Geen idee waarom ze het doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja, dat doen mensen ook als het vliegtuig geland is. Geen idee waarom ik dit zeg
Uhhhquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:33 schreef Miraaa het volgende:
Krijgt hij voor iedere Uhhh een C punt ??![]()
Uhhhh, je weet wel......zo`n uhhhh, puntje waarmee je uhhhhh, kan bellen, of zowww, weet je.quote:
Het fenomeen doet zich eigenlijk alleen op chartervluchten voor, als je op een lijnvlucht zit waar het stikt van de mensen die regelmatig ff Amsterdam - New York doen dan zul je zien dat het gros van de passagiers zich kapot geneert als er weer een stel van die paupers tussen zitten die denken dat het normaal is dat je een applausje geeft na de landing.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:33 schreef bunnyma het volgende:
Geen idee waarom ze het doen.
Je klapt toch ook niet als een verkoopster je iets verkoopt? Piloot doet ook gewoon zijn werk.
Niet? Ow, ik wel maar vandaar dat ze me zo raar aankekenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Je klapt toch ook niet als een verkoopster je iets verkoopt? Piloot doet ook gewoon zijn werk.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet? Ow, ik wel maar vandaar dat ze me zo raar aankeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |