Zoals gezegd, ik snap het ook wel...maar ja, bij ons wordt dat ook moeilijk timen, zo zonder eisprong. Dus misschien beginnen ze wel al aan hormonen enzo, om dan tijdens de eerste kuur en de gemonitorde eisprong een samenlevingstest uit te voeren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:24 schreef Ticootje het volgende:
miss_sly, mijn lief is sterk verminderd vruchtbaar. Dat was al bekent voordat ze een samenlevingstest deden. Het is voor ons bijna onmogelijk om op een natuurlijke manier zwanger te raken.
Maar een samenlevingstest is helemaal niet verkeerd, ik zou m niet willen overslaan hoor. Zo kunnen ze wel goed zien hoe het zaad zich gedraagt bij jou binnen. Misschien heb je wel erg vijandig slijm, dat kan dan ook een goede reden zijn dat het niet lukt.
De samenleving doen ze ook echt bij een eisprong, dus best wel wat stellen worden bij een samenlevingstest toch zwanger, omdat ze het echt op het juiste tijdstip doen.
mijn man is vorig jaar 40 gewordenquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik normaalgesproken ook...hiermee heb ik echter weinig keus, dus neem ik het maar zo het komt...maar momenteel heb ik wel een beetje last van dat gevoel dat het allemaal niet opschiet, en ik heb niet heel veel tijd meer: in december word ik 39 :![]()
Ai, dan kan ik me helemaal voorstellen dat je er wat tempo achter wil zetten. Maar goed, ik neem aan dat de gyn ook gegevens heeft over je vorige poging dus hij zal vast niet al te lang willen wachten ook.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik normaalgesproken ook...hiermee heb ik echter weinig keus, dus neem ik het maar zo het komt...maar momenteel heb ik wel een beetje last van dat gevoel dat het allemaal niet opschiet, en ik heb niet heel veel tijd meer: in december word ik 39 :![]()
Slaapvriendje is afgelopen december 43 geworden, maar gelukkig ben ik een jonge blom van 35quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
mijn man is vorig jaar 40 geworden![]()
Mijn leeftijd en dat ik er eigenlijk al ruim 10 jaar op wacht, maken dat ik inderdaad wel een beetje tempo zou willenquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ai, dan kan ik me helemaal voorstellen dat je er wat tempo achter wil zetten. Maar goed, ik neem aan dat de gyn ook gegevens heeft over je vorige poging dus hij zal vast niet al te lang willen wachten ook.
Ja, de reden dat hubbie dat op die manier wil is omdat dat dit echt de laatste test is van deze poging en dan ik eigenlijk geen risico wil lopen dat de test vals positief of vals negatief is omdat we het niet volgens het boekje gedaan hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:05 schreef Annemiek78 het volgende:
Zou het liefste nu een test doen, maar hubbie wil echt vogens het boekje.. Dus netje morgen op DE datum en netjes met ochtendurine... Alleen een beetje balen dat ik daarna gelijk door moet naar mijn werk.. Maar eigenlijk maakt het toch niet uit.. Is toch alleen bevestiging van wat we al weten (of op zijn minst heel sterk vermoedden)
Ik vraag mij alleen af hoeveel kans er nog is........quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
Annemiek heel veel sterkte morgenvroeg... en er is nog hoop....
Als ik mij goed herinner was Annemiek de vorige keer al binnen 2 weken ongi, nu is er nog geen bloed. En ons motto is: geen bloed geeft moed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik vraag mij alleen af hoeveel kans er nog is........
Ja, dat wel maar van andere mensen horen we dat bij een cryo poging ook gewoon 2 weken gebruikelijk is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Nou in principe best nog wat toch? Te vroeg testen is te vroeg testen en als ze in het ziekenhuis zeggen na 3 weken testen...
annemiek heeft nooit bloed zo lang ze de medicijnen gebruikt dus dat wil helaas niets zeggen.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik mij goed herinner was Annemiek de vorige keer al binnen 2 weken ongi, nu is er nog geen bloed. En ons motto is: geen bloed geeft moed.
Nou ja, het laat zich volgens mij wel raden als jij kijkt naar de testen van vorige weekquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:17 schreef NieTTus het volgende:
Ik kan me zó goed voorstellen dat je nog niet durft te hopen! En in principe weten jullie natuurlijk nog helemaal niets..
Idd, die vage test maakt het lastig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:17 schreef NieTTus het volgende:
Maar, die vage test van de week.. vaag is niet helder negatief of positief.. En morgen mogen jullie ook officieel testen! Ik hoop echt zó ontzettend dat hij morgen positief is! Het is jullie zo ontzettend gegund!
Laten we het hopen maar ik reken er eigenlijk niet meer opquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:17 schreef NieTTus het volgende:
Ik ga mijn duimen dol-draaien.. Ik hoop van harte dat het helpt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |