Sodemieters zeg, ik zit al een kwartier reclame te kijken ofzo...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:12 schreef pberends het volgende:
En ik kijk weer hoor
Vandaar dat ik het ook niet wist.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:12 schreef pberends het volgende:
En ik kijk weer hoor... maar even dit:
WAAROM DENKEN DIE IDIOTEN IN GTST DAT DE ROOS DE HOOGSTE SCORE IS?? NEE, DAS TRIPLE 20, DAT WEET ELKE CAMPERZENDER-KIJKER. ZE DENKEN ZEKER DAT DE GTST-KIJKER EEN JOSTI IS EN ALLEEN MAAR DE ROOS KENT.
Bing is gewoon een mongool, gaat ie kogels bestellenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:25 schreef TrenTs het volgende:
Ik hoop dat die BingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBingBing in de bak komt, al is het alleen maar om het hart van die dikke jankspekrol te breken.
Vast niet, de politie komt hier pas in actie als het kind allang verkracht is of de moord allang gepleegd is. Wie weet kun je ze zelfs bij het politiebureau kopen hier.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Bing is gewoon een mongool, gaat ie kogels bestellen.
Das gewoon plannen van een moord, en dat is illegaal toch?
Dat gaat niet, der aderen zijn dichtgeslibt, onmogelijk om al die vetrollen door te snijden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef TrenTs het volgende:
Misschien kun je je vadsige polsen doorsnijden, Doredikzak, dan zou het mij een stuk beter gaan.
Misschien kan ze leuk om een kookpot gaan dansen, slankt ze vanaf.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat gaat niet, der aderen zijn dichtgeslibt, onmogelijk om al die vetrollen door te snijden.
In haar vooruitblik wel, maar misschien bedoelde Nina wel Valentijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:17 schreef Inca het volgende:
Heeft Nina nu opeens ook een kind?
swa, Bing is gewoon een schatjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:25 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft die Bing zo'n rare babyface of hoe je dat ook noemt?
bing een schatje?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
swa, Bing is gewoon een schatje
Barbara moet gewoon de schuld krijgen van alles en voor jaren de bak in
hopenlijk met weinig barbara en dorotheaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef Frey het volgende:
Zo is GTST eindelijk weer boeiend. Volgende week ziet er ook goed uit.
Ze moet net zo gehaat worden als Ludo door iedereenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
swa, Bing is gewoon een schatje
Barbara moet gewoon de schuld krijgen van alles en voor jaren de bak in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |