abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45584779
ja vorige keer deed het echt heel pijn. Maar nu heb ik iets hoger gespoten, daar zit iets meer vet.. dus het is wel iets minder, maar het is wel erg gevoelig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 januari 2007 @ 22:45:23 #252
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45585518
Spuiten jullie in jullie buik?10.000 eenheden...damn das echt een grote hoeveelheid.Ik vraag me echt af hoe groot die spuit dan is??

Toen ik nog spoot als diabeet zijnde had ik altijd harde plekken/schijven als ik de spuit TE snel leegspoot...Soms had ik er ook wel eens last van als het leek alsof er geen genoeg ruimte was onderhuids.Ik spoot dat mijn dosis verdeeld over verschillende plekken.... Wat zegt het ziekenhuis ervan?Want bij insuline is het zo..als je lang met zo'n harde plek zit de insuline niet goed opgenomen word...weet niet of dat ook zo met pregnyl zo is...Maar ik vraag het me af of dit de normale gang van zaken is bij pregnyl spuiters... lijkt me niet echt fijn namelijk
pi_45587609
de spuit valt mee hoor suzziieee, dat is gewoon dezelfde als die van de menopur.

vandaag dus punctie, eigenlijk moet ik nu dus weg. Tot vanmiddag..
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:05:29 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45588008
Mijn temp blijft nog steeds laag... vandaag dag 20/21 Vraag me af of de piek uberhaupt nog gaat komen deze maand. De afgelopen week steeds tussen de 36.38 en 36.48. Dit is weer nieuw voor mij hoor...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:01:54 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45590264
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn temp blijft nog steeds laag... vandaag dag 20/21 Vraag me af of de piek uberhaupt nog gaat komen deze maand. De afgelopen week steeds tussen de 36.38 en 36.48. Dit is weer nieuw voor mij hoor...
Bah... ik begin er hoe langer hoe meer van te balen. Ben heel erg rusteloos. Normaal zou je op dag 20/21 in de wachttijd zitten maar dat is dus niet zo. Geen idee wat ik verder nog moet verwachten deze cyclus, snap er niets meer van en hoop toch wel heel erg dat er nog een eisprong gaat komen deze maand. En dan alsnog wachten.
* Brighteyes is niet zo goed in wachten...
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 11:04:22 #256
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45590320
Ticootje heel veel succes met je puncite vandaag. Hopelijk is het meegevallen dit keer
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:05:33 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45590345
Oh shit, vergeet ik dat idd helemaal.
Ik hoop dat het een beetje meegevallen is met de morfine nu deze keer!

Annemiek? Joehoe! Kom eens vertellen!
pi_45592002
het ging wel.. Het is gewoon heel pijnlijk!

Maar goed, ik zit nu dus heerlijk onder de stuff, morfine, doricum (ofzo), temazepam en dormicyne (ofzo). Oftewel, heerlijk suffig. Maar door de morfine heb ik nu dus niet zo'n vreselijke buikpijn.

Dit keer had ik ook geen ruzie gemaakt met de gyn, maar nu was lief aan de beurt. En ik heb in het ziekenhuis nog 1,5 uur geslapen. Dat was vorige keer wel anders..toen was ik zo boos door de pijn dat ik na 10 minuten weer buiten stond.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:02:54 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45592058
Fijn dat je nu niet zo heel veel minder pijn hebt na afloop.

En de buit is binnen! Wees er maar zuinig op de komende 2 weken en laat je lekker vertroetelen hè!

Doe eens even nadenken BE.
De boel is geoogst, nog niet binnen.

[ Bericht 19% gewijzigd door BE op 23-01-2007 12:29:35 ]
pi_45592267
oh ja, dat vergeet ik dan weer te melden...

16 eicellen is de oogst.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 12:29:56 #261
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45592843
Wauw 16 eicellen is een prachtige oogst Ticootje Wat ben jij trouwens verwend met drugs voor de punctie. Ik moest het doen met twee paracetamollekes vantevoren en een verdovingsspuit in mijn vaginawand. Hopelijk knap je snel weer op en vanaf nu is het in ieder geval heel erg hard duimen op een paar mooie emmy's
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:29:57 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45592844
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:10 schreef Ticootje het volgende:
oh ja, dat vergeet ik dan weer te melden...

16 eicellen is de oogst.
Dat is veel zeg!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:09:39 #263
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45595450
Zo wat een eggs

Hier is de afspraak gemaakt we zijn 20 feb. aan de beurt.

BE
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:58:05 #264
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45596974
TIcootje "gelukkig" zit het er voor vandaag op... ik hoop dat je je snel weer goed en jezelf gaat voelen zonder de medicatie.

BE: ik kan me die ongeduld heel goed voorstellen hoor....

Rottdog, 20 februari al jippie
Make love, not war ☮
pi_45597516
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wauw 16 eicellen is een prachtige oogst Ticootje Wat ben jij trouwens verwend met drugs voor de punctie. Ik moest het doen met twee paracetamollekes vantevoren en een verdovingsspuit in mijn vaginawand. Hopelijk knap je snel weer op en vanaf nu is het in ieder geval heel erg hard duimen op een paar mooie emmy's
ik heb zelf medicatie in huis om te slapen en rustig te blijven, daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt.

Ik heb nu dus weer geslapen, en nog steeds een beetje duf. Maar het is allemaal te doen.

dikke zoen voor iedereen hier, jullie zijn lief!
pi_45606266
Jeej, het zit er weer op Tico!
Logisch dat je suffig bent als ik zie wat ze er bij je ingestopt hebben

16 is een super score!!! Wanneer mag je bellen?
Lekker onder de wol en kalm aan!

Sombie, gisteren wilde ik al reageren, maar de site was zo sloom.. Maar toen en nu nog steeds niet ongesteld.

Heb nu wel beetje zeurderig in rug en buik. Dus denk (en hoop) dat het vannacht gaat doorbreken. Ibu's alweer in huis, anders overleef ik de nacht niet

Maar ik heb zoiets van kommaar wil nu wel weer een beetje aktie in de tent! Geen idee wanneer ik nu zou mogen starten met menopur. Ze plannen het altijd een week na CD1, maar als je maar minimaal 1 dag helder bloed hebt, mag je ook beginnen. Dus nu zou ik morgen mogen beginnen, zou vorige week ongi moeten worden daar zit een week tussen. Als ik gisteren ongesteld was geworden, had ik morgen alsnog mogen starten met Meno.

Maar als ik het nu morgen wordt, zou het dus ook kunnen zijn dat ik donderdag/vrijdag toch al mag starten. Kan me niet voorstellen dat ze het dan weer een week opschuiven? Maar dat zal ik moeten vragen als ik bel dat ik het ben

(je moet mensen 'bellen' dat je "het" bent, klinkt nu ineens weer ff heel raar )

[ Bericht 1% gewijzigd door NieTTus op 23-01-2007 19:25:00 ]
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_45606363
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik het nu nog steeds niet voor elkaar krijg hier
Toch stom, dat dat zo verschilt per ziekenhuis. Toch denk ik het dan toch weer op deze manier (zonder dus) laat doen. Maar dat is meer dat er dan minder rompslomp omheen is. Na de punctie was hier de ergste pijn alweer weg, en was 's middags al redelijk mobiel... Dat vond ik dan ook wel lekker!

Maar toch zie ik tegen de volgende punctie op hoor

Rottdog, dat schiet op! Succes!!

BE

[ Bericht 1% gewijzigd door NieTTus op 23-01-2007 19:26:12 ]
pi_45606550
quote:
Op maandag 22 januari 2007 22:45 schreef Suzziieee het volgende:
Spuiten jullie in jullie buik?10.000 eenheden...damn das echt een grote hoeveelheid.Ik vraag me echt af hoe groot die spuit dan is??

Toen ik nog spoot als diabeet zijnde had ik altijd harde plekken/schijven als ik de spuit TE snel leegspoot...Soms had ik er ook wel eens last van als het leek alsof er geen genoeg ruimte was onderhuids.Ik spoot dat mijn dosis verdeeld over verschillende plekken.... Wat zegt het ziekenhuis ervan?Want bij insuline is het zo..als je lang met zo'n harde plek zit de insuline niet goed opgenomen word...weet niet of dat ook zo met pregnyl zo is...Maar ik vraag het me af of dit de normale gang van zaken is bij pregnyl spuiters... lijkt me niet echt fijn namelijk
Zoals Tico al zei, de naald zelf is net zo groot als die van de Menopur, een tikkie groter dan insuline naald dacht ik.
Maar het is wel zo'n 2 ml vloeistof die erin moet..(als ik nu iets heel stoms zeg, zeg het even het is alweer ff geleden, ben het kwijt maar dacht dit!)

En de vloeistof is heel dik...En stroperig... Hoe langzaam je het ook inspuit het doet gewoon zeer.. Kan daardoor ook best van die harde plekken veroorzaken, omdat je huid gewoon geiiriteerd raakt! (met dank aan mijn arts! Die kon het haarfijn uitleggen )

En in de buik is echt
Daar voel ik het eigenlijk amper. Dan wel in het bovenste gedeelte van je buik. Onderin doet zeer, en op mijn benen zit amper spek, auw! Dat lijkt me niet fijn...

3 posts
Ik moet toch eens gaan verzamelen in 1 post... en pas posten als ik alles heb gelezen
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:41:27 #269
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45607317
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef NieTTus het volgende:

[..]

Zoals Tico al zei, de naald zelf is net zo groot als die van de Menopur, een tikkie groter dan insuline naald dacht ik.
Maar het is wel zo'n 2 ml vloeistof die erin moet..(als ik nu iets heel stoms zeg, zeg het even het is alweer ff geleden, ben het kwijt maar dacht dit!)

En de vloeistof is heel dik...En stroperig... Hoe langzaam je het ook inspuit het doet gewoon zeer.. Kan daardoor ook best van die harde plekken veroorzaken, omdat je huid gewoon geiiriteerd raakt! (met dank aan mijn arts! Die kon het haarfijn uitleggen )

En in de buik is echt
Daar voel ik het eigenlijk amper. Dan wel in het bovenste gedeelte van je buik. Onderin doet zeer, en op mijn benen zit amper spek, auw! Dat lijkt me niet fijn...

3 posts
Ik moet toch eens gaan verzamelen in 1 post... en pas posten als ik alles heb gelezen
Thanx voor de uitleg...ik had het inderdaad over grote van de spuit... niet van de naald...als je met van die ouderwetse dikke naalden zou moeten prikken..

Wel gek dat 2ml vloeistof 10.000 eenheden zijn...daar heb ik me denk op verkeken...met insuline is 3ml...300 eenheden... dus ik zat al te tellen.... Mijn 300 eenheden in mijn pomp waar ik 4 dagen op leef...en dan die 10.000 van jullie..
Nou ja..ben ik iig voorbereid als ik misschien zelf ooit op dat punt kom Ik dacht een eenheid is een eenheid...niet wetende dat daar nog verschillen in zouden zitten...

Buik is echt veel een veel beter.... benen prikken doet bij mij ook veel meer pijn...je vel voelt daar veel en veel stugger aan..
pi_45607461
De Pregnyl is gevriesdroogd (t?) en dat moet je nog vermengen met vloeistof!
Haha, als 300 eenheden 3 ml zou zijn sjeeeuj hihi!

Volgens mij als je in je been prikt zit je zo snel in je spieren!! Auw!
pi_45610884
oeeh, wat goed Tico!! Zoveel eicellen!! Wow! En nu lekker bijkomen en uitrusten....!!

Goed zo Rottdog! Goed dat jullie de stap nu hebben genomen...!!

Pff.. als ik zo die verhalen lees over die prikken en puncties enzo... man, wat lijkt me dat toch een strijd elke keer. Steeds weer moed bijeenrapen en gaan met die banaan. Ik kan niet meer zeggen dan: RESPECT!!!

Misschien stom dat ik dat zo zeg, maar ik vind het echt zo goed van jullie... en ik hoop zo dat al jullie inspanning beloond gaat worden....
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:27:25 #272
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_45611893
Ik kom ook weer eens kijken in dit topic (deed ik stiekem nog steeds wel hoor)...

Ticootje, wat Jose ook zegt, rust lekker uit en laat je vertroetelen hoor!

Hier is sinds vorige week ook weer een nieuwe datum bekend, volgende week dinsdag mogen wij weer naar de gyn. Althans, ik zeg wel wij, maar vertelde vanmiddag dat hij een belangrijke cursus had die dag, en dat hij die onmogelijk kan afzeggen. Ik zit nu te twijfelen tussen alleen gaan of morgen toch maar de afspraak verzetten...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_45614036
ben weer even wakker.

Niettus kom op he, zet even je deur open voor die duivels dan vinden ze je makkelijker.

Pijn valt allemaal mee, beter dan vorige keer. Morgen weer lekker werken!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:22:44 #274
114177 Diaan73
pi_45614088
Gewoon alleen gaan joh. Dan heb je het maar gehad....
Make love, not war ☮
pi_45621369
Wat fijn dat jullie, Rottdog en Marie, al een een afspraak met de gyn hebben. Toch wel redelijk snel zo. Marie, ik zou even bellen wat ze van je verwachten op het eerste spreekuur, of jullie met zijn tweeën moeten komen of niet. En als alleen geen probleem is, dan alleen gaan en/of iemand die je goed vertrouwd met je mee laten gaan, (moeder, zus, vriendin).

NieTTus ik hoop dat je snel mag starten en ik kan me heel goed voorstellen dat je tegen de punctie opziet. Zou ik ook doen

Tico, beter dat alles nu wat prettiger ging (geen ruzie, wel verdoving enz). Rust maar goed uit, want je lichaam moet zich toch nog wel herstellen (Mooie oogst! )

BE, wat kan je lichaam je toch in de war brengen. Ik hoop dat je temp snel omhoog schiet.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_45621695
niettus ik denk toch dat wij het iets makkelijker hebben doordat we het al een keer gehad hebben. Na mijn punctie kwam er een dame die voor de eerste keer lag, zij had lang niet zoveel follikels als dat ik had, maar ik heb haar echt horen gillen.

Wij weten hoe het voelt en daar kan je je goed op voorbereiden.
pi_45637825
Dat denk ik ook wel hoor Tico! De eerste keer viel bij mij echt mee (ja gruwelijk pijnlijk, maar zodra de naald eruit was, was ook de ergste pijn weg. Bleef met een beetje menstruatiepijn zitten toen!)

Jose, dank je! Dat is niet stom om te zeggen. Maar zoals al eerder is gezegd, als je eenmaal al in de hele molen zit, dan kijk je zelfs uit naar de punctie. Het zijn stapjes die je steeds moet nemen. En als je eenmaal bij die laatste bent, dan ga je ook wel verder. Zonde om alles op te geven als je zover bent!

Marie, ik zou ook gaan. Het is niet fijn dat je partner niet mee kan, maar bij zo'n eerste afspraak wordt er vooral veel gepraat! Mocht je je er toch niet fijn bij voelen, dan zou ik de afspraak verplaatsen! Je moet wel doen waar je je goed bij voelt natuurlijk!

Hier vannacht kramp... Opgestaan: kramp weg.
Op 't werk af en toe, ik dacht he he.
En nu? Nog niets

WHAAAAAAAAAA ik ben écht altijd stipt, maar de laatste tijd steeds minder (nog geen echte rare dingen hoor, maar steeds een paar dagen later, dan weer stipt met 28 dagen, dan weer ineens 34 dagen. Raar!)

Nou ja, er zit niks anders op dan wachten. Die hormonen doen schijnbaar ook wat, want na het mislukken van de vorige poging heeft het 8 weken geduurd eer ik weer een bloeding had.Enfin, kan er lang of kort over lullen, wachten moeten we!
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:02:30 #278
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_45638802
Hier neemt de spanning behoorlijk toe... We zijn al weer aardig opweg in de WW en ik ben enorm moe en heb al een dag of twee/drie lichte buikpijn... Zal mij benieuwen wat de uitslag is.. Durf er dit keer echt geen pijl op te trekken...

Eigenlijk mag ik pas 01-02 testen (drie wachtweken), maar omdat iedereen die ik spreek bij een cryo-poging ook gewoon al na 2 weken mag testen, denk ik dat wij dit weekend al testen. Dat is wel lekker.. Niet zo lang meer wachten, EN op een vrije dag...
Positive thinking, my way of thinking!
pi_45638921
Ooooh Annemiek, wat ongelofelijk spannend!!!!
3 weken wachten is inderdaad wel heel erg lang (2 weken is gewoon al slopend!!)
Dit weekend schiet al op!!

Ik duim mee zo hard ik kan
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:13:17 #280
114177 Diaan73
pi_45639136
Annemieke het is erg spannend nu zeg... heel veel succes met testen en hopelijk heb je een mooie positieve test in de handen dit weekend ^ O^ ik vind 3 weken ook wel heeeel erg lang hoor
Make love, not war ☮
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:29:46 #281
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_45639788
Annemiek, spannend! Ik duim voor jullie hoor

Ik ga denk ik wel gewoon naar de gyn. Ik bel morgen wel even voor de zekerheid of niet mee hoeft!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_45640650
Annemiek, wat spannend, ik hoop dat jullie dit weekend mooi streepjes kunnen tonen!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:20:11 #283
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45641710
Wat ik mij alleen afvraag is waarom het zeikenhuis drie weken zegt?

Iedereen zegt dat het zelfs voor een Cryo erg lang is maar ik ben wel bang dat als we te vroeg testen dat de test misschien negatief oogt terwijl dat dat niet zo is.....
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_45643016
annemiek, ik mocht ook gewoon na 2 weken bij de beide cryoterugplaatsingen testen, alleen ik redde niet eens 8 dagen...
pi_45643054
Trouwens een cryo is ook "oud", bij mij waren ze 5 dagen. Op dag 6 is meestal de innesteling, dus 2 weken is ruim zat om een streepje te piesen!
pi_45643143
spannend hoor Annemiek!!

Ticootje... ik duim voor je!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45643394
Oh wij hebben trouwens 12 bevruchtingen. Vrijdag 15.15 uur terugplaatsing van 2 hele verse emmy's.

Kom maar op met die zwangerschap!
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:07:38 #288
114177 Diaan73
pi_45643506
Ow Ticootje dat is spannend zeg... heel veel succes vrijdagmiddag en natuurlijk ga ik weer duimen voor jullie.
Make love, not war ☮
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:11:50 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45643687
Wow, 12, goeie score!
Vrijdag dan de buit ophalen!
pi_45643841
Oehhh Ticootje dat is goed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45645849
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh wij hebben trouwens 12 bevruchtingen. Vrijdag 15.15 uur terugplaatsing van 2 hele verse emmy's.

Kom maar op met die zwangerschap!
Mooie oogst Succes alvast voor vrijdag!
pi_45648657
Annemiek,spannend!!! Ik jompel alvast voor je.

En voor Ticootje Geweldige oogst!
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:27:36 #293
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45648839
Nice Ticootje

Spannend Annemiek en Martijn

Marie hier wordt er wel vanuit gegaan dat we met zijn tweeën komen, werd mij verteld bij het telefoongesprek dat ook een ponskaartje moest laten maken.
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:14:04 #294
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45650385
Spannend Ticootje en Annemiek Worden weer spannende weken hier
pi_45652935
Hier heb ik al 2 dagen kramp in mijn buik, maar nog steeds geen druppel bloed te bespeuren. Stom he, eerst wil je niks liever dan niet ongesteld worden maar nu wil ik niks liever dan ongesteld worden zodat ik kan beginnen aan de onderzoeken. Dat wachten duurt zo lang!

Wauw wat veel eitjes! en ik lees ergens een test doen dit weekend, spannend hoor. Pies maar mooi 2 streepjes.
pi_45653732
Wow Ticootje,12 bevruchte eggs Geweldige score Heel veel succes met de terugplaatsing vrijdag,ik duim voor 2 mooie wondertjes voor je

Annemiek,gewoon na 2 weken testen hoor,dat doet iedereen toch?Alvast heel veel succes en kom maar op met die streeppies

Groetjes,Minoes
pi_45654262
Niettus kom eens vertellen... Zijn er al duivels???

Jeetje zeg ik besef nu wel dat ik heel snel ga, we zijn tegelijk begonnen, en ik krijg vrijdag al terugplaatsing.
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:33:13 #298
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_45654414
Even een update,

Maandag follikelpunctie gehad, was erg pijnlijk, vrouwlief ging bijna flauw. Maar door de medicatie is de herinnering eraan nogal vaag. Er waren 9 eicellen gepland en er werden 12 eicellen geoogst, waarvan er 8 rijp genoeg waren voor bevruchting via ICSI. De dag erna hadden we 7 bevruchte embryo's. Omdat het er zoveel waren wilden ze iets langer wachten met terugplaatsing om de beste uit te zoeken. De dag erna waren er 6 over van Klasse 2.
Vandaag hebben we de terugplaatsing van 1 embryo.
Spannend dus.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:42:43 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45654567
Spannend Pikkebaas!
pi_45654585
pikkebaas spannend hoor!!!
Ik mag morgen. Verwen je vrouwtje maar hoor, want ook de napijn is denk ik wel aanwezig. Je bent van binnen echt bont en blauw.

De eerste keer bij ons kreeg ik ook de medicatie dat ik de pijn wel voelde maar dat ik het erg snel vergat. Maar ik weet wel hoe ik zelf ben en als ik in paniek raak van de pijn is er toch iets niet goed, vandaar dat ik bij deze punctie om zwaardere pijnstilling had gevraagd. En ik moet zeggen met de morfine is het best te doen.

Duimen dat jullie emmy een kleverd is!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')