abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45724223
Lekker Miss Sly, nu kunnen jullie weer fris starten!

Annemiek en Martijn even alvast een paar voor jullie.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:58:08 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45724400
Ik doe ook mee! Ik ben heel benieuwd hoe het bij jullie is nu!

Ik had vanmorgen zowaar 36,57! Zou het dan nu...
Ben benieuwd naar morgen.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:36:58 #53
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_45725469
Ik heb afgelopen donderdag getest. Dat is precies (zoals de meeste mogen na een cryo-tp) 2 weken na de TP. Deze was heel twijfelachtig... Hij is negatief, maar het leek er in het begin op of ie toch een plus zou geven, maar net of
Er gewoon echt nog te weinig hormonen voor waren. Je kon ook zien waar het tweede strepen moest komen, alleen stond het er niet..

Misschien is het dus toch echt te vroeg geweest. Reken er dus maar niet meer op, maar ga nog wel effe door tot de officiele testdatum. Voelt heel raar en dubbel... Maar het zal wel niets worden, ben ik bang (Al geef ik nog niet helemaal op.)
Positive thinking, my way of thinking!
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:39:11 #54
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_45725512
Net ook weer een test gedaan (ik lijk wel gek) en die liet eerst HEEL LICHT een plus zien, maar na een halve minuut trok die weg en was het toch weer NEGATIEF??? Ik snap het nu niet meer.

Ga er nu gewoon maar echt vanuit dat het niets is en voor de vorm komende donderdag (De officiele testdag) nog een laatste keer testen..
pi_45727366
Maar is een plus niet een plus? Of geldt dat niet als hij zo vlug verdwijnt?
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:21:26 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45727776
Wat vreemd allemaal Annemiek...
Ik ga vooralsnog uit van 'geen bloed geeft moed' hoor!
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2007 @ 16:24:23 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45727851
zijn die testen wel helemaal fris?
pi_45734625
wat raar annemiek, dat andere streepje kan zich toch alleen laten zien als je hcg in je lijf hebt..

Nou nog maar even wachten dan... misschien heb je dan meer hormonen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45739211
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:58 schreef miss_sly het volgende:
...

Jose, fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan! Neemt toch weer een beetje zorg weg. Ben je nu gisteren geprikt voor CD3?
Ja, al ben ik er helemaal niet meer zeker van of ik het wel op het goede moment heb gedaan. Ik DACHT dat het gister mijn tweede dag was, omdat er wel 'wat bloed' was de dag ervoor.. maar sinds gister is het een bloedbad -en dus echt goed doorgebroken- en denk ik dus dat ik vandaag mijn CD 2 heb en dan had ik beter maandag kunnen laten prikken. Ik bel maandag wel even en als het moet, doen we het gewoon nog een keer.

Wat lekker trouwens dat je goed hebt kunnen ontspannen toen je op vakantie was...!! Hopelijk geeft dat ook weer veel frisse en nieuwe moed

Annemiek.. dat is vreemd!! Hoe kan het nou eerst plus zijn en dan toch weer negatief.. tjonge, wat een rot situatie lijkt me dit... want wat moet je nou geloven?! Ik sluit me aan bij BE: Geen bloed, houdt moed! Spannend, joh!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 28 januari 2007 @ 11:46:06 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45751660
Het leek er gisteren al even op en idd, hij is omhoog!
Het zegt nog helemaal niets, maar ik was echt even bang dat er helemaal niks zou gaan gebeuren deze maand.
  Moderator zondag 28 januari 2007 @ 11:48:49 #61
5428 crew  miss_sly
pi_45751709
Mijn temp was donderdag en vrijdag 36.6, omhoog dus. En zaterdag en zondag was ie alweer 36.4...bijna normaal dus...is niet echt goed, dnek ik he? Of iig niet echt duidelijk

Nou ja, de gyn krijgt deze staat vanzself onder ogen en dan horen we het wel...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 28 januari 2007 @ 11:53:38 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45751805
Hij zou idd hoog moeten blijven tot aan je menstruatie dus mss is het een andere schommeling geweest?
Mss dat de Gyn er zinnige dingen over kan zeggen als hij hem ziet idd.
  † In Memoriam † zondag 28 januari 2007 @ 11:55:39 #63
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45751847
BE met zo'n grafiekje kun je wel goed zien dat je temp omhoog is gegaan zeg. Dat is in ieder geval een goed teken toch?

Annemiek je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Pffff wat een spanning. Ik hoop dat je over een paar dagen meer duidelijkheid hebt
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45751932
Fijn BE

Annemiek
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 28 januari 2007 @ 12:03:21 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45752008
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
BE met zo'n grafiekje kun je wel goed zien dat je temp omhoog is gegaan zeg. Dat is in ieder geval een goed teken toch?
Ja, als hij gaat dan lijkt het allemaal heel netjes volgens het boekje. Beetje te lang deze keer, maar gelukkig wel gewoon netjes een verhoging die van van de LH piek zou moeten zijn.
quote:
Annemiek je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Pffff wat een spanning. Ik hoop dat je over een paar dagen meer duidelijkheid hebt
Ik moest idd vanmorgen ook nog aan jullie denken! Ben heel benieuwd wat er deze week gaat komen voor jullie!
pi_45752561
BE , wat goed! Jammer dat het misschien wat te lang is, maar het is wel gebeurd. Hopelijk zet dit zich door (of juist 9 maanden niet meer en daarna weer wel )
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_45754954
Fijn, BE! Zet 'm op dus, nu.

Annemiek, ik hoop zo dat een streepje ook in dit geval toch gewoon een streepje is. Heel naar, die onduidelijkheid.

Ik heb even helemaal geen puf om me ermee bezig te houden deze maand. Het is op het moment erg druk op mijn werk, moet veel thuis doen dus mijn hoofd staat eigenlijk nergens naar. Temperaturen doe ik niet (meer).
pi_45782128
Fijn BE, dat het nu eindelijk omhoog is gegaan. Nu is het dus afwachten.

Annemiek... spannend. Heel raar die onzekerheid. Hoop dat er snel een vette plus staat!
  maandag 29 januari 2007 @ 09:37:10 #69
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45782172
Weer een heel veel jompels voor iedereen hier.
Annemiek, spannende tijden weer.
BE, wat goed, de temp omhoog. Ik hoop dat het goed uitpakt voor je.
Sombie, zulke maanden zijn misschien ook maar goed. Te druk met andere dingen om hier zoveel bij stil te staan. het zou niet moeten voelen als een verloren maand, maar gewoon 's 1 die lekker opschiet. Stom dat het niet zo werkt he? Succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 09:45:17 #70
5428 crew  miss_sly
pi_45782288
Mijn temp was weer 36.3
het lijkt erop dat mijn piek 2 dagen duurde; dat is wel absurd kort he?
pi_45782773
nou nu alweer 3 dagen na TP, als alels goed is zit emmy 1 en / of emmy 2 lekker ingenesteld. Nog steeds gore progestan bolletjes! (ja ik blijf het zeggen)

Dit weekend heb ik heerlijk rustig aan gedaan, heerlijk weinig. Lekker op de bank hangen. We zijn nog even naar snowworld geweest en Priscil heeft lekker geskied.

Zaterdag hadden mn ouders een nieuwe bank gekocht, kwam mijn allerliefste vader met de briljante opmerking of ik dan even de oude stoel naar boven kon brengen.. Nou gelukkig was mijn liefste moeder wel zo slim om te zeggen dat er door mij niets getilt werd..

Vaders....heerlijk naief...
  maandag 29 januari 2007 @ 10:58:41 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45783660
quote:
Op maandag 29 januari 2007 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Mijn temp was weer 36.3
het lijkt erop dat mijn piek 2 dagen duurde; dat is wel absurd kort he?
Ja, dat is idd te kort...
Op welke dag zit je nu, weet je dat?

Even als voorbeeldje, mijn laatste dagen zijn:
36,48
36,57
36,86
36,99
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 11:05:15 #73
5428 crew  miss_sly
pi_45783794
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, dat is idd te kort...
Op welke dag zit je nu, weet je dat?

Even als voorbeeldje, mijn laatste dagen zijn:
36,48
36,57
36,86
36,99
Ik zit op dag 37, mijn 'cylcus' is ongeveer 7 weken, tenmisnte, de laatste 2 keer.
In dat kader zou het wel kloppen dat mijn temp nu omhoog gaat, maar dan moet hij ook hoog blijven. Of misschien heeft het wel met de PCO te maken en is de LH-piek niet echt doorgekomen, omdat het follikel is ingezakt ipv te springen?
  maandag 29 januari 2007 @ 11:07:34 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45783850
Ja, dat zou idd kunnen. Denk ik als leek dan...
  maandag 29 januari 2007 @ 11:54:02 #75
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45785131
Gewoon even nav de laatste posts.
Lieve dames, wat vind ik het toch zwaar voor jullie om elke keer maar bezig te (moeten) zijn met temperaturen en je eisprong in de gaten te houden.
Het doet me denken aan toen ik zelf probeerde zwanger te raken. Die zenuwslopende toestand met ovulatietestjes en verplicht vrijen.

Veel sterkte en succes!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45785642
Ik ben een beetje stilletjes.
Ik zit nog steeds op mijn verzekering te wachten, schiet niet op.
Maar mijn lief is ook nog eens ziek. Vijf dagen ziekenhuis achter de rug, gelukkig is hij weer thuis
pi_45794669
die temperatuur... dat blijft ook voor mij een groot vraagteken.
Ik krijg geen hogere lichaamstemperatuur, maar ik heb bij de inwendige echo wel gezien dat ik een eisprong heb. Ik was bang dat dat niet zo zou zijn. Ik heb ook nog geen idee waar dat aan ligt. Ik ben nu ook weer aan het temperaturen, omdat dat weer moet van de gyn. Hij kon van de lijsten van de afgelopen maanden niks maken... nu moet ik dus 2 maanden temperaturen en al die onderzoekjes (samenlevingstest, bloedonderzoeken, etc)vallen in die twee maanden.. dus over twee maanden meer info.

He, Chesna... niks ernstigs met je vriend/man, hoop ik?
  maandag 29 januari 2007 @ 17:03:01 #78
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45794921
Chesna gelukkig dat je lief weer thuis is. Wat heeft ie?
Make love, not war ☮
pi_45814389
Bijna mijn man over ruim 2 maanden gaan we namelijk trouwen. Soon-to-be-husband is wel het juiste, of gewoonweg 'lief'.
Hij had problemen met zijn darmen. Hij was zo ziek 41.5 koorts en uitgedroogd door een gebrek aan vocht. Zijn darmen stoten al het eten af, zelfs een glaasje water, helemaal niets ging erin. en wat erin ging ging er ook weer uit, meer dan erin ging eigenlijk

vijf dagen ziekenhuis is hij weer opgeknapt maar voorlopig nog niet beter.

Een aggresieve bacterie die een infectie veroorzaakte en een ontsteking en nog meer ellende.

Dusse ff rustig aan voor ons
Geen klusjes in de slaapkamer deze week
pi_45815386
bah ches, vervelend voor je "soon-to-be-husband". 41,5 graden koorts is niet mis zeg, ik heb wel zo'n idee hoe je je dan moet voelen..

Annemiek, ga jij nog een keer testen?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:04:17 #81
114177 Diaan73
pi_45815914
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 02:10 schreef chesna het volgende:
Bijna mijn man over ruim 2 maanden gaan we namelijk trouwen. Soon-to-be-husband is wel het juiste, of gewoonweg 'lief'.
Hij had problemen met zijn darmen. Hij was zo ziek 41.5 koorts en uitgedroogd door een gebrek aan vocht. Zijn darmen stoten al het eten af, zelfs een glaasje water, helemaal niets ging erin. en wat erin ging ging er ook weer uit, meer dan erin ging eigenlijk

vijf dagen ziekenhuis is hij weer opgeknapt maar voorlopig nog niet beter.

Een aggresieve bacterie die een infectie veroorzaakte en een ontsteking en nog meer ellende.

Dusse ff rustig aan voor ons
Geen klusjes in de slaapkamer deze week
Ow wat een toestand zeg en vooral erg vervelend. Laat hem maar eerst even weer goed opknappen en ga lekker genieten van je bruiloft. kom je ook hier kletsen?

In ieder geval heel veel beterschap voor je lief.
Make love, not war ☮
pi_45820416
Ik weet niet of het al kan hoor.

Maar mijn borsten doen zo vreselijk veel pijn. Meer mensen last van na de hormoontjes...
pi_45821397
Niettus hoe gaat het daar???
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:20:06 #84
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_45824923
Ik kan er nog niet over meepraten, Ticootje! In ieder geval veel sterkte.

Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest en we gaan nog 1 ronde clomid doen en over 6 weken weer terug!
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:29:06 #85
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_45833320
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 08:12 schreef Ticootje het volgende:
Annemiek, ga jij nog een keer testen?
Ja ja, voor de formaliteit doe ik donderdagochtend (of woensdag avond) nog een test.
pi_45835618
Nou annemiek ik doe toch duimen voor je!!!
pi_45836086
Tjee,Chesna... heftig zeg!! Gelukkig gaat het al weer wat beter... En wat spannend dat je gaat trouwen! Veel plezier met de voorbereidingen...!

Spannend Annemiek!! We blijven duimen voor je!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:35:08 #88
114177 Diaan73
pi_45840808
Annemiek hier blijf ik ook voor je duimen
Make love, not war ☮
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:10:36 #89
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45842297
Annemiek..ik vind het echt retespannend!! Ook hier blijven we duimen en jompelen
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:24:40 #90
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45842758
Annemiek de duimen gaan aan
pi_45847117
Ja, Annemiek, ik duim ook voor je. Hopend op een échte streep.
pi_45847144
chesna, wat naar van je soon-to-be husband. Gelukkig is hij weer thuis en aan het opknappen.

Ticootje, geen idee of het de hormoontjes zijn of al iets anders...maar ik ga duimen dat het een goed teken is en je dit topic gaat verlaten

Annemiek, hier wordt ook voor je geduimd en aan je gedacht

NieTtus, hoe is het met jou en je hormoontjes?

Marie79, succes met de komende clomidpoging!
pi_45847154
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:56 schreef Jose81 het volgende:
die temperatuur... dat blijft ook voor mij een groot vraagteken.
Ik krijg geen hogere lichaamstemperatuur, maar ik heb bij de inwendige echo wel gezien dat ik een eisprong heb. Ik was bang dat dat niet zo zou zijn. Ik heb ook nog geen idee waar dat aan ligt. Ik ben nu ook weer aan het temperaturen, omdat dat weer moet van de gyn. Hij kon van de lijsten van de afgelopen maanden niks maken... nu moet ik dus 2 maanden temperaturen en al die onderzoekjes (samenlevingstest, bloedonderzoeken, etc)vallen in die twee maanden.. dus over twee maanden meer info.

He, Chesna... niks ernstigs met je vriend/man, hoop ik?
Mijn temp was gisterochtend weer 36,5 en vanochtend weer 36,2...knappe gyn die iets van mijn staatje kan maken dadelijk...het lijkt wel een berglandschap

Op de echto heb je als het goed is een follikel gezien, en als het goed is springt die en komt er een eitje vrij. Maar bij PCO springt ie dan vaak niet, maar zakt ie weer is. Tenminste, zo heb ik het begrepen. In dat kader kun je dus wel op de echo zien dat er een rijpe follikel zit, maar of hij springt of inzakt kun je er niet zien, dacht ik.
pi_45847776
Hier nog steeds geen te bekennen. Van mij mag het nou wel een keer gebeuren dan kan ik naar de gyn voor onderzoeken. Wat duurt wachten toch lang
pi_45847814
Rare gewaarwording.. Faja die opeens duivels wil zien

Ticootje... geen idee of dat gevoel van alle hormonen is... of dat het helemaal echt is. Wel spannend!!!!

Annemiek... ik duim voor je!
pi_45847927
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 08:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hier nog steeds geen te bekennen. Van mij mag het nou wel een keer gebeuren dan kan ik naar de gyn voor onderzoeken. Wat duurt wachten toch lang
Ja he, vreselijk is dat
Ik hoop dat ze ook zonder samenlevingstest verder willen gaan bij ons, anders duurt het weer 7 weken minstens voor we verder kunnen, want zolang is mijn cylcus op z'n kortst...
pi_45847941
Bij ons werd echt eerst een samenlevingstest gedaan hoor.
pi_45848178
Ik snap het ergens ook wel, maar omdat ik PCO heb en geen (goede) eisprong, zullen we toch met hormonen en IUI aan de slag moeten, en dan is die samenlevingstest eigenlijk onnodig.

Maar goed, we zien wel, hopen mag natuurlijk altijd
pi_45848215
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef Marie79 het volgende:
Ik kan er nog niet over meepraten, Ticootje! In ieder geval veel sterkte.

Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest en we gaan nog 1 ronde clomid doen en over 6 weken weer terug!
Spannend, ik hoop zo dat het raakt wordt!

Annemiek Spannend ik hoop vanavond of morgenopchetdn op goed nieuws!
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:22:33 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45848272
Hier ook nooit een samenlevingstest gehad.

Ze hebben bij mij alleen maar een (of twee) keer bloed geprikt, inwendige echo en uitstrijkje. Toen bleek dat we vanwege het minimale aantal zaadcellen voor ICSI in aanmerking kwamen hoefde ik verder niks meer en konden we meteen op de wachtlijst.

volgens mij verschilt de procedure gewoon per ziekenhuis
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')