En als Murray nu deze set met 7-6 verliest en opgeeft?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik kan 500+ euro winnen als er meer dan 37 games zijn, dus beter maken ze er gewoon een 5-setter van.
Hou es op man.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:45 schreef Mark het volgende:
[..]
En als Murray nu deze set met 7-6 verliest en opgeeft?
15%quote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef Mark het volgende:
Van 0% naar?
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:55 schreef XL het volgende:
Inderdaad, goed opgemerkt van de britse commentator. Als die blessure van Murray een beetje serieus is, dan vergroot dat onze kansen danig in de Davis Cup![]()
Het is een spannende en mooie pot tennisquote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef Ambrosius het volgende:
Echt balen dat ik het niet kan zien zeg. Moet een spannende pot zijn.
Wat mij betreft Nadal met harde nauwkeurige meppen achterin houden. Rustig de rally aangaan en af en toe versnellen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef suus21 het volgende:
wat is de tactiek van murray?
Constant andere snelheid aan de bal geven, korte ballen combineren met lange ballen, zo nu en dan een vrij riscovolle winner slaan, alles om Nadal uit zijn sloophamer-ritme te halen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef suus21 het volgende:
wat is de tactiek van murray?
Ja, hij speelt volgens dat boek. Iets teveel emotie tonen af en toe..... toch een beetje de 'oude' Murray.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Constant andere snelheid aan de bal geven, korte ballen combineren met lange ballen, zo nu en dan een vrij riscovolle winner slaan, alles om Nadal uit zijn sloophamer-ritme te halen.
Ik denk dat hij dat goed doet, maar ik verwacht nog steeds een overwinning voor Nadal. Overigens volledig volgens de filosofie van Brad Gilbert, als je interesse hebt, lees zijn boek "Winning ugly" maar eens ...
Brad Gilbert kwijlt bij een tegenstander als Nadal, daar kun je al je analytisch vermogen op loslaten.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, hij speelt volgens dat boek. Iets teveel emotie tonen af en toe..... toch een beetje de 'oude' Murray.
4 zelfs.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef Ambrosius het volgende:
Of je maakt één van je drie breakkansen.
Mocht het misgaan, dan zal hij nog wel eens aan deze game denkenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef TheGeneral het volgende:
Dit was je kans Murray,
Ik denk dat Federer zelf daar het beste in is van iedereen. Het is het moeilijkste wat er is. Maar het is vooral schaamteloos zonder uitzondering uitgaan van de zwakte van je tegenstander, wat bij Nadal voornamelijk met creativiteit te maken heeft.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:46 schreef suus21 het volgende:
ik heb het boekje van gilbert ook gelezen. En bij iedereen kun je deze tacitek van afwisselende slagen wel toepassen....als je dat goed doet win je bijna altijd. (Fed fans kom maar met jullie opmerkingen)
ja.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef suus21 het volgende:
zitten jullie allemaal werkloos thuis dat jullie het kunnen volgen...
Nee, Internetquote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef suus21 het volgende:
Nee hoor, een drie setter gebeurt vaak zat, en is alleen over de 38 bij 3 tie-breaks.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:52 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Rare bet, dat gebeurt toch behoorlijk vaak?
Student.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef suus21 het volgende:
dat volg ik ook maar ik wil beelden zien...quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef Mark het volgende:
[..]
http://www.australianopen.com/en_AU/scores/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |