quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet? Ow, ik wel maar vandaar dat ze me zo raar aankeken![]()
Als je nog even luisterd, gaat het schijten een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef Miraaa het volgende:
Ben ff naar de wc nu.............waarschuw me ff als natas klaar is.......![]()
Was het een bestaande songtekst of een van haar ???quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef s0k het volgende:
pfff, ze weet wel een songtext te verpesten
volgens mij kent ze het hele liedje niet ....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef s0k het volgende:
pfff, ze weet wel een songtext te verpesten
Dat waren niet mijn woordenquote:
ben ff de exacte titel kwijt, maar stond in de top2000.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Was het een bestaande songtekst of een van haar ???
Ik geloof, van Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef s0k het volgende:
[..]
ben ff de exacte titel kwijt, maar stond in de top2000.
Ik zie dr nog wel in staat dr eigen necrologie op te nemen........ ze oefent vast ff met de stem.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
is het een begrafenis?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ik geloof Avond van Boudewijn de Groot
IK miste haar vingertje erbijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof,
in jou en mij
Pas wel bij haar, al die herhalingen![]()
Najhhh, dan ben ik weer bang dat ik er niet meer af kom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je nog even luisterd, gaat het schijten een stuk makkelijker![]()
Idd.... volgens mij hebben ze het er om gedaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof,
in jou en mij
Past wel bij haar, al die herhalingen![]()
radioverslag is meestal snelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef petraa het volgende:
Het lijkt wel een sneltrein die bart
Volgens mij was dat toch de bedoeling?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef petraa het volgende:
Het lijkt wel een sneltrein die bart
Ja diequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:46 schreef Miraaa het volgende:
Bart leest voor, duidelijk geen "theo comen" ( of hoe je die achternaam ook schrijft)
ah, nu heb ik hem doorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef Fikkert het volgende:
[..]
radioverslag is meestal snel
bolle jurre![]()
Okee, maar dan vond ik het een saai verslag, want als je naar theo koomen luisterde dat was lachen. Was snel maar wel leuk snel. Dit was snel, saai.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef Fikkert het volgende:
[..]
radioverslag is meestal snel
bolle jurre![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
"Dat ga je gewoon proberen", zegt de 'juf'.
Ze hadden aan mij echt een verkeerde
Dat zegt iedereen aan wie ze vraagt wat vond je ervan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:49 schreef yellowfirst het volgende:
Nathanael zei hetzelfde als Judith..![]()
ja was zeker saai, maar zoiets kan je niet meteen, oefenen zal helpenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee, maar dan vond ik het een saai verslag, want als je naar theo koomen luisterde dat was lachen. Was snel maar wel leuk snel. Dit was snel, saai.
Dat vraag ik me nog steeds afquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Walgelijk, dat toontje van die meid net tegen Bart. Alsof hij weer in de 6e klas van de lagere school zit ofzo. Ik was nu gewoon wat anders gaan doen. Wat willen ze daaraan gaan doen dan? Voor straf in de hoek staan?
Daar vragen ze ook wel om met hun kinderachtige gedrag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Walgelijk, dat toontje van die meid net tegen Bart. Alsof hij weer in de 6e klas van de lagere school zit ofzo. Ik was nu gewoon wat anders gaan doen. Wat willen ze daaraan gaan doen dan? Voor straf in de hoek staan?
Das met alles hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja was zeker saai, maar zoiets kan je niet meteen, oefenen zal helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |