Hoe cool Tommy 'The Who' Robredo wel niet is. Hij maakt geen schijn van kans hoor.quote:
Vandaar dat die tiebreak dé kans was op een setje... Dichterbij zal hij niet meer komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:28 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe cool Tommy 'The Who' Robredo wel niet is. Hij maakt geen schijn van kans hoor.
Als hij er nu met 6-0 afgaat zou me dat niks verbazen, dan hoeft hij niet eens minder te gaan spelen. Dan is het gewoon The Fed Express die gaat dicteren.
Federer doet altijd een stapje extra in een tiebreak. Hij speelt ze regelmatig, maar verliest ze zelden. Ik denk dus dat hij zelf nog geen kans voor Robredo heeft gezien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vandaar dat die tiebreak dé kans was op een setje... Dichterbij zal hij niet meer komen.
Mij welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:56 schreef RayMania het volgende:
Zal me niks verbazen als dit 6-4 wordt.
Nadal begon gisteren ook pas rond 12.00 uur Nederlandse tijd dacht ik. Maar Federer wint zijn partijen veel gemakkelijker dan Nadal, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef XL het volgende:
en zo duurt de avondpartij van Nadal tot 2:45 en is Federer om 22:00 klaar.
Heel erg oneens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef suus21 het volgende:
dit is echt de saaiste Aus Open ever...
Ze doet het toch weer wel.. Hoop dat ze wintquote:Op dinsdag 23 januari 2007 05:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gelukkig was Williams lekker fijnbesnaard en technisch bezig
Ontzettend oneens. De AO is wel 20x zo goed als die van vorig jaar...Aan die van 2005 kan niks tippen, maar ik vind deze AO echt erg goed en leuk. Er wordt vooral vaakl slim gespeeld! En het niveau is enorm hoog...vooral ten opzichte van vorig jaar...dat Fed toen heeft kunnen winnen is ongelooflijk...hij speelde beroerd. Alleen de eerste sets tegen Haas waren toen goed.quote:
Dat wordt rammen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgenochtend 9.30uur Gonzalez tegen Nadal
We zullen zien. Vannacht ook Hingis tegen Clijsters. Hopelijk neemt Hingis revanche voor de QF van vorig jaar, maar het gaat erg lastig worden ben ik bang.quote:
Ik vind de AO toch het leukste toernooi. Daarna komt Wimbledon, Roland Garros en de US open vind ik nooit zo interessant meer. Geen idee waarom niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:44 schreef Mark het volgende:
Door het tijdsverschil zie ik bijna niks, dat doet de beleving niet veel goed. Zelfde heb ik altijd met de US open. Ligt niet aan het gebodene
Hey een Delftenaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Vind het ook een prachtig toernooi, altijd zonde dat ik door m'n tentamenweken hier bijna niks van kan zien.
Hé buurman.quote:
Probleem voor Roddick is dat Federer z'n service perfect schijnt te lezen. Sterker nog, in bijna alle onderlinge ontmoetingen sloeg Federer meer aces dan Roddick. Een grote service tegen Federer zegt over het algemeen niet veel en Roddick zal het 9 van de 10 afleggen als het op het spel zelf aankomt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
En Roddick dicht ik een serieuze kans toe tegen Federer. Federer is bij uitstek het slechts op deze grand slam (vind hem ook echt nog niet sterk spelen) en Roddick is erg in vorm. Bovendien had Roddick matchpoints tegen Fed tijdens de masters en was hij ook in de USopen finale dichterbij dan ooit.
En nu heeft hij volgens mij veel meer zelfvertrouwen dan tijdens die vorige ontmoetingen, en speelt Fed nog slechter ook.
Ik zit op het puntje van mijn stoel hoor overmorgen.
Haas is echt een goeie. Zeker eentje die het Federer lastig kan maken wanneer hij z'n koppie er een beetje bij houdt. Winnen van Davydenko is zeker mogelijk!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef ForzaRob het volgende:
Haas staat wel erg lekker te ballen zeg. Ik hoop eigenlijk op een finale Haas -Federer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |