Ietwat een accent is ook geen probleem, maar het is wel duidelijk dat ze met elkaar steeds platter gaan praten, Bart is een prima voorbeeld wat dat betreft, die blijkt wel gewoon Nederlands te kunnen spreken en dat zal hij tijdens de screenings ook vast gedaan hebben, maar hoe meer hij met zijn vriendjes omgaat hoe platter hij gaat praten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo moet je ABN spreken dan? Wie bepaalt dat? Ik zou het wel weigeren. Als ze willen dat ik anders spreek, hadden ze me niet in die kooi moeten zetten.
Laat ze eerst dat Engels maar eens gaan verbieden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ietwat een accent is ook geen probleem, maar het is wel duidelijk dat ze met elkaar steeds platter gaan praten, Bart is een prima voorbeeld wat dat betreft, die blijkt wel gewoon Nederlands te kunnen spreken en dat zal hij tijdens de screenings ook vast gedaan hebben, maar hoe meer hij met zijn vriendjes omgaat hoe platter hij gaat praten.
Nix mis mee dus dat ze iig proberen het weer een beetje te fatsoeneren.
Precies !quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ze eerst dat Engels maar eens gaan verbieden.
Laat ze dat Engels ook maar eens gaan verbieden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Laat ze eerst dat Engels maar eens gaan verbieden.
Ietwat onduidelijk....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
Wat zegt ze ?
Laten ze dat Engels ook maar eens verbiedenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ze dat Engels ook maar eens gaan verbieden.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:28 schreef avonne het volgende:
Laten ze dat Engels ook maar eens verbieden
Volgens mij heb jij ook les nodigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Laten ze dat Engels ook maar eens verbieden
Tja, dat doen mensen ook als het vliegtuig geland is. Geen idee waarom ik dit zegquote:
Daar kan ik nog inkomen, het ging vroeger vaak mis, vandaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja, dat doen mensen ook als het vliegtuig geland is. Geen idee waarom ik dit zeg
Zelfde principe ongeveer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja, dat doen mensen ook als het vliegtuig geland is. Geen idee waarom ik dit zeg
Geen idee waarom ze het doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhhhquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:33 schreef Miraaa het volgende:
Krijgt hij voor iedere Uhhh een C punt ??![]()
Uhhhh, je weet wel......zo`n uhhhh, puntje waarmee je uhhhhh, kan bellen, of zowww, weet je.quote:
Het fenomeen doet zich eigenlijk alleen op chartervluchten voor, als je op een lijnvlucht zit waar het stikt van de mensen die regelmatig ff Amsterdam - New York doen dan zul je zien dat het gros van de passagiers zich kapot geneert als er weer een stel van die paupers tussen zitten die denken dat het normaal is dat je een applausje geeft na de landing.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:33 schreef bunnyma het volgende:
Geen idee waarom ze het doen.
Je klapt toch ook niet als een verkoopster je iets verkoopt? Piloot doet ook gewoon zijn werk.
Niet? Ow, ik wel maar vandaar dat ze me zo raar aankekenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Je klapt toch ook niet als een verkoopster je iets verkoopt? Piloot doet ook gewoon zijn werk.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet? Ow, ik wel maar vandaar dat ze me zo raar aankeken![]()
Als je nog even luisterd, gaat het schijten een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef Miraaa het volgende:
Ben ff naar de wc nu.............waarschuw me ff als natas klaar is.......![]()
Was het een bestaande songtekst of een van haar ???quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef s0k het volgende:
pfff, ze weet wel een songtext te verpesten
volgens mij kent ze het hele liedje niet ....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef s0k het volgende:
pfff, ze weet wel een songtext te verpesten
Dat waren niet mijn woordenquote:
ben ff de exacte titel kwijt, maar stond in de top2000.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Was het een bestaande songtekst of een van haar ???
Ik geloof, van Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef s0k het volgende:
[..]
ben ff de exacte titel kwijt, maar stond in de top2000.
Ik zie dr nog wel in staat dr eigen necrologie op te nemen........ ze oefent vast ff met de stem.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
is het een begrafenis?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ik geloof Avond van Boudewijn de Groot
IK miste haar vingertje erbijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof,
in jou en mij
Pas wel bij haar, al die herhalingen![]()
Najhhh, dan ben ik weer bang dat ik er niet meer af kom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je nog even luisterd, gaat het schijten een stuk makkelijker![]()
Idd.... volgens mij hebben ze het er om gedaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof,
in jou en mij
Past wel bij haar, al die herhalingen![]()
radioverslag is meestal snelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef petraa het volgende:
Het lijkt wel een sneltrein die bart
Volgens mij was dat toch de bedoeling?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef petraa het volgende:
Het lijkt wel een sneltrein die bart
Ja diequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:46 schreef Miraaa het volgende:
Bart leest voor, duidelijk geen "theo comen" ( of hoe je die achternaam ook schrijft)
ah, nu heb ik hem doorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef Fikkert het volgende:
[..]
radioverslag is meestal snel
bolle jurre![]()
Okee, maar dan vond ik het een saai verslag, want als je naar theo koomen luisterde dat was lachen. Was snel maar wel leuk snel. Dit was snel, saai.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef Fikkert het volgende:
[..]
radioverslag is meestal snel
bolle jurre![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
"Dat ga je gewoon proberen", zegt de 'juf'.
Ze hadden aan mij echt een verkeerde
Dat zegt iedereen aan wie ze vraagt wat vond je ervan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:49 schreef yellowfirst het volgende:
Nathanael zei hetzelfde als Judith..![]()
ja was zeker saai, maar zoiets kan je niet meteen, oefenen zal helpenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee, maar dan vond ik het een saai verslag, want als je naar theo koomen luisterde dat was lachen. Was snel maar wel leuk snel. Dit was snel, saai.
Dat vraag ik me nog steeds afquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Walgelijk, dat toontje van die meid net tegen Bart. Alsof hij weer in de 6e klas van de lagere school zit ofzo. Ik was nu gewoon wat anders gaan doen. Wat willen ze daaraan gaan doen dan? Voor straf in de hoek staan?
Daar vragen ze ook wel om met hun kinderachtige gedrag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Walgelijk, dat toontje van die meid net tegen Bart. Alsof hij weer in de 6e klas van de lagere school zit ofzo. Ik was nu gewoon wat anders gaan doen. Wat willen ze daaraan gaan doen dan? Voor straf in de hoek staan?
Das met alles hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja was zeker saai, maar zoiets kan je niet meteen, oefenen zal helpen
Ohhh, ben jij zo'n lijer die iedereen lastig valtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ilona: "Je staat toch niet bij een telefoon he?"
Juist wel muts, dan heb je een veel zelfverzekerde houding. Althans zo werkten wij bij de telemarketing. Niet ingekrompen achter je PC zitten, maar staande.
Dan was je zeker gelijk weg!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
"Dat ga je gewoon proberen", zegt de 'juf'.
Ze hadden aan mij echt een verkeerdeZo liet ik me niet behandelen in een tv programma.
Heb ik 10 dagen gedaan en toen ermee gestoptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ohhh, ben jij zo'n lijer die iedereen lastig valt![]()
![]()
Prachtig, die Koomen over de finish van Jan Raas....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
Theo Koomen
(rechtsonder) audiofragment
http://www.beeldengeluid.nl/template_subnav.jsp?navname=collecties_radio_uitgelicht&category=collecties&artid=12140
Ja, dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik 10 dagen gedaan en toen ermee gestopt![]()
Mijn ouders zeiden altijd dat Koomen het spannend máákte.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Prachtig, die Koomen over de finish van Jan Raas....![]()
En dàt maakte die Koomen zo uniek....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd dat Koomen het spannend máákte.
Als je luistert, hoor je hem zeggen "tienduizend mensen juichen hem toe" en je hoort welgeteld één persoon klappen
Offtopic: ik heb ooit eens bij Theo op de verslaggevers tribune gezeten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd dat Koomen het spannend máákte.
Als je luistert, hoor je hem zeggen "tienduizend mensen juichen hem toe" en je hoort welgeteld één persoon klappen
Types als Judith zijn waarschijnlijk heel blij als je ze naar de bek praat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub slijmt Judith perfect naar de bek, maar je hoort hem bijna denken: "Wat kan mij het allemaal schelen"
Natasia is ontsnapt. Nu is iedereen in rep en roer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje wat is er aan de hand op de Binnenhof!!?
De motorrijders die daar aan het demonstreren zijn ehhhhh die zijn ehhhh. ja wat zijn ze er eigenlijk ehhh aan eehhhh doen .quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu je er toch bent wat bedoel je daar nou mee TVPquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef F04 het volgende:
TVP
Tief toch eens op met je TVPquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef F04 het volgende:
TVP
TerugVindPost betekend hetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu je er toch bent wat bedoel je daar nou mee TVP
Ja en wat bedoelt hij daarmee dan ??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tief toch eens op met je TVP![]()
(TVP = terug vind post)
Dan staat ie bij hem in zijn active topics.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en wat bedoelt hij daarmee dan ??
La maar ben blont snap het nog niet en geloof ook niet dat ik het wil snappenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan staat ie bij hem in zijn active topics.
Nu snap ik het welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan staat ie bij hem in zijn active topics.
Maar aangezien de COS altijd bovenaan DGK staat, lijkt het me niet moeilijk terug te vinden, en dus overbodig.
Doe maar eens http://forum.fok.nl/user/active/158537quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:19 schreef petraa het volgende:
[..]
La maar ben blont snap het nog niet en geloof ook niet dat ik het wil snappen![]()
Ze moest het even kwijt, maar succes...nee...vrees het ergste....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:21 schreef petraa het volgende:
En Zdngmw met haar voicebank
Of bij een commercial... Ach, de loden Loekie is ook een prijs he?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:21 schreef ruby het volgende:
Ultieme nachtmerrie: je kijkt als kind naar je favoriete animatiefilmpje en dan komt die krijskutstem van Natasia er door heen.
Die zit ook gewoon te solliciteren nou naar een platencontract.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of bij een commercial... Ach, de loden Loekie is ook een prijs he?
Ooooops Judith heeft wel lekkere stem........
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
Waar gaat Huubje nou weer naar toe? Naar achter zeker?
Zoontje heet Zoji .... naar een of andere bergtop in de Himalaya vertelde Nathanael.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is NL's nationaliteit eigenlijk? Bedoel wie heet er nu Nathanael Heres en noemt zijn kind Zohar.
Zijn zoontje heet Zoji, en hij heeft laatst uitgelegd waar dat vandaan kwam: een of andere bergpas in de Himalaya heeft die naam, en toen zijn ex en hij die naam zagen hadden ze beiden zoiets van: Dat is het.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is NL's nationaliteit eigenlijk? Bedoel wie heet er nu Nathanael Heres en noemt zijn kind Zohar.
Toe, doe es closeupquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mijn vriendin zit weer aan de taart zie ik .... prop je maar helemaal vol hoor schaat, lieffie, wijffie, poppie.
Een bergtopquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zoontje heet Zoji .... naar een of andere bergtop in de Himalaya vertelde Nathanael.
Situated at an elevation of 11,580 feet (3,529 m), Zoji Pass carries the only road leading from the Vale of Kashmir eastward to Leh, in Ladakh district, and on to Tibet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zijn zoontje heet Zoji, en hij heeft laatst uitgelegd waar dat vandaan kwam: een of andere bergpas in de Himalaya heeft die naam, en toen zijn ex en hij die naam zagen hadden ze beiden zoiets van: Dat is het.
Tja, als het nou een meisje was.quote:
Dat dacht ik ook al ja... Moet zij nodig zeggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaaa heeft het over inplannen van kindjes
Of hoogbejaarden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Loverboy heeft al vaker gedichten voorgedragen voor zijn mensen....
Zullen wel doven zijn geweest....
Tja, je kon er bijna op wachten...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:37 schreef ruby het volgende:
"Je had eigenlijk Jenne ook wel les kunnen geven"....
Pffff.
Slaat dat nou weer op.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:37 schreef ruby het volgende:
"Je had eigenlijk Jenne ook wel les kunnen geven"....
Pffff.
ga ik nog naar het nieuws kijken ook nogquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Eieren zullen zijn loon zijn......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:37 schreef rooie3 het volgende:
Brian op het leidseplein .
dat word een afgang.
Haha.die jongen komt dan nooit meer terug.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:40 schreef Black_king het volgende:
[..]
Eieren zullen zijn loon zijn......![]()
Hahaha, tof dat je het ook gewoon zegtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:39 schreef snetje het volgende:
[..]
ga ik nog naar het nieuws kijken ook nog![]()
![]()
Je zou er bijna heen gaan en samen zingen:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:37 schreef rooie3 het volgende:
Brian op het leidseplein .
dat word een afgang.
We volgen het spoor van eierstruif en dan vinden we hem wel weer...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha.die jongen komt dan nooit meer terug.![]()
Do you care ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha.die jongen komt dan nooit meer terug.![]()
Hoe laat is het ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Gaan er nog mensen kijken naar de Afgang van Brian?
Dat is voor mij ook totaal onduidelijk.............misschien erg in de war...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
tja ... 'het zijn geschreven gedichten van mezelf' ... wat bedoelt hij daar nou mee, dat hij ze niet heeft doorgekregen van gene zijde ofzo?
Waarom is Brian zo overtuigd dat iedereen zijn gedichten zo geweldig vindt eigenlijk ... vanwege dat stelletje ja-knikkers die hem buiten de kooi nog geen vijf minuten aandacht zouden geven?
Omdat Brian eigenlijk niet goed bij z'n hoofd is. Niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
tja ... 'het zijn geschreven gedichten van mezelf' ... wat bedoelt hij daar nou mee, dat hij ze niet heeft doorgekregen van gene zijde ofzo?
Waarom is Brian zo overtuigd dat iedereen zijn gedichten zo geweldig vindt eigenlijk ... vanwege dat stelletje ja-knikkers die hem buiten de kooi nog geen vijf minuten aandacht zouden geven?
Als Danny zorgt voor Fok! vlaggen, Fok! spandoeken, Fok! banieren en Fok! eieren dan regel ik de bussen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Gaan er nog mensen kijken naar de Afgang van Brian?
Hmmm, mijn zus heeft een eierleggerij, moet ze ff de afgekeurde bewaren? Ze rotten dan wel een beetjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
We volgen het spoor van eierstruif en dan vinden we hem wel weer...![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
Als Danny zorgt voor Fok! vlaggen, Fok! spandoeken, Fok! banieren en Fok! eieren dan regel ik de bussen!
ok ... dank je. Je hebt gelijk trouwens .... hij spoort niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Omdat Brian eigenlijk niet goed bij z'n hoofd is. Niet meer en niet minder.![]()
Is snel hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
Als Danny zorgt voor Fok! vlaggen, Fok! spandoeken, Fok! banieren en Fok! eieren dan regel ik de bussen!
Wahaha, zou toch wel een stunt zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, mijn zus heeft een eierleggerij, moet ze ff de afgekeurde bewaren? Ze rotten dan wel een beetje![]()
Dat nemen we dan maar voor lief!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, mijn zus heeft een eierleggerij, moet ze ff de afgekeurde bewaren? Ze rotten dan wel een beetje![]()
.. en RUKKER !!!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:47 schreef demins het volgende:
Zelfgemaakte spandoeken zijn ook welkom:
DROOGNEUKER!!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:47 schreef demins het volgende:
Zelfgemaakte spandoeken zijn ook welkom:
DROOGNEUKER!!
hij heeft zichzelf pfeiffer aangepraatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Is Nl ernstig ziek.
Hij is zo moeeeeeeeeeeeeeeeee.
Hoezo kunnen ze haar mailen dan ?????quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Judith vertrekt na een maildestimulerende opmerking.
Hij heeft het (geloof ik) wel echt, althans, nog wat naweeën ervan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:50 schreef s0k het volgende:
[..]
hij heeft zichzelf pfeiffer aangepraat
Via de redactiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hoezo kunnen ze haar mailen dan ?????![]()
Vanmiddag aan de foon zei hij nog tegen de arts dat hij helemaal nergens last van heeft. Maar omdat hij ziekte van Pfeifer heeft, maakt hij misbruik van vermoeidheid, wanneer het hem uit komt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Is Nl ernstig ziek.
Hij is zo moeeeeeeeeeeeeeeeee.
Zijn leverwaarden zullen wel weer veels te hoog geweest zijn.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:50 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik zou de 'bleeding obvious' niet als spandoektekst nemen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
"Brainless, je gedichten zijn FOKKING SHITE!"
(spandoek)
OUWE RUKKERRR!!!!!quote:
Ach wat zielig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:50 schreef s0k het volgende:
[..]
Hij wil weer droogneuken.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef ruby het volgende:
Waar heeft die gast het over met z'n hijgerige stem?
Ow, dat vond ik nou net zo leuk. Beetje reclame enzo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou de 'bleeding obvious' niet als spandoektekst nemen!![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Zijn leverwaarden zullen wel weer veels te hoog geweest zijn.....![]()
Sure, The guy's pathetic in his drinking......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De arts zei ook dat hij met drank moet uitkijken. Waarop hij antwoordde dat hij amper drinkt...
Ik vind Nena ook maar dom hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Neentje !!!!
... 'laat me blij vóór je en blij mét je zijn'.... tegen Brian.
Laat die klootviool toch barsten.
JA JA JA ... en dan nog dat DJ gedoe - héérlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef ruby het volgende:
Mijn god, Brian zal zo'n flater slaan met die door hem gescheven onzin.
Weet zeker dat hij nu niet meer mag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:56 schreef happyme28 het volgende:
Hij moet om 16.30 uur voordragen begrijp ik. Naast de schouwburg.
Jaaaaa, humor. Ik ben benieuwd naar je foto's van Brainless. Je kunt het natuurlijk ook live verslaan. Je hebt nu van Juf Judith geleerd hoe het moet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Nena snapt niet waarom Brian niet heeft gezegd dat hij zijn "gedicht" mag voorlezen.
Ik heb zojuist iig besloten met fototoestel naar Adam te gaan, donderdag (behalve als het glad is).
Ik wil die loser graag live zien afgaan.
Juist wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet zeker dat hij nu niet meer mag.
Als redactie hier mee leest.
Ik heb Judith helaas net gemist.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Jaaaaa, humor. Ik ben benieuwd naar je foto's van Brainless. Je kunt het natuurlijk ook live verslaan. Je hebt nu van Juf Judith geleerd hoe het moet.
Nena doet dat gewoon online.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Maar als wedding planner moet je toch heel veel op stap?
Zalen bezoeken, winkelen voor decoraties en zo?
De bodyguards zullen talrijk zijn.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet zeker dat hij nu niet meer mag.
Als redactie hier mee leest.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Van PeterV.
Dit is het gedicht wat Brainless gaat voorlezen
Hij gaat zijn "werk" voordragen op het Leidseplein.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:03 schreef bunnyma het volgende:
Wat moet Brain nu doen, donderdag?
Nu blijkt dat Nena wel iets kan gaan doen, een opleiding tot weddingplanner en ze vindt het nog erg leuk.
Kan hij haar nu weg stemmen.
Of je krijgt privéles en leert het fijn in de praktijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Een ieder, ouder dan 20 jaar, kan zich inschrijven voor onze opleiding OWPN.
Daarbij dient u wel aan de volgende toelatingseisen te voldoen:
* U heeft een MBO of HAVO/VWO diploma of gelijkwaardig aantoonbaar niveau![]()
* U bent stressbestendig
* U bent een organisatietalent
* U beschikt over mensenkennis en inlevingsvermogen
* U hebt een flexibele instelling
* U hebt respect voor de medemens
* U beschikt over een service gerichte proactieve houding
* U bent creatief en u heeft gevoel voor stijl
* U bent initiatiefrijk en nauwgezet
http://www.theweddingplan(...)nner/toelatingseisen
![]()
2e keer !quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij gaat zijn "werk" voordragen op het Leidseplein.![]()
Uhuh.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
Nena weddingplanner...... Sure.....Ze ziet alleen de romantische kant......
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet Nena van de plannen van Brian en doet ze nu alsof ze iets leuks heeft gevonden en hem nu een schuldgevoel gaat geven?
Ik hoop toch zo dat hij uitgejouwd wordt en dat hij weg moet duiken voor de eieren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop stiekum dat het een voorop gezet plannetje van Nena isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:04 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop dat Brian zich nu toch wel lullig gaat voelen omdat hij weet dat als Nena eruit gestemd wordt ze ook die opleiding tot Weddingplanner niet krijgt. Nu heeft ze eindelijk iets wat ze wel leuk vind en Brian verpest dat
2e keer????quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2e keer !
Wie woont er bij het leidseplein in de buurt ?
Jammer dat hij te dom en zelfingenomen is om in te zien hoezeer hij afgaat en uitgelachen wordt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze weet van die plannen maar is die aanbieding voor wedding-planner niet echt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet Nena van de plannen van Brian en doet ze nu alsof ze iets leuks heeft gevonden en hem nu een schuldgevoel gaat geven?
Hier nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
lock?
Jawel, dat is wel echt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze weet van die plannen maar is die aanbieding voor wedding-planner niet echt?
sorry ... ik woon wel vlak bij de Coolsingelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2e keer !
Wie woont er bij het leidseplein in de buurt ?
Eerst maar afwachten of er toeschouwers zijn....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat hij uitgejouwd wordt en dat hij weg moet duiken voor de eieren.
Moeten ze trouwens niet stemmen of hij wel mag?
Misschien komt ie daar nog wel als ie op tournee gaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
sorry ... ik woon wel vlak bij de Coolsingel![]()
Helaas blijft het daar weer leeg, zo rond mei.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
is er dan niemand die het even met een camera kan filmen ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh.
Net als mensen die "een restaurantje" willen beginnen. Leuk een beetje menuutjes verzinnen, gezellige dingen aan de muur hangen en lol maken met je gasten. Uhuh.
Peter6000 en 10 kartons eieren zijn er zeker!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten of er toeschouwers zijn....
Misschien nog uhhhhhhhhhh om het behalen van de voorronde van de Champignonslegue te vieren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas blijft het daar weer leeg, zo rond mei.![]()
Moet-ie vooral doen. Ze zijn in Rotterdam dól op hoogmoedige kapsoneslijertjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien komt ie daar nog wel als ie op tournee gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |