Optyfen gaylordquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:29 schreef SCH het volgende:
Djoko natuurlijk, vanaf nu gaan de knappe spelers winnen
[afbeelding]
Doe mij maar Ivanovicquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ginepri is ook lekker trouwens, wat jij?
Ga je na negers nu ook homo's discrimineren?quote:
Ik had nog wel gewonnen van Grosjean die niet meer kon rennen hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:44 schreef XL het volgende:
Nalbandian Held!![]()
Als je dit in keer doet is het mazzel, maar zoals hij keer op keer verloren partijen kan kantelen. Respect!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:56 schreef Ambrosius het volgende:
Murray en Gonzo zijn goed begonnen. Breakje voor in de eerste set.
Dat kunnen ze toch allebei goed begonnen zijn in hun afzonderlijke partijenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:10 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Murray speelt tegen Chela
Gonzo tegen Hewitt
Ik snapte bij 2 partijen met verschillende scores het breakje voor niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch allebei goed begonnen zijn in hun afzonderlijke partijen?
Allebei de eerste set gewonnen. Gonzo alweer een break voor in de tweede, btw live op Sporza.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:25 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt wordt 3-0 geveegd als het zo doorgaat.
quote:
jij wilt problemen he?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:37 schreef RayMania het volgende:
Gonzalez, die forehand. Hewitt
.
En Nalbandian ook.
quote:
Dan help ik ook ff handje mee...kom niet aan Nalbyquote:
Hewitt serveert nu toch wat sterker, tie-break denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:03 schreef RayMania het volgende:
Breakje voor voor Murray, lijkt gedane zaak. Hewitt nog steeds problemen met zijn service.
Die geven de voorkeur aan andere sporten nu.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:14 schreef erkel het volgende:
Waarom wordt het niet meer uitgezonden op Eurosport?
Smullen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gonzalez loopt te fucken, publiek waardeert dat niet, ik des te meer
Gast, voor die vechtlust kan je niks anders dan bewondering en respect hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gelukkig is Hewitt eruit. Vreselijk irritant mannetje vind ik dat.
Martina ook weer eenvoudig door![]()
Respect voor Hewitt?? Nou nee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gast, voor die vechtlust kan je niks anders dan bewondering en respect hebben
En Martina heeft afgedaan sinds ik weet dat ze met Stepanek gaat trouwen
Pers Conferentie na de tijd? Wat zei hijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef zjroentje het volgende:
Hewitt blijfthoor.
Genieten van Safin gisteren zeg, vooral dat gekanker tegen Maria.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Erg mooi dat Federer-Djokovic morgenochtend om 9.30 begint.
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef zjroentje het volgende:
Hewitt blijfthoor.
Genieten van Safin gisteren zeg, vooral dat gekanker tegen Maria.
6-4 6-1 6-0 denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:33 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
Ik ga alleen de avond wedstrijden kijken (want heb niet zo'n zin om snachts naar wedstrijden te kijken). Ben alleen bang dat ik het na 1 set alweer gezien heb....zal dan wel weer duidelijk zijn dat Federer gewoon gaat winnen.
Djokovic zal denk ik alleen bij de 1e set nog mee kunnen gaan.
Federer-Djokovic 7-6 6-4 6-3
Maar ik laat me graag verrassen![]()
![]()
Had ik het toch goed voorspeldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Erg mooi dat Federer-Djokovic morgenochtend om 9.30 begint.
Als Djoko wint ren ik juichend in m'n blote aars door de straatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ancic tegen Roddick wordt een leuke wedstrijd denk ik
Ik ben ook benieuwd wat Djokovic tegen Federer kan. Maar ik verwacht een eenvoudige overwinning voor Federer. Hopelijk kan Djokovic verrassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |