quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
Waar gaat Huubje nou weer naar toe? Naar achter zeker?
Zoontje heet Zoji .... naar een of andere bergtop in de Himalaya vertelde Nathanael.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is NL's nationaliteit eigenlijk? Bedoel wie heet er nu Nathanael Heres en noemt zijn kind Zohar.
Zijn zoontje heet Zoji, en hij heeft laatst uitgelegd waar dat vandaan kwam: een of andere bergpas in de Himalaya heeft die naam, en toen zijn ex en hij die naam zagen hadden ze beiden zoiets van: Dat is het.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is NL's nationaliteit eigenlijk? Bedoel wie heet er nu Nathanael Heres en noemt zijn kind Zohar.
Toe, doe es closeupquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mijn vriendin zit weer aan de taart zie ik .... prop je maar helemaal vol hoor schaat, lieffie, wijffie, poppie.
Een bergtopquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zoontje heet Zoji .... naar een of andere bergtop in de Himalaya vertelde Nathanael.
Situated at an elevation of 11,580 feet (3,529 m), Zoji Pass carries the only road leading from the Vale of Kashmir eastward to Leh, in Ladakh district, and on to Tibet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zijn zoontje heet Zoji, en hij heeft laatst uitgelegd waar dat vandaan kwam: een of andere bergpas in de Himalaya heeft die naam, en toen zijn ex en hij die naam zagen hadden ze beiden zoiets van: Dat is het.
Tja, als het nou een meisje was.quote:
Dat dacht ik ook al ja... Moet zij nodig zeggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaaa heeft het over inplannen van kindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |