Ik zat er gewoon op te wachten.quote:
Dat is daar altijd zoquote:Op maandag 29 januari 2007 20:24 schreef BettyR het volgende:
Morris net wakker uit een coma en direct weer bij zijn verstand.
Over wie heb je het nu?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:21 schreef TrenTs het volgende:
OH KOM OP! Op een wijf dat zich ZO kleedt kun je toch niet vallen!![]()
Barbara is weer monsterlijk schijnheilig, hypocriet en dubbel-moralistisch wanneer het over een van haar heilige kutkinderen gaatquote:Op maandag 29 januari 2007 20:20 schreef TrenTs het volgende:
Barbara is weer scherp als altijd.
Nee, Mauricius is zijn tweede naamquote:Op maandag 29 januari 2007 20:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sjors Langeveld? Het is toch Sjors Mauricius tegenwoordig?
Nee want dat is de meisjesnaam van Dorothea, Roos heette toch ook geen Roos Selmhorstquote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef Canisfire het volgende:
Is het dan niet Sjors Grandsaan ?
Over die pisvlek van een Nina.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klets niet man, het was ook Stanley Mauricius
![]()
Is het ook volgens de Baron en waag het niet om hem tegen te spreken, drommels!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het frikandel was?![]()
Haha.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Is het ook volgens de Baron en waag het niet om hem tegen te spreken, drommels!
Met dat gore kraagje?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O ik vond juist dat ze er wel leuk uitzag.
Altijd als ik zo'n kraagje zie vind ik dat iemand er es een flinke bout in zou moeten draaien. Het is echt de belichaming van alles wat verwerpelijk is.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ik ook zoiets in de kast heb liggen.Niet dat het fijn zit.
Echt niet, vraag de taalpuristen maar.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het frikandel was?![]()
Zal me niks verbazenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Haha.![]()
Maar gaat Ludo Aydin nou vermoorden?
En in 'Keyzer & De Boer Advocaten' speelt Kenneth Herdigein de rol van rechter Fisher.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Klets niet man, het was ook Stanley Mauricius
![]()
frikadelquote:
Morris is beter uit z'n coma gekomen dan toen ie erin ging.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:24 schreef BettyR het volgende:
Morris net wakker uit een coma en direct weer bij zijn verstand.
Inderdaad, leek net alsof hij plotseling geen kliniek meer nodig had.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Morris is beter uit z'n coma gekomen dan toen ie erin ging.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |