Ohhh, ben jij zo'n lijer die iedereen lastig valtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ilona: "Je staat toch niet bij een telefoon he?"
Juist wel muts, dan heb je een veel zelfverzekerde houding. Althans zo werkten wij bij de telemarketing. Niet ingekrompen achter je PC zitten, maar staande.
Dan was je zeker gelijk weg!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
"Dat ga je gewoon proberen", zegt de 'juf'.
Ze hadden aan mij echt een verkeerdeZo liet ik me niet behandelen in een tv programma.
Heb ik 10 dagen gedaan en toen ermee gestoptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ohhh, ben jij zo'n lijer die iedereen lastig valt![]()
![]()
Prachtig, die Koomen over de finish van Jan Raas....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
Theo Koomen
(rechtsonder) audiofragment
http://www.beeldengeluid.nl/template_subnav.jsp?navname=collecties_radio_uitgelicht&category=collecties&artid=12140
Ja, dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik 10 dagen gedaan en toen ermee gestopt![]()
Mijn ouders zeiden altijd dat Koomen het spannend máákte.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Prachtig, die Koomen over de finish van Jan Raas....![]()
En dàt maakte die Koomen zo uniek....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd dat Koomen het spannend máákte.
Als je luistert, hoor je hem zeggen "tienduizend mensen juichen hem toe" en je hoort welgeteld één persoon klappen
Offtopic: ik heb ooit eens bij Theo op de verslaggevers tribune gezeten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd dat Koomen het spannend máákte.
Als je luistert, hoor je hem zeggen "tienduizend mensen juichen hem toe" en je hoort welgeteld één persoon klappen
Types als Judith zijn waarschijnlijk heel blij als je ze naar de bek praat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub slijmt Judith perfect naar de bek, maar je hoort hem bijna denken: "Wat kan mij het allemaal schelen"
Natasia is ontsnapt. Nu is iedereen in rep en roer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje wat is er aan de hand op de Binnenhof!!?
De motorrijders die daar aan het demonstreren zijn ehhhhh die zijn ehhhh. ja wat zijn ze er eigenlijk ehhh aan eehhhh doen .quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje wat is er aan de hand op de Binnenhof!!?
Nu je er toch bent wat bedoel je daar nou mee TVPquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef F04 het volgende:
TVP
Tief toch eens op met je TVPquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef F04 het volgende:
TVP
TerugVindPost betekend hetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu je er toch bent wat bedoel je daar nou mee TVP
Ja en wat bedoelt hij daarmee dan ??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tief toch eens op met je TVP![]()
(TVP = terug vind post)
Dan staat ie bij hem in zijn active topics.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en wat bedoelt hij daarmee dan ??
La maar ben blont snap het nog niet en geloof ook niet dat ik het wil snappenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan staat ie bij hem in zijn active topics.
Nu snap ik het welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan staat ie bij hem in zijn active topics.
Maar aangezien de COS altijd bovenaan DGK staat, lijkt het me niet moeilijk terug te vinden, en dus overbodig.
Doe maar eens http://forum.fok.nl/user/active/158537quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:19 schreef petraa het volgende:
[..]
La maar ben blont snap het nog niet en geloof ook niet dat ik het wil snappen![]()
Ze moest het even kwijt, maar succes...nee...vrees het ergste....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:21 schreef petraa het volgende:
En Zdngmw met haar voicebank
Of bij een commercial... Ach, de loden Loekie is ook een prijs he?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:21 schreef ruby het volgende:
Ultieme nachtmerrie: je kijkt als kind naar je favoriete animatiefilmpje en dan komt die krijskutstem van Natasia er door heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |