Lang leve de commercie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef BettyR het volgende:
Echt idoot die reclame. Het nieuws is rond 19:50 afgelopen, dan eerst reclame, dan het weer, dan weer reclame, dan 'Wat voorafging...in GOEDE TIJDEN, SLECHTE TIJDEN', dan weer reclame. Dan begint t eindelijk (20:05), dan na 7 minuutjes weer reclame, 10 minuten reclame, dan weer 7 minuutjes GTST. En dan was het weer.
Ze voelt zich gepasseerdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:19 schreef BettyR het volgende:
Wat zich Laura nou zielig te doen?
Wil je zeggen dat GTST maar 14 minuten duurt? Kan iemand dat niet eens opnemen? Iwan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef BettyR het volgende:
Echt idoot die reclame. Het nieuws is rond 19:50 afgelopen, dan eerst reclame, dan het weer, dan weer reclame, dan 'Wat voorafging...in GOEDE TIJDEN, SLECHTE TIJDEN', dan weer reclame. Dan begint t eindelijk (20:05), dan na 7 minuutjes weer reclame, 10 minuten reclame, dan weer 7 minuutjes GTST. En dan was het weer.
En die kwam dus niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
En vandaag wil ik wel een aftiteling zien!![]()
Die letterlijk in het water dreigde te vallen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:37 schreef markisboer het volgende:
geen tijd voor aftiteling lang leve dieijs show
![]()
Dat hij nog wakker zou worden ofzo. Ludo.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:47 schreef DaMart het volgende:
Wat zei Ludo nou op het eind?
"het was niet de bedoeling dat......."
Hij is me nog lang niet vals genoeg.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat hij nog wakker zou worden ofzo. Ludo.Hoe gemeen kun je zijn?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:36 schreef BVO het volgende:
Wat missen we eigenlijk aan de aftiteling?
...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:51 schreef pberends het volgende:
Was er nog een cliffhanger, of gingen ze direct naar de ijsshow/
Goh boeiend... en nu, gaat ie Morris vermoorden?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het eindigde met Ludo die bij Morris zijn bed stond. Morris kwam bij en toen zei Ludo: "Het was niet de bedoeling dat je nog wakker zou worden". Dat was het.
wie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Vandaag was onze Eric mandemakers te zien bij de lama gezocht.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:06 schreef Frey het volgende:
De nieuwe doelgroep van GTST
[afbeelding]
he zeur niet zo, was best een leuk interviewquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze dachten bij GTST: een Turk en een Marokkaan, never nooit! Maar we willen ook niet discrimineren, dus doen me maar een half-half-bloedje erin.
[..]
Tis te merken.
[..]![]()
![]()
.
| 1 2 | Dancing On Ice 691.000 |
Ik herinner me de tijd nog wel dat de vrijdaguitzending gewoon 2 miljoen + scoorde.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Wanneer beseft die SBS6 kliek bij RTL nou eens dat het weglaten van de aftiteling geen zak uithaalt?!
[ code verwijderd ]
Louise was leuk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:59 schreef Frey het volgende:
Het afscheid van Harmsen nog een keer. Vandaag een jaar uit de serie. Wat vliegt de tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |