Types als Judith zijn waarschijnlijk heel blij als je ze naar de bek praat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub slijmt Judith perfect naar de bek, maar je hoort hem bijna denken: "Wat kan mij het allemaal schelen"
Natasia is ontsnapt. Nu is iedereen in rep en roer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje wat is er aan de hand op de Binnenhof!!?
De motorrijders die daar aan het demonstreren zijn ehhhhh die zijn ehhhh. ja wat zijn ze er eigenlijk ehhh aan eehhhh doen .quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje wat is er aan de hand op de Binnenhof!!?
Nu je er toch bent wat bedoel je daar nou mee TVPquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef F04 het volgende:
TVP
Tief toch eens op met je TVPquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef F04 het volgende:
TVP
TerugVindPost betekend hetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu je er toch bent wat bedoel je daar nou mee TVP
Ja en wat bedoelt hij daarmee dan ??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tief toch eens op met je TVP![]()
(TVP = terug vind post)
Dan staat ie bij hem in zijn active topics.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en wat bedoelt hij daarmee dan ??
La maar ben blont snap het nog niet en geloof ook niet dat ik het wil snappenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan staat ie bij hem in zijn active topics.
Nu snap ik het welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan staat ie bij hem in zijn active topics.
Maar aangezien de COS altijd bovenaan DGK staat, lijkt het me niet moeilijk terug te vinden, en dus overbodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |