quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:33 schreef Pikkebaas het volgende:
Even een update,
Maandag follikelpunctie gehad, was erg pijnlijk, vrouwlief ging bijna flauw. Maar door de medicatie is de herinnering eraan nogal vaag. Er waren 9 eicellen gepland en er werden 12 eicellen geoogst, waarvan er 8 rijp genoeg waren voor bevruchting via ICSI. De dag erna hadden we 7 bevruchte embryo's. Omdat het er zoveel waren wilden ze iets langer wachten met terugplaatsing om de beste uit te zoeken. De dag erna waren er 6 over van Klasse 2.
Vandaag hebben we de terugplaatsing van 1 embryo.
Spannend dus.
Wat stom zeg, ik dus wel...quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:58 schreef E.T. het volgende:
Ticootje, ik hoefde niet te blijven liggen met die progestanMoest het ook halverwege de middag nog een keer 2 bolletjes doen.
Ik vind dat ik nu al zwanger ben, hetzij op afstand.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ticootje wat heerlijk dat je vandaag de terugplaatsing hebt. Dat vond ik altijd zo'n feestelijk moment want dan ben in ieder geval toch al een beetje zwanger
Nee, dit is de vierde maand (ben halverwege dec gestopt, was het zat om elke dag om half 7 wakker te zijn) en er klopt echt helemaal niets van deze keer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:56 schreef NieTTus het volgende:
BE wat balen dat je temp nog steeds laag is. Heb je dat eerder gehad? Of ben je nu voor het eerst aan het temperaturen?![]()
Fijn dat de menstruatie doorgezet is, maar jammer dat alles een week opgeschoven is. Daar zit je niet echt op te wachten. En goed dat de operatie bij je moeder goed gegaan is. Veel beterschap voor haarquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef Jose81 het volgende:
Hier is EINDELIJK de menstruatie wel doorgezet. Ik zit nu alleen met het probleem dat ik zaterdag mijn CD 3 heb... nou ja, morgen moet ik toch naar het ziekenhuis (zowel voor mezelf, als voor en op bezoek bij mijn moeder...JAA! DE OPERATIE IS GOED GEGAAN..!!) dus ik vraag morgen wel even hoe of wat.
Het komt mij ook wel eens m'n neus uit hoor, maar ja, nu zo in deze maand ben ik stiekem wel blij want voor hetzelfde geld denk je dat je er al bent.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:56 schreef sombie het volgende:
Wat moedig trouwens, dat je nog steeds aan het temperaturen bent, BE. Dat heb ik drie maanden gedaan maar nu heb ik er echt even geen zin meer in. Lastig dat het dan niet gewoon heel duidelijke cyclus is. Dan weet je waar je aan toe bent.
Ja, al ben ik er helemaal niet meer zeker van of ik het wel op het goede moment heb gedaan. Ik DACHT dat het gister mijn tweede dag was, omdat er wel 'wat bloed' was de dag ervoor.. maar sinds gister is het een bloedbad -en dus echt goed doorgebroken- en denk ik dus dat ik vandaag mijn CD 2 heb en dan had ik beter maandag kunnen laten prikken. Ik bel maandag wel even en als het moet, doen we het gewoon nog een keer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:58 schreef miss_sly het volgende:
...
Jose, fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan! Neemt toch weer een beetje zorg weg. Ben je nu gisteren geprikt voor CD3?
Ja, als hij gaat dan lijkt het allemaal heel netjes volgens het boekje. Beetje te lang deze keer, maar gelukkig wel gewoon netjes een verhoging die van van de LH piek zou moeten zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
BE met zo'n grafiekje kun je wel goed zien dat je temp omhoog is gegaan zeg. Dat is in ieder geval een goed teken toch?
Ik moest idd vanmorgen ook nog aan jullie denken! Ben heel benieuwd wat er deze week gaat komen voor jullie!quote:Annemiek je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Pffff wat een spanning. Ik hoop dat je over een paar dagen meer duidelijkheid hebt
Ja, dat is idd te kort...quote:Op maandag 29 januari 2007 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Mijn temp was weer 36.3
het lijkt erop dat mijn piek 2 dagen duurde; dat is wel absurd kort he?
Ik zit op dag 37, mijn 'cylcus' is ongeveer 7 weken, tenmisnte, de laatste 2 keer.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is idd te kort...
Op welke dag zit je nu, weet je dat?
Even als voorbeeldje, mijn laatste dagen zijn:
36,48
36,57
36,86
36,99
Ow wat een toestand zeg en vooral erg vervelend. Laat hem maar eerst even weer goed opknappen en ga lekker genieten van je bruiloft. kom je ook hier kletsen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:10 schreef chesna het volgende:
Bijna mijn manover ruim 2 maanden gaan we namelijk trouwen. Soon-to-be-husband is wel het juiste, of gewoonweg 'lief'.
Hij had problemen met zijn darmen. Hij was zo ziek 41.5 koorts en uitgedroogd door een gebrek aan vocht. Zijn darmen stoten al het eten af, zelfs een glaasje water, helemaal niets ging erin. en wat erin ging ging er ook weer uit, meer dan erin ging eigenlijk
vijf dagen ziekenhuis is hij weer opgeknapt maar voorlopig nog niet beter.
Een aggresieve bacterie die een infectie veroorzaakte en een ontsteking en nog meer ellende.
Dusse ff rustig aan voor ons
Geen klusjes in de slaapkamer deze week
Ja ja, voor de formaliteit doe ik donderdagochtend (of woensdag avond) nog een test.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:12 schreef Ticootje het volgende:
Annemiek, ga jij nog een keer testen?
Mijn temp was gisterochtend weer 36,5 en vanochtend weer 36,2...knappe gyn die iets van mijn staatje kan maken dadelijk...het lijkt wel een berglandschapquote:Op maandag 29 januari 2007 16:56 schreef Jose81 het volgende:
die temperatuur... dat blijft ook voor mij een groot vraagteken.
Ik krijg geen hogere lichaamstemperatuur, maar ik heb bij de inwendige echo wel gezien dat ik een eisprong heb. Ik was bang dat dat niet zo zou zijn. Ik heb ook nog geen idee waar dat aan ligt. Ik ben nu ook weer aan het temperaturen, omdat dat weer moet van de gyn. Hij kon van de lijsten van de afgelopen maanden niks maken... nu moet ik dus 2 maanden temperaturen en al die onderzoekjes (samenlevingstest, bloedonderzoeken, etc)vallen in die twee maanden.. dus over twee maanden meer info.
He, Chesna... niks ernstigs met je vriend/man, hoop ik?![]()
Ja he, vreselijk is datquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hier nog steeds geente bekennen. Van mij mag het nou wel een keer gebeuren dan kan ik naar de gyn voor onderzoeken. Wat duurt wachten toch lang
![]()
Spannend, ik hoop zo dat het raakt wordt!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef Marie79 het volgende:
Ik kan er nog niet over meepraten, Ticootje! In ieder geval veel sterkte.
Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest en we gaan nog 1 ronde clomid doen en over 6 weken weer terug!
Zoals gezegd, ik snap het ook wel...maar ja, bij ons wordt dat ook moeilijk timen, zo zonder eisprong. Dus misschien beginnen ze wel al aan hormonen enzo, om dan tijdens de eerste kuur en de gemonitorde eisprong een samenlevingstest uit te voeren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:24 schreef Ticootje het volgende:
miss_sly, mijn lief is sterk verminderd vruchtbaar. Dat was al bekent voordat ze een samenlevingstest deden. Het is voor ons bijna onmogelijk om op een natuurlijke manier zwanger te raken.
Maar een samenlevingstest is helemaal niet verkeerd, ik zou m niet willen overslaan hoor. Zo kunnen ze wel goed zien hoe het zaad zich gedraagt bij jou binnen. Misschien heb je wel erg vijandig slijm, dat kan dan ook een goede reden zijn dat het niet lukt.
De samenleving doen ze ook echt bij een eisprong, dus best wel wat stellen worden bij een samenlevingstest toch zwanger, omdat ze het echt op het juiste tijdstip doen.
mijn man is vorig jaar 40 gewordenquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik normaalgesproken ook...hiermee heb ik echter weinig keus, dus neem ik het maar zo het komt...maar momenteel heb ik wel een beetje last van dat gevoel dat het allemaal niet opschiet, en ik heb niet heel veel tijd meer: in december word ik 39 :![]()
Ai, dan kan ik me helemaal voorstellen dat je er wat tempo achter wil zetten. Maar goed, ik neem aan dat de gyn ook gegevens heeft over je vorige poging dus hij zal vast niet al te lang willen wachten ook.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik normaalgesproken ook...hiermee heb ik echter weinig keus, dus neem ik het maar zo het komt...maar momenteel heb ik wel een beetje last van dat gevoel dat het allemaal niet opschiet, en ik heb niet heel veel tijd meer: in december word ik 39 :![]()
Slaapvriendje is afgelopen december 43 geworden, maar gelukkig ben ik een jonge blom van 35quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
mijn man is vorig jaar 40 geworden![]()
Mijn leeftijd en dat ik er eigenlijk al ruim 10 jaar op wacht, maken dat ik inderdaad wel een beetje tempo zou willenquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ai, dan kan ik me helemaal voorstellen dat je er wat tempo achter wil zetten. Maar goed, ik neem aan dat de gyn ook gegevens heeft over je vorige poging dus hij zal vast niet al te lang willen wachten ook.
Ja, de reden dat hubbie dat op die manier wil is omdat dat dit echt de laatste test is van deze poging en dan ik eigenlijk geen risico wil lopen dat de test vals positief of vals negatief is omdat we het niet volgens het boekje gedaan hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:05 schreef Annemiek78 het volgende:
Zou het liefste nu een test doen, maar hubbie wil echt vogens het boekje.. Dus netje morgen op DE datum en netjes met ochtendurine... Alleen een beetje balen dat ik daarna gelijk door moet naar mijn werk.. Maar eigenlijk maakt het toch niet uit.. Is toch alleen bevestiging van wat we al weten (of op zijn minst heel sterk vermoedden)
Ik vraag mij alleen af hoeveel kans er nog is........quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
Annemiek heel veel sterkte morgenvroeg... en er is nog hoop....
Als ik mij goed herinner was Annemiek de vorige keer al binnen 2 weken ongi, nu is er nog geen bloed. En ons motto is: geen bloed geeft moed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik vraag mij alleen af hoeveel kans er nog is........
Ja, dat wel maar van andere mensen horen we dat bij een cryo poging ook gewoon 2 weken gebruikelijk is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Nou in principe best nog wat toch? Te vroeg testen is te vroeg testen en als ze in het ziekenhuis zeggen na 3 weken testen...
annemiek heeft nooit bloed zo lang ze de medicijnen gebruikt dus dat wil helaas niets zeggen.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik mij goed herinner was Annemiek de vorige keer al binnen 2 weken ongi, nu is er nog geen bloed. En ons motto is: geen bloed geeft moed.
Nou ja, het laat zich volgens mij wel raden als jij kijkt naar de testen van vorige weekquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:17 schreef NieTTus het volgende:
Ik kan me zó goed voorstellen dat je nog niet durft te hopen! En in principe weten jullie natuurlijk nog helemaal niets..
Idd, die vage test maakt het lastig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:17 schreef NieTTus het volgende:
Maar, die vage test van de week.. vaag is niet helder negatief of positief.. En morgen mogen jullie ook officieel testen! Ik hoop echt zó ontzettend dat hij morgen positief is! Het is jullie zo ontzettend gegund!
Laten we het hopen maar ik reken er eigenlijk niet meer opquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:17 schreef NieTTus het volgende:
Ik ga mijn duimen dol-draaien.. Ik hoop van harte dat het helpt!
Wat wij wel of niet gaan doen weten we nog niet. Ik wil het liefst nu gewoon even een paar maanden rust om alles weer op een rijtje te zetten en tot rust te laten komen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
Dikkevoor jullie, heel veel sterkte de komende dagen/komende tijd met uitvogelen wat jullie dan evt. nog wel of niet gaan doen...
Gaat het nog steeds goed? Melig is goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef NieTTus het volgende:
Hier 3e avond Menopur... gelukkig geen last van humeurwisselingen ofzo.. Hele dag strontmelig geweest, hele week eigenlijk alik hoop dat het zo blijft (vorige keer ook geen last van) alleen dat gerommel onderin mijn buik.. Gelijk al na de eerste prik voelde ik dat. Maarja met mijn eisprong heb ik het idee dat ik een blinde darmontsteking heb... Dus flink gevoelig daarbinnen!!
Sinds 6 januari en toen zat ik 2 weken in mijn 'cyclus'.quote:Wat apart Miss Sly, hoe lang ben je nu aan het tempen?
Ik heb eens ooit iets gelezen over kinderaspirine die zouden kunnen helpen daarbij. Weet niet in precies hoe of wat, maar misschien eens met je gyn. overleggen of hij geen mogelijkheden ziet die daarbij kunnen helpen?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:13 schreef Ticootje het volgende:
hoeveelheid en kwaliteit is hier geen probleem, alleen ze willen niet blijven plakken.
Fijn dat de test niet nog eens hoeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Jose81 het volgende:
tjonge, Tico, wat ontzettend kl*te!!!!!!!!!!!![]()
Sterkte....![]()
![]()
![]()
hier ben ik vandaag naar de gyn geweest, voor de samenlevingstest... ook al wist ik dat dit te vroeg was. Bij de inwendige echo bleek maar weer dat ik gelijk had; het baarmoederslijmvlies was nog dun. Ze zag wel een hoop eiblaasjes, maar nog niet één grote.
Ik mocht kijken onder de microscoop en toch het zag er wel goed uit, ook al was ik dus te vroeg!! Van die arts hoeft deze test ook niet meer opnieuw!! Dus dat is allemaal goed nieuws!
Ik vertelde haar nog wat de huisarts had gezegd (dat het zaad zeer slecht was en dat we moesten denken aan IVF/ICSI), want ik moest daar ineens aan denken toen ik al die sterke zwemmertjes daar zag...! Ze zei dat huisartsen vaak fouten maken... bij ons was het dan nog van zeer negatief naar positief... maar het gebeurt ook dat mensen te horen krijgen dat alles er goed uit ziet en als ze dan bij de gyn komen, blijkt het helemaal niet zo te zijn...
Maar goed. Ik hoef te test dus niet nog een keer te doen. Het zag er goed uit...![]()
Dank je wel, Jose!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:39 schreef Jose81 het volgende:
Miss Sly, over de temperatuur het volgende:
De basale temperatuur ligt meestal laag; op het tijdstip van de eisprong daalt de temperatuur vaak nog iets. Na de eisprong stijgt de temperatuur onder invloed van de verandere hormoonsituatie. Die stijging is meestal 0,5 tot 0,8 C. Als de menstruatie begint, daalt de temperatuur weer.
Dit staat in de papieren die ik van mijn gyn mee heb gekregen... ik hoop dat je er wat aan hebt...![]()
Bronquote:Spermatest voor thuis werkt snel
Door LOT FOLGERING
WAGENINGEN - Mannen kunnen sinds gisteren bij drogist of apotheek een test kopen om thuis hun vruchtbaarheid te meten.
Ook mannen kunnen voortaan thuis hun vruchtbaarheid testen.
Ook mannen kunnen voortaan thuis hun vruchtbaarheid testen. De firma Test-point verkoopt sinds gisteren de eerste vruchtbaarheidstest voor mannen die zowel de hoeveelheid spermacellen als de beweeglijkheid daarvan meet.
Uit onderzoek blijkt dat één op de zes paren vruchtbaarheidsproblemen heeft. In een derde van die gevallen ligt de oorzaak bij de man.
Volgens Test-Point is het grote voordeel van de nieuwe vruchtbaarheidstest dat paren eerder weten waar ze aan toe zijn. ,,De medische wetenschap buigt zich pas over een vruchtbaarheidsprobleem als na één jaar regelmatig vrijen geen zwangerschap is ontstaan. In combinatie met de ovulatietest voor vrouwen weten paren nu veel eerder of een zwangerschap überhaupt wel mogelijk is. Dit kan veel maanden van frustratie en teleurstelling voorkomen,’’ zegt Van de Merwe.
De thuistest, die voor 29,95 euro verkrijgbaar is bij apotheek en drogist, werkt als een zwangerschapstest. Na een uur is aan de verkleuring van een staafje te zien of de man wel of niet vruchtbaar is. Omdat de test beïnvloed kan worden door ziekte of voeding, bevat de verpakking voldoende materiaal om de vruchtbaarheid twee keer te testen. Volgens Test-Point is de betrouwbaarheid van de test 95 procent.
De medische wereld staat er sceptisch tegenover. ,,Het schijnt wel te werken, maar ik zie het nut er niet van in,’’ zegt gynaecoloog/fertilisatiearts dr Henk Ruis. ,,Als je met je potje sperma naar de huisarts gaat, legt die het onder de microscoop en dan weet je ook meteen waar je aan toe bent. Als er bewegende jongens onder het glaasje liggen, zit het met je vruchtbaarheid wel goed. En anders niet.’’
Directeur Van de Merwe neemt dergelijke reacties voor kennisgeving aan. ,,Het is concurrentie, daarom zijn ze er niet blij mee. Daarnaast betwijfelen artsen altijd of mensen wel in staat zijn zelf een test uit te voeren. Deze test voldoet aan alle Europese eisen en heeft een keurmerk, wat betekent dat iedereen zelf in staat moet zijn de test uit te voeren.’’
En als de gyn er niks van kan maken is het iig duidelijk dat je problemen hebt met de eisprong en dan kan hij daar gericht op gaan behandelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank je wel, Jose!
Mijn temp is nu al een aantal dagen 36.5, maar dat is wel een minimale verhoging, echt geen 0,5 tot 0,8 graden...snap er niets van, en hoop maar dat de gyn er iets van kan maken...
Ik denk dat mijn gyn toch wel zo een vent is die je dat rustig nog een jaar of wat laat aan modderen hoor als hij bij ons niks vindt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
En dat 3 jaar wachten voor IVF is idd zo, maar er zijn voorstadia daarvan. IUI etc.
Ik geloof nooit dat ze mensen echt 3 jaar aan laten klooien zonder enige hulp of onderzoeken.
Oh ja, die zal je er idd vast bij hebben, dat geloof ik graag...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn gyn toch wel zo een vent is die je dat rustig nog een jaar of wat laat aan modderen hoor als hij bij ons niks vindt.
ik moet thuis testen voor ovulatie... maar dan natuurlijk voor wanneer de cryo's worden teruggeplaatst.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, die zal je er idd vast bij hebben, dat geloof ik graag...
Ik zie die thuistest voor sperma een beetje hetzelfde als die thuistesten voor je ovulatie, als je dat wil gebruiken vooral doen maar als je echt wil weten hoe het zit zul je bij de huisarts langs moeten gaan.
Ja, dat weet ik, dat dat ook gebeurd op advies van de arts, maar daar gebruik je toch ook die van de apotheek/drogist voor die iedereen kan halen? Dus die zijn op zich redelijk betrouwbaar toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik moet thuis testen voor ovulatie... maar dan natuurlijk voor wanneer de cryo's worden teruggeplaatst.
Het zaad is niet bij de huisatrts onderzocht! De huisarts heeft alleen een lijst en een potje meegegeven. Manlief heeft zijn donatie in het ziekenhuis zelf verkregen en heeft het daar naar andrologie gebracht. Dit was beide keren, dus er was geen sprake van 'te lang blijven staan bij de huisarts' bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:48 schreef gargamel het volgende:
[..]
Fijn dat de test niet nog eens hoeft.
Maar hou er wel rekening dat het spermaonderzoek een momentopname is geweest zowel bij de huisarts als de Gyn. Sperma is gevoelig voor vanalles warmte, medicijnen, vitaminen enz. Ook de tijdsduur van het onderzoek is van invloed en de temperatuur waarop het potje met sperma bewaard wordt. Misschien heeft het potje bij de huisarts iets te lang gestaan of heeft manlief te heet gedouched, telang autogereden of noem nog eens een paar oorzaken.
Ik vind het raar dat jouw gyn zich niet meer oppervlakkig heeft opgesteld hierover. Hij was er tenslotte niet bij toen het sperma bij je huisarts onderzocht werd.
Als het volgens het boekje gaat (maar dat gaat het nooit hierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:31 schreef Ticootje het volgende:
niettus wanneer is de punctie?
En dat gebeurt helaas te vaak!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:53 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat kwaliteit erg kan wisselen, maar punt is dat onze huisarts gewoon dingen heeft gezegd, waar ze blijkbaar te weinig over wist.
haha.. ja, ik had zelf ook al zo'n soort 'wraak-actie' bedacht... ooit, op een dag, met mijn dikke buik naar haar toe gaan en dan zeggen.. 'het zaad was toch niet zo slecht als jij dacht'.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:47 schreef NieTTus het volgende:
[..]
En dat gebeurt helaas te vaak!!!
Maar ze doet maar, jullie zaad (ahum die van je mannetje) is oke
![]()
(misschien toch nog even de brief naar haar opsturen, onder het mom van "kijk" eens)
(zouden dit mijn hormonen zijn![]()
![]()
![]()
)
Lekker is dat he?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb hier vandaag 2 buisjes bloed afgestaan voor onderzoek. Eindelijk iemand die kon prikken getroffen.
Ik heb aders die weg rollen en heel vaak wordt er dus misgeprikt en dan gaan ze met de naald nog in je arm lopen wroeten tot ze de ader hebben of ze gaan tig keer prikken zodat je je een vergiet begint te voelen. Ik kan heel slecht tegen bloed afnemen. En ben dan altijd zo blij als ik iemand heb die het gewoon in 1 keer goed doet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker is dat he?
Bij de vorige punctie kreeg ik een infuusdingetje in mn arm, voor het geval dat. Ze prikte verkeerd en ik liep mooi 2 weken met een flinke blauwe plek..![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
Heb ik weer hoor, mijn vent heeft een ontstoken prostaat. Heeft nu een kuur van 10 dagen gekregen die de kwaliteit van de sperma aantast (tijdelijk). Huisarts heeft hem aangeraden het pas na de samenlevingstest te gebruiken.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:40 schreef Kleintje het volgende:
Rottdag, fijn dat je eindelijk menstrueerd. Nu op naar een normale cyclus!
Faja, sterkte voor je mannetje
Tico, fijne vakantie en daarna weer met frisse moed...
Het gaat inmiddels wel weer wat beter gelukkig. Ben weer hele dagen aan het werk. Afgelopen woensdag MRI gehad en a.s. woensdag uitslag.... zwanger worden, staat nog steeds op een laag pitje, maar ook omdat we in mei gaan trouwen... eerst dat maar en dan weer de MMM in. Dan ben ik tenminste nog een beetje goed gehumeurd op deze dag.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:53 schreef Jose81 het volgende:
He, Diaan, hoe is het met jou nu? Gaat het weer wat beter met je? En heb je uitslagen gehad van het ziekenhuis?![]()
Wat goed dat je alweer hele dagen kunt werken.. spannend, woensdag wanneer je de uitslag krijgt! Sterkte in ieder geval en ik duim voor je dat het meevalt!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels wel weer wat beter gelukkig. Ben weer hele dagen aan het werk. Afgelopen woensdag MRI gehad en a.s. woensdag uitslag.... zwanger worden, staat nog steeds op een laag pitje, maar ook omdat we in mei gaan trouwen... eerst dat maar en dan weer de MMM in. Dan ben ik tenminste nog een beetje goed gehumeurd op deze dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |