Ohhh, ben jij zo'n lijer die iedereen lastig valtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ilona: "Je staat toch niet bij een telefoon he?"
Juist wel muts, dan heb je een veel zelfverzekerde houding. Althans zo werkten wij bij de telemarketing. Niet ingekrompen achter je PC zitten, maar staande.
Dan was je zeker gelijk weg!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
"Dat ga je gewoon proberen", zegt de 'juf'.
Ze hadden aan mij echt een verkeerdeZo liet ik me niet behandelen in een tv programma.
Heb ik 10 dagen gedaan en toen ermee gestoptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ohhh, ben jij zo'n lijer die iedereen lastig valt![]()
![]()
Prachtig, die Koomen over de finish van Jan Raas....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
Theo Koomen
(rechtsonder) audiofragment
http://www.beeldengeluid.nl/template_subnav.jsp?navname=collecties_radio_uitgelicht&category=collecties&artid=12140
Ja, dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik 10 dagen gedaan en toen ermee gestopt![]()
Mijn ouders zeiden altijd dat Koomen het spannend máákte.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Prachtig, die Koomen over de finish van Jan Raas....![]()
En dàt maakte die Koomen zo uniek....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd dat Koomen het spannend máákte.
Als je luistert, hoor je hem zeggen "tienduizend mensen juichen hem toe" en je hoort welgeteld één persoon klappen
Offtopic: ik heb ooit eens bij Theo op de verslaggevers tribune gezeten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd dat Koomen het spannend máákte.
Als je luistert, hoor je hem zeggen "tienduizend mensen juichen hem toe" en je hoort welgeteld één persoon klappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |