Ik heb toen al gezegd, als ik nu toch al eens klaar was met kindjes..... Dan had ik absoluut overwogen om te kijken of ik bijv. jullie zou kunnen helpen. Helaas staan ze dat niet toe...
Heel goed lieve Annemiek en Martijn, dat jullie het samen ook ontzettend fijn hebben! Dat moet ook de leidraad zijn... Goed dat je dat wel inziet!
Wat er ook gebeurd; ik wens jullie daar veel kracht mee. Wachten is klote, je wilt enerzijds rust, anderszijds wil je niet nog iemand vragen om te doneren, maar het liefst zou je doorgaan tot het gelukt is (correct me if i'm wrong, zo zou ik er in elk geval wel over denken...)
Tico, goed dat je echinaforce hebt gehaald! Ik geloofde er nooit zo in, maar ik zweer er nu bij (en gebruik het pas een paar maanden!!!) Hoop dat je je snel weer wat beter voelt, en stiekem hoop ik natuurlijk wel dat het een reden heeft
![]()
Hier 3e avond Menopur... gelukkig geen last van humeurwisselingen ofzo.. Hele dag strontmelig geweest, hele week eigenlijk al
![]()
ik hoop dat het zo blijft (vorige keer ook geen last van) alleen dat gerommel onderin mijn buik.. Gelijk al na de eerste prik voelde ik dat. Maarja met mijn eisprong heb ik het idee dat ik een blinde darmontsteking heb... Dus flink gevoelig daarbinnen!!
Wat apart Miss Sly, hoe lang ben je nu aan het tempen?
BE, ook al niet echt heel veel duidelijkheid. Misschien is het toch wel lekker (maar ik heb nooit getempt dus misschien praat ik nu onzin) om even niet te tempen 1 maand. En lekker met je vriendinnen weg te gaan enzo.
Hoe is het met de rest van de dames? (en heren?)