Weet zeker dat hij nu niet meer mag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:56 schreef happyme28 het volgende:
Hij moet om 16.30 uur voordragen begrijp ik. Naast de schouwburg.
Jaaaaa, humor. Ik ben benieuwd naar je foto's van Brainless. Je kunt het natuurlijk ook live verslaan. Je hebt nu van Juf Judith geleerd hoe het moet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Nena snapt niet waarom Brian niet heeft gezegd dat hij zijn "gedicht" mag voorlezen.
Ik heb zojuist iig besloten met fototoestel naar Adam te gaan, donderdag (behalve als het glad is).
Ik wil die loser graag live zien afgaan.
Juist wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet zeker dat hij nu niet meer mag.
Als redactie hier mee leest.
Ik heb Judith helaas net gemist.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Jaaaaa, humor. Ik ben benieuwd naar je foto's van Brainless. Je kunt het natuurlijk ook live verslaan. Je hebt nu van Juf Judith geleerd hoe het moet.
Nena doet dat gewoon online.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Maar als wedding planner moet je toch heel veel op stap?
Zalen bezoeken, winkelen voor decoraties en zo?
De bodyguards zullen talrijk zijn.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet zeker dat hij nu niet meer mag.
Als redactie hier mee leest.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Van PeterV.
Dit is het gedicht wat Brainless gaat voorlezen
Hij gaat zijn "werk" voordragen op het Leidseplein.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:03 schreef bunnyma het volgende:
Wat moet Brain nu doen, donderdag?
Nu blijkt dat Nena wel iets kan gaan doen, een opleiding tot weddingplanner en ze vindt het nog erg leuk.
Kan hij haar nu weg stemmen.
Of je krijgt privéles en leert het fijn in de praktijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Een ieder, ouder dan 20 jaar, kan zich inschrijven voor onze opleiding OWPN.
Daarbij dient u wel aan de volgende toelatingseisen te voldoen:
* U heeft een MBO of HAVO/VWO diploma of gelijkwaardig aantoonbaar niveau![]()
* U bent stressbestendig
* U bent een organisatietalent
* U beschikt over mensenkennis en inlevingsvermogen
* U hebt een flexibele instelling
* U hebt respect voor de medemens
* U beschikt over een service gerichte proactieve houding
* U bent creatief en u heeft gevoel voor stijl
* U bent initiatiefrijk en nauwgezet
http://www.theweddingplan(...)nner/toelatingseisen
![]()
2e keer !quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij gaat zijn "werk" voordragen op het Leidseplein.![]()
Uhuh.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
Nena weddingplanner...... Sure.....Ze ziet alleen de romantische kant......
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet Nena van de plannen van Brian en doet ze nu alsof ze iets leuks heeft gevonden en hem nu een schuldgevoel gaat geven?
Ik hoop toch zo dat hij uitgejouwd wordt en dat hij weg moet duiken voor de eieren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop stiekum dat het een voorop gezet plannetje van Nena isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:04 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop dat Brian zich nu toch wel lullig gaat voelen omdat hij weet dat als Nena eruit gestemd wordt ze ook die opleiding tot Weddingplanner niet krijgt. Nu heeft ze eindelijk iets wat ze wel leuk vind en Brian verpest dat
2e keer????quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2e keer !
Wie woont er bij het leidseplein in de buurt ?
Jammer dat hij te dom en zelfingenomen is om in te zien hoezeer hij afgaat en uitgelachen wordt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze weet van die plannen maar is die aanbieding voor wedding-planner niet echt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet Nena van de plannen van Brian en doet ze nu alsof ze iets leuks heeft gevonden en hem nu een schuldgevoel gaat geven?
Hier nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
lock?
Jawel, dat is wel echt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze weet van die plannen maar is die aanbieding voor wedding-planner niet echt?
sorry ... ik woon wel vlak bij de Coolsingelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2e keer !
Wie woont er bij het leidseplein in de buurt ?
Eerst maar afwachten of er toeschouwers zijn....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat hij uitgejouwd wordt en dat hij weg moet duiken voor de eieren.
Moeten ze trouwens niet stemmen of hij wel mag?
Misschien komt ie daar nog wel als ie op tournee gaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
sorry ... ik woon wel vlak bij de Coolsingel![]()
Helaas blijft het daar weer leeg, zo rond mei.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
is er dan niemand die het even met een camera kan filmen ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh.
Net als mensen die "een restaurantje" willen beginnen. Leuk een beetje menuutjes verzinnen, gezellige dingen aan de muur hangen en lol maken met je gasten. Uhuh.
Peter6000 en 10 kartons eieren zijn er zeker!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten of er toeschouwers zijn....
Misschien nog uhhhhhhhhhh om het behalen van de voorronde van de Champignonslegue te vieren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas blijft het daar weer leeg, zo rond mei.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |