We hebben een kenner!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:40 schreef XL het volgende:
Murray komt er wel.... maar dit maakt hij niet meer goed.
Drie keer heeft hij het weggeven / niet gepakt:quote:Op maandag 22 januari 2007 15:40 schreef XL het volgende:
Gilbert zal na afloop wel zeggen "het ging mis toen je zo duidelijk op jezelf ging vloeken".
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Prachtige wedstrijd. Ik heb echt genoten
Het was ook live op de BBC, met echt pro-Murray commentaar.... maar niet echt storend. Beter commentaar dan op Eurosport doorgaans.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:01 schreef hoM3r het volgende:
En die Eurosport-commentator maar blijven roepen dat Nadal een saaie tennisser is he. Ondertussen kijkt hij uit naar wedstrijden van Sharapova.... Hou toch op.
Weet niet hoe die kerel heet op Eurosport, maar hij mag die microfoon voortaan wel wat verder weg hangen. Elke ademteug en zucht was te horenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:04 schreef XL het volgende:
[..]
Het was ook live op de BBC, met echt pro-Murray commentaar.... maar niet echt storend. Beter commentaar dan op Eurosport doorgaans.
Daar heb ik het gewoon gekeken.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
En op Sporza was het ook.
idd wordt er echt kostmisselijk van die tekst tvquote:Op maandag 22 januari 2007 16:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar heb ik het gewoon gekeken.Eurosport
Tekst TV van Nederland laten ze dit ook gewoon uitzenden i.p.v. Tekst TV
Daar heb ik ook gekeken. Maar John van Lottum en die vrouw vind ik wel leuk normaal.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:04 schreef XL het volgende:
[..]
Het was ook live op de BBC, met echt pro-Murray commentaar.... maar niet echt storend. Beter commentaar dan op Eurosport doorgaans.
Gelukkig was Williams lekker fijnbesnaard en technisch bezigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:44 schreef erkel het volgende:
Ah dit wordt weer lekker potje eenzijdig rammen met Shahar Peer![]()
![]()
Zet haar tegenover Schnyder of Henin en ze bakt er niks meer van, omdat ze niet tegen variatie kan. Ze is gedrilled op de bal die ze krijgt nog harder richting een hoek rammen dan haar tegenstandster doet.![]()
nuquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:29 schreef suus21 het volgende:
hoe laat begint Fed nou?
Robredo ziet er gewoon altijd slecht uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:49 schreef pfaf het volgende:
Heeft Robredo z'n broekje nou te hoog opgetrokken of lijkt dat zo...?
En nu alweer kansloos.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:50 schreef XL het volgende:
[..]
Robredo ziet er gewoon altijd slecht uit.
Halve finales op vrijdag MANNEN, halve finales op donderdag VROUWENquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:46 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wanneer de kwartinales, de halve finales en de finale van het herenenkel precies worden gespeeld? Dat kan ik niet vinden op www.australianopen.org. Bedankt.
Zullen waarschijnlijk allemaal 's avonds gespeeld worden. De finales zoiezo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Halve finales op vrijdag MANNEN, halve finales op donderdag VROUWEN
Finale Zondag MANNEN
Finale Zaterdag VROUWEN
Dacht ik.
Tijden weet ik niet.
Federer in de backhand houden, wachten tot een slice bal komt waar hij omheen kan lopen. Rammen met de forehand en hopen dat federer die dan fout slaat. Robredo gaat niet met Federer mee, Federer loopt niet bij Robredo weg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:16 schreef suus21 het volgende:
wat is de tactiek van robredo? Ik zie die nooit spelen (saai) maar hoe speelt ie..?
Hij ergert zich volgens mij dood aan zichzelf. Hij komt zelfs vaak naar het net!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:21 schreef suus21 het volgende:
Dus Fed speelt niet geweldig?
Hoe cool Tommy 'The Who' Robredo wel niet is. Hij maakt geen schijn van kans hoor.quote:
Vandaar dat die tiebreak dé kans was op een setje... Dichterbij zal hij niet meer komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:28 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe cool Tommy 'The Who' Robredo wel niet is. Hij maakt geen schijn van kans hoor.
Als hij er nu met 6-0 afgaat zou me dat niks verbazen, dan hoeft hij niet eens minder te gaan spelen. Dan is het gewoon The Fed Express die gaat dicteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |