En dat gebeurt helaas te vaak!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:53 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat kwaliteit erg kan wisselen, maar punt is dat onze huisarts gewoon dingen heeft gezegd, waar ze blijkbaar te weinig over wist.
haha.. ja, ik had zelf ook al zo'n soort 'wraak-actie' bedacht... ooit, op een dag, met mijn dikke buik naar haar toe gaan en dan zeggen.. 'het zaad was toch niet zo slecht als jij dacht'.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:47 schreef NieTTus het volgende:
[..]
En dat gebeurt helaas te vaak!!!
Maar ze doet maar, jullie zaad (ahum die van je mannetje) is oke
![]()
(misschien toch nog even de brief naar haar opsturen, onder het mom van "kijk" eens)
(zouden dit mijn hormonen zijn![]()
![]()
![]()
)
Lekker is dat he?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb hier vandaag 2 buisjes bloed afgestaan voor onderzoek. Eindelijk iemand die kon prikken getroffen.
Ik heb aders die weg rollen en heel vaak wordt er dus misgeprikt en dan gaan ze met de naald nog in je arm lopen wroeten tot ze de ader hebben of ze gaan tig keer prikken zodat je je een vergiet begint te voelen. Ik kan heel slecht tegen bloed afnemen. En ben dan altijd zo blij als ik iemand heb die het gewoon in 1 keer goed doet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker is dat he?
Bij de vorige punctie kreeg ik een infuusdingetje in mn arm, voor het geval dat. Ze prikte verkeerd en ik liep mooi 2 weken met een flinke blauwe plek..![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
Heb ik weer hoor, mijn vent heeft een ontstoken prostaat. Heeft nu een kuur van 10 dagen gekregen die de kwaliteit van de sperma aantast (tijdelijk). Huisarts heeft hem aangeraden het pas na de samenlevingstest te gebruiken.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:40 schreef Kleintje het volgende:
Rottdag, fijn dat je eindelijk menstrueerd. Nu op naar een normale cyclus!
Faja, sterkte voor je mannetje
Tico, fijne vakantie en daarna weer met frisse moed...
Het gaat inmiddels wel weer wat beter gelukkig. Ben weer hele dagen aan het werk. Afgelopen woensdag MRI gehad en a.s. woensdag uitslag.... zwanger worden, staat nog steeds op een laag pitje, maar ook omdat we in mei gaan trouwen... eerst dat maar en dan weer de MMM in. Dan ben ik tenminste nog een beetje goed gehumeurd op deze dag.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:53 schreef Jose81 het volgende:
He, Diaan, hoe is het met jou nu? Gaat het weer wat beter met je? En heb je uitslagen gehad van het ziekenhuis?![]()
Wat goed dat je alweer hele dagen kunt werken.. spannend, woensdag wanneer je de uitslag krijgt! Sterkte in ieder geval en ik duim voor je dat het meevalt!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels wel weer wat beter gelukkig. Ben weer hele dagen aan het werk. Afgelopen woensdag MRI gehad en a.s. woensdag uitslag.... zwanger worden, staat nog steeds op een laag pitje, maar ook omdat we in mei gaan trouwen... eerst dat maar en dan weer de MMM in. Dan ben ik tenminste nog een beetje goed gehumeurd op deze dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |