Voor een vraag gebruik je wel weinig woorden en geen vraagteken.quote:
Hoi Erik,quote:Op zondag 21 januari 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé SCH,
Waarom is het toch zo dat ik me bij andere homoseksuelen niet helemaal op mijngemak voel? Ik ben altijd een soort zenuwachtig en nerveus
.
tevens tvp
Kustips? Gewoon doen zoals jij het lekker vindt lijkt me.quote:Op zondag 21 januari 2007 23:50 schreef Sitethief het volgende:
tvp dan maar, en gelijk vraag ik wat superkustips aan.
Ja, ik heb het altijd wel gehad rond jongens, maar nog meer bij homo's. Mischien wel omdat denk dat ze me gek vinden ofzo, of dat ik niet doe zoals het "hoort".quote:Op maandag 22 januari 2007 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoi Erik,
Lastig want ik ken je daar niet goed genoeg voor. Heb je dat sowieso in mannelijk gezelschap? Ik vind het altijd leuk als er vrouwen bij zijn en word sowieso wat ongemakkelijk van veel mannen. Wat is die nervositeit dan precies? Heb je het gevoel dat er van alles verwacht wordt.
gr
SCH
Ik herken het wel een beetje. Ik ben altijd geneigd om naar die enige vrouw in een gezelschap te lopen om een praatje aan te knopen. En het punt bij homogezelschappen is vaak dat je geacht bent om iets met elkaar te hebben puur omdat je homo bent, terwijl ik eerder aansluiting heb omdat ik met mensen kan lachen of dat ze op dezelfde golflengte omdat ze ook van politiek of voetbal houden.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb het altijd wel gehad rond jongens, maar nog meer bij homo's. Mischien wel omdat denk dat ze me gek vinden ofzo, of dat ik niet doe zoals het "hoort".
En waarschijnlijk moet ik gewoon eraan wennen, want zo veel ervaring heb ik niet met homogezelschap.
Best wel, eigenlijkquote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kustips? Gewoon doen zoals jij het lekker vindt lijkt me.![]()
![]()
![]()
Of heb je de idee dat er iets mis is met je kusgedrag?
Mijn enige tip: Heeeeel veeeeeeeel oefenen.quote:Op zondag 21 januari 2007 23:50 schreef Sitethief het volgende:
tvp dan maar, en gelijk vraag ik wat superkustips aan.
Ontlasting wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:50 schreef TranceAction het volgende:
Moeten homo's ook belasting betalen? Want als dat niet zo is wil ik me misschien wel bij jullie aansluiten
Dat doet me denken aan een stukje van Mannen van de Radio,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Beste SCH, als 'ervaren homo' en 'voetballiefhebber. Misschien dat je een wat scherpere blik hebt dan hetero mannen over mogelijke homo's in het professionele voetbal. Zijn er voetballers waarvan je niet verbaast zou opkijken wanneer blijkt dat zij homofiele gevoelens koesteren, zowel internationaal als nationaal? En mocht je zelf professioneel voetballer zijn, zou je dan ook openlijk over je homofiliteit zijn of zou je het voor de media verbergen?
Beste Spank,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Beste SCH, als 'ervaren homo' en 'voetballiefhebber. Misschien dat je een wat scherpere blik hebt dan hetero mannen over mogelijke homo's in het professionele voetbal. Zijn er voetballers waarvan je niet verbaast zou opkijken wanneer blijkt dat zij homofiele gevoelens koesteren, zowel internationaal als nationaal? En mocht je zelf professioneel voetballer zijn, zou je dan ook openlijk over je homofiliteit zijn of zou je het voor de media verbergen?
Typisch, om je wat gemakkelijk te voelen in het maatschappelijk verkeer moet je altijd wat afstand hebben. "Mannen onder elkaar"quote:Op zondag 21 januari 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé SCH,
Waarom is het toch zo dat ik me bij andere homoseksuelen niet helemaal op mijngemak voel? Ik ben altijd een soort zenuwachtig en nerveus
.
tevens tvp
ik kan niet zeilen. Maar goed lekkere strandwandeling en daarna ergens wat dinken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Bios
Waarom niet naar 'n fijn terrasje na 'n dag zeilen?
-edit- mocht het weer 'ns zomer zijn, maar iig iets meer leuks zeg maar.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:45 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik kan niet zeilen. Maar goed lekkere strandwandeling en daarna ergens wat dinken?
jap, maar had je ook mijn prins op het witte paard gezien? Want ik vind het eigenlijk een beetje op de zaken vooruit lopen. Eerst maar eens mijn Prins vinden, en dan ga ik mij wel zorgen maken om wat te doen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat klinkt beter
Nee, ik ben iig de prins op het zwarte (friesche) paard. Misschien komt die wel na mij...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:37 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jap, maar had je ook mijn prins op het witte paard gezien? Want ik vind het eigenlijk een beetje op de zaken vooruit lopen. Eerst maar eens mijn Prins vinden, en dan ga ik mij wel zorgen maken om wat te doen...
Van een beetje zelfspot gaat niemand dood.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:12 schreef Elwood1802 het volgende:
En homo's maar klagen dat ze over één kam geschoren worden en zelf wel stereotypes aanhalen
Maar daar heb jij dan weer geen last van, want jij hebt vast geen seks.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:14 schreef Elwood1802 het volgende:
Van een beetje hiv en aids misschien wel
Was er niet zo iets als: Mannen die veel afgeven op homo's zijn ook homo ofzo? Maar daar weet SCH denk wel meer van...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:18 schreef Elwood1802 het volgende:
OK, hierbij mijn welgemeende excuses. Doei swa's
gedult is een schone zaak. Maar zijn er ook plekken waar ik er na kan zoeken? heb de chatbox al bekeken maar daar waren alleen vieze prinsen op geile paarden...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, ik ben iig de prins op het zwarte (friesche) paard. Misschien komt die wel na mij...
de man waar ik heimelijk op verlieft was (heel slecht, maar gelukkig weer verdrongen) was al getrouwd... Gelukkig getrouwd zelfs en had kindertjes... ik val altijd op mannen die ik niet kan krijgen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
Ga naar het trouwfeest van de man op wie je heimelijk verliefd bent. Daar zul je je prins ontmoeten.
Dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:41 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
de man waar ik heimelijk op verlieft was (heel slecht, maar gelukkig weer verdrongen) was al getrouwd... Gelukkig getrouwd zelfs en had kindertjes... ik val altijd op mannen die ik niet kan krijgen...
Mijn verliefdheid was echt heel serieus, ik ben er ook echt helemaal kapot van geweest...Heb hem een hele tijd niet kunnen zien, maar als ik hem nu weer eens zie is het minder erg, maar als hij zou zeggen ga je mee, zeg ik meteen ja. Tis alleen jammer dat ie dat nooit zal gaan doen...
weet eigenlijk niet waarom ik dit typte...
misschien enige amusements waarde?
Geduldquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
gedult is een schone zaak. Maar zijn er ook plekken waar ik er na kan zoeken? heb de chatbox al bekeken maar daar waren alleen vieze prinsen op geile paarden...
Ligt aan het type chatbox. Ik ben al zeven jaar gelukkig met de vent die ik in een chatbox heb ontmoet...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Geduld
Maar de chatbox lijkt mij ook niet de juiste plek
Allicht, maar dan moet je meer gericht naar iets zoeken, iets wat je fascineert..quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt aan het type chatbox. Ik ben al zeven jaar gelukkig met de vent die ik in een chatbox heb ontmoet...
En dat bewijst maar eens dat ook homo's monogaam kunnen zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
Overmorgen vieren Nick en ik dat we 17 jaar een relatie hebben![]()
![]()
En mij een beetje niet uitnodigenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
![]()
Raptorix for the rescuequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
En mij een beetje niet uitnodigen
Gister trouwens weer stereotype bevestigt dat homos het goed doen met vrouwen, 3 studentes gered van een marokaan en een sjovel type, toen ik vertelde dat ik homo was werd ik gelijk bij ze uitgenodigt en hebben we tot in de late uurtjes lekker zitten kletsen
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
![]()
Proficiat!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
![]()
We gaan beiden iets anders doen die dag, waren het beide vergetenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hoe laat worden we verwacht?
Mazzeltof!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
![]()
Monogaam in de liefdequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat bewijst maar eens dat ook homo's monogaam kunnen zijn
of neuken jullie regelmatig buiten de deur?
tis alles of niet hoor, maar goed ik kom ook van het platte land. En niet uit de stad...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef SCH het volgende:
Patty heeft steeds weer andere relaties.
Ik heb 1 relatie - en da's mijn allessie. Die losse sex is vooral voor de spanning, ik geloof niet zo in sexuele monogamie.
Maar gaan we mijn feestje nou verstoren?
Ik kom ook niet uit de stad maar dat heeft er volgens mij niet zoveel mee te maken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:54 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
tis alles of niet hoor, maar goed ik kom ook van het platte land. En niet uit de stad...
(woon in de 14de stad van nederland...)
Ik denk dat heel wat (hetero) mannen hier jaloers op zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef SCH het volgende:
Patty heeft steeds weer andere relaties.
Ik heb 1 relatie - en da's mijn allessie. Die losse sex is vooral voor de spanning, ik geloof niet zo in sexuele monogamie.
Maar gaan we mijn feestje nou verstoren?
Zou dat zo erg zijn dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kom ook niet uit de stad maar dat heeft er volgens mij niet zoveel mee te maken.
Man, ik was 22 toen ik Nick leerde kennen - zou ik de rest van mijn leven met niemand anders sex hebben![]()
Ik vind het idee, Je hebt een relatie en neukt iets anders gewoon... ik kan het niet onder woorden brengen...quote:
Prima toch. Ik dacht er op mijn 20e ook nog heel anders over en het is vooral dat je moet zoeken wat bij je past.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:08 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Ik vind het idee, Je hebt een relatie en neukt iets anders gewoon... ik kan het niet onder woorden brengen...
Nee ik zou dan constant het gevoel hebben dat ik niet goed genoeg zou zijn, dat iemand anders beter/belangrijker is als mij... Plus dat sex, voor mij, de ultime uitting van liefde is... sex deel je met iemand waarvan je houd... (al hoewel ik mij daar ook niet altijd aan hou... ben een paar keer van mijn geloof gevallen. Maar toch vind ik sex in een relatie 10x bevredigender en meer voldoening geven)
Maar goed, iedereen heeft een andere mening. Dat respecteer ik ook, maar voor mij zou dat dus niet werken...
Ja hoor, die zijn er ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk homo bars? Er zijn toch ook geen negers en chinezen bars, of schyzo en manische bars?
Oh, er zijn zoveel doelgroepen bars, restaurants en cafes, voor allerlei groepen en minderheden: op basis van afkomst, geslacht, voorkeuren, hobbies, levensovertuiging enz. enz. Waarom zou er geen plek mogen zijn waar homo's weten dat ze elkaar kunnen ontmoeten en waarom zou dat de acceptatie tegengaan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar dan?
Sorry hoor, maar dit is een serieuze vraag. Met homobars werken jullie de acceptatie tegen.
Volgens mij gaat het de acceptatie alleen maar tegen als homo's alleen naar homo-bars zouden mogen. Maar we mogen ook naar 'gewone' bars. Feit blijft dat als je hoopt een leuk iemand tegen het lijf te lopen, je in een 'gewone' bar eerst het probleem hebt om uit te vinden of die ander wel homo is. In een homo-bar is dat probleem te verwaarlozen....quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar dan?
Sorry hoor, maar dit is een serieuze vraag. Met homobars werken jullie de acceptatie tegen.
Wat een onzin, moet ik eens proberen om in een gewone bar me vriend op ze mond te pakken, goede kans dat ik hoop afkeurende reacties krijg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar dan?
nou ik vind dat wel moet kunnen, hoor!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:02 schreef SCH het volgende:
Dat op je mond pakken van je vriend dat doe je sowieso maar thuis met het licht uit
Ik ken genoeg mensen die zich er niet op hun gemak voelen, mij incluis.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat een onzin, moet ik eens proberen om in een gewone bar me vriend op ze mond te pakken, goede kans dat ik hoop afkeurende reacties krijg.
Daarnaast zijn homobars, niet voor homos, maar meer voor een homovriendelijke omgeving.
Ik neem regelmatig heterovrienden mee naar homo bars, en die vinden het over algemeen erg prettig.
We zitten dan ook niet de hele dag in een homobar en de meeste homo's komen genoeg in andere kroegen hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die zich er niet op hun gemak voelen, mij incluis.
Ik denk dat het nogal afhangt van waar je uitgaat of er mensen raar staan te kijken als je jouw vriend kust. Aqls je in een of nader boeren gehucht doet dan zal er inderdaad raar gekeken worden, maar door jezelf weg te stoppen in homo bars werk je de acceptatie ook niet echt in de hand.
Welke AH en waarom ben ik nooit uitgenodigd???quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
We zitten dan ook niet de hele dag in een homobar en de meeste homo's komen genoeg in andere kroegen hoor.
En bovendien komen we allemaal in dezelfde Albert Heijn
Ik kom helemaal niet bij de Albert Heijn...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
En bovendien komen we allemaal in dezelfde Albert Heijn
quote:Op zondag 21 januari 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé SCH,
.
tevens tvp
Je voelt je dus niet op je gemak dat in een omgeving van zoenende mannen maar je wilt niet dat die mannen hun eigen uitgaansgelegenheden hebben?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die zich er niet op hun gemak voelen, mij incluis.
Ik denk dat het nogal afhangt van waar je uitgaat of er mensen raar staan te kijken als je jouw vriend kust. Aqls je in een of nader boeren gehucht doet dan zal er inderdaad raar gekeken worden, maar door jezelf weg te stoppen in homo bars werk je de acceptatie ook niet echt in de hand.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Omdat ik in de homobar het idee krijg dat Nederland eng en bekrompen is. In die bars gaan alle mensen extreem los en leven zich volkomen uit en als ze op straat komen veranderen ze als een blad aan een boom.
Ik ben vier keer in zo'n gelegenheid geweest met twee lesbische vriendinnen en mijn vriendin.
Misschien zijn juist de vrouwen wel het ergst in de bar, maar dat ligt misschien aan het feit dat ik de verandering bij mijn vriendinnen zie.
Overigens denkt mijn vriendin en mijn nicht en haar vriendin (die dus een lesbische relatie hebben) er hetzelfde over....
Ik denk dat juist iedereen rekening met elkaar rekening houd in zo'n bar. Als jij een pruik wil dragen en een jurk wil dragen dan doe je dat. Niemand neemt het je daar kwalijk bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat dat gedeeltelijk komt omdat je in zo'n bar met niemand meer rekening hoeft te houden.
Nou ja, ligt er een beetje aan hoe je het leest... ik bedoelde dus dat je geen rekening hoeft te houden met bekrompen geesten die bedreigend voor je kunnen zijn, want die zijn er niet/nauwelijks (en dat komt dan weer omdat je juist wel rekening houdt met anderen en die anderen met jou).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik denk dat juist iedereen rekening met elkaar rekening houd in zo'n bar. Als jij een pruik wil dragen en een jurk wil dragen dan doe je dat. Niemand neemt het je daar kwalijk bijvoorbeeld.
Soort zoekt soort he, en als veel mensen in zo'n gelegenheid iets normaal vinden, dan is het normaal. En homo's in een bar(in iedergeval de bars die ik ken) zijn meestal net wat vrijdenkender en extravaganter dus dan is al net iets meer gepermiteerd...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ligt er een beetje aan hoe je het leest... ik bedoelde dus dat je geen rekening hoeft te houden met bekrompen geesten die bedreigend voor je kunnen zijn, want die zijn er niet/nauwelijks (en dat komt dan weer omdat je juist wel rekening houdt met anderen en die anderen met jou).
Zullen we samen zoeken, want hij heeft vast nog wel broers die ook paard kunnen rijdenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Soort zoekt soort he, en als veel mensen in zo'n gelegenheid iets normaal vinden, dan is het normaal. En homo's in een bar(in iedergeval de bars die ik ken) zijn meestal net wat vrijdenkender en extravaganter dus dan is al net iets meer gepermiteerd...
Al iemand mijn witte prins op het droompaard tegen gekomen?
Ik heb liever iemand met een auto(otje) hoor. Paarden geven zoveel troep...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we samen zoeken, want hij heeft vast nog wel broers die ook paard kunnen rijden
een hoeft het ander toch niet uit te sluitenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand met een auto(otje) hoor. Paarden geven zoveel troep...
Ik heb als het goed is binnenkort een autotje, nou eerst het rijbewijs en daarna pas het autotje...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand met een auto(otje) hoor. Paarden geven zoveel troep...
Toevallig is diezelfde vraag in het vorige topic ook al behandeld:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef MaLo het volgende:
Allereerst: SCH, van harte met je jubileum! 17 jaar samen is niet niks.
Ik hoorde van de week op Hart van Nederland dat er een Noordhollandse jongen is die een boot wil organiseren bij de Gay Parade voor homojongeren onder de 16. Wat vinden jullie daarvan?
Ik vind het moeilijk:
Aan de ene kant: als een homojongere het graag wil, op zo'n boot staan, waarom niet? Aan de andere kant: kan een kind van 14 al voor zichzelf beslissen of het wijs is je zo te "exposen" op zo'n boot?
Haha zo ver had ik niet teruggelezen, thnx! Dan lees ik daar de antwoorden welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toevallig is diezelfde vraag in het vorige topic ook al behandeld:
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #12
.
dom varken, 't is geen keuze!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:47 schreef Dromenvanger het volgende:
geblaat
Vrouwen zijn te. Vrouwen hebben een saaie vormgeving, te rond, te weinig subtiel, extreem saai. Geen enkel mannelijk lichaam is hetzelfde, en wie erin schuilt al helemaal niet. Het is een misvatting dat vrouwen 'moeilijk' zijn. Vrouwen zijn moeilijk aan de oppervlakte, mannen zijn moeilijk onder de oppervlakte. Dus het is zeker niet vertrouwelijk en voorspelbaar. En (voor mij dan wel) is het veel puurder, om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn vraag van vandaag
Waarom mannen en geen vrouwen
Of is die vraag al 1000 keer gesteld?
Wat maakt een man aantrekkelijker dan een vrouw? Of is het angst omdat een vrouw een ander lichaam heeft?
Waarom kiezen homo's voor mannen terwijl vrouwen een compleet mysterie vormen in lichamelijke vormen? En dan zeker niet alleen qua vormen maar qua karakter en interesses sowieso.
Als je bij sex met man met man bezig bent dan weet je toch welk vlees je in de kuip hebt? Wat maakt het zo aantrekkelijk nog? Kun je net zo goed aan jezelf gaan voelen.
Kun je niet beter sex hebben met vrouwen als man zijnde? Sowieso vanwege de afwisseling
Wat is dus zo aantrekkelijk aan mannen als je zelf man bent?
Sowieso het mysterie van de keuze tussen man en vrouw. Vinden homo's en lesbo's hetzelfde geslacht niet al snel vertrouwelijk?
Zoek je misschien vertrouwelijk contact inplaats van ander contact?
Zoek je het voorspelbare inplaats van het onvoorspelbare?
En dan is lichamelijk contact slecht beperkt natuurlijk. Maar waarom zoek je mannen op dus?
Waarom juist de keuze op mannen en niet op vrouwen
Waar baseer jij je keuze opZomaar een vraag. Waarom kies je juist voor dat en niet voor dit. Doe je het bewust of is het aangeboren? Is het jou natuur? Of kies je ervoor omdat je bewust bent van gevolgen?
Hoewel je gelijk hebt, is het toch gewoon een vraag die vele hetero's op de lippen brandt. En misschien brengt hij 't wel wat 'aanvallerig', maar volgens mij probeert hij daarmee gewoon zijn onvermogen om het in te beelden naar voren te brengen in plaats van onze 'keuze' in twijfel te trekken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:43 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
dom varken, 't is geen keuze!
je wordt ermee geboren
![]()
quote:SCH is erger als patty
Aamgezien hij er moeite voor heeft genomen om zo'n uitgebreide post te posten, denk ik dat je daar wel gelijk in kan hebben... Maar toch de toon is ietswat vervelend...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoewel je gelijk hebt, is het toch gewoon een vraag die vele hetero's op de lippen brandt. En misschien brengt hij 't wel wat 'aanvallerig', maar volgens mij probeert hij daarmee gewoon zijn onvermogen om het in te beelden naar voren te brengen in plaats van onze 'keuze' in twijfel te trekken.
Het zijn serieuze vragen en hij neemt er de moeite voor, ik zal later op Dromenvanger reageren want iemand die zulke vragen stelt is geen dom varkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:43 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
dom varken, 't is geen keuze!
je wordt ermee geboren
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Nuno_G het volgende:
Kan dat gezeur over homokroegen nu een keer ophouden? Aan een ieder die dat zegt zeg ik : ok we komen allemaal uit het homo topic een keer bij jou in je hetero kroeg en gaan met iedereen flirten en jullie moeten daar "normaal" op reageren, dat houdt in dat je leuk mee doet, onze drankjes accepteerd en dergelijke en geen gevechten ontstaan. Pas als dat echt mogelijk is hier in Nedeland DAN zijn er geen homo kroegen meer nodig en ik kan niet wachten op die dag maar tot die tijd laat ons lekker flirten en drinken in een homokroeg.
Lieve Mirage,quote:Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef Mirage het volgende:
en een vraag van mij (verwijs me maar naar vorige delen als deze vraag al een keer beantwoord is);
Wat gaat er door je heen als je een leuke (jonge)man ziet ?
"weet" je meteen of hij homo of hetero is ?
Zoniet.. hoe kom je daar dan achter ?
Vraag je het gewoon ?
Maakt het je onzeker ? Wat doet het met je ?
Ik heb het dan over heren die je in het dagelijkse leven tegenkommt, bij college, de sportschool, in de stad, op je werk... etc etc... dus niet in een homobar (daar is het meestal duidelijk)
Precies dat bedoel ik..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Lieve Mirage,
Er bestaat zoiets als een gaydar, een soort van antenne waardoor je voelt of gewoon weet dat iemand ook zo is, dat kan zijn door de manier van kijken enz., maar meestal stoort die zender enorm en is de antenne defect of gewoon niet goed afgesteld. Meestal weet je het dus gewoon niet helemaal zeker en kan je er vreselijk mee op je plaat gaan.
Ik persoonlijk zal het niet zo snel vragen maar meestal kom je er wel achter op de 1 of andere manier. En daarom is het ook zo goed dat er homotenten en andere plekken zijn waar die onzekerheid gewoon even weg is. Ik ben heel lang verliefd geweest op iemand van wie ik absoluut niet wist of hij homo is, nog steeds niet trouwens, is al meer dan 20 jaar geleden en ben hem uit het oog verloren. Die onzekerheid en onduideijkheid maakt wel dat je heel lang nutteloos kan rond blijven scharrelen. Ik kan wel helemaal verrukt zijn van een hetero maar de verliefdheid zakt toch wel snel als je weet dat het een kansloze missie is.
kus SCH
p.s. hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat Oversight niet van de herenliefde is, hij stuurt mij verdacht veel PM-tjes de laatste dagen
zo heb ik dat ook zeker ervaren.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
En nu ga ik even naar de kroeg, een "hetero" kroeg wel te verstaan. Schokkend he maar daar kom ik ook wel eensEn Mirage iedereen is welkom in een zogenaamde "homo" kroeg
Als je extra omkijken al meteen als seksueel beschouwt... ja, dan is iedereen wel bi, zeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Mirage het volgende:
Alhoewel ik in de veronderstelling verkeer dat iedereen in meer of mindere mate een vorm van bi gevoelens heeft. Lang niet iedereen zal ze ontdekken, maar waarschijnlijk zal er in ieders leven een moment komen dat hij/zij toch een keer extra en op een andere manier omkijkt naar iemand van hetzelfde geslacht.
ik denk dat je best begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je extra omkijken al meteen als seksueel beschouwt... ja, dan is iedereen wel bi, zeg.
Nee, dat denk ik niet.quote:En als je er toevallig niet achterkomt... kun je net zo goed zeggen dat iedereen in potentie een seriemoordenaar is.
even snel offtopic hier:quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik denk dat je best begrijpt wat ik bedoel.
Niet letterlijk natuurlijk.
[..]
Nee, dat denk ik niet.
Ik denk dat (let wel, ik zeg niet dat dit een feit is.. het is een gedachtengang van mij) men niet op geslachten valt, maar op kenmerken, karakters.. euhm.. ik kan de juiste term niet vinden.
Sommige kenmerken/triggers (hormonen/geur ?) vind je het meest bij mannen en andersom.
Dat waar je voorkeur wat betreft "kenmerken" voor ligt bepaald of je op mannen of vrouwen valt.
Er zijn echter ook mannen of vrouwen die meer eigenschappen (dan verwacht ?) hebben uit de andere groep.
Het lijkt mij dus niet onwaarschijnlijk dat zo iemand jou aandacht kan vasthouden en iets in jou los kan maken, ondanks dat hij/zij van het geslacht is waar je in de regel niet op valt. (zoals de ervaring je leerde)
Vanalles, maar vooral ongemakkelijkheid en verlegenheid.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef Mirage het volgende:
en een vraag van mij (verwijs me maar naar vorige delen als deze vraag al een keer beantwoord is);
Wat gaat er door je heen als je een leuke (jonge)man ziet ?
Helaas nietquote:"weet" je meteen of hij homo of hetero is ?
Door goed tekijken en via via wat info op te vangenquote:Zoniet.. hoe kom je daar dan achter ?
Nog nooit gedaan.quote:Vraag je het gewoon ?
Het voelt rottig, als je het niet zeker weet, en nog rottiger als je erachterkomt dat de jongen geen homo is, terwijl je 'm toch echt heel leuk vindt.quote:Maakt het je onzeker ? Wat doet het met je ?
Ja juist.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je extra omkijken al meteen als seksueel beschouwt... ja, dan is iedereen wel bi, zeg.
En als je er toevallig niet achterkomt... kun je net zo goed zeggen dat iedereen in potentie een seriemoordenaar is.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja juist.
Ik kan vrouwen prachtig vinden. ik kan mannen prachtig vinden. De vorm of een uitstraling. Kan ik van genieten. Maar wel zoals ik van een mooi stuk muziek of kunst of natuur of een kind kan genieten.
Niet iets dat seksuele gevoelens in mij wakker maakt.
Ik kijk echt ook naar mooie vrouwen. Vol bewondering en maak ook de complimenten. Zelfs zo dat sommige mensen echt denken dat ik lesbisch ben of toch op zijn minst bi. ( echt van : zo... jou vind ik nou echt een mooi wijf) Maar ik maak ze echt puur uit bewondering.
Seksuele gevoelens heb ik echter echt tot dusver alleen maar gehad bij mannen. En meestal niet eens mooie. Dus dat omkijken heeft er niks mee te maken imo.
Precies. Iemand die een tijger een prachtig beest vindt, is ook niet meteen van de bestialiteit, tenslotte.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja juist.
Ik kan vrouwen prachtig vinden. ik kan mannen prachtig vinden. De vorm of een uitstraling. Kan ik van genieten. Maar wel zoals ik van een mooi stuk muziek of kunst of natuur of een kind kan genieten.
Niet iets dat seksuele gevoelens in mij wakker maakt.
Ik kijk echt ook naar mooie vrouwen. Vol bewondering en maak ook de complimenten. Zelfs zo dat sommige mensen echt denken dat ik lesbisch ben of toch op zijn minst bi. ( echt van : zo... jou vind ik nou echt een mooi wijf) Maar ik maak ze echt puur uit bewondering.
Seksuele gevoelens heb ik echter echt tot dusver alleen maar gehad bij mannen. En meestal niet eens mooie. Dus dat omkijken heeft er niks mee te maken imo.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
En nu ga ik even naar de kroeg, een "hetero" kroeg wel te verstaan. Schokkend he maar daar kom ik ook wel eensEn Mirage iedereen is welkom in een zogenaamde "homo" kroeg
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
niet in alle gay bars. Er zijn er met een strikt deurbeleid hoor. Kom je als vrouw echt niet in. Zelfs niet om spullen af te geven oid.
hm, dat heb ik nog nooit meegemaakt?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
niet in alle gay bars. Er zijn er met een strikt deurbeleid hoor. Kom je als vrouw echt niet in. Zelfs niet om spullen af te geven oid.
Klinkt als discriminatie op basis van geslacht, ja.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hm, dat heb ik nog nooit meegemaakt?Mag dat wel?
Temporary lapse of sanity.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef SCH het volgende:
wonderer, waarom had jij een jurk aan tijdens je huwelijk?
Wilde je vent dat graag dan? Ik vond het er een beetje raar uit zien, als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Temporary lapse of sanity.
En ik wilde mijn aanstaande een beetje tegemoet komenHij weet dat dat de laatste keer was, in ieder geval. Nooit meer.
Hij heeft het er niet specifiek over gehad, maar ik had dat ding toch in huis, en het was allemaal al zo onorthodox... Je kan wel tegen alle huisjes aan gaan schoppen, maar ik zat er niet zo mee, in principe, het was maar voor een paar uur, en hij vond het leuk.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Wilde je vent dat graag dan? Ik vond het er een beetje raar uit zien, als ik eerlijk ben.
Maar vertel dan eens: hij weet toch dat hij met een man trouwt en niet met een vrouw? Ik zou eerder vinden dat je hiermee tegen heilige huisjes aanschopt???quote:Op maandag 29 januari 2007 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft het er niet specifiek over gehad, maar ik had dat ding toch in huis, en het was allemaal al zo onorthodox... Je kan wel tegen alle huisjes aan gaan schoppen, maar ik zat er niet zo mee, in principe, het was maar voor een paar uur, en hij vond het leuk.
Voelde me wel net een travo en ik was blij dat ie weer uit konDe stijl paste in ieder geval beter bij me dan de standaard witte bruidsjurk met kant en satijn en van weet ik hoeveel duizend dollar.
*in broek kijkt* Weet ie dat?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar vertel dan eens: hij weet toch dat hij met een man trouwt en niet met een vrouw? Ik zou eerder vinden dat je hiermee tegen heilige huisjes aanschopt???
Het was in den beginne zeker anders. Maar wist ik veel dat ik meteen de ware was tegengekomenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
SCH, was je in het begin van je relatie ook al zo ruimdenkend qua open relatie en dat soort zaken? OF was het in den beginne anders?
In de gay leatherbar hier kom je als vrouw toch niet binnen. Heb het niet zelf geprobeerd trouwens. Maar het is me wel verteld.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hm, dat heb ik nog nooit meegemaakt?Mag dat wel?
De Argos/Cockring zou ik nog wel es willen proberen, kijken of het luktquote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de gay leatherbar hier kom je als vrouw toch niet binnen. Heb het niet zelf geprobeerd trouwens. Maar het is me wel verteld.
Altijd als ik er voor mijn werk iets moet afleveren is er ook wel iemand die dat voor me doet. En echt niet omdat men denkt dat ik snel geshockeerd ben![]()
Maar goed... dat kan natuurlijk ook een smoes zijn voor sommige heren om er zelf heen te gaan als ze er normaal niet zouden komen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
De Argos/Cockring zou ik nog wel es willen proberen, kijken of het lukt
Ik heb leren broeken en jassen en vesten, moet lukken... zolang ik niet topless hoef. Misschien nepsnor erbij opplakken of zo voor de zekerheidquote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Als ik ooit bij nacht in Amsterdam geraak zal ik het doen.
Maar voorlopig houd ik het bij Nijmegen. Hier is maar een gay leather bar.
Genoeg andere gelegenheden trouwens.
Als jij duwt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:27 schreef FamFarmerFan het volgende:Gaan we dan saampje schommelen in de sling?
quote:
ow, dat topless kom ik wel mee weg. Mannen genoeg met meer tiet dan ikquote:Op maandag 29 januari 2007 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb leren broeken en jassen en vesten, moet lukken... zolang ik niet topless hoef. Misschien nepsnor erbij opplakken of zo voor de zekerheid
Tuurlijk kanje dat wel zeggenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:07 schreef zaans_boefje het volgende:
Ben nu zelf een jaar uit de kast, een jaar waarin ik zoekende ben geweest hoe ermee om te gaan. wbt uitingen in me gedrag als in het bv wel of niet zeggen.
Gelukkig heb ik me plekje gevonden, waar ik me het prettigst voel. alleen ervaar ik nu 2 dingen die ik niet geheel snap.
1. als ik met een vrouw een geanimeerd gesprek heb en ik meld "goh leuke meid" ben ik gelijk bi volgens de aanwezigenmag je dat als Ho niet zeggen ofzo??
Mij lijkt dat ze dat voornamelijk zeggen omdat ze dan tenminste geen "zorgen" hoeven te hebben dat je eventueel op ze zou vallen. Een vriendin van me zei dat een keer, dat ze het fijn vond dat er geen spanning tussen ons zou kunnen ontstaan omdat ik haar nu tenminste niet eventueel leuk zou kunnen gaan vinden.quote:2. sommige vrouwen (voornamelijk vrouwen dan) komen naar me toe, "vind het zo leuk dat je homo bent" geen idee waarom ze dat zeggen en wat ze er eigenlijk mee bedoelen, iemand??
Het feit dat zij jou leuk zou kunnen gaan vinden en alsnog in de problemen komt, wordt natuurlijk niet meegenomen (en is zeker aanwezig, weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij lijkt dat ze dat voornamelijk zeggen omdat ze dan tenminste geen "zorgen" hoeven te hebben dat je eventueel op ze zou vallen. Een vriendin van me zei dat een keer, dat ze het fijn vond dat er geen spanning tussen ons zou kunnen ontstaan omdat ik haar nu tenminste niet eventueel leuk zou kunnen gaan vinden.
Ik kan vrouwen ook een lekker/leuk wijf vinden. Maar ik word daar geenzinds bij opgewonden! Je kun t iemand mooi vinden zoals je bijv. een schilderij mooi vind, dus met geen verdere bijbedoeling (misschien een rare vergelijking, maar oke)quote:
Het erge was dat ie mij ook wel zag zitten...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:29 schreef FamFarmerFan het volgende:Ow jah dat heb ik ook 2 keer gehad...
En het werd nog erger bij 1... zij verteld ook gelijk maar aan iedereen dat we een relatie hadden. Gelukkig heb ik dat de kop in gedrukt door duidelijk op een feest in haar aanwezigheid met een gozer te bekken
En bij de andere ben ik op haar verjaardag geweest. Met "mijn" vriend en daarna zijn we naar een ander feest gegaan en de halve visite meegenomen.
Niet leuk en niet aardig maar talloze gesprekken met de dames die een bord voor hun kop hadden en mij wilde bekeren wist ik geen andere uitweg meer.
Die vergelijking gebruik ik ook altijdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Ik kan vrouwen ook een lekker/leuk wijf vinden. Maar ik word daar geenzinds bij opgewonden! Je kun t iemand mooi vinden zoals je bijv. een schilderij mooi vind, dus met geen verdere bijbedoeling (misschien een rare vergelijking, maar oke)
Da's dan inderdaad lekker gecompliceerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het erge was dat ie mij ook wel zag zitten...
Maar ja, ik had al een vriend.
haha dank je wel... goeie reactiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:09 schreef nokwanda het volgende:
Het is opvallend hoeveel mensen dat soort zaken projecteren. Dat ZIJ nou bij iedereen die ze leuk vinden acuut seksuele gevoelens krijgen, wil toch niet zeggen dat iedreen dat heeft.
Sommige mensen kunnen iemand gewoon mooi vinden zonder dat daar gelijk een prijskaartje aan vast hoeft te hangen.
Dus Zaans-boefje.... het is hun probleem. Niet het jouwe.
Leuk dat jij wel iemand gewoon kunt waarderen.![]()
Hij woont nu weer in Australie dus ergens wel blij dat ik dat niet gedaan hebquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Da's dan inderdaad lekker gecompliceerd.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die vergelijking gebruik ik ook altijd![]()
Ja hier ben je nu mooi een paar dagen te laat om SCH te felischiteren met zijn 17e anniversy met Nickquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:59 schreef NanKing het volgende:
Teejveejpeej.
Oquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hier ben je nu mooi een paar dagen te laat om SCH te felischiteren met zijn 17e anniversy met Nick
Ja moet je hier ook niet zo lang wegblijvenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
O.
Gefeli dan nog SCHnog vele jaren met je
.
SCH, heeft vast wel contact met de vrouw in hemquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja moet je hier ook niet zo lang wegblijven
wie moet er bij absentie van Nannie dan de Lesbeau vragen beantwoorden ?
Er waren helemaal geen Lesbeau vragen...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja moet je hier ook niet zo lang wegblijven
wie moet er bij absentie van Nannie dan de Lesbeau vragen beantwoorden ?
Ja omdat er ook geen Lesbeau present was natuurlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er waren helemaal geen Lesbeau vragen...
Daarop even inhakend...quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja omdat er ook geen Lesbeau present was natuurlijk
daardoor werden potentiele vragenstellers afgeschrikt
Omdat het anders is, en mensen zich er weinig bij voor kunnen stellen, denk ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:02 schreef maedel het volgende:
tvp![]()
Nou ok, dan stel ik ook nog een vraag. Maar dan andersom.
Hoe zou het nou komen dat hetero's aan homo's vragen hoe ze het in bed doen?
Tenminste, mij is dat wel eens overkomen.
Achteraf dacht ik dan, "zou je dat aan de buurvrouw ook gevraagd hebben?".
Ja, maar ik bedoel dus, waar halen mensen eigenlijk die onbeschoftheid vandaan om te vragen hoe mijn vriendin en ik het doen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat het anders is, en mensen zich er weinig bij voor kunnen stellen, denk ik.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me bij homo's ook wel es afvraag "zou ie top zijn, of bottom, of helemaal niet aan anaal doen..." terwijl ik het bij hetero's helemaal niet zo heb.
Ooh. Ja. Mensen zijn nou eenmaal onbeschoft. Ze staren of roepen je na, menen het recht te hebben je te discrimineren of uit te foeteren...quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dus, waar halen mensen eigenlijk die onbeschoftheid vandaan om te vragen hoe mijn vriendin en ik het doen?
Dat vraag ik aan hun toch ook niet?
He'k geen last van,quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh. Ja. Mensen zijn nou eenmaal onbeschoft. Ze staren of roepen je na, menen het recht te hebben je te discrimineren of uit te foeteren...
Beschaving, laat me niet lachen.
Jou wordt nooit gevraagd hoe je seks hebt en wie het mannetje en het vrouwtje is?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
He'k geen last van,
vandaag de dag danwel, ik kan nu zelf mijn omgeving uitkiezen en omring mij aldus met mensen die ik beschaafd acht.
Nopequote:Op woensdag 31 januari 2007 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jou wordt nooit gevraagd hoe je seks hebt en wie het mannetje en het vrouwtje is?
Volgens mij heb je dan geluk gehad (of inderdaad de juiste mensen om je heen gekozen).quote:
Wonderer!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan geluk gehad (of inderdaad de juiste mensen om je heen gekozen).
Maar vertel es.. hoe gaat dat, Vanitas, in bed met een andere man?
om later met hangende pootjes terug te komen zekerquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga hier weg hoor
Ik moest lachenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om later met hangende pootjes terug te komen zeker![]()
Daarom moest ik ook lachen, omdat ie zo slecht wasquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toe nou, niet doen, daar was de grap gewoon te slecht voor![]()
Ja slechte grappen zijn wel aan mij besteed ....somsquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook lachen, omdat ie zo slecht was
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef NanKing het volgende:
'Vroeger' vond ik die vraag nog wel grappig maar tegenwoordig kan ik 't echt niet meer hebben als iemand die vraag stelt.
Vooral niet als het iemand is warvan je het niet verwacht en ze het voor laten komen alsof ze oprecht geinteresseerd in je zijn.
Wat liefquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:50 schreef Stroekie het volgende:
@ SCH
Ik heb ook even een vraag voor je
Je realiseert het je misschien niet maar uit deze reeks is ook het L topic ontstaan. We zijn nu hard op weg naar topic nummer 100 en willen dat met een meet gaan vieren. Een aangezien jij toch ook een heel klein beetje als geestelijk vader gezien wordt, en bij de geboorte van het topic betrokken was willen we jou er ook graag voor uitnodigen
[Lesbeau] meettopic
Nou Nannie is er dan wel mee begonnen, maar loopt tegenwoordig ook daar de deur niet platquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat liefIs dat echt zo, dat er een lesboreeks is ontstaan uit deze reeks? Komt die stomme Nanking hier daarom nog zo weinig? En hoe kan het dat dat al op 73 zit en wij op 13? Omdat vrouwen veel meer kwebbelen zeker....
Denk niet dat ik op de uitnodiging inga, maar toch bedankt
Kleine correctiequote:
Die nichtjekindjesquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kleine correctie
ook het H topic [HOMO] #1854 - Missen wat je missen kan! zit gewoon in ONZ
en ja ik weet wel dat je dat liever negeert![]()
Dan krijgt dat ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht door zee wel een hele andere betekenisquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als Verdonk een vent was, zou je hem dan hard nemen?
Ik heb een ondergrens wat betreft iq dus ik vrees van nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bij de ncrv werken veel homo's, vandaar de bijnaam ncrgay. merk je nog iets van gristelijke weerstand?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een ondergrens wat betreft iq dus ik vrees van niet![]()
Nog een serieuze vraag?
minderheden worden altijd bedreigd. check de geschiedenis.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Waarom is er zoveel homohaat in de wereld ?
da's toch pas iets van de laatste jarenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bij de ncrv werken veel homo's, vandaar de bijnaam ncrgay. merk je nog iets van gristelijke weerstand?
Tja, slappe knietjes misschien?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch pas iets van de laatste jaren
want ik weet ook mensen die daar hun mond niet over open durfden te doen
ik denk toch dat je beter kan spreken van voortschrijdend inzichtquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, slappe knietjes misschien?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Kijk om je heen, en zie dat het de gewoonte is van mensen om zich extreem druk te maken over minder dan niets. En dat komt omdat mensen een beetje dom zijn. Let wel, een beetje, want samenlevingen hebben een bepaalde iq verhouding nodig om met elkaar te kunnen concurreren. De hoeveelheid 'intelligentia' wordt in toom gehouden door 'revoluties', en de hoeveelheid 'plebs' wordt in toom gehouden door georganiseerde oorlogen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Nou dat valt wel mee hoor. Ik werk al zeker een jaar of 12 o.a. voor hen en heb er nog nooit problemen mee of door ondervonden. Vroeger was dat misschien anders maar toen was het overal anders. Denk trouwens niet dat er bij deze omroep nou specifiek meer homo's werken dan bij andere eigenlijk. Het omroepwereldje zit sowieso niet slecht in de nichtekindjes.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch pas iets van de laatste jaren
want ik weet ook mensen die daar hun mond niet over open durfden te doen
Mijn verklaring zit vooral in het woord angst. Angst voor het andere, het vreemde, het onbekende. Dezelfde reden waarom er zoveel racisme is in de wereld.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, bij gebrek aan een partner. Maar ik denk dat het sowieso heel erg van de partner afhangt.quote:Op zondag 4 februari 2007 05:01 schreef wonderer het volgende:
Vroeg ik me ineens af, wat doen de heren om hun partner in de stemming te krijgen? Muziekje, kaarsjes aan, rozenblaadjes? Of is dat typisch iets voor vrouwen?
Sorry hoor, maar zouden vrouwen met 'mannenbanen' dan potten moeten zijn?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:48 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb weer een vraagje aan jullie, Hoe komt het dat homosexuelen vaak heel erg 'fashionable' zijn of typisch vrouwenbanen hebben, is het zo dat als je homo bent je eigenlijk vrouwelijk bent en dat zou verklaren waarom je op mannen valt of is dat niet waar?
Mijn antwoord is dus dat je geen gelijk hebt. Ik ben homo, maar ben echt niet vrouwelijk. Tuurlijk, je hebt homo's die wat vrouwelijker zijn, maar je hebt ook hetero mannen die wat vrouwelijker zijn, en hetero vrouwen die mannelijker zijn. Je kunt niet iedereen over 1 kam scheren.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:04 schreef Daniel.J het volgende:
Ja dat is leuk enzo, maar nu even direct op de vraag antwoorden
Doe ik niet hoor, stelde enkel een vraag.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mijn antwoord is dus dat je geen gelijk hebt. Ik ben homo, maar ben echt niet vrouwelijk. Tuurlijk, je hebt homo's die wat vrouwelijker zijn, maar je hebt ook hetero mannen die wat vrouwelijker zijn, en hetero vrouwen die mannelijker zijn. Je kunt niet iedereen over 1 kam scheren.
net als bietser hou ik ook absoluut niet van shoppen. als ik wat nodig heb dan is het snel 'winkel in, winkel uit'...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor, stelde enkel een vraag.
Houden alle homosexuelen niet van winkelen dan?
en zijn ze niet emotioneler/gevoeliger dan hetero mannen?
Precies, net als hetero's heb je ook bij homo's gewoon te maken met unieke mensen die allemaal anders zijn en andere dingen leuk vinden, stuk voor stuk. Gelukkig.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:22 schreef bietser het volgende:
Ik heb een ongelooflijke hekel aan winkelen, doe het alleen in pure noodzaak. Een vriendin van me wil altijd wel graag winkelen met haar homo-vriend, maar eigenlijk zit ik daar ook niet op te wachten.
Dus zoals met alles niet iedereen is hetzelfde. Ken genoeg hetero mannen die heel fashionable zijn, van winkelen houden, hun gezicht elke dag insmeren met dagcreme, noem maar op.
Bedoel het ook niet verkeerdquote:Op zondag 4 februari 2007 16:54 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat niet zo'n verkeerde vraag van DanielJ hoor over vrouwelijke beroepen, modegevoeligheid en shopaholic gedrag. Zal er later even op reageren.
Tja, waarom vind ik oude kaas niet lekker en veel homo's wel?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:56 schreef Ole het volgende:
SCH, waarom hou jij wel van voetbal en vele andere homo´s niet?
(of durven er niet voor uit te komen)
Ik ben er op voetbalfora en ook tegen andere supporters altijd open over geweest - hangt natuurlijk wel een beetje vanaf met wie je omgaat maar heb eigenlijk nooit gemerkt dat het problemen geweest al moet je natuurlijk niet bij iedere opmerking uit je dak gaan en de bal gewoon terugkaatsen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef Ole het volgende:
OK duidelijk![]()
Goede vriend van mij heeft ook een seizoenskaart van AJ, en die komt er gewoon voor uit
![]()
He bahquote:En hij praat ook met meisjes![]()
pashokjequote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef bietser het volgende:
Gaat er dus om dat niemand echt in een hokje te plaatsen is tenzij iemand dat zelf graag wil.
Ik wel (ben zelf ook IT'er en niet vrouwelijk)quote:Op zondag 4 februari 2007 15:06 schreef Reunity het volgende:
hey twoflower, geil je niet op mooie vrouwelijke exemplaren dan?
Voetbalquote:
Nou, "zeg maar 20 jaar geleden", dat vind ik net een lastige.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef SlimShady het volgende:
ik heb een vraag.
is het leven voor homo's & lesbo's nu beter of slechter dan (zeg maar) 20 jaar geleden ?
Een mietjequote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef Nuno_G het volgende:
ja wil je dan iedereen in een hokje plaarsen? ik vind voetbal heel leuk (kijken en spelen) net zoals ik winkelen leuk vind en ballet en concerten en noem maar op wat ben ik dan ?
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:48 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb weer een vraagje aan jullie, Hoe komt het dat homosexuelen vaak heel erg 'fashionable' zijn of typisch vrouwenbanen hebben, is het zo dat als je homo bent je eigenlijk vrouwelijk bent en dat zou verklaren waarom je op mannen valt of is dat niet waar?
Ik kan heus wel omschrijven waarom ik het ene meisjes mooier vind dan het anderequote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef Reunity het volgende:
ik ben serieus geinteresseerd in de meningen van homo's over mooie meiden
tuurlijk t kan zijn dat je geen geil gevoel krijgt bij lekkere meiden (hoewel ik me dat niet zo kan voorstellen), maar schoonheid moet je altijd wel kunnen herkennen.
als jullie een lekkere meid geil zien doen naar je, krijg je dan niet wel eens een erectie?
en denk je er nooit aan om seks met zo'n meid te hebben (al is t alleen maar omdat die meid zo'n heerlijk gleufje heeft)
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef Reunity het volgende:
tuurlijk t kan zijn dat je geen geil gevoel krijgt bij lekkere meiden (hoewel ik me dat niet zo kan voorstellen), maar schoonheid moet je altijd wel kunnen herkennen.
als jullie een lekkere meid geil zien doen naar je, krijg je dan niet wel eens een erectie?
en denk je er nooit aan om seks met zo'n meid te hebben (al is t alleen maar omdat die meid zo'n heerlijk gleufje heeft)
die biceps moet je voelen trouwensquote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Heb jij ook niet de behoefte als je zo'n lekkere kerel ziet die helemaal lekker in zijn vel zit en een biertje drinkt dat je denkt daar zou ik meer van willen drinken? (al is het alleen maar omdat die kerel zo'n heerlijk strakke kont heeft)
maar vind je het dan een interssant fenomeen of ook een opwindend fenomeen ?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:22 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou ik wil het nog wel even aanvullen trouwens...
Ik ben helemaal gek van vrouwenborsten.Lekker de zwaartekracht trotserend en cup D. Dat soort natuurfenomenen oefenen een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij uit
dat voordeel hebben wij dan weer vaak op hetero mannen, dat we daar inderdaad gewoon maar even aan mogen zitten, want het kan toch geen kwaadquote:Op maandag 5 februari 2007 00:27 schreef FamFarmerFan het volgende:Interessant ik moet er ook altijd even aanzitten maar opwindend niet.
En daarbij komt, flirten pleasen en teasen is met iedereen leuk. Het geeft jezelf en anderen gewoon een goed gevoel.
dank jequote:
Helemaal mee eens, flirten met zowel mannen als vrouwen is leuk. Maar daar blijft het ook bij..quote:Op maandag 5 februari 2007 00:27 schreef FamFarmerFan het volgende:En daarbij komt, flirten pleasen en teasen is met iedereen leuk. Het geeft jezelf en anderen gewoon een goed gevoel.
Tuurlijk kan ik schoonheid wel herkennen. Maar ik word er niet opgewonden van.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef Reunity het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Heb jij ook niet de behoefte als je zo'n lekkere kerel ziet die helemaal lekker in zijn vel zit en een biertje drinkt dat je denkt daar zou ik meer van willen drinken?
quote:(al is het alleen maar omdat die kerel zo'n heerlijk strakke kont heeft)
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:31 schreef buzzer het volgende:
ik heb even een ontzettend leuk grapje verwijderd van de vorige pagina..
Poehee, wat moest ik lachen
Het kan toch ook wel zo godsgruwelijk slecht zijn dat 't hilarisch is?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:31 schreef buzzer het volgende:
ik heb even een ontzettend leuk grapje verwijderd van de vorige pagina..
Poehee, wat moest ik lachen
Ja ik ben blijkbaar ook kort van memoryquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:50 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens meer over welk grapje het ging
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef Nuno_G het volgende:
ik dacht dat het hier over homo vragen ging ? hoe verieren jullie een jongen/man in een "gewoon" cafe ?
Met 'n interessant gesprek, en als 't 'klikt' nogmaals afspreken in dat cafe, en na zo'n 3 afspraakjes zou je wel moeten weten hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef Nuno_G het volgende:
ik dacht dat het hier over homo vragen ging ? hoe verieren jullie een jongen/man in een "gewoon" cafe ?
Nope. Wij leven toch in een vrij land? Ik vind dat vrijheid meer tussen de oren van de gemiddelde Nederlander moet zitten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Nemen jullie het andere homo's kwalijk als ze zich vooroordeelbevestigend gedragen?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Nemen jullie het andere homo's kwalijk als ze zich vooroordeelbevestigend gedragen?
Beetje wel eigenlijk. Nou vooral dat er op de gaypride ook sm enzo voorbij komt. Dat heeft volgens mij niks met homosexualiteit te maken namelijk (nou ja net zo veel met ho als met he). Ook het overdreven naakt en dildogezwaai is echt niet nodig om een punt te maken imho.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Welke aspecten dan wel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Beetje wel eigenlijk. Nou vooral dat er op de gaypride ook sm enzo voorbij komt. Dat heeft volgens mij niks met homosexualiteit te maken namelijk (nou ja net zo veel met ho als met he). Ook het overdreven naakt en dildogezwaai is echt niet nodig om een punt te maken imho.
De nadruk wordt op een aspect gelegd dat voor mij niet zo specifiek met homosexualteit te maken heeft.
maar volgens mij is dat in de pride niet eens zo heel groot deel, maar wel het meest spectaculaire deel, en dat geeft voor de media de "leukste" plaatjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Beetje wel eigenlijk. Nou vooral dat er op de gaypride ook sm enzo voorbij komt. Dat heeft volgens mij niks met homosexualiteit te maken namelijk (nou ja net zo veel met ho als met he). Ook het overdreven naakt en dildogezwaai is echt niet nodig om een punt te maken imho.
De nadruk wordt op een aspect gelegd dat voor mij niet zo specifiek met homosexualteit te maken heeft.
Ach als iedereen die een mening over de pride heeft (zie frontpage over de jonge homo boot) nou eens zelf een keer gaat kijken en de boten beoordeeld, dan zie je toch wel dat de media een totaal verkeerd beeld geeft van het festijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij is dat in de pride niet eens zo heel groot deel, maar wel het meest spectaculaire deel, en dat geeft voor de media de "leukste" plaatjes.
Groen Links moet zich bezighouden met zaken die er echt toe doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef wonderer het volgende:
Ik las op een ander forum dat Groen Links een homomuseum wil openen... wat vinden jullie daarvan?
Wat bietser ook zegt...quote:
Dan liever de love parade.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij is dat in de pride niet eens zo heel groot deel, maar wel het meest spectaculaire deel, en dat geeft voor de media de "leukste" plaatjes.
Maar wel met vrijheid.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef maedel het volgende: Het zwaaien met je blote leuter op een boot in een gracht heeft geen zak te maken met emancipatie. In ieder geval niet in mijn opinie.
goed idee.. de geschiedenis van de homo'squote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef wonderer het volgende:
Ik las op een ander forum dat Groen Links een homomuseum wil openen... wat vinden jullie daarvan?
Zo dacht ik er ook over ja, maar iedereen begint meteen weer over hokjes te mauwenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
goed idee.. de geschiedenis van de homo's
genoeg subthema te vinden
homo in literatuur
beroemde homo's
vervolging van homo enz
ik zou zeker heengaan
ook een idee voor scholen om heen te gaan en jongeren voorlichting te geven
En dát heeft naar mijn idee dan weer meer met de mensheid in het algemeen te maken dan met homosexualiteitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar wel met vrijheid.
Blote leuters zijn helemaal niet toegestaan op de Gay Pride...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
En dát heeft naar mijn idee dan weer meer met de mensheid in het algemeen te maken dan met homosexualiteit
Voor het lopen met blote leuter hebben ze het naakstrand uitgevonden, of je eigen achtertuin.
Ja love parade zou gewoon verplicht moeten zijn op schoolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan liever de love parade.
Toch heb ik twijfelsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
goed idee.. de geschiedenis van de homo's
genoeg subthema te vinden
homo in literatuur
beroemde homo's
vervolging van homo enz
ik zou zeker heengaan
ook een idee voor scholen om heen te gaan en jongeren voorlichting te geven
dat is toch geen vrijheid maar puur hedonisme ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
En dát heeft naar mijn idee dan weer meer met de mensheid in het algemeen te maken dan met homosexualiteit
Voor het lopen met blote leuter hebben ze het naakstrand uitgevonden, of je eigen achtertuin.
Mag ik hier vrijstelling voor krijgen? Ik ben een niet-dans-nichtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja love parade zou gewoon verplicht moeten zijn op school
Iedereen gedurende zijn/haar opleiding minimaal 1 keer dansen in Berlijn![]()
![]()
Punt is wel dat ik zwemkleding onzin vindt. Tegenwoordig staan er borden bij de stranden hier in Groningen en Friesland dat het niet toegestaan is naakt te zwemmen, terwijl men (gereformeerd of niet) hier dat altijd al deed. Volgens mij is vrijheid geen greintje meer waard in Nederland, men zit continu te broeden op vrijheidsbeperkende middelen. Je moet zelfs al een ID bij je hebben. Iets wat tien, twintig jaar geleden ondenkbaar was. En die lulhoofden als Donner maar ultra serieus kijken tijdens 4 en 5 mei. Eigenlijk zouden we tijdens 4 en 5 mei met z'n allen piemelnaakt een love parade moeten houden om die kutkoppen uit frustratie te laten exploderen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is toch geen vrijheid maar puur hedonisme ?
uiteindelijk alles ondergeschikt maken aan het eigen welbevinden
Je hoeft ook geen nicht te zijn om te dansenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef bietser het volgende:
[..]
Mag ik hier vrijstelling voor krijgen? Ik ben een niet-dans-nicht![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen nicht te zijn om te dansen
En je mag ook wel 'ns ECHT dansen, zoals mensen dat in Afrika doen enzo.
Nee want dan moet je er juist naar toequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef bietser het volgende:
[..]
Mag ik hier vrijstelling voor krijgen? Ik ben een niet-dans-nicht![]()
Ben met oud en nieuw in Berlijn geweest en weet nu hoe het is om daar met 1 miljoen mensen een feestje te vieren, was erg leuk, maar ben gewoon niet zo'n liefhebber van dansen dus hoef ik niet zo snel naar een dansfeestje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee want dan moet je er juist naar toe
en je hoeft daar niet te dansen of nicht te zijn
gewoon om te zien en te ervaren hoe 1 mijoen mensen vredig iets SAMEN kunnen doen
vrees dat je dat niet gaat lukkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Punt is wel dat ik zwemkleding onzin vindt. Tegenwoordig staan er borden bij de stranden hier in Groningen en Friesland dat het niet toegestaan is naakt te zwemmen, terwijl men (gereformeerd of niet) hier dat altijd al deed. Volgens mij is vrijheid geen greintje meer waard in Nederland, men zit continu te broeden op vrijheidsbeperkende middelen. Je moet zelfs al een ID bij je hebben. Iets wat tien, twintig jaar geleden ondenkbaar was. En die lulhoofden als Donner maar ultra serieus kijken tijdens 4 en 5 mei. Eigenlijk zouden we tijdens 4 en 5 mei met z'n allen piemelnaakt een love parade moeten houden om die kutkoppen uit frustratie te laten exploderen.
Maar ook voor niet dans liefhebber is er volop vertier op die dag. Alleen al om het mensen kijken kom ik elke keer terug. of met een stel heerlijk relax zitten op die grasvelden in het park en een drankje doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:40 schreef bietser het volgende:
[..]
Ben met oud en nieuw in Berlijn geweest en weet nu hoe het is om daar met 1 miljoen mensen een feestje te vieren, was erg leuk, maar ben gewoon niet zo'n liefhebber van dansen dus hoef ik niet zo snel naar een dansfeestje.
FYI het strand op Schiermonnikoog is de grootste van Europa, da's geen strand'je'quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vrees dat je dat niet gaat lukken
het lukte vorig jaar niet eens om een boot voor de pride in amsterdam te regelen
ennu met of zonder zwembroek geen haar op mijn hoofd die er aan moet denken om in de Amsterdamse grachten te gaan zwemmen
En is de politie daar op die strandjes ook al aan het controleren de bekeuringen aan het uitschrijven geweest? en die dan maar direct verhogen omdat men geen ID bij zich heeft ?
Ach ben nog steeds van plan om met manlief Berlijn nog een keer te bezoeken dus misschien heb je wel gelijk en is het leuk om dan te kijken en van het weer en een glaasje te genieten terwijl er vanalles voorbij komt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ook voor niet dans liefhebber is er volop vertier op die dag. Alleen al om het mensen kijken kom ik elke keer terug. of met een stel heerlijk relax zitten op die grasvelden in het park en een drankje doen![]()
Maar inderdaad ook zonder Love Parade is Berlijn nog steeds een geweldige stad die bij elk bezoek weer compleet anders isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:46 schreef bietser het volgende:
[..]
Ach ben nog steeds van plan om met manlief Berlijn nog een keer te bezoeken dus misschien heb je wel gelijk en is het leuk om dan te kijken en van het weer en een glaasje te genieten terwijl er vanalles voorbij komt.
De rest bewaren we voor het Berlijn-elke-keer-anders-topicquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar inderdaad ook zonder Love Parade is Berlijn nog steeds een geweldige stad die bij elk bezoek weer compleet anders is
Ja ik begrijp goed wat je bedoeltquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
FYI het strand op Schiermonnikoog is de grootste van Europa, da's geen strand'je'
Hoewel er vandaag de dag veel jonge duinen op zijn.
Maar ik weet niet of ze controleren. Vast wel, zij hebben ook een quotum om aan te voldoen.
En trouwens, het ging meer om het idee. Je begrijpt wat ik bedoel.
Gister nogquote:Op zondag 11 februari 2007 05:27 schreef BonJovi het volgende:
ga je wel eens naar die gay bars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |