Zag het gisteravond op het sportjournaal en veel meer dan een brede tiem was het niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat rokje van Safarova, zou het nog korter kunnen?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 03:29 schreef Ambrosius het volgende:
Matige partij, ze gaat eraf tegen Clijsters/(Hingis).
Je weet niet echt wat je wil, hèquote:Op woensdag 24 januari 2007 05:52 schreef Ambrosius het volgende:
Maar het zal beter moeten om van Sharapova te winnen.
Oh..ik dacht toen ik het voor het eerst las dat de mobiel van Nadal afging op de baan.quote:
Ze moet French open winnen, die heeft ze nog nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet echt wat je wil, hè.
Maar goed, als het moet, dan toch liever winst van Williams dan Sharapova. En als het zelfs nu niet lukt bij Hingis, dan mogen we wel aannemen dat die nooit meer een grand slam gaat winnen.
In Parijs is er maar één kandidate (als ze meedoet natuurlijk)quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze moet French open winnen, die heeft ze nog niet![]()
Justine Henin?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
In Parijs is er maar één kandidate (als ze meedoet natuurlijk)
Dat was het verschil van 60+ onnodige fouten van Clijsters wat ik bij de eerste post nog niet wistquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet echt wat je wil, hè.
Neequote:Op woensdag 24 januari 2007 09:41 schreef pfaf het volgende:
Potverjandriedubbeltjes, heeft Martina verloren.
Nu geen wedstrijden meer?
Ik lag vanuit bed te kijken. Zat me al weer dood te ergeren aan de matigheid van Davydenkoquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:08 schreef RayMania het volgende:
Niemand die Haas - Davydenko volgt? Heb thuis de eerste set gezien, toen speelde Haas erg goed. Ondertussen 2-2 in sets, en Haas *3-4 achter. Kan nog wel eens heel spannend en lang gaan duren.
Davydenko - Haas ging lang door.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:58 schreef Eppie_NL het volgende:
uhh Nadal - Gonzalez moesten toch allang op tennisbaan staan en spelen? 9.30 moesten ze beginnen...maar het is al 10 uur.
of is er iets?
Dan moeten er wel heel veel blessures zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:15 schreef Mirri het volgende:
Martina schopte de bal over het net![]()
Echt klote dat ze heeft verloren...zou ze ooit nog een grand slam toernooi winnen?
Dat is dus niet waar, ze heeft laatst in Dubai en de pacific open Kuznetsova en Sharapova verslagen. Ze heeft in Madrid Petrova verslagen..ze kan het heus nog wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:20 schreef Norrage het volgende:
Ik zou het al knap vinden als ze ooit nog voorbij een kwartfinale komt....
Ze kan de vloer aanvegen met iedereen die lager staat op de ranglijst, maar van top 10 speelsters.....nee
Duh.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sharapova tegen Chakvetadze vond ik (vooral de eerste set) een prachtige partij. Ik denk dat de eerste set de beste vrouwenset van dit toernooi was. Prachtig tennis gezien
Ik heb de eerste set echt genoten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, foutenfestival, niveau was niet bepaald hoog imo. Zeker niet voor hetgeen Sharapova kan.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb de eerste set echt genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |