Bah... ik begin er hoe langer hoe meer van te balen. Ben heel erg rusteloos. Normaal zou je op dag 20/21 in de wachttijd zitten maar dat is dus niet zo. Geen idee wat ik verder nog moet verwachten deze cyclus, snap er niets meer van en hoop toch wel heel erg dat er nog een eisprong gaat komen deze maand. En dan alsnog wachten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:05 schreef Brighteyes het volgende:Mijn temp blijft nog steeds laag... vandaag dag 20/21
Vraag me af of de piek uberhaupt nog gaat komen deze maand. De afgelopen week steeds tussen de 36.38 en 36.48. Dit is weer nieuw voor mij hoor...
Dat is veel zeg!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:10 schreef Ticootje het volgende:
oh ja, dat vergeet ik dan weer te melden...
16 eicellen is de oogst.
ik heb zelf medicatie in huis om te slapen en rustig te blijven, daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wauw 16 eicellen is een prachtige oogst TicootjeWat ben jij trouwens verwend met drugs voor de punctie. Ik moest het doen met twee paracetamollekes vantevoren en een verdovingsspuit in mijn vaginawand. Hopelijk knap je snel weer op en vanaf nu is het in ieder geval heel erg hard duimen op een paar mooie emmy's
Ik heb zo'n vermoeden dat ik het nu nog steeds niet voor elkaar krijg hierquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wauw 16 eicellen is een prachtige oogst TicootjeWat ben jij trouwens verwend met drugs voor de punctie. Ik moest het doen met twee paracetamollekes vantevoren en een verdovingsspuit in mijn vaginawand. Hopelijk knap je snel weer op en vanaf nu is het in ieder geval heel erg hard duimen op een paar mooie emmy's
Zoals Tico al zei, de naald zelf is net zo groot als die van de Menopur, een tikkie groter dan insuline naald dacht ik.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:45 schreef Suzziieee het volgende:
Spuiten jullie in jullie buik?10.000 eenheden...damn das echt een grote hoeveelheid.Ik vraag me echt af hoe groot die spuit dan is??![]()
Toen ik nog spoot als diabeet zijnde had ik altijd harde plekken/schijven als ik de spuit TE snel leegspoot...Soms had ik er ook wel eens last van als het leek alsof er geen genoeg ruimte was onderhuids.Ik spoot dat mijn dosis verdeeld over verschillende plekken.... Wat zegt het ziekenhuis ervan?Want bij insuline is het zo..als je lang met zo'n harde plek zit de insuline niet goed opgenomen word...weet niet of dat ook zo met pregnyl zo is...Maar ik vraag het me af of dit de normale gang van zaken is bij pregnyl spuiters... lijkt me niet echt fijn namelijk![]()
![]()
Thanx voor de uitleg...ik had het inderdaad over grote van de spuit... niet van de naald...als je met van die ouderwetse dikke naalden zou moeten prikken..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef NieTTus het volgende:
[..]
Zoals Tico al zei, de naald zelf is net zo groot als die van de Menopur, een tikkie groter dan insuline naald dacht ik.
Maar het is wel zo'n 2 ml vloeistof die erin moet..(als ik nu iets heel stoms zeg, zeg het evenhet is alweer ff geleden, ben het kwijt maar dacht dit!)
En de vloeistof is heel dik...En stroperig... Hoe langzaam je het ook inspuit het doet gewoon zeer.. Kan daardoor ook best van die harde plekken veroorzaken, omdat je huid gewoon geiiriteerd raakt! (met dank aan mijn arts! Die kon het haarfijn uitleggen)
En in de buik is echt![]()
Daar voel ik het eigenlijk amper. Dan wel in het bovenste gedeelte van je buik. Onderin doet zeer, en op mijn benen zit amper spek, auw! Dat lijkt me niet fijn...
3 posts![]()
Ik moet toch eens gaan verzamelen in 1 post... en pas posten als ik alles heb gelezen![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh wij hebben trouwens 12 bevruchtingen. Vrijdag 15.15 uur terugplaatsing van 2 hele verse emmy's.
Kom maar op met die zwangerschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |