Meteen gebrokenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:03 schreef RayMania het volgende:
Ferrer breekt naar 3-1, en serveer nu zelf.
Het begint met een K en eindigt op loten. Het stond 3-4 voor Ferrer in de laatste set bijv. Stephanek slaat twee DF in één game, waarvan één op BP tegenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de score, wat heeft Stepanek in godsnaam staan doen in die laatste 3 sets?
Krasloten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het begint met een K en eindigt op loten. Het stond 3-4 voor Ferrer in de laatste set bijv. Stephanek slaat twee DF in één game, waarvan één op BP tegen.
Derde set makkelijk voor Robredo.
quote:
Ik denk dat je 'ik' bedoelt. Goed bezigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..].
Herinner je dat rijtje van 8 nog wat ik gisteren gaf? Volgens mij scoor je nog steeds 100%.
Ja klopt, het was natuurlijk mijn rijtjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'ik' bedoelt. Goed bezig, maar wederom weer weinig verrassingen.
Het is nog niet bepaald hoogstaand. Wel spannend.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:43 schreef Mirri het volgende:
Ik kan de wedstrijd Safin-Roddick niet zien helaas![]()
Ik ben voor Safin uiteraard![]()
6-4 voor Roddick.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:49 schreef Mirri het volgende:
wat is de stand nu in de 3de set?
quote:
Even de lijnen drogen en weer verder inderdaad. Misschien heeft deze korte pauze Safin goed gedaan. Ik hoop iig dat hij de 4e set pakt en dat we een thriller van een 5e set krijgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
Dak dicht en zo weer verder lijkt me?
hij is pas 20quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:19 schreef mitt het volgende:
Iets meer peper in de reet bij Gasquet en hij staat zo in de top vijf.
Hij heeft zeker verdiend gewonnen. Alleen had ik graag een vijfsetter gezien. Want het tennis in de 4e set, was van een hoog niveau!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef Piet_Veerman het volgende:
Roddick heeft nog geen 1e service gemist deze tiebreak. De verdiende winnaar ook imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |