Uhuh.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
Nena weddingplanner...... Sure.....Ze ziet alleen de romantische kant......
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet Nena van de plannen van Brian en doet ze nu alsof ze iets leuks heeft gevonden en hem nu een schuldgevoel gaat geven?
Ik hoop toch zo dat hij uitgejouwd wordt en dat hij weg moet duiken voor de eieren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij gaat zijn "werk" voordragen op het Leidseplein.![]()
Ik hoop stiekum dat het een voorop gezet plannetje van Nena isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:04 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop dat Brian zich nu toch wel lullig gaat voelen omdat hij weet dat als Nena eruit gestemd wordt ze ook die opleiding tot Weddingplanner niet krijgt. Nu heeft ze eindelijk iets wat ze wel leuk vind en Brian verpest dat
2e keer????quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2e keer !
Wie woont er bij het leidseplein in de buurt ?
Jammer dat hij te dom en zelfingenomen is om in te zien hoezeer hij afgaat en uitgelachen wordt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij gaat zijn "werk" voordragen op het Leidseplein.![]()
Ze weet van die plannen maar is die aanbieding voor wedding-planner niet echt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet Nena van de plannen van Brian en doet ze nu alsof ze iets leuks heeft gevonden en hem nu een schuldgevoel gaat geven?
Hier nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
lock?
Jawel, dat is wel echt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze weet van die plannen maar is die aanbieding voor wedding-planner niet echt?
sorry ... ik woon wel vlak bij de Coolsingelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2e keer !
Wie woont er bij het leidseplein in de buurt ?
Eerst maar afwachten of er toeschouwers zijn....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat hij uitgejouwd wordt en dat hij weg moet duiken voor de eieren.
Moeten ze trouwens niet stemmen of hij wel mag?
Misschien komt ie daar nog wel als ie op tournee gaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
sorry ... ik woon wel vlak bij de Coolsingel![]()
Helaas blijft het daar weer leeg, zo rond mei.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
is er dan niemand die het even met een camera kan filmen ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh.
Net als mensen die "een restaurantje" willen beginnen. Leuk een beetje menuutjes verzinnen, gezellige dingen aan de muur hangen en lol maken met je gasten. Uhuh.
Peter6000 en 10 kartons eieren zijn er zeker!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten of er toeschouwers zijn....
Misschien nog uhhhhhhhhhh om het behalen van de voorronde van de Champignonslegue te vieren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas blijft het daar weer leeg, zo rond mei.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |