Omdat Brian eigenlijk niet goed bij z'n hoofd is. Niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
tja ... 'het zijn geschreven gedichten van mezelf' ... wat bedoelt hij daar nou mee, dat hij ze niet heeft doorgekregen van gene zijde ofzo?
Waarom is Brian zo overtuigd dat iedereen zijn gedichten zo geweldig vindt eigenlijk ... vanwege dat stelletje ja-knikkers die hem buiten de kooi nog geen vijf minuten aandacht zouden geven?
Als Danny zorgt voor Fok! vlaggen, Fok! spandoeken, Fok! banieren en Fok! eieren dan regel ik de bussen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Gaan er nog mensen kijken naar de Afgang van Brian?
Hmmm, mijn zus heeft een eierleggerij, moet ze ff de afgekeurde bewaren? Ze rotten dan wel een beetjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
We volgen het spoor van eierstruif en dan vinden we hem wel weer...![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
Als Danny zorgt voor Fok! vlaggen, Fok! spandoeken, Fok! banieren en Fok! eieren dan regel ik de bussen!
ok ... dank je. Je hebt gelijk trouwens .... hij spoort niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Omdat Brian eigenlijk niet goed bij z'n hoofd is. Niet meer en niet minder.![]()
Is snel hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
Als Danny zorgt voor Fok! vlaggen, Fok! spandoeken, Fok! banieren en Fok! eieren dan regel ik de bussen!
Wahaha, zou toch wel een stunt zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, mijn zus heeft een eierleggerij, moet ze ff de afgekeurde bewaren? Ze rotten dan wel een beetje![]()
Dat nemen we dan maar voor lief!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, mijn zus heeft een eierleggerij, moet ze ff de afgekeurde bewaren? Ze rotten dan wel een beetje![]()
.. en RUKKER !!!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:47 schreef demins het volgende:
Zelfgemaakte spandoeken zijn ook welkom:
DROOGNEUKER!!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:47 schreef demins het volgende:
Zelfgemaakte spandoeken zijn ook welkom:
DROOGNEUKER!!
hij heeft zichzelf pfeiffer aangepraatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Is Nl ernstig ziek.
Hij is zo moeeeeeeeeeeeeeeeee.
Hoezo kunnen ze haar mailen dan ?????quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Judith vertrekt na een maildestimulerende opmerking.
Hij heeft het (geloof ik) wel echt, althans, nog wat naweeën ervan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:50 schreef s0k het volgende:
[..]
hij heeft zichzelf pfeiffer aangepraat
Via de redactiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hoezo kunnen ze haar mailen dan ?????![]()
Vanmiddag aan de foon zei hij nog tegen de arts dat hij helemaal nergens last van heeft. Maar omdat hij ziekte van Pfeifer heeft, maakt hij misbruik van vermoeidheid, wanneer het hem uit komt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Is Nl ernstig ziek.
Hij is zo moeeeeeeeeeeeeeeeee.
Zijn leverwaarden zullen wel weer veels te hoog geweest zijn.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:50 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik zou de 'bleeding obvious' niet als spandoektekst nemen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
"Brainless, je gedichten zijn FOKKING SHITE!"
(spandoek)
OUWE RUKKERRR!!!!!quote:
Ach wat zielig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:50 schreef s0k het volgende:
[..]
Hij wil weer droogneuken.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef ruby het volgende:
Waar heeft die gast het over met z'n hijgerige stem?
Ow, dat vond ik nou net zo leuk. Beetje reclame enzo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou de 'bleeding obvious' niet als spandoektekst nemen!![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Zijn leverwaarden zullen wel weer veels te hoog geweest zijn.....![]()
Sure, The guy's pathetic in his drinking......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De arts zei ook dat hij met drank moet uitkijken. Waarop hij antwoordde dat hij amper drinkt...
Ik vind Nena ook maar dom hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Neentje !!!!
... 'laat me blij vóór je en blij mét je zijn'.... tegen Brian.
Laat die klootviool toch barsten.
JA JA JA ... en dan nog dat DJ gedoe - héérlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef ruby het volgende:
Mijn god, Brian zal zo'n flater slaan met die door hem gescheven onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |