Ja, al ben ik er helemaal niet meer zeker van of ik het wel op het goede moment heb gedaan. Ik DACHT dat het gister mijn tweede dag was, omdat er wel 'wat bloed' was de dag ervoor.. maar sinds gister is het een bloedbad -en dus echt goed doorgebroken- en denk ik dus dat ik vandaag mijn CD 2 heb en dan had ik beter maandag kunnen laten prikken. Ik bel maandag wel even en als het moet, doen we het gewoon nog een keer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:58 schreef miss_sly het volgende:
...
Jose, fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan! Neemt toch weer een beetje zorg weg. Ben je nu gisteren geprikt voor CD3?
Ja, als hij gaat dan lijkt het allemaal heel netjes volgens het boekje. Beetje te lang deze keer, maar gelukkig wel gewoon netjes een verhoging die van van de LH piek zou moeten zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
BE met zo'n grafiekje kun je wel goed zien dat je temp omhoog is gegaan zeg. Dat is in ieder geval een goed teken toch?
Ik moest idd vanmorgen ook nog aan jullie denken! Ben heel benieuwd wat er deze week gaat komen voor jullie!quote:Annemiek je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Pffff wat een spanning. Ik hoop dat je over een paar dagen meer duidelijkheid hebt
Ja, dat is idd te kort...quote:Op maandag 29 januari 2007 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Mijn temp was weer 36.3
het lijkt erop dat mijn piek 2 dagen duurde; dat is wel absurd kort he?
Ik zit op dag 37, mijn 'cylcus' is ongeveer 7 weken, tenmisnte, de laatste 2 keer.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is idd te kort...
Op welke dag zit je nu, weet je dat?
Even als voorbeeldje, mijn laatste dagen zijn:
36,48
36,57
36,86
36,99
Ow wat een toestand zeg en vooral erg vervelend. Laat hem maar eerst even weer goed opknappen en ga lekker genieten van je bruiloft. kom je ook hier kletsen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:10 schreef chesna het volgende:
Bijna mijn manover ruim 2 maanden gaan we namelijk trouwen. Soon-to-be-husband is wel het juiste, of gewoonweg 'lief'.
Hij had problemen met zijn darmen. Hij was zo ziek 41.5 koorts en uitgedroogd door een gebrek aan vocht. Zijn darmen stoten al het eten af, zelfs een glaasje water, helemaal niets ging erin. en wat erin ging ging er ook weer uit, meer dan erin ging eigenlijk
vijf dagen ziekenhuis is hij weer opgeknapt maar voorlopig nog niet beter.
Een aggresieve bacterie die een infectie veroorzaakte en een ontsteking en nog meer ellende.
Dusse ff rustig aan voor ons
Geen klusjes in de slaapkamer deze week
Ja ja, voor de formaliteit doe ik donderdagochtend (of woensdag avond) nog een test.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:12 schreef Ticootje het volgende:
Annemiek, ga jij nog een keer testen?
Mijn temp was gisterochtend weer 36,5 en vanochtend weer 36,2...knappe gyn die iets van mijn staatje kan maken dadelijk...het lijkt wel een berglandschapquote:Op maandag 29 januari 2007 16:56 schreef Jose81 het volgende:
die temperatuur... dat blijft ook voor mij een groot vraagteken.
Ik krijg geen hogere lichaamstemperatuur, maar ik heb bij de inwendige echo wel gezien dat ik een eisprong heb. Ik was bang dat dat niet zo zou zijn. Ik heb ook nog geen idee waar dat aan ligt. Ik ben nu ook weer aan het temperaturen, omdat dat weer moet van de gyn. Hij kon van de lijsten van de afgelopen maanden niks maken... nu moet ik dus 2 maanden temperaturen en al die onderzoekjes (samenlevingstest, bloedonderzoeken, etc)vallen in die twee maanden.. dus over twee maanden meer info.
He, Chesna... niks ernstigs met je vriend/man, hoop ik?![]()
Ja he, vreselijk is datquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hier nog steeds geente bekennen. Van mij mag het nou wel een keer gebeuren dan kan ik naar de gyn voor onderzoeken. Wat duurt wachten toch lang
![]()
Spannend, ik hoop zo dat het raakt wordt!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef Marie79 het volgende:
Ik kan er nog niet over meepraten, Ticootje! In ieder geval veel sterkte.
Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest en we gaan nog 1 ronde clomid doen en over 6 weken weer terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |