Precies...Federer dus nu al eigenlijk zeker van een finale plek.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef Mark het volgende:
FedEx zal dit zeker niet vervelend vinden, tegen Roddick weet ie precies wat hij kan verwachten. Safin is elke keer weer een verrassing
In z'n topdagen van 2 jaar terug wel, nu was hij echt bij voorbaat kansloos. Ik denk meer aan gasten die hem vorig jaar al op hardcourt hebben verslagen.....Murray en Gasquet.....verder Djokovic en heel misschien Hewitt als ie in het toernooi verder groeit. Nadal heeft al moeite tegen clowns als Kohlschreiber, dat wordt niks met onze Rafaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:13 schreef Eppie_NL het volgende:
Safin was in mijn ogen de enige die Federer kon verslaan.
Jij bent helemaal van god los, Djoko heeft het hele toernooi een setstand van 9-1quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:31 schreef Jasza het volgende:
Djokovic vond ik erg slecht gister, die kan Federer imo nooit aan.
Djokovic speelde niet tegen Monfils maar tegen de Thai en ik vond hem niet goed spelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Jij bent helemaal van god los, Djoko heeft het hele toernooi een setstand van 9-1Slechts 1 setje nipt verloren tegen Monfils toen het niet meer nodig was. Monfil die in bloedvorm verkeerde (sloeg Baghdatis van de baan) werd nu zelf finaal weggehoekt door het Servische wonderkind
Djokovic - Federer 6-3, 6-7, 6-0, 6-2![]()
Nu moet je kappen, want Djoko gaat hem verslaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:40 schreef Jasza het volgende:
Djokovic speelde niet tegen Monfils maar tegen de Thai en ik vond hem niet goed spelen.
Ja dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:54 schreef Jasza het volgende:
Nalbandian red 3 MP tegen Grosjean, zal wel weer winnen nu
Grosjean kan geeneens meer rennen, triest hoe die nalbandian doorkomtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nadal alweer een break voor in de 2de.
Nalbandian leidt met een break in de 5de.
Liggen er allemaal uit voor deze dag.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:26 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat het nog steeds regent (voor de andere banen).
1e set Hingis werd uitgezonden, daarna Nalbandian vooral.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:18 schreef Mirri het volgende:
Shit..ik ben vannacht in slaap gevallen tijdens Maria Sharapova - Tatjana Garbin om 01:00 uur.
Haar gekrijs hield me zelfs niet wakker![]()
Ik wilde wachten tot Martina Hingis moest spelen, ze moest na Sharapova, maar heb het dus (weer!) gemist, verdomme.
Maar weet iemand, die wel gekeken heeft, of Eurosport het uberhaupt wel heeft uitgezonden, want in Vodafone speelde Nalbandian een vijfsetter, ook om 01:00 uur begonnen. Dus weet iemand of ze na Sharapova direct overschakelden naar Nalbandian?
Ok, bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
1e set Hingis werd uitgezonden, daarna Nalbandian vooral.
Djokovic speelde ook geweldig op de USOpen, en ging er toen in 6-2 6-3 6-1 af tegen Hewitt volgens mij. Die jongen kan absoluut (nog) niet tegen druk en zal naar mijn mening inderdaad nog niet eens 10 games halen tegen Fed heb ik het gevoel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Jij bent helemaal van god los, Djoko heeft het hele toernooi een setstand van 9-1Slechts 1 setje nipt verloren tegen Monfils toen het niet meer nodig was. Monfil die in bloedvorm verkeerde (sloeg Baghdatis van de baan) werd nu zelf finaal weggehoekt door het Servische wonderkind
Djokovic - Federer 6-3, 6-7, 6-0, 6-2![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |