Ik hoop het, vind Marcelo Rios nog sympathiekerquote:
Hmm, ligt eraan van watvoor tennis je houd. Was best een goede set opzich hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 12:56 schreef Piet_Veerman het volgende:
Mats Wilander op de Britse Eurosport: "This was easily the best set we have seen so far".
Zit ik toch een andere wedstrijd te kijken denk ik. Pas naar het einde toe werd het goed.
Ach, Mats Wilander zit zo vaak onzin te vertellen...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:56 schreef Piet_Veerman het volgende:
Mats Wilander op de Britse Eurosport: "This was easily the best set we have seen so far".
Zit ik toch een andere wedstrijd te kijken denk ik. Pas naar het einde toe werd het goed.
Doordat Murray zo'n korte ballen speelde in de eerste games kon Nadal wel aan de baseline blijven staan. Dat ziet er dan wel goed uit, maar is geen moeilijk tennis. Af en toe geweldige riskshots. Heel veel echt goed tennis is er nog niet geweest he, dat gaat nu pas komen.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:56 schreef Piet_Veerman het volgende:
Gokkertjequote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik kan 500+ euro winnen als er meer dan 37 games zijn, dus beter maken ze er gewoon een 5-setter van.
Dank je.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:29 schreef Piet_Veerman het volgende:
Tijd om eens een breakpoint te verzilveren Rafa.
Ja, hij voelde aan zijn buikspier ofzo.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:36 schreef Piet_Veerman het volgende:
Volgens mij heeft Murray ergens last van..
En als Murray nu deze set met 7-6 verliest en opgeeft?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik kan 500+ euro winnen als er meer dan 37 games zijn, dus beter maken ze er gewoon een 5-setter van.
Hou es op man.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:45 schreef Mark het volgende:
[..]
En als Murray nu deze set met 7-6 verliest en opgeeft?
15%quote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef Mark het volgende:
Van 0% naar?
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:55 schreef XL het volgende:
Inderdaad, goed opgemerkt van de britse commentator. Als die blessure van Murray een beetje serieus is, dan vergroot dat onze kansen danig in de Davis Cup![]()
Het is een spannende en mooie pot tennisquote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef Ambrosius het volgende:
Echt balen dat ik het niet kan zien zeg. Moet een spannende pot zijn.
Wat mij betreft Nadal met harde nauwkeurige meppen achterin houden. Rustig de rally aangaan en af en toe versnellen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef suus21 het volgende:
wat is de tactiek van murray?
Constant andere snelheid aan de bal geven, korte ballen combineren met lange ballen, zo nu en dan een vrij riscovolle winner slaan, alles om Nadal uit zijn sloophamer-ritme te halen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef suus21 het volgende:
wat is de tactiek van murray?
Ja, hij speelt volgens dat boek. Iets teveel emotie tonen af en toe..... toch een beetje de 'oude' Murray.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Constant andere snelheid aan de bal geven, korte ballen combineren met lange ballen, zo nu en dan een vrij riscovolle winner slaan, alles om Nadal uit zijn sloophamer-ritme te halen.
Ik denk dat hij dat goed doet, maar ik verwacht nog steeds een overwinning voor Nadal. Overigens volledig volgens de filosofie van Brad Gilbert, als je interesse hebt, lees zijn boek "Winning ugly" maar eens ...
Brad Gilbert kwijlt bij een tegenstander als Nadal, daar kun je al je analytisch vermogen op loslaten.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, hij speelt volgens dat boek. Iets teveel emotie tonen af en toe..... toch een beetje de 'oude' Murray.
4 zelfs.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef Ambrosius het volgende:
Of je maakt één van je drie breakkansen.
Mocht het misgaan, dan zal hij nog wel eens aan deze game denkenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef TheGeneral het volgende:
Dit was je kans Murray,
Ik denk dat Federer zelf daar het beste in is van iedereen. Het is het moeilijkste wat er is. Maar het is vooral schaamteloos zonder uitzondering uitgaan van de zwakte van je tegenstander, wat bij Nadal voornamelijk met creativiteit te maken heeft.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:46 schreef suus21 het volgende:
ik heb het boekje van gilbert ook gelezen. En bij iedereen kun je deze tacitek van afwisselende slagen wel toepassen....als je dat goed doet win je bijna altijd. (Fed fans kom maar met jullie opmerkingen)
ja.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef suus21 het volgende:
zitten jullie allemaal werkloos thuis dat jullie het kunnen volgen...
Nee, Internetquote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef suus21 het volgende:
Nee hoor, een drie setter gebeurt vaak zat, en is alleen over de 38 bij 3 tie-breaks.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:52 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Rare bet, dat gebeurt toch behoorlijk vaak?
Student.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef suus21 het volgende:
dat volg ik ook maar ik wil beelden zien...quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef Mark het volgende:
[..]
http://www.australianopen.com/en_AU/scores/index.html
Ik vind die kleding van Nadal wel okquote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef suus21 het volgende:
tegenwoordig is alle tenniskleding hondslelijk vooral de schoenen![]()
Weer een breakpoint ja.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:16 schreef TheGeneral het volgende:
Murray krijgt kansen genoeg. Hij moet ze alleen wel pakken.
3 uit 12 breakkansen is idd gewoon te weinig.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:16 schreef TheGeneral het volgende:
Murray krijgt kansen genoeg. Hij moet ze alleen wel pakken.
ja, precies, Nadal is juist altijd dodelijk op dit soort momenten, die pakt straks gelijk weer z'n eerste kans...quote:Op maandag 22 januari 2007 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3 uit 12 breakkansen is idd gewoon te weinig.
6 van de 8 die hij gespeeld heeft.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:17 schreef suus21 het volgende:
wint nadal het grootste deel van zijn 5-setters..? Ik vraag me dat eigenlijk wel af...
dat vind ik wel leuk dat de coach dit kleine beetje invloed kan hebben tijdens een wedstrijdquote:Op maandag 22 januari 2007 15:21 schreef TheGeneral het volgende:
Je ziet ze af en toe ook kijken naar hun coach om te vragen of ze moeten challengen.
Denk het ook ja.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:27 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik denk dat dat balletje van Nadal uit was gegaan..
Is die partij nog niet afgelopenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:30 schreef XL het volgende:
Hoe langer de partij duurt, hoe meer Murray op de 'oude' scheldende Murray begint te lijken!
25.33quote:Op maandag 22 januari 2007 15:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is die partij nog niet afgelopen![]()
Hoe laat is het nu danwel niet in Australie ?
half 2 nog maar.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is die partij nog niet afgelopen![]()
Hoe laat is het nu danwel niet in Australie ?
We hebben een kenner!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:40 schreef XL het volgende:
Murray komt er wel.... maar dit maakt hij niet meer goed.
Drie keer heeft hij het weggeven / niet gepakt:quote:Op maandag 22 januari 2007 15:40 schreef XL het volgende:
Gilbert zal na afloop wel zeggen "het ging mis toen je zo duidelijk op jezelf ging vloeken".
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Prachtige wedstrijd. Ik heb echt genoten
Het was ook live op de BBC, met echt pro-Murray commentaar.... maar niet echt storend. Beter commentaar dan op Eurosport doorgaans.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:01 schreef hoM3r het volgende:
En die Eurosport-commentator maar blijven roepen dat Nadal een saaie tennisser is he. Ondertussen kijkt hij uit naar wedstrijden van Sharapova.... Hou toch op.
Weet niet hoe die kerel heet op Eurosport, maar hij mag die microfoon voortaan wel wat verder weg hangen. Elke ademteug en zucht was te horenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:04 schreef XL het volgende:
[..]
Het was ook live op de BBC, met echt pro-Murray commentaar.... maar niet echt storend. Beter commentaar dan op Eurosport doorgaans.
Daar heb ik het gewoon gekeken.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
En op Sporza was het ook.
idd wordt er echt kostmisselijk van die tekst tvquote:Op maandag 22 januari 2007 16:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar heb ik het gewoon gekeken.Eurosport
Tekst TV van Nederland laten ze dit ook gewoon uitzenden i.p.v. Tekst TV
Daar heb ik ook gekeken. Maar John van Lottum en die vrouw vind ik wel leuk normaal.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:04 schreef XL het volgende:
[..]
Het was ook live op de BBC, met echt pro-Murray commentaar.... maar niet echt storend. Beter commentaar dan op Eurosport doorgaans.
Gelukkig was Williams lekker fijnbesnaard en technisch bezigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:44 schreef erkel het volgende:
Ah dit wordt weer lekker potje eenzijdig rammen met Shahar Peer![]()
![]()
Zet haar tegenover Schnyder of Henin en ze bakt er niks meer van, omdat ze niet tegen variatie kan. Ze is gedrilled op de bal die ze krijgt nog harder richting een hoek rammen dan haar tegenstandster doet.![]()
nuquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:29 schreef suus21 het volgende:
hoe laat begint Fed nou?
Robredo ziet er gewoon altijd slecht uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:49 schreef pfaf het volgende:
Heeft Robredo z'n broekje nou te hoog opgetrokken of lijkt dat zo...?
En nu alweer kansloos.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:50 schreef XL het volgende:
[..]
Robredo ziet er gewoon altijd slecht uit.
Halve finales op vrijdag MANNEN, halve finales op donderdag VROUWENquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:46 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wanneer de kwartinales, de halve finales en de finale van het herenenkel precies worden gespeeld? Dat kan ik niet vinden op www.australianopen.org. Bedankt.
Zullen waarschijnlijk allemaal 's avonds gespeeld worden. De finales zoiezo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Halve finales op vrijdag MANNEN, halve finales op donderdag VROUWEN
Finale Zondag MANNEN
Finale Zaterdag VROUWEN
Dacht ik.
Tijden weet ik niet.
Federer in de backhand houden, wachten tot een slice bal komt waar hij omheen kan lopen. Rammen met de forehand en hopen dat federer die dan fout slaat. Robredo gaat niet met Federer mee, Federer loopt niet bij Robredo weg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:16 schreef suus21 het volgende:
wat is de tactiek van robredo? Ik zie die nooit spelen (saai) maar hoe speelt ie..?
Hij ergert zich volgens mij dood aan zichzelf. Hij komt zelfs vaak naar het net!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:21 schreef suus21 het volgende:
Dus Fed speelt niet geweldig?
Hoe cool Tommy 'The Who' Robredo wel niet is. Hij maakt geen schijn van kans hoor.quote:
Vandaar dat die tiebreak dé kans was op een setje... Dichterbij zal hij niet meer komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:28 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe cool Tommy 'The Who' Robredo wel niet is. Hij maakt geen schijn van kans hoor.
Als hij er nu met 6-0 afgaat zou me dat niks verbazen, dan hoeft hij niet eens minder te gaan spelen. Dan is het gewoon The Fed Express die gaat dicteren.
Federer doet altijd een stapje extra in een tiebreak. Hij speelt ze regelmatig, maar verliest ze zelden. Ik denk dus dat hij zelf nog geen kans voor Robredo heeft gezien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vandaar dat die tiebreak dé kans was op een setje... Dichterbij zal hij niet meer komen.
Mij welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:56 schreef RayMania het volgende:
Zal me niks verbazen als dit 6-4 wordt.
Nadal begon gisteren ook pas rond 12.00 uur Nederlandse tijd dacht ik. Maar Federer wint zijn partijen veel gemakkelijker dan Nadal, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef XL het volgende:
en zo duurt de avondpartij van Nadal tot 2:45 en is Federer om 22:00 klaar.
Heel erg oneens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef suus21 het volgende:
dit is echt de saaiste Aus Open ever...
Ze doet het toch weer wel.. Hoop dat ze wintquote:Op dinsdag 23 januari 2007 05:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gelukkig was Williams lekker fijnbesnaard en technisch bezig
Ontzettend oneens. De AO is wel 20x zo goed als die van vorig jaar...Aan die van 2005 kan niks tippen, maar ik vind deze AO echt erg goed en leuk. Er wordt vooral vaakl slim gespeeld! En het niveau is enorm hoog...vooral ten opzichte van vorig jaar...dat Fed toen heeft kunnen winnen is ongelooflijk...hij speelde beroerd. Alleen de eerste sets tegen Haas waren toen goed.quote:
Dat wordt rammen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgenochtend 9.30uur Gonzalez tegen Nadal
We zullen zien. Vannacht ook Hingis tegen Clijsters. Hopelijk neemt Hingis revanche voor de QF van vorig jaar, maar het gaat erg lastig worden ben ik bang.quote:
Ik vind de AO toch het leukste toernooi. Daarna komt Wimbledon, Roland Garros en de US open vind ik nooit zo interessant meer. Geen idee waarom niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:44 schreef Mark het volgende:
Door het tijdsverschil zie ik bijna niks, dat doet de beleving niet veel goed. Zelfde heb ik altijd met de US open. Ligt niet aan het gebodene
Hey een Delftenaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Vind het ook een prachtig toernooi, altijd zonde dat ik door m'n tentamenweken hier bijna niks van kan zien.
Hé buurman.quote:
Probleem voor Roddick is dat Federer z'n service perfect schijnt te lezen. Sterker nog, in bijna alle onderlinge ontmoetingen sloeg Federer meer aces dan Roddick. Een grote service tegen Federer zegt over het algemeen niet veel en Roddick zal het 9 van de 10 afleggen als het op het spel zelf aankomt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
En Roddick dicht ik een serieuze kans toe tegen Federer. Federer is bij uitstek het slechts op deze grand slam (vind hem ook echt nog niet sterk spelen) en Roddick is erg in vorm. Bovendien had Roddick matchpoints tegen Fed tijdens de masters en was hij ook in de USopen finale dichterbij dan ooit.
En nu heeft hij volgens mij veel meer zelfvertrouwen dan tijdens die vorige ontmoetingen, en speelt Fed nog slechter ook.
Ik zit op het puntje van mijn stoel hoor overmorgen.
Haas is echt een goeie. Zeker eentje die het Federer lastig kan maken wanneer hij z'n koppie er een beetje bij houdt. Winnen van Davydenko is zeker mogelijk!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef ForzaRob het volgende:
Haas staat wel erg lekker te ballen zeg. Ik hoop eigenlijk op een finale Haas -Federer.
Zag het gisteravond op het sportjournaal en veel meer dan een brede tiem was het niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat rokje van Safarova, zou het nog korter kunnen?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 03:29 schreef Ambrosius het volgende:
Matige partij, ze gaat eraf tegen Clijsters/(Hingis).
Je weet niet echt wat je wil, hèquote:Op woensdag 24 januari 2007 05:52 schreef Ambrosius het volgende:
Maar het zal beter moeten om van Sharapova te winnen.
Oh..ik dacht toen ik het voor het eerst las dat de mobiel van Nadal afging op de baan.quote:
Ze moet French open winnen, die heeft ze nog nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet echt wat je wil, hè.
Maar goed, als het moet, dan toch liever winst van Williams dan Sharapova. En als het zelfs nu niet lukt bij Hingis, dan mogen we wel aannemen dat die nooit meer een grand slam gaat winnen.
In Parijs is er maar één kandidate (als ze meedoet natuurlijk)quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze moet French open winnen, die heeft ze nog niet![]()
Justine Henin?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
In Parijs is er maar één kandidate (als ze meedoet natuurlijk)
Dat was het verschil van 60+ onnodige fouten van Clijsters wat ik bij de eerste post nog niet wistquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet echt wat je wil, hè.
Neequote:Op woensdag 24 januari 2007 09:41 schreef pfaf het volgende:
Potverjandriedubbeltjes, heeft Martina verloren.
Nu geen wedstrijden meer?
Ik lag vanuit bed te kijken. Zat me al weer dood te ergeren aan de matigheid van Davydenkoquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:08 schreef RayMania het volgende:
Niemand die Haas - Davydenko volgt? Heb thuis de eerste set gezien, toen speelde Haas erg goed. Ondertussen 2-2 in sets, en Haas *3-4 achter. Kan nog wel eens heel spannend en lang gaan duren.
Davydenko - Haas ging lang door.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:58 schreef Eppie_NL het volgende:
uhh Nadal - Gonzalez moesten toch allang op tennisbaan staan en spelen? 9.30 moesten ze beginnen...maar het is al 10 uur.
of is er iets?
Dan moeten er wel heel veel blessures zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:15 schreef Mirri het volgende:
Martina schopte de bal over het net![]()
Echt klote dat ze heeft verloren...zou ze ooit nog een grand slam toernooi winnen?
Dat is dus niet waar, ze heeft laatst in Dubai en de pacific open Kuznetsova en Sharapova verslagen. Ze heeft in Madrid Petrova verslagen..ze kan het heus nog wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:20 schreef Norrage het volgende:
Ik zou het al knap vinden als ze ooit nog voorbij een kwartfinale komt....
Ze kan de vloer aanvegen met iedereen die lager staat op de ranglijst, maar van top 10 speelsters.....nee
Duh.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sharapova tegen Chakvetadze vond ik (vooral de eerste set) een prachtige partij. Ik denk dat de eerste set de beste vrouwenset van dit toernooi was. Prachtig tennis gezien
Ik heb de eerste set echt genoten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, foutenfestival, niveau was niet bepaald hoog imo. Zeker niet voor hetgeen Sharapova kan.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb de eerste set echt genoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |