volgend week over gaat.
Wordt wel spannend met Ludo.
Alleen komt er ook veel gezeik met Anita in voor.
Welke "oude bekende" van Ludo zit er trouwens in de bak????
Philip Morris!quote:
Barbaraquote:Op maandag 29 januari 2007 23:46 schreef Kyls het volgende:
Ma:
Nina reageert geschrokken als ze van Nick hoort dat Jeanine is gearresteerd. Ook het voorarrest van Ludo wordt verlengd.
Di:
Barbara weet Jeanine ervan te overtuigen dat ze voor Ludo moet blijven vechten: ondanks alles wat er gebeurd is horen ze bij elkaar.
Wo:
Nick wil weten waarom Charlie Jack heeft geslagen. Charlie verzint een smoes.
Anita is boos als Laura haar niet wil helpen Dennis en Noud te verzoenen.
Do:
Charlie is woedend als Nick haar verwijt dat ze Valentijn verwaarloost.
Morris schrikt als hij hoort welke uitspraak de rechter heeft gedaan.
Vr:
Nick wil van Anita weten waar Charlie was vannacht.
Anita zegt dat Charlie bij haar heeft geslapen. Ludo krijgt in zijn cel bezoek van een 'oude' bekende die herinneringen met hem wil ophalen.
Ja, ik geloof het wel ja...quote:Op maandag 29 januari 2007 18:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde dat ik ook (enigzins) heb meegemaakt destijds?![]()
En deze keer gaat zijn Janine met hem meequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:46 schreef nWo4Life het volgende:
Heerlijk dat Ludo in de problemen zit. Ik vind hem nogmaals het vetste als hij in de knoei zit.
Ludo ja, en dat is weer meer kolen op mijn molen: meer slechteriken is dus meer spanning.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef Frey het volgende:
[..]
En deze keer gaat zijn Janine met hem mee![]()
Maar zeg het maar, welk personage heeft weer de spannende scènes![]()
Sodemieters zeg, ik zit al een kwartier reclame te kijken ofzo...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:12 schreef pberends het volgende:
En ik kijk weer hoor
Vandaar dat ik het ook niet wist.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:12 schreef pberends het volgende:
En ik kijk weer hoor... maar even dit:
WAAROM DENKEN DIE IDIOTEN IN GTST DAT DE ROOS DE HOOGSTE SCORE IS?? NEE, DAS TRIPLE 20, DAT WEET ELKE CAMPERZENDER-KIJKER. ZE DENKEN ZEKER DAT DE GTST-KIJKER EEN JOSTI IS EN ALLEEN MAAR DE ROOS KENT.
Bing is gewoon een mongool, gaat ie kogels bestellenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:25 schreef TrenTs het volgende:
Ik hoop dat die BingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBing in de bak komt, al is het alleen maar om het hart van die dikke jankspekrol te breken.
Vast niet, de politie komt hier pas in actie als het kind allang verkracht is of de moord allang gepleegd is. Wie weet kun je ze zelfs bij het politiebureau kopen hier.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Bing is gewoon een mongool, gaat ie kogels bestellen.
Das gewoon plannen van een moord, en dat is illegaal toch?
Dat gaat niet, der aderen zijn dichtgeslibt, onmogelijk om al die vetrollen door te snijden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef TrenTs het volgende:
Misschien kun je je vadsige polsen doorsnijden, Doredikzak, dan zou het mij een stuk beter gaan.
Misschien kan ze leuk om een kookpot gaan dansen, slankt ze vanaf.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat gaat niet, der aderen zijn dichtgeslibt, onmogelijk om al die vetrollen door te snijden.
In haar vooruitblik wel, maar misschien bedoelde Nina wel Valentijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:17 schreef Inca het volgende:
Heeft Nina nu opeens ook een kind?
swa, Bing is gewoon een schatjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:25 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft die Bing zo'n rare babyface of hoe je dat ook noemt?
bing een schatje?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
swa, Bing is gewoon een schatje
Barbara moet gewoon de schuld krijgen van alles en voor jaren de bak in
hopenlijk met weinig barbara en dorotheaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef Frey het volgende:
Zo is GTST eindelijk weer boeiend. Volgende week ziet er ook goed uit.
Ze moet net zo gehaat worden als Ludo door iedereenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
swa, Bing is gewoon een schatje
Barbara moet gewoon de schuld krijgen van alles en voor jaren de bak in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |