abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45873751
hier nog een week en een dag.

de spannende dagen zijn hier aankomende zaterdag tm dinsdag.. Vorige poging redde ik ook maar 8 dagen na terugplaatsing.

Ik hoop zo dat het raak is...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45873835
Annemiek en Martijn, ook hier wordt aan jullie gedaacht

Ticootje, vreselijk die spanning...nog maar een keer sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_45874535
Annemiek en Martijn, er wordt hier heel erg aan jullie gedacht.
Wat een shitdag om te testen! Als het nu positief is dan kunnen jullie het niet eens even samen vieren en als het negatief is niet eens samen uithuilen.
Ik gok dat jullie al getest hebben, dus duimen zal waarschijnlijk niet meer helpen, maar toch...
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:48:51 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45875050
Annemiek, ik heb vanmorgen aan je gedacht en ik hoop dat jullie nu de hele dag sms-jes over en weer aan het versturen zijn over hoe blij jullie wel niet zijn enzo.
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:49:41 #155
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45875066
Annemiek en Martijn. Ik hoop dat jullie goed nieuws hebben...... Ik duim gewoon door.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45881293
Annemiek en Martijn!! Ik ben maar weer even stiekem op het werk ingelogt (schaam schaam) in de hoop dat je al een mogelijkheid had gehad om iets te laten weten...

Echt spannend!

Hier direct op de goede dosis Menopur, en ik merk het ook direct al. Direct na het prikken voelde ik me anders. Had jij dat ook met de menopur Tico? Niet vervelend, maar ik voel gewoon direct dat er wat gaande is (en dat is hopelijk positief )

Schijn ook al wat feller tegen een collega gereageerd te hebben (vorige keer geen last van de hormonen, dit niet in elk geval ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen!)
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_45881322
Ja van de meno had ik een erg kort lontje.
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:51:14 #158
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45883176
Annemiek en Martijn... ook ik heb vandaag aan jullie gedacht.... hopelijk hebben jullie een leuke dag.

Ticootje spannend hoor.....
Make love, not war ☮
pi_45883327
diaan, ik vind het ook heel spannend! Ik vind er echt niets meer aan al dat wachten. Ik wil gewoon weten en wel nu!

Maar goed. Ik voel me niet heel erg lekker, ik ben blij dat ik morgen vrij ben. Even lekker tutten lekker uitslapen en lekker even stadten.
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:58:43 #160
114177 Diaan73
pi_45883415
Wachten is ook gewoon NIET leuk.... en kan me voorstellen dat je het gewoon graag meteen wil weten... helaas kun je niet anders.

Groot gelijk!! morgen even lekker ontspannen en proberen je gedachten op wat anders te zetten!!
Make love, not war ☮
pi_45883470
Ja helemaal lekker, mijn lief heeft vorige week heerlijk de hele week liggen niezen en hoesten. En je raadt het natuurlijk al wie hij heeft aangestoken...

Beetje keelpijn en achter mn neus is heel droog. Bah.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:11:01 #162
114177 Diaan73
pi_45883822
Ow dat is echt bah, het weer werkt wat dat betreft ook helemaal niet mee.... snel weer opknappen hoor!!
Make love, not war ☮
pi_45886023
Tico, Echinaforce van dokter Vogel écht wonderspul!
Zit net op de bijsluiter te kijken, als je het in aangegeven dosering gebruikt kan het geen kwaad bij zwangerschap!

Ik was ook constant aan het kwakkelen (werk met mensen ) en we staken elkaar om de beurt aan. Maar nu sinds ik die echinaforce gebruik, helemaal niets meer!!!
pi_45886316
Ik onthou het even, vanmiddag dan maar even halen.
tis een beetje vervelend.

Ik kom trouwens echt om van de honger hier. Ik eet gewoon normaal (nou ja normaal mijn lunch was echt veel) en nu rammeld mijn maag alweer moeilijk.

Ik heb eigenlijk vanaf 10 uur 's ochtends honger tot ongeveer dat ik ga slapen.
Ik voel me echt niet zo lekker, bah. Mn buikje doet pijn en nu dus honger en mn maag protesteert tegen vanalles. Als ik net heb gegeten dan krijg ik super maagpijn..
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:48:39 #165
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_45891389
Hier ben ik dan......

De uitslag is inderdaad, net wat we al dachten negatief! Had ook echt niet anders verwacht.

Jammer, Balen, Telleurstelling, Verdriet... Het zit er gewoon niet in voor ons...
Positive thinking, my way of thinking!
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:50:15 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45891446
Echt?
He bah...

Maarreh... 'zit er niet in'? Was dit de laatste poging dan?
pi_45891462
Wijffie...
Vreselijke uitslag...
Maar nog geen bloed... zonder bloed = moed toch?

Wat nu? Hoe gaat jullie traject nu verder?
Sterkte voor jou en Martijn!
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:54:51 #168
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_45891596
De bloeding is alleen maar tegen gehouden door de hormonen die ik gebruik, Ben daar nu mee gestopt dus dat circus begint ook zo eind dit weekend.

We mogen van de verzekering nog 1 poging doen met de eventuele bijbehorende cryo's, maar daar moet je wel een eiceldonor voor hebben. Onze donor heeft al 2x voor ons gedoneerd. Dat is zo onmenselijk om haar te zien lijden (Vooral bij de punctie) Dat vraag ik echt niemand meer. En adoptie willen we allebei niet... Hoewel ik het wel steeds vaker serieus in overweging wil nemen.
pi_45891625
Annemiek, wat verdrietig
Sterkte ook voor Martijn
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:56:23 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45891654
Jeetje Annemiek... wat heel erg heftig dan allemaal zeg...
Dikke voor jullie, heel veel sterkte de komende dagen/komende tijd met uitvogelen wat jullie dan evt. nog wel of niet gaan doen...
pi_45892822
Martijn en Annemiek, wat ontzettend verdrietig. Gatver, daar zijn gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte!
pi_45898397
shit Annemiek en Martijn... wat ontzettend kl*te weer... Ik hoopte vandaag leuk nieuw te horen, na een paar dagen afwezigheid hier...

helaas dus weer niet... wat zullen jullie inderdaad verdrietig zijn... sterkte!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:57:36 #173
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45898843
Shitterdeshit Annemiek en Martijn wat verdrietig
pi_45900532
Annemiek en Martijn, wat ongelofelijk KUT!
Wat is het toch ontzettend oneerlijk verdeeld in de wereld. Wat moeten jullie verdrietig zijn..

Ik wens jullie veel kracht toe.
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:09:45 #175
114177 Diaan73
pi_45901765
Ow Annemiek en Martijn wat ontzettend KUT is dit voor jullie. Heel veel sterkte... en een hele dikke knuffel
Make love, not war ☮
pi_45902190
oh shit annemieke & martijn, wat heel erg jammer en verdrietig voor jullie. heel veel sterkte.
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 07:00:46 #177
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:12:07 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45914372
Temp vanmorgen ineens flink omlaag...
Geen idee wat dat nou weer moet voorstellen maar ik vrees dat het een deze dagen dus weer 'feest' is...
pi_45914561
hmm, klopt het wel met je cyclus dan? zou 't geen meetfout kunnen zijn? of een schommeling als gevolg van griepje oid?
  Moderator vrijdag 2 februari 2007 @ 13:19:16 #180
5428 crew  miss_sly
pi_45914571
Als ik me niet vergis, wordt de temp hoger na de ovulatie en blijft dat tot je ongesteld wordt om dan te dalen naa de gewone lage temp. Als je zwanger bent, zou hij niet dalen.
Dat wist je allemaal al, het is te snel na de verhoging, dat ie weer daalt, toch?

Ik hoop dat het gewoon een foutje was, BE

Mijn temp is echt raar. Deze week heb ik zo'n beetje alles gehad van 36,2 tot 36,6 maar niet in een stijgende lijn, maar meer een berglandschap.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:54:24 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45915607
Mijn cyclus is deze maand helemaal niet te volgen Bix.
In principe zit ik nu op dag 30-31 na mijn vorige menstruatie, dus wat dat betreft kan het kloppen, maar omdat ik vorig weekend pas mijn vermoedelijke eisprong gehad heb zou het eigenlijk nog een week langer moeten duren voor die temp daalt. Althans, als dat deel van de cyclus nog zou kloppen.

Maar het lijkt erop dat de beoel gewoon die 30-31 dagen volgt... Nou ja, ik ga nu een weekendje weg met vriendinnen en om daar nou ook elke ochtend de wekker te zetten om te tempen is ook zo wat. (een deel van me wil wel! ) dus het is even afwachten...
pi_45918290
ik heb op vakantie en in het weekend wel telkens om 06.45 uur getemperatuurd (en doe dat ook nu nog). FF dat ding erin (en eruit natuurlijk ...) en hup, weer omdraaien en verder slapen...

Maar ja, ik kan me ook voorstellen dat je daar niet zoveel zin in hebt.
pi_45922473
oh annemiek, dit vind ik zo vervelend voor jullie. Ik zou je zo vreselijk graag willen helpen! Het is zo gemeen, met een hormoonkuur heb ik zo 16 goede eitjes, en jullie donor heeft er eigenlijk best weinig waardoor jullie kansen ook meteen minder worden.

Ik heb ook al gevraagd of je ook embryo's mag doneren, maar dat mag dus niet. Dat vind ik eigenlijk ook best raar.

Maar goed meid, kop op. Het is echt heel vervelend. Maar misschien komen jullie toch nog toe aan een nieuwe poging. Heel eerlijk over de punctie, op zich valt het met de juiste medicatie best wel mee, de dag daarop ben je alweer redelijk mobiel. Echt als de donor geen problemen heeft met nogmaals doneren, grijp dan nog een keer de kans.

Veel sterke met het verwerken van dit rotnieuws.

Edit : Ik ben superverkouden!! Stomme rot neus! Vandaag echinaforce gehaald, en inderdaad je mag het gebruiken tijdens de zwangerschap, ook maar meteen neusspray gekocht tegen bijholte ontstekeing en een loopneus. Even de verkoudheid de deur uitwerken.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:09:55 #184
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45924149
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
Dikke voor jullie, heel veel sterkte de komende dagen/komende tijd met uitvogelen wat jullie dan evt. nog wel of niet gaan doen...
Wat wij wel of niet gaan doen weten we nog niet. Ik wil het liefst nu gewoon even een paar maanden rust om alles weer op een rijtje te zetten en tot rust te laten komen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:17:17 #185
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_45924321
Iedereen ontzettend bedankt voor alle lieve medelevende reactie's ....
Lief dat jullie aan ons gedacht hebben,....

Wij maken er saampjes maar het beste van.. En ik moet zeggen: Samen hebben we het ook ontzettend leuk, maar het klinkt wel erg definitief allemaal...Wie weet.. Ooit...
pi_45926083
annemiek en martijn misschien is een paar maandjes rust ook wel even goed hoor. Wat dat betreft weten we allemaal hier hoe het is, en dat je behoorlijk geleefd wordt. Ook keer op keer de teleurstelling is ook niet makkelijk.
Rust even lekker uit, geniet van elkaar.

Misschien over een paar maanden dat jullie toch de moed nog vinden om nog een poging te doen. En zo niet dan niet. Dikke knuffel van ons! (ik en mn mannetje leven echt met iedereen mee hier.)
pi_45926919
Ik heb toen al gezegd, als ik nu toch al eens klaar was met kindjes..... Dan had ik absoluut overwogen om te kijken of ik bijv. jullie zou kunnen helpen. Helaas staan ze dat niet toe...

Heel goed lieve Annemiek en Martijn, dat jullie het samen ook ontzettend fijn hebben! Dat moet ook de leidraad zijn... Goed dat je dat wel inziet!

Wat er ook gebeurd; ik wens jullie daar veel kracht mee. Wachten is klote, je wilt enerzijds rust, anderszijds wil je niet nog iemand vragen om te doneren, maar het liefst zou je doorgaan tot het gelukt is (correct me if i'm wrong, zo zou ik er in elk geval wel over denken...)

Tico, goed dat je echinaforce hebt gehaald! Ik geloofde er nooit zo in, maar ik zweer er nu bij (en gebruik het pas een paar maanden!!!) Hoop dat je je snel weer wat beter voelt, en stiekem hoop ik natuurlijk wel dat het een reden heeft

Hier 3e avond Menopur... gelukkig geen last van humeurwisselingen ofzo.. Hele dag strontmelig geweest, hele week eigenlijk al ik hoop dat het zo blijft (vorige keer ook geen last van) alleen dat gerommel onderin mijn buik.. Gelijk al na de eerste prik voelde ik dat. Maarja met mijn eisprong heb ik het idee dat ik een blinde darmontsteking heb... Dus flink gevoelig daarbinnen!!

Wat apart Miss Sly, hoe lang ben je nu aan het tempen?

BE, ook al niet echt heel veel duidelijkheid. Misschien is het toch wel lekker (maar ik heb nooit getempt dus misschien praat ik nu onzin) om even niet te tempen 1 maand. En lekker met je vriendinnen weg te gaan enzo.

Hoe is het met de rest van de dames? (en heren?)
pi_45930361
Gelukkig, Nietus, dat je geen last hebt van die medicijnen! Het lijkt me echt zo rot om telkens zoveel last te hebben van die troep, die je toch moet nemen... maar er melig van worden... da's wel een leuke bijwerking!

Hier is alles rustig. De menstruatie is weer voorbij. Ik moet maandag voor de samenlevingstest naar het ziekenhuis, maar ik denk zelf dat dat veel te vroeg is. Dat moet toch rond je eisprong? Nou, afgelopen keer was mijn cyclus 40 dagen... dan kan a.s maandag mijn eisprong echt nog niet zijn, aangezien maandag pas dag 12 is (die samenlevingstest moet op dag 12/13/14 plaatsvinden...).

Nou ja,we zien wel... en anders kom ik later gewoon nog een keer terug..
pi_45931073
Hihi Jose, het heeft er (denk ik) ook mee te maken dat ik er deze keer echt amper mee bezig ben.. (niet zozeer qua hormonen, maar qua meligheid.... ) Gewoon mijn ding doen en (proberen te) genieten... De vorige keer dácht ik dat ik er amper mee bezig was, maar nu vergeet ik soms zelfs te prikken ben altijd wel op tijd (binnen het uur) maar dat zegt mij al genoeg...

Maar prikken ze geen bloed? Wat ik hoorde (kan het dus mis hebben, daar heb ik dus weer totaal geen verstand van... ) is dat ze die test vaak doen op het moment van eisprong en dat dan testen met bloedprikken wannneer dat is?
pi_45931419
mooi dat je er niet zoveel mee bezig bent...! Maar inderdaad wel proberen erop te letten dat je er met je medicijnen wel aan denkt... waarom zet je anders geen alarm in de mobieltje ofzo? Dan hoef je er verder niet al te veel zelf aan te denken, want dat alarm hoor je vanzelf wel!

Ik heb op CD2 bloed laten prikken (CD3 viel in het weekend), en op mijn papieren stond dat ik op dag 12/13/14 die test moest doen. Maar een vriendin van mij -die ook het hele traject heeft gehad- zei dat het ook kon dat ze eerst kijken hoe groot de eiblaasjes zijn, mochten die nog te klein zijn, dan moet je op een later moment terugkomen.

We horen het maandag wel. Ik maak me er niet druk om, ik hoor het vanzelf...
pi_45936158
Ik moet op CD3 bloed prikken en CD12 komen voor een echo om te kijken hoe groot het eiblaasje is en dan krijg je daar te horen wanneer je sex moet hebben.

Hier zit ik nog al in twijfel. De eerste dag van de laatste keer dat ik bloed verloor was 28 december maar pas echt heavy bloed verliezen was 4 januari. Dus er vanuit gaande dat het 28 december was (1e dag cyclus) en mijn cyclus duurt gemiddeld 33 dagen, zou ik nu op dag 38 zitten en overtijd zijn. Maar er van uitgaande dat het 4 januari was moet ik dus nog even geduld hebben en dan zou ik woensdag as overtijd zijn.
pi_45977290
Tico hoe is het? Hou ons eens even up to date

Hier woensdag eerste echo! Ben benieuwd of er al wat activiteit is (ga helemaal nergens vanuit...)
Rechts voel ik het al flink rommelen, links helemaal niet. Lijkt wel alsof mijn linkereierstok niet zo actief is (vorige keer ook maar 2 follikels uit die eierstok)
pi_45980914
hier bloed... Helaas ook deze keer weer niet. Misschien moeten we er maar aan wennen dat we gewoon geen kinderen kunnen krijgen.
  Jubileum moderator zondag 4 februari 2007 @ 19:06:54 #194
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45980916
Annemieke en Martijn ik lees het nu pas. Wat verdrietig

Tico wat ontzettend jammer

[ Bericht 32% gewijzigd door Lois op 04-02-2007 19:15:55 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 4 februari 2007 @ 19:15:10 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45981257
Ticootje.... balen.

Hier niet getempt dit weekend en tot mijn stomme verbazing ook nog geen bloed, dus mss gewoon een gek dipje, die temp van vrijdag. To be continued dus.

Weet iemand of een antibioticakuur invloed kan hebben op zaadkwaliteit?
Manlief zit nu aan een kuur en we vroegen ons af of het dan wel handig was om een potje in te gaan leveren...
pi_45982081
Ja sommige antibiotica hebben invloed op de kwaliteit van het sperma. Dit is ook een van de vragen die wij moeten stellen aan patienten als zij een sperma-monster komen inleveren voor onderzoek.
  zondag 4 februari 2007 @ 19:42:19 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45982332
Kijk, dat dacht ik wel Thanks!
Gaan we morgen gewoon eerst even bellen.
  zondag 4 februari 2007 @ 19:48:01 #198
114177 Diaan73
pi_45982601
Ow Ticootje wat ongelooflijk kut is dat zeg... hele dikke knuffel van mij hoe nu verder? Jullie hadden toch nog wat meer emmy's?

Wij hebben besloten om nog even alles op een laag pitje te zetten zodat we ons ongestoord en zonder hormonen kunnen gaan richten op de bruiloft. Dus ik ga de afspraak bij de gyn afzeggen en het laat even op ons afkomen.
Make love, not war ☮
  zondag 4 februari 2007 @ 19:50:57 #199
114177 Diaan73
pi_45982725
BE je zal niet voor niets de antibiotica krijgen, dus is het zoiezo misschien verstandiger om nog even niet te doneren.
Make love, not war ☮
  zondag 4 februari 2007 @ 19:56:02 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45982920
Hij is vrijdag naar de kaakchrirurg geweest alwaar er een ingekapselde ontsteking uit zijn kies geboord is. Dus de AB is voor een deel om die alsnog weg te werken en als voorzorg voor meer zeg maar.

Idd maar een weekje verschuiven dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')