Gast, voor die vechtlust kan je niks anders dan bewondering en respect hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gelukkig is Hewitt eruit. Vreselijk irritant mannetje vind ik dat.
Martina ook weer eenvoudig door![]()
Respect voor Hewitt?? Nou nee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gast, voor die vechtlust kan je niks anders dan bewondering en respect hebben
En Martina heeft afgedaan sinds ik weet dat ze met Stepanek gaat trouwen
Pers Conferentie na de tijd? Wat zei hijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef zjroentje het volgende:
Hewitt blijfthoor.
Genieten van Safin gisteren zeg, vooral dat gekanker tegen Maria.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Erg mooi dat Federer-Djokovic morgenochtend om 9.30 begint.
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef zjroentje het volgende:
Hewitt blijfthoor.
Genieten van Safin gisteren zeg, vooral dat gekanker tegen Maria.
6-4 6-1 6-0 denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:33 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
Ik ga alleen de avond wedstrijden kijken (want heb niet zo'n zin om snachts naar wedstrijden te kijken). Ben alleen bang dat ik het na 1 set alweer gezien heb....zal dan wel weer duidelijk zijn dat Federer gewoon gaat winnen.
Djokovic zal denk ik alleen bij de 1e set nog mee kunnen gaan.
Federer-Djokovic 7-6 6-4 6-3
Maar ik laat me graag verrassen![]()
![]()
Had ik het toch goed voorspeldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Erg mooi dat Federer-Djokovic morgenochtend om 9.30 begint.
Als Djoko wint ren ik juichend in m'n blote aars door de straatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ancic tegen Roddick wordt een leuke wedstrijd denk ik
Ik ben ook benieuwd wat Djokovic tegen Federer kan. Maar ik verwacht een eenvoudige overwinning voor Federer. Hopelijk kan Djokovic verrassen.
Uiteindelijk pakken ze de set toch nog, met 14-12. Ik zie morgen wel hoe het verder gaat.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wassen/Coetzee stonden 5-2 voor in de tiebreak van de eerste set, en net konden ze bij 9-8 ook uitserveren, maar ze willen niet zo...
In de kwartfinale jaquote:Op zondag 21 januari 2007 10:13 schreef Piet_Veerman het volgende:
Jezus, Mardy Fish in de kwartfinale.![]()
Robredo kan gewoon goed tennissen, staat nu ook redelijk hoog op de wereldranglijst en krijgt daardoor iets makkelijkere eerste rondes.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:30 schreef Norrage het volgende:
Djokovic heeft teveel afzwaaiers op zijn backhand...En Fed speelt messcherp...
En Robredo wint...had ik echt nooit van mijn leven verwacht...Robredo in een kwartfinale grand slam??
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:40 schreef Jasza het volgende:
misschien dat Davydenko een kleine kans heeft.
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:41 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tranen in mijn ogen hier! Bedankt! You made my day!
Dat zei je vast vorig jaar ook toen Davy bijna van hem wonquote:Op zondag 21 januari 2007 10:41 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tranen in mijn ogen hier! Bedankt! You made my day!
Ooh.....had ik niet verwacht...(ben even niet aan het kijken nu)quote:Op zondag 21 januari 2007 10:51 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi teruggevochten van Djokovic van 4-1 achter naar 4-4 in de 2e set
Yep.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:53 schreef Ambrosius het volgende:
Federer breekt deze game of op 5-6.
En jawel, 2-0.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:53 schreef Ambrosius het volgende:
Federer breekt deze game of op 5-6.
Aan de ene kant niet, hij won immers zilver op de Olympische Spelen. Maar aan de andere kant weer wel, als je ziet van waar hij komt en wie hij tegen zich had.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
De echte verrassing is natuurlijk Mardy Fish![]()
En Wassen staat in de kwartfinale. Toch nog een beetje Nederlands succesquote:Op zondag 21 januari 2007 02:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Uiteindelijk pakken ze de set toch nog, met 14-12. Ik zie morgen wel hoe het verder gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |