Dit mag nu wel uit de OPquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:04 schreef erkel het volgende:
Het tennisseizoen staat op het punt van beginnen en daarmee dus ook de Australian Open.
Nog 17 dagen en we hebben weer een Grand Slam![]()
Ze missen het echte gevoel. Hard rammen vanaf de achterlijn is nog wel aan te leren, maar instinctief een bal subtiel wegleggen is toch een ander verhaal. Alleen halve kerels als Henin, Mauresmo of Koeznetsova beheersen dit welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is het met vrouwen en volleren ... daar verschillen ze nog het meest in met kereltennis. Wat is dat onderdeel dramatisch bij de meeste vrouwen ...
6-3, 6-3, 7-6quote:Op vrijdag 19 januari 2007 04:45 schreef Hells_Angel het volgende:
Ik zit maar te wachten en te wachten tot Federer - Yourzhny begint!!
Die Youzhny vond ik vorig jaar erg goed spelen op, als ik het goed heb, de US Open, dus ik hoop op een leuke en spannende wedstrijd. Maarja als Federer fan weet je dat het onvoorspelbaar is hoe de wedstrijd zal verlopen. Wie weet hakt Roger hem wel in stukjes...
Ik hoop het, vind het niet zo'n sympathieke spelerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:56 schreef Ambrosius het volgende:
En alweer een break voor in de vierde, Monfils kan z'n spullen pakken.
Wel weer typisch Safin trouwens, breken en meteen teruggebroken worden.. Als 't aan mij ligt wint 'ie in de 5e set met 24-22 ofzoquote:
2-2 in sets nu.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
Stephanek gaat 'm denk ik gewoon winnen van Ferrer.
Stephanek stond een break voor in de vierdequote:
EN meteen 0-30, hij doet het erom.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:43 schreef pfaf het volgende:
Marat 2-0!~En nu volhouden eikel!
Meteen gebrokenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:03 schreef RayMania het volgende:
Ferrer breekt naar 3-1, en serveer nu zelf.
Het begint met een K en eindigt op loten. Het stond 3-4 voor Ferrer in de laatste set bijv. Stephanek slaat twee DF in één game, waarvan één op BP tegenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de score, wat heeft Stepanek in godsnaam staan doen in die laatste 3 sets?
Krasloten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het begint met een K en eindigt op loten. Het stond 3-4 voor Ferrer in de laatste set bijv. Stephanek slaat twee DF in één game, waarvan één op BP tegen.
Derde set makkelijk voor Robredo.
quote:
Ik denk dat je 'ik' bedoelt. Goed bezigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..].
Herinner je dat rijtje van 8 nog wat ik gisteren gaf? Volgens mij scoor je nog steeds 100%.
Ja klopt, het was natuurlijk mijn rijtjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'ik' bedoelt. Goed bezig, maar wederom weer weinig verrassingen.
Het is nog niet bepaald hoogstaand. Wel spannend.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:43 schreef Mirri het volgende:
Ik kan de wedstrijd Safin-Roddick niet zien helaas![]()
Ik ben voor Safin uiteraard![]()
6-4 voor Roddick.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:49 schreef Mirri het volgende:
wat is de stand nu in de 3de set?
quote:
Even de lijnen drogen en weer verder inderdaad. Misschien heeft deze korte pauze Safin goed gedaan. Ik hoop iig dat hij de 4e set pakt en dat we een thriller van een 5e set krijgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
Dak dicht en zo weer verder lijkt me?
hij is pas 20quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:19 schreef mitt het volgende:
Iets meer peper in de reet bij Gasquet en hij staat zo in de top vijf.
Hij heeft zeker verdiend gewonnen. Alleen had ik graag een vijfsetter gezien. Want het tennis in de 4e set, was van een hoog niveau!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef Piet_Veerman het volgende:
Roddick heeft nog geen 1e service gemist deze tiebreak. De verdiende winnaar ook imo.
Precies...Federer dus nu al eigenlijk zeker van een finale plek.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef Mark het volgende:
FedEx zal dit zeker niet vervelend vinden, tegen Roddick weet ie precies wat hij kan verwachten. Safin is elke keer weer een verrassing
In z'n topdagen van 2 jaar terug wel, nu was hij echt bij voorbaat kansloos. Ik denk meer aan gasten die hem vorig jaar al op hardcourt hebben verslagen.....Murray en Gasquet.....verder Djokovic en heel misschien Hewitt als ie in het toernooi verder groeit. Nadal heeft al moeite tegen clowns als Kohlschreiber, dat wordt niks met onze Rafaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:13 schreef Eppie_NL het volgende:
Safin was in mijn ogen de enige die Federer kon verslaan.
Jij bent helemaal van god los, Djoko heeft het hele toernooi een setstand van 9-1quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:31 schreef Jasza het volgende:
Djokovic vond ik erg slecht gister, die kan Federer imo nooit aan.
Djokovic speelde niet tegen Monfils maar tegen de Thai en ik vond hem niet goed spelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Jij bent helemaal van god los, Djoko heeft het hele toernooi een setstand van 9-1Slechts 1 setje nipt verloren tegen Monfils toen het niet meer nodig was. Monfil die in bloedvorm verkeerde (sloeg Baghdatis van de baan) werd nu zelf finaal weggehoekt door het Servische wonderkind
Djokovic - Federer 6-3, 6-7, 6-0, 6-2![]()
Nu moet je kappen, want Djoko gaat hem verslaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:40 schreef Jasza het volgende:
Djokovic speelde niet tegen Monfils maar tegen de Thai en ik vond hem niet goed spelen.
Ja dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:54 schreef Jasza het volgende:
Nalbandian red 3 MP tegen Grosjean, zal wel weer winnen nu
Grosjean kan geeneens meer rennen, triest hoe die nalbandian doorkomtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nadal alweer een break voor in de 2de.
Nalbandian leidt met een break in de 5de.
Liggen er allemaal uit voor deze dag.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:26 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat het nog steeds regent (voor de andere banen).
1e set Hingis werd uitgezonden, daarna Nalbandian vooral.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:18 schreef Mirri het volgende:
Shit..ik ben vannacht in slaap gevallen tijdens Maria Sharapova - Tatjana Garbin om 01:00 uur.
Haar gekrijs hield me zelfs niet wakker![]()
Ik wilde wachten tot Martina Hingis moest spelen, ze moest na Sharapova, maar heb het dus (weer!) gemist, verdomme.
Maar weet iemand, die wel gekeken heeft, of Eurosport het uberhaupt wel heeft uitgezonden, want in Vodafone speelde Nalbandian een vijfsetter, ook om 01:00 uur begonnen. Dus weet iemand of ze na Sharapova direct overschakelden naar Nalbandian?
Ok, bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
1e set Hingis werd uitgezonden, daarna Nalbandian vooral.
Djokovic speelde ook geweldig op de USOpen, en ging er toen in 6-2 6-3 6-1 af tegen Hewitt volgens mij. Die jongen kan absoluut (nog) niet tegen druk en zal naar mijn mening inderdaad nog niet eens 10 games halen tegen Fed heb ik het gevoel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Jij bent helemaal van god los, Djoko heeft het hele toernooi een setstand van 9-1Slechts 1 setje nipt verloren tegen Monfils toen het niet meer nodig was. Monfil die in bloedvorm verkeerde (sloeg Baghdatis van de baan) werd nu zelf finaal weggehoekt door het Servische wonderkind
Djokovic - Federer 6-3, 6-7, 6-0, 6-2![]()
Optyfen gaylordquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:29 schreef SCH het volgende:
Djoko natuurlijk, vanaf nu gaan de knappe spelers winnen
[afbeelding]
Doe mij maar Ivanovicquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ginepri is ook lekker trouwens, wat jij?
Ga je na negers nu ook homo's discrimineren?quote:
Ik had nog wel gewonnen van Grosjean die niet meer kon rennen hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:44 schreef XL het volgende:
Nalbandian Held!![]()
Als je dit in keer doet is het mazzel, maar zoals hij keer op keer verloren partijen kan kantelen. Respect!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:56 schreef Ambrosius het volgende:
Murray en Gonzo zijn goed begonnen. Breakje voor in de eerste set.
Dat kunnen ze toch allebei goed begonnen zijn in hun afzonderlijke partijenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:10 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Murray speelt tegen Chela
Gonzo tegen Hewitt
Ik snapte bij 2 partijen met verschillende scores het breakje voor niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch allebei goed begonnen zijn in hun afzonderlijke partijen?
Allebei de eerste set gewonnen. Gonzo alweer een break voor in de tweede, btw live op Sporza.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:25 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt wordt 3-0 geveegd als het zo doorgaat.
quote:
jij wilt problemen he?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:37 schreef RayMania het volgende:
Gonzalez, die forehand. Hewitt
.
En Nalbandian ook.
quote:
Dan help ik ook ff handje mee...kom niet aan Nalbyquote:
Hewitt serveert nu toch wat sterker, tie-break denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:03 schreef RayMania het volgende:
Breakje voor voor Murray, lijkt gedane zaak. Hewitt nog steeds problemen met zijn service.
Die geven de voorkeur aan andere sporten nu.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:14 schreef erkel het volgende:
Waarom wordt het niet meer uitgezonden op Eurosport?
Smullen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gonzalez loopt te fucken, publiek waardeert dat niet, ik des te meer
Gast, voor die vechtlust kan je niks anders dan bewondering en respect hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gelukkig is Hewitt eruit. Vreselijk irritant mannetje vind ik dat.
Martina ook weer eenvoudig door![]()
Respect voor Hewitt?? Nou nee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gast, voor die vechtlust kan je niks anders dan bewondering en respect hebben
En Martina heeft afgedaan sinds ik weet dat ze met Stepanek gaat trouwen
Pers Conferentie na de tijd? Wat zei hijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef zjroentje het volgende:
Hewitt blijfthoor.
Genieten van Safin gisteren zeg, vooral dat gekanker tegen Maria.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Erg mooi dat Federer-Djokovic morgenochtend om 9.30 begint.
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef zjroentje het volgende:
Hewitt blijfthoor.
Genieten van Safin gisteren zeg, vooral dat gekanker tegen Maria.
6-4 6-1 6-0 denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:33 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
Ik ga alleen de avond wedstrijden kijken (want heb niet zo'n zin om snachts naar wedstrijden te kijken). Ben alleen bang dat ik het na 1 set alweer gezien heb....zal dan wel weer duidelijk zijn dat Federer gewoon gaat winnen.
Djokovic zal denk ik alleen bij de 1e set nog mee kunnen gaan.
Federer-Djokovic 7-6 6-4 6-3
Maar ik laat me graag verrassen![]()
![]()
Had ik het toch goed voorspeldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Erg mooi dat Federer-Djokovic morgenochtend om 9.30 begint.
Als Djoko wint ren ik juichend in m'n blote aars door de straatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ancic tegen Roddick wordt een leuke wedstrijd denk ik
Ik ben ook benieuwd wat Djokovic tegen Federer kan. Maar ik verwacht een eenvoudige overwinning voor Federer. Hopelijk kan Djokovic verrassen.
Uiteindelijk pakken ze de set toch nog, met 14-12. Ik zie morgen wel hoe het verder gaat.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wassen/Coetzee stonden 5-2 voor in de tiebreak van de eerste set, en net konden ze bij 9-8 ook uitserveren, maar ze willen niet zo...
In de kwartfinale jaquote:Op zondag 21 januari 2007 10:13 schreef Piet_Veerman het volgende:
Jezus, Mardy Fish in de kwartfinale.![]()
Robredo kan gewoon goed tennissen, staat nu ook redelijk hoog op de wereldranglijst en krijgt daardoor iets makkelijkere eerste rondes.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:30 schreef Norrage het volgende:
Djokovic heeft teveel afzwaaiers op zijn backhand...En Fed speelt messcherp...
En Robredo wint...had ik echt nooit van mijn leven verwacht...Robredo in een kwartfinale grand slam??
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:40 schreef Jasza het volgende:
misschien dat Davydenko een kleine kans heeft.
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:41 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tranen in mijn ogen hier! Bedankt! You made my day!
Dat zei je vast vorig jaar ook toen Davy bijna van hem wonquote:Op zondag 21 januari 2007 10:41 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tranen in mijn ogen hier! Bedankt! You made my day!
Ooh.....had ik niet verwacht...(ben even niet aan het kijken nu)quote:Op zondag 21 januari 2007 10:51 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi teruggevochten van Djokovic van 4-1 achter naar 4-4 in de 2e set
Yep.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:53 schreef Ambrosius het volgende:
Federer breekt deze game of op 5-6.
En jawel, 2-0.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:53 schreef Ambrosius het volgende:
Federer breekt deze game of op 5-6.
Aan de ene kant niet, hij won immers zilver op de Olympische Spelen. Maar aan de andere kant weer wel, als je ziet van waar hij komt en wie hij tegen zich had.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
De echte verrassing is natuurlijk Mardy Fish![]()
En Wassen staat in de kwartfinale. Toch nog een beetje Nederlands succesquote:Op zondag 21 januari 2007 02:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Uiteindelijk pakken ze de set toch nog, met 14-12. Ik zie morgen wel hoe het verder gaat.
Waarschijnlijk moeten ze in de kwartfinale tegen Bryan/Bryan, en dan zie ik ze toch niet verder komen. Maar toch, eerste keer kwartfinale op een Grand Slam is netjes.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
En Wassen staat in de kwartfinale. Toch nog een beetje Nederlands succes.
You never know zjroentjequote:Op zondag 21 januari 2007 12:21 schreef zjroentje het volgende:
Ain't gonna happen SCH.
Ik hoopte ook dat Safarova zou winnen, maar toen ze 4-1 achterstond ben ik gaan slapen, dacht dat het wel gedaan was.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:07 schreef RayMania het volgende:
Constante overwinning voor FedExx, niet echt heel bijzonder en weinig spectakel. Djokovic speelde nog best redelijk, maar Federer was gewoon scherp en bij de les.
En Mauresmo! Had de eerste set gezien en hoopte dat ik wakker zou worden met een nederlaag van haar, en ja hoor
.
Ik vind haar meer net overgelopen uit Mario Tennis als die robuuste gorillaquote:Op zondag 21 januari 2007 13:07 schreef Silver87 het volgende:
Serena![]()
![]()
Het is en blijft een aanwinst voor het tennis
Dat ging over Berdych toch?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leuk interviewtje na afloop was het wel met Safarova:
"I can tell you your boyfriend also won"
"AAAAAAAAAH, how nice" (enorme gil)
Ik had alleen tot de 4-1 gekeken en toen dacht ik...Mauresmo wint dit met gemak.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat ging over Berdych toch?
Verder heb ik genoten van Safarova. Ze speelde heel erg leuk tennis en ze heeft verdiend van Mauresmo gewonnen. Erg leuk voor dat meisje
Haar achilleshiel vind ik toch wel d'r volleys. Die doet ze ook met twee handen. Verder heeft ze vannacht fantastisch getennist. Die komt er welquote:Op zondag 21 januari 2007 16:06 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik had alleen tot de 4-1 gekeken en toen dacht ik...Mauresmo wint dit met gemak.
Maar in die 5 games vond ik Safarova helemaal niet slecht. Ze kan flink uithalen met haar forehand...heerlijk.![]()
Klopt, ging over Berdych. Mixed ze ook regelmatig mee ...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat ging over Berdych toch?
Verder heb ik genoten van Safarova. Ze speelde heel erg leuk tennis en ze heeft verdiend van Mauresmo gewonnen. Erg leuk voor dat meisje
Davydenko heeft nog nooit bijna van hem gewonnen. Ze staan onderling 8-0quote:Op zondag 21 januari 2007 10:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zei je vast vorig jaar ook toen Davy bijna van hem won![]()
quote:Novak Djokovic cockily declared in a television interview ahead of last night's match against world No. 1 Roger Federer: "I have only three words for Roger Federer: 'He is going down'."
Soon after this robust declaration certain things became very clear. One, Federer was not going down. Two, Djokovic does a better line in talk than tennis. Three, Djokovic cannot count.And four, Federer will likely win the Australian Open.
Djokovic is echt heel erg stom in deze uitspraken...vorig jaar RG zei hij ook al zoiets over Rafa...Dat hij normaalgesproken makkelijk had gewonnen maar nu door blessure het even niet lukte etc...quote:
Davydenko dus in 4 sets doorquote:Op maandag 22 januari 2007 08:47 schreef Ambrosius het volgende:
Berdych-Davy nu 1-1 in sets. Redelijk gelijkopgaande partij.
Toch knap dat hij nog de tie-break won, na die 0-40 op de service van Berdych.quote:
Iddquote:Op maandag 22 januari 2007 11:37 schreef 61neorej het volgende:
Die Sharapova is echt vreselijk om naar te kijken.
Dat domme keiharde gekreun de hele tijd.
Dat je af en toe bij een harde slag is kreunt niks mis mee, dat gebeurt gewoon. Maar dat overdreven gegil van haar is vreselijk.
En dat voor de nummer 1 van de toekomstquote:Op maandag 22 januari 2007 12:10 schreef XL het volgende:
Murray moet snel zijn eigen spel gaan spelen. Met deze ballen die niet voorbij de servicelijn komen gaat hij geen kans maken.
Als hij dat zo goed weet, waarom is 'ie dan een fysio en geen tenniscoach?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:25 schreef suus21 het volgende:
volgens mijn fysio (die o.a. ancic, schalken, djokovic behandelde) wordt Djokovic de grootste van al die jonge opkomende spelers...
En als hij Gasguet had behandeld dan wordt Gasguet zeker de grootste?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:25 schreef suus21 het volgende:
volgens mijn fysio (die o.a. ancic, schalken, djokovic behandelde) wordt Djokovic de grootste van al die jonge opkomende spelers...
Federer komt uit 1981quote:Op maandag 22 januari 2007 12:18 schreef Jasza het volgende:
Murray word nooit de nummer 1, zo geweldig is hij nou ook weer niet zeg
Denk dat hij een beetje zo'n kwartfinale hooguit speler word.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:33 schreef suus21 het volgende:
hij is fysio! Hi heeft zijn praktijk in valkenswaard. Daar komen alle topsporters heen om zich te laten behandelen. Toen ie nog met schalken mee reisde behandelde hij ook andere buitenlandse spelers. Hij weet dat zo goed omdat ie djokovic heeft zien spelen en dat was zoveel beter als sjeng op zn top vandaar die bewering...
M'n punt is dat iedereen Djokovic ziet spelen. Wat een fysio z'n mening dan zo belangrijk maakt snap ik dan even nietquote:Op maandag 22 januari 2007 12:33 schreef suus21 het volgende:
hij is fysio! Hi heeft zijn praktijk in valkenswaard. Daar komen alle topsporters heen om zich te laten behandelen. Toen ie nog met schalken mee reisde behandelde hij ook andere buitenlandse spelers. Hij weet dat zo goed omdat ie djokovic heeft zien spelen en dat was zoveel beter als sjeng op zn top vandaar die bewering...
Pure luck door ze service hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 12:36 schreef XL het volgende:
[..]
Federer komt uit 1981
Murray uit 1987
Daar zit 6 jaar tussen.
In 2001 haalde Federer op de grandslams een derde ronde, twee kwartfinales en een vierde ronde.
Murray staat nu in de vierde ronde, speelt niet goed tegen de nummer 2 van de wereld en staat op 5-5. Ik denk dat er meer in zit dan zo'n kwartfinale speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |